Éreztem,hogy fel kell vetnem ezt a témát!Mától már nem is látogatom azokat a bizonyos oldalakat. Kérünk még,de csak módjával,nehogy baj legyen belőle.
2011-01-27 13:48:16
Éreztem,hogy fel kell vetnem ezt a témát!Mától már nem is látogatom azokat a bizonyos oldalakat. Kérünk még,de csak módjával,nehogy baj legyen belőle.
2011-01-27 13:48:16
Éreztem,hogy fel kell vetnem ezt a témát!Mától már nem is látogatom azokat a bizonyos oldalakat. Kérünk még,de csak módjával,nehogy baj legyen belőle.
2011-01-27 13:48:16
Éreztem,hogy fel kell vetnem ezt a témát!Mától már nem is látogatom azokat a bizonyos oldalakat. Kérünk még,de csak módjával,nehogy baj legyen belőle.
2011-01-27 13:48:16
Éreztem,hogy fel kell vetnem ezt a témát!Mától már nem is látogatom azokat a bizonyos oldalakat. Kérünk még,de csak módjával,nehogy baj legyen belőle.
2011-01-27 13:48:16
Éreztem,hogy fel kell vetnem ezt a témát!Mától már nem is látogatom azokat a bizonyos oldalakat. Kérünk még,de csak módjával,nehogy baj legyen belőle.
2011-01-27 13:48:16
Éreztem,hogy fel kell vetnem ezt a témát!Mától már nem is látogatom azokat a bizonyos oldalakat. Kérünk még,de csak módjával,nehogy baj legyen belőle.
2011-01-27 13:41:08
Ilyen tudás előtt(én csak az Y Stomilt ismerem) úgy tudok tisztelegni,hogy kedvencnek jelöltelek. Egyébként kezdetben mi valamilyen szörnyű román gumival mentünk,tudod,hogy milyen lehetett?Biztosan kevesen használták,mi a szomszédunk öreg,zöld Trabantjáról örököltük meg.Ez '86-ban volt és 1-2 túraverseny után beláttuk,hogy ennél azért jobb kell. Akkoriban ment túrában A-s Trabanttal Spici(ő készítette bele a pörgős motort) és Szilágyi Jani.Érdekes lenne egy autókiállításon megtekinteni az akkori és a mostani versenyautóikat egymás mellett...
Arra is kiváncsi lennék,hogy a '80-as évek végén '90-es évek elején a túrás ill. R.II-es trabantos mezőnyből kik mentek pl. új gumikkal?Emlékeim szerint Ricsi biztosan nem.
2011-01-27 11:34:21
Ha már itt tartunk:milyen gumival is ment Enikő '92-ben a Mecseken?
2011-01-27 11:28:12
Nos,nekem a Kovács Enikő név dereng...
2011-01-27 10:51:32
Hoppá,hogy Te milyen infókkal és fotókkal rendelkezel! Akire én gondoltam emlékeim szerint Enikő(Lipinek hála már a lakhelyét is tudjuk) és '91-ben Trabanttal ment R2-ben,oly' ügyesen, hogy fel is jutott az első osztályba.A szeme pedig világoskék volt...
2011-01-26 22:28:39
Mi lenne,ha végre a nőkről is beszélnénk ezen a fórumon? Volt egy nagyon szép szemű trabis lány,aki '91-ben R2-ben ment,aztán 92'-ben A-s Suzukival-ha jól emlékszem-kategóriabajnok lett R1-ben.Mi is volt a neve?Milyen színű is volt a szeme?
2011-01-26 22:28:39
Mi lenne,ha végre a nőkről is beszélnénk ezen a fórumon? Volt egy nagyon szép szemű trabis lány,aki '91-ben R2-ben ment,aztán 92'-ben A-s Suzukival-ha jól emlékszem-kategóriabajnok lett R1-ben.Mi is volt a neve?Milyen színű is volt a szeme?
2011-01-26 00:03:08
Peti! A két dolog külön-külön igaz. Ezzel akkor sem volt baj,mi is jót nevettünk a fotón Tóth Bécivel(Főnökkel). Igazi versenyautót meg egy embertől vásároltam életemben: Tőled!Amúgy meg 2 éve tartozol egy hóautóztatással.Lassan lejár a Dedalon szavotossági ideje.(Tudod azóta is csak így bírom a jobb oldalon.)
2011-01-25 22:54:25
Akkor azért volt olyan könnyű az autótok?
2011-01-25 22:25:30
Azért a heves szurkolásunkban volt némi számítás is: vittétek az egyik szponzorunk matricáját is. Végül kaptunk tőletek egy fényképet,melyen elégedetten ereszkedsz az első sárvédőre kissé széttett lábakkal,a lábaid között pedig megjelenik a támogató kör alakú logója. A szponzor pénztárcája nem nyílt meg többet.
2011-01-25 22:25:30
Azért a heves szurkolásunkban volt némi számítás is: vittétek az egyik szponzorunk matricáját is. Végül kaptunk tőletek egy fényképet,melyen elégedetten ereszkedsz az első sárvédőre kissé széttett lábakkal,a lábaid között pedig megjelenik a támogató kör alakú logója. A szponzor pénztárcája nem nyílt meg többet.
2011-01-25 20:08:00
Nekünk az A csoportva nevezett,gyakorlatilag csont N-es(kivettük a hátsó ülést) Ladánk hangerejével volt gond.Egy tapasztalt versenyzőtárs azt tanácsolta,hogy nyomjuk tele a dobot fémforgáccsal.Szereztünk is egy zsáknyit és benyomtuk a kipufogóba. Az ismételt mérésen gondolom nekünk tovább kellett fordulaton tartani a motort,így végül kilőttünk vagy egy vödörnyi forgácsot. Beborítottuk vele a műszert meg a kezelőjét. Ezen még Károly Balázs is nevetett és mondta,hogy OK,elindulhatunk,a versenyen úgyis mérni fognak majd.Ennek annyira megörültünk,hogy a szerelőcsapatunk a lejtős kijáróban úgy lökte meg az autót,hogy nem ült benne senki,a lejtő végén meg Ranga Lanciája állt keresztben. Nagy futás volt,de időben megfogtuk. Éjszaka felraktunk egy szériánál is szériább kipufogót,az meg a másnapi mérés szerint 2 decibellel hangosabb volt mint az előző...
2011-01-25 19:26:42
'91-ben nem a Salgón volt ez a kiesés? Számunkra azért emlékezetes mert a 2. vagy 3. gyorson a teljes csapattal vártunk benneteket. Amikor a rajtszám szerinti helyeteken jött egy hasonló Trabi(azt hittük,hogy Ti vagytok) kiszaladtunk vagy nyolcan az út szélére és olyan vadul integettünk,hogy a sofőr azt hitte,balaset történt. Blokkoló kerekekkel majdnem állóra fékezte az autót,szegény otthagyott vagy 5-6 másodpercet.Utólag is elnézést kérünk az érintettektől,nem emlékszem,hogy kik jöttek utánatok.
2011-01-25 19:26:42
'91-ben nem a Salgón volt ez a kiesés? Számunkra azért emlékezetes mert a 2. vagy 3. gyorson a teljes csapattal vártunk benneteket. Amikor a rajtszám szerinti helyeteken jött egy hasonló Trabi(azt hittük,hogy Ti vagytok) kiszaladtunk vagy nyolcan az út szélére és olyan vadul integettünk,hogy a sofőr azt hitte,balaset történt. Blokkoló kerekekkel majdnem állóra fékezte az autót,szegény otthagyott vagy 5-6 másodpercet.Utólag is elnézést kérünk az érintettektől,nem emlékszem,hogy kik jöttek utánatok.