Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
realista
Gipsz Jakab
2015-03-12 21:21:25
utolsó bejelentkezése
realista

130 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
684367202
Napi oldal:
27201
Jelenleg:
1167
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
realista hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 129 hozzászólás • 7 oldal
2012-02-28 14:00:06
Azt tudja valaki, hogy az MNASZ gépkönyvhöz kell-e MNASZ vezetői licenc? Régebben az volt a szabály, hogy vezetői licencet is kértek mellé, csak akkor gépkönyveztek. Most így, hogy bekényszerítetták az RTE autókat az MNASZ gépkönyv alá, jó lenne ezt is tudni. Ill., hogy ha kell, mennyi a licenc díja R2-ben, vagy ARK-ban, nem tudom, mit fogadnak el. És mennyi az MNASZ gépkönyv kiállítás díja?
Kösz az infót előre is, ha tudja valaki ezeket.
2012-02-06 15:23:24
Várjuk ki, hogy párhuzamosan fut-e majd vele vagy kiváltja. Eddig erre senki nem tudott konkrétan válaszolni. Ha pótlehetőség lesz, jó lesz, de hiszem, ha látom.
2011-12-22 20:29:40
Abszolút egyetértek. forgatom a szemem
2011-12-21 17:50:11
Szerintem ésszerű úgy gondolkodni, hogy akkora autóval menjen az ember, amit ha feldőlt, sem dönti anyagilag romokba. Persze vannak, akik e szint felett is bevállalják, az ő dolguk, én így szeretem, más meg máshogy.
2011-12-21 17:44:49
Ha esetleg benne lennék az utolsó háromban, akkor én nem pukkadok meg. Tőlem mehet Mitsubishivel, meg amivel akar mindenki, én csak annyit mondtam, hogy érdemes addig nyújtózkodni, amíg az ember takarója ér.
2011-12-20 21:47:45
Jozy, ezt rohadt jól öszefoglaltad, fogadd elismerésem. király
Tényleg így megy ez. Ezzel együtt éppen N-es Ladával is lehetne menni sportból túrában, csak akkor nem szabad az eredményesség-oldalt nézni. De ebben a válságban/világban tényleg már nincs túra-futam 90-100 ropi alatt a legmezitlábasabb autóval sem, lábon hordva sem. És tényleg még a kisebb kategóriákban is óriásiak a különbségek a műszaki tartalomban. Siberának egyébként abban igazat adok, hogy ma ha van 3 forintod, 3 forintos autót akarsz, ilyen lett a világ. Pedig egy 1 forintossal esetleg még eredményes is lehetne az ember.
2011-11-29 22:07:46
Bár a jelenlegi mezőnyfogyásban (minden osztályban és szinten) vastagon és döntően benne van a válság is. A magyar rallyn belüli békétlenség, fejetlenség csak olaj a tűzre. A kettő együtt a lehető legrosszabb kombó, sajnos.
2011-11-29 21:56:15
Ott a pont!
2011-11-08 19:29:46
Igaz, az is egy fontos szempont, elfogadom.
2011-11-07 22:40:44
Na, már a Cselényi is belekezdett az "amatőröket tiltani kellene" szövegbe. Elvtársak, az MNASZ nem hatóság. Persze a saját licenceseinek, sportbíróinak tilthatja, ha akarja. A rally nevet is le lehet védetni, akkor majd futósakk néven megy tovább az egész. Nem arról van szó, hogy nincs túl sok, sőt néhány dilettánsan megszervezett amatőr, hanem arról, hogy adminisztratív módon nem lehet mezőnyt szerezni az MNASZ-nek. Ezt a sok okos fejes valszeg sosem fogja belátni. Hiszen nálunk a versenyző van a szövetségért, nem fordítva...piaci alapon dől ez el, mindenki oda megy versenyezni, ahol nev.díjban, minőségben, és hozzállásban (emberi szóban) a legjobbat kapja (plusz persze, sponzor, presztízs, stb.). No, jó versenyzést jövőre mindenkinek.
2011-10-12 20:21:31
Azt azért továbbra is rendkívül elfogult szemléletnek tartom, miszerint minden jó magyar eredmény kizárólag a hazai pálya előnye miatt volt, míg minden rossz eredmény a nemzetközi realitásokat tükrözi. Egyébként ha nem írnál annyira éles hangnemben, talán a kritika, amit kapsz, sem lenne annyira éles, de mindegy, igazad van, ne rugózzunk tovább ezen, lépjünk tovább.
2011-10-12 19:53:33
Sibera, ok, voltak túlzásaim veled kapcsolatban, amikért elnézést kérek. Az Asi dolgot is túléleztem, de azt hangoztattad, hogy gyenge a két és fél perces ideje az elejétől, az biztos. Azt tudom, hogy elkötelezett rally fan vagy, arról, ha nem tudsz versenyezni, meg valóban nem tehetsz, az ezzel kapcsolatos kifakadásom miatt sorry.
2011-10-12 16:20:22
Én úgy vagyok a magyar rallyval, mint a filmbeli magyar narancsal, kicsit kisebb, kicsit savanyúbb, de a miénk.
2011-10-12 16:15:59
A korábbi személyeskedő hangnem miatt egyébként én is elnézést kérek.
2011-10-12 16:12:00
Ok, valóban én személyeskedtem először, nem emlékeztem rá. Kedves, hogy rögtön skizofréniának titulálod, de mint mondtam, a te dolgod a választott hangnem.
Én a Turánnal kapcsolatos véleményedet rendkívül igazságtalannak tartom, de persze nem kell ebben kiegyeznünk. Aki gyorsan megy, az hibázik néha, ez benne van. Szerinted csak az autó miatt ment gyorsan addig is, szerintem meg a vb-n összeszedett rutin miatt. És szerintem figyelemreméltó volt az addigi teljesítménye. Az, hogy nincs róla egy jó szavatok sem, hogy IRC-n az elejében megy, amíg megy, szerintem szeletív hozzáállás. Azt írtad, Siberáék okfejtése cáfolhatatlan. Nos, én több cáfolatot írtam, Asi 5. helyét, ami IRC szinten szenzációs, Arai elverését. Sibera Asi 5. helyét nevetségesnek tartja, ami szerintem a vicc katetgóriája, nézzük meg, Arai mennyit kapott az elejétől. Nem az a baj, hogy felhívjátok a figyelmet a magyar rally viszásságaira, az erkölcsi fertőre, hanem az, ha csak erről írtok, a pozitív teljesítményeket szelektíve nem látva meg.
Mi valószínűleg más körökben forgunk, én a versenyzőtársaim, szurkolók között még egy olyan véleménnyel sem találkoztam, amely velük (veletek) értett volna egyet, sőt, mindenki fel van háborodva a hazai rallyt utáló hozzáálláson. Ettől még biztos létezik ez a nézet, és van, akinek tetszik, szó se róla. Lehet Turán eredményéről elmélkedni, hogy a célban van a vége, meg csak a kocsi volt jó, én nem így látom, illetve minimum annyi fenntartásom van, hogy egyikünk sem ült az autóban, nem tudjuk, mi történt, mekkora hiba volt, fatális pech-elemek is voltak-e benne, szerintem egyébként voltak.
Siberáék véleménye szerintem továbbra sem objektív, mert ha valaki egy N-es autóval 5. lesz, arra nem az az objektív válasz, hogy " azt hittem, csak két percet kap az első magyar, ehelyett kapott két és felet".
Az objektív hozzáállás mégiscsak az lenne, ha a negítív vélemények, jellemzők mellett a pozitívakra is odafigyelne valaki.
Cseh kérdés. Rendben van, hogy tisztább a bajnokságuk, csak ha valaki mindig azt hallja, hogy a szomszédnál kolbászból van a kerítés, és bezzeg a csehek, mindezt kárörvendő attitűddel, annak jó eséllyel egy idő után elege lesz az egészből.
Na mindegy, szerintem annyira másképp látjuk, hogy kár is folytatni, neked sok kupád van, így valószínűleg sosem hibázol, ezért Turánt is meg tudod ítélni ennek alapján (ezt nem személyeskedésből mondtam, csak enyhe malíciával), nekem nincsen annyi, úgyhogy akkor biztos én látom rosszul, amikor azt mondom, hogy együtt ment az IRC elejével (természetesen erről sem kell egy jó szót sem szólni, hiszen nem ért célba ugye), majd hibázott egyet, ami a nagy tempóban benne van, elég pechesen egyébként.
2011-10-11 18:27:42
Dictus, nem tudom, mirt ugrottál annyira nekem, de lelked rajta.
Ami a tényeket illeti: Sibera kiszemezgette a verseny előtti elvárásokból a legszélsőségesebbeket, miszerint az abszolút első 3-4 magyar lesz. Ezt kb 1% gondolhatta komolyan, ő azóta is ezzel revolverez.
Ehhez képest: egyetlen méltató sort sem kapott tőle (a táborától), sem Frici teljesítménye a kieséséig (absz.3-5.-hely), sem Asi absz 5. helye (ehelyett azt sujkolta, hogy két és fél percet kapott a legjobb magyar, nem törődve azzal, hogy N-es autóról van szó, és ez az eredmény ahhoz képest szenzációs, és azzal sem, hogy Turán azért nagyságrendekkel kevesebbet kapott volna, ha végigér). Egy jó szava nem volt arról, hogy Arait 4-5 vagy öt magyar verte el, Asi gigantikus módon.
Szóval lehet a tényeket nézni innen is és onnan is, amit én állítottam, hogy kifejezetten ellenszenvvel és némi rosszindulattal és rosszmájúsággal nézi ezt az egészet.
A személyeskedéseidet inkább kihagyom, természetesen udvartartásom nincsen, legfeljebb nekem még van kedvem kinyitni a pofázmányomat, ha zavar valami.
Ajánlom figyelmedbe az itteni Bútor interjú utolsó pár bekezdését, amit erről az ellendrukkról ír, amit Siberáék testesítenek meg. Ő talán csak ért hozzá valamennyire...
Ha tovább személyeskedsz, akkor inkább hagyjuk az egészet, mert nekem érvek ütköztetéséről szól, nem ilyen hangnemről.
2011-10-09 00:52:16
kacsintok király
2011-10-07 00:31:37
Benned az a legjobb, hogy ilyen "önbizalomhiányod" van. Egyetlen hibád a szerénységed lehet. Hiszen te még Bútornál is reálisabban látod. Végül is megvan minden alapod rá, rengeteget versenyeztél, képben vagy az élmezőnyt, a nemzetközi mezőnyt illetően, belülről látod, anyagilag, rutinban és minden szempontból, így természetesen jogos a kritikád.:P
Komolyra fordítva inkább gondolkozz el azon-tudom, hogy nem fogsz-, hogy a totális szemellenzős, a hazai rallyt és versenyzőket utáló, és a cseheket minden kritika nélkül imádó hozzáállásodat olvasva még az élversenyzőink is kedvét is el tudid venni.:( Bár tudom, hogy ez téged nem zavar, éljen Kopeczky.
2011-10-01 20:26:42
Mindannyian tudjuk, kik a legnagyobb ellendrukkerek...az azért elgondolkodtató, hogy még az élversenyzőinket is mennyire zavarni/demoralizálni tudja az igazságtalan nézőpontjuk...
2011-09-27 17:36:50
Ptk 342§ (1) bek:
Semmis valamely szerződésnek az a kikötése, amely a szándékos vagy súlyos gondatlanságból eredő károkozásért...való felelősséget előre korlátozza vagy kizárja.
Persze nem biztos, hogy ideillik, de itt van a felelősségkizárás az egyik oldalról és ez a jogszabályhely a másikról. Hogy hogy döntenének, az már bírósági döntés kérdése, az eset összes körülményeinek a vizsgálatával. Ez nem tippadás semerre, de a kiírásbeli jogi formula csak egy dolog...
realista hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 129 hozzászólás • 7 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k