LCH Tavaszi LADA találkozó
realista
Gipsz Jakab
2015-03-12 21:21:25
utolsó bejelentkezése
realista

130 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685078428
Napi oldal:
42581
Jelenleg:
872
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
realista hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 129 hozzászólás • 7 oldal
2013-10-08 20:52:24
Oké:)
2013-10-08 20:02:19
Meglátjuk, ha lesz ilyen per, hogy a bíróság az Mnasz felügyelete alatti versenyeknek fogja-e tekinteni az RTE-t és az amatőröket, kíváncsian várom az esetleges eredményt.
2013-10-08 18:17:32
helyesen tolta
2013-10-08 18:16:46
Tolt a bánatos f.szom, én olyan mérhetetlenül utálom az Mnasz-t, hogy 12 éve nem versenyzek náluk, csak néha RTE-ben vagy amatörökön indulok, részben az aljas, undorító lehúzásaik, meg a pitiáner játszmáik miatt. Úgyhogy ezt címezd másnak, légszives, köszi.
2013-10-08 18:16:46
Tolt a bánatos f.szom, én olyan mérhetetlenül utálom az Mnasz-t, hogy 12 éve nem versenyzek náluk, csak néha RTE-ben vagy amatörökön indulok, részben az aljas, undorító lehúzásaik, meg a pitiáner játszmáik miatt. Úgyhogy ezt címezd másnak, légszives, köszi.
2013-10-08 17:38:06
Nem vagyok biztos annyira egy ilyen per kimenetelében, mint amit említesz, ott a sporttörvény, ami kizárólagos jogokat ad a sportági szövetségeknek.. Mondjuk én már láttam jópár meglepő-mulataságos-felháborító-elképesztő ítéletet, tehát emiatt is mondom ezt.
2013-10-08 17:38:06
Nem vagyok biztos annyira egy ilyen per kimenetelében, mint amit említesz, ott a sporttörvény, ami kizárólagos jogokat ad a sportági szövetségeknek.. Mondjuk én már láttam jópár meglepő-mulataságos-felháborító-elképesztő ítéletet, tehát emiatt is mondom ezt.
2013-10-07 18:25:07
Csak ugye az MNasz-nek a sporttörvény értelmében vétójoga van az összes hazai rallyverseny kapcsán. Kérdés, hogy hogy fog sikerülni-a nyilvávalóan létrejövő- egyezkedés a két fél között.
2013-10-07 17:35:26
http://www.mnasz.hu/letoltes/Elnoksegi%20kozlemeny%2020131003.pdf
2013-04-12 01:51:23
Gratula az új versenyautóvizsgáztatási rendszerért az Mnasz-nek. Túrában Egerben N1-ben 1, azaz 1 db autó indult. Ezt ugattuk itt páran, hogy ezzel az Mnasz gépkönyves, szakvéleményes, teljesítményméréses, bukócsőbuzerálós új gépkönyv és vizsgarenddel megölik a kis kategóriákat, hiszen egy 4-5 kilós versenyautóba a tulajdonosnak jó eséllyel nincsen pénze és energiája évi 120-140 ezer ft-ért vizsgáztatnia, plusz az adminisztrációval foglalkoznia. csak így tovább, remek a rendszer, pompásan működik, az én autóm egyelőre forgalomból ideiglenesen kivonva pihen, mert valamilyen degenerált a P rendszám jogszabályát is úgy változtatta meg, hogy már csak autószerelői végzettséggel vezethető, és persze a cég alkalmazottjaként, nagy a reszkír, ha bukik vele az ember a fakabátoknál, az elég drága (sőt egyedi azonosítójel meghamisítása is lehet belőle). Szóval gratula zsírfejek ott a magasban, csak így tovább, nyírjátok a kicsiket, hadd fogyjanak.
2013-02-19 23:50:07
Ok. Akkor sem értem, miért kell Mnasz-es gépkönyv, jobb lenne, ha engednék az RTE és a komolyabb, mondjuk a 4 nagy sprintsorozat gépkönyvvel vizsgáztatni az autókat, természetesen úgy, hogy egy ATB-s felügyeli a gépkönyvezést, ha szükséges. Még ez a teljesítménymérés is egy marhaság, pénzlehúzás. Én idén le sem vizsgáztatom a sok lehúzás miatt, vagy megyek P-vel egy-két sprinten (ha lesz hol), vagy kihagyom az egész évet.
2013-02-19 13:53:53
Azért értelmetlen, mert a vizsgán és a gépátvételen úgyis átnézik az autót. Ez egy 2-3 milliós, vagy drágább autónál belefér, amit kérnek, de egy 5 kiló körüli kisautónál évente egy kilót elszórni vizsgára, úgy, hogy pár amatőrt menne vele az ember...persze az autóverseny nem olcsó, akinek nincs pénze, ne versenyezzen. Csak ne értelmetlen és visszás dolgokra kellene a pénzt kiadni.
2013-02-19 13:53:53
Azért értelmetlen, mert a vizsgán és a gépátvételen úgyis átnézik az autót. Ez egy 2-3 milliós, vagy drágább autónál belefér, amit kérnek, de egy 5 kiló körüli kisautónál évente egy kilót elszórni vizsgára, úgy, hogy pár amatőrt menne vele az ember...persze az autóverseny nem olcsó, akinek nincs pénze, ne versenyezzen. Csak ne értelmetlen és visszás dolgokra kellene a pénzt kiadni.
2013-02-19 13:32:24
Bocsánat, Orti, elírás volt a név.
2013-02-19 13:32:02
Ori és Zerge: azt mondjűátok már el nekem, hogy miért kell évente 18 ezer forintért Mnasz gépkönyveztetnem és 16 ezer ft-ért sdzakvéleményeztetnem az autómat a vizsgához, ha mondjuk csak amatőrben vagy RTE-ben szeretnék menni vele. És miért kell 30 ezer ft-ért teljesítménymérést csináltatnom hozzá? A kérdés költői, a válasz az, hogy az Mnasz-nek azért kell 35 ezer ft-ot fizetnem, hogy az infrastruktúráját fenn tudja az én pénzemből tartani, miközben nem akarok Mnasz rendezvényen indulni, illetve a teljesítménymérés is valami lobbicsoportnak az érdeke. Értelme egyiknek sincsen.
2013-02-19 13:32:02
Ori és Zerge: azt mondjűátok már el nekem, hogy miért kell évente 18 ezer forintért Mnasz gépkönyveztetnem és 16 ezer ft-ért sdzakvéleményeztetnem az autómat a vizsgához, ha mondjuk csak amatőrben vagy RTE-ben szeretnék menni vele. És miért kell 30 ezer ft-ért teljesítménymérést csináltatnom hozzá? A kérdés költői, a válasz az, hogy az Mnasz-nek azért kell 35 ezer ft-ot fizetnem, hogy az infrastruktúráját fenn tudja az én pénzemből tartani, miközben nem akarok Mnasz rendezvényen indulni, illetve a teljesítménymérés is valami lobbicsoportnak az érdeke. Értelme egyiknek sincsen.
2013-02-19 13:32:02
Ori és Zerge: azt mondjűátok már el nekem, hogy miért kell évente 18 ezer forintért Mnasz gépkönyveztetnem és 16 ezer ft-ért sdzakvéleményeztetnem az autómat a vizsgához, ha mondjuk csak amatőrben vagy RTE-ben szeretnék menni vele. És miért kell 30 ezer ft-ért teljesítménymérést csináltatnom hozzá? A kérdés költői, a válasz az, hogy az Mnasz-nek azért kell 35 ezer ft-ot fizetnem, hogy az infrastruktúráját fenn tudja az én pénzemből tartani, miközben nem akarok Mnasz rendezvényen indulni, illetve a teljesítménymérés is valami lobbicsoportnak az érdeke. Értelme egyiknek sincsen.
2013-02-18 20:06:06
"Akkor majd nem lesz műszaki előírás, bárki rendezhet versenyt bármilyen vakondtúrás körül."-ezt minősítettem végtelen cinizmusnak, mivel én biztos nem ezt mondtam, mint követendő alternatívát. Felvázoltam egy opciót, hogy küldön az Mnasz egy autós technikai ellenőrt és egy verseny biztonsági szakembert az amatőrökre díjazás ellenében, akik ellenőrzik ajárművek és a verseny biztonsági részét megfelelően, szerintem ez járható volna, bár én laikus vagyok, tehát csak egy ötlet volt. Emiatt ez a műszaki előírás nélkül, vakondtúrás körül kitétel szúrta a szememet, ennyi.
2013-02-17 19:16:12
Ja, és vétójoggal, amely hatósági úton is kikényszeríthető. Emiatt csinál a parazita Mnasz azt, amit akar, jól ki van ez találva.
2013-02-17 19:13:57
Nincs ilyen lehetőség. Egy sportágnak egy országos szövetsége van, és a sporttörvény szerint a teljes sportágat lefedő felügyeleti és ellenőrzési joggal. Innentől politika és lobbi az egész.
(csak mások okulására válaszolok, mert ez a hsz.-ed a benne foglalt végtelen cinizmus miatt nem érdemelne választ, nem viszálykodásból mondom, csak tőled ennél valamivel objektívebb hsz.-eket szoktam meg...).
realista hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 129 hozzászólás • 7 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k