LCH Tavaszi LADA találkozó
realista
Gipsz Jakab
2015-03-12 21:21:25
utolsó bejelentkezése
realista

130 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685041741
Napi oldal:
5894
Jelenleg:
526
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
realista hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 129 hozzászólás • 7 oldal
2012-06-08 15:31:36
Üdv, igen, azt tudom, hogy benne van a biztosítási díj. Azt nem néztem, hogy a licences előfutók idén is ugyanannyiért mehetnek-e, mint a mezőny, az egy jó ötlet volt tavaly. Kicsit eltúlzottnak érzem a nem licences előfutói díjat, de ez szubjektív, én lenevezek mondjuk két Srt-re ebből, azt sem tudom, hogy központi RTE hatáskörben van-e a mértéke vagy a rendezőnél, én alacsonyabban határoznám meg, de ez persze nem kívánságműsor. király
2012-06-08 13:03:37
Azért a 63 ezer ft-os előfutói nevezési díj elég húzós. Rally 1-ben most csökkentették a kis kategóriák nevezési díját 87,5 ezer ft-ra, most függetlenül attól, hogy ott sokkal több az egyéb költség is. Nem tudom, az-e a cél, hogy ezzel rostálják az előfutói létszámot, ha igen, elég jól sikerült, én pl. emiatt nem is megyek szerintem idén túrában, licencet nem váltottam arra az 1 max. 2 versenyre, de akkor ez innentől áttevődik valami amatőrre. megdöbbent
2012-04-19 01:09:41
Azért ez a "versenyautóvizsgáztatás egységesítése", úgyis mint kötelező Mnasz gépkönyv, a gépkönyvezésen a volt Mnasz gépkönyves autók egy részének a rendes, ipari szívatása (vigyél csődokumentációt egy volt Mnasz gépkönyves autóhoz, hasonlók), olyan jól sikerült, hopgy csak elég megnézni a hétvégi nívósabb amatőr versenyekről a videókat, virágzanak, tele vannak műszaki vagy akár papír nélküli autókkal. Szegény Rte-ben meg elég soványnak tűnik a mezőny Tatabányán, persze ebben benne lehet a válság és a Rábaringi extra kiadás-logisztika is. De azért lényegében meleg gratula a nagyon okos, jót akaró, egységesítő, átlátható rendszert létrehozó jó pesti embereknek, nekik köszönhetően megint virágzanak az amatőr versenyek, lévén amibe beleteszik a mancsukat, az lényegében élhetetlenné, és sokaknak finanszírozhatatlanná válik azonnal. És még finom voltam és nőies.
2012-04-02 15:13:15
Én is ettől féltem, de a cafés cikkben az van, hogy megmarad a régi rendszer is mellette. Persze azt is írja a cikk, hogy minden korábbi versenyvizsgás autót újra kell engedélyeztetni. No itt van még kérdőjel bennem, hogy ez mivel jár vajon. Maga az SP, ha választható alternatíva, a nagy értékű autósoknál működhet, nem kell regadózzanak, stb. A kisebb értékűek pedig maradnak az eddigi rendszerben. Reméljük így lesz, és nem téved a cikk ezen tényállításaiban.
2012-03-30 21:57:47
3 karakteres kérdésre biztosan nincs egyelőre egyértelmű válasz:
-minden versenyautó vizsgáztatására engedélyt szerzett vizsgahely vizsgáztathat-e vagy csak a H.ring?
-mennyibe fog évente kerülni, mi lesz a díja, biztosítási díja?
-átcsavarozható-e másik érvényes műszakis és gépkönyves sportcélú autóra vagy egy autó=egy SP rendszám az elv?

Ezeket csak úgy ehhez "laikusként" szedtem össze. Lehet, hogy a vájtfülűbbek, NKH-sok már van, amit ezekből tudnak. Előbb-utóbb a gyakorlatból kiderülnek majd ezek a dolgok idővel, ha még most nem is kapunk választ.
2012-03-25 20:02:20
Sajnos teljesen újra nincs lehetőség. Az Mnasz az országos sportági szövetség, most már rátette a kezét a versenyautóvizsgáztásra és a versenyrendezés engedélyezésére is, monopóliumként...az lehet, hogy ha kimaradna egy évben a bajnokság, az hozna némi feltisztulást (ezzel együtt persze nem kívánja az ember), de a vízfej jellege megmarad, a lehúzási indíték az alsóbb osztályokkal szemben megmarad, a monopolhelyzetből fakadó nyeerészkedési lehetőég az megmarad, sajnos.
2012-03-22 22:27:33
elütés, rosszabb
2012-03-22 22:26:59
Ne légy ennyire cinikus. Nem feltétlenül vezet mindent az érdek. Lehet ez a kétségbeesés hiteles is. Én nem gondolnám, hogy egy eleve színlelt dologról van szó, bár engem meg lehet lepni azzal, hogy sokkal korruptabb-velejéig roszabb az egész, mint hittem mosolygok remélem, nincs igazad. bizonytalan
2012-03-16 20:04:43
A Botkának a nyilatkozatban szereplő ordas nagy hazugságát két okból tudom elképzelni:
1. Tartozna valamiféle kötbér-jellegű kifizetéssel az RTE felé, ha bizonyos határidőn túl mond vissza versenyt, és ezzel próbálja elleplezni (csak tipp, a franc se tudja, hogy vannak megegyezve).
2. Ennek híján egész egyszerűen nem tud igazat mondani, nem tud elnézést kérni, nem tud felelősséget vállalni semmiért, így szocializálódott ott, ahonnan jött.
2012-03-16 18:12:50
Ebben az egészben, azon túl, hogy persze lassan tragikus az egész, ami rally cím alatt itthon folyik, a Botka stílusa a legmegdöbbentőbb. Ezek az emberek, miközben szép lassan megölik a magyar rallyt, (a túrának az MNASZ gépkönyvvel már klasszul alátettek, az ő mezőnyük döglődik, akkor hadd legyen rossz másnak is), de még mindig mennyire magas lóról, leereszkedve beszél. Nem elnézést kér, ahogy normális lenne, hanem leereszkedően betakaródzik ezzel a süket szöveggel. Keményebbet azért nem írok, mert a duen kimoderálna. Álomvilágban éltek, fejesek. Remélem a túra végleg leválik mind versenyek szempontjából, mind minden vonatkozásban erről a délibábos erkölcsi fertőről.
2012-03-02 16:54:46
Ez ugrott be nekem is menetközben.
2012-03-02 16:34:03
Ööö...ezt az állításomat revideálnom kell, a nagykönyv szerint így kellene lennie, de rájöttem, hogy koránt sem biztos, hogy a gyakorlatban is így van. neszóljszám király
2012-03-02 15:14:44
Minden tiszteletem mellett ezzel nem igazán lehet beljebb lenni, mivel a vizsgát a gépkönyv érvényességi idejére adják, az a limit, így esetünkben levizsgázna egy autó, de a vizsga 2012.03.31-ig szólna. Persze ha valamely vizsgahely nem így értelmezné a jogszabályokat, az jó lenne. kacsintok
2012-03-01 16:00:50
Lejárt hom ülés-öv elég az MNASZ gépkönyvhöz is, R2-ben sem kérnek többet. Azt mondjuk én sem tudom, hogy katalizátort kérnek-e, mert R2-ben kell a versenykatalizátor, túrában pedig nem..
2012-03-01 15:46:59
Nem gépkönyvet kapsz, hanem valami "technikai átvételi lapot" vagy hasonló nevűt. Az RTE idén gépkönyvet nem ad ki a jelen állás szerint. A technikai átvételi lappal tudsz RTE-ben indulni, csak a műszaki lejárta után nem vizsgázik le vele az autód (ezért beszélgetünk a kényszer-MNASZ gépkönyvezésről), és elvileg a közúti közlekedésben sem vehet részt gépkönyv nélkül. Kissé meg van keverve idén a katymaz. megdöbbent
2012-02-29 23:21:19
Látod, ebben igazad lehet, sajnos.:S
2012-02-29 23:20:30
Ok, csak képzeld magad egy kis költségvetésű túrás helyébe. Most akkor idén kap valami gépkönyvhelyettesítőt az idén az RTE-től, fizet érte, és kap mellé gépkönyvet az MNASZ-től, fizet érte. Kétszer fizet, kétszer bonyolít, kétszeres idő, és csak túrában fog menni, persze hogy nem tetszik a szabályozás senkinek, mert nem életszerű.:)
2012-02-29 22:41:59
Ez egy elég életszerű gondolatmenet, amit leírtál, bár engem a H csoport dolgai nem érintenek. Szerintem lehet azért menni továbbra is, P rendszámmal (már aki meg tudja oldani) mert az MNASZ gépkönyv az csak a vizsgához kell. De én még azt sem zárom ki, hogy maszek vizsgahelyeken az MNASZ gépkönyv, és így a gépkönyv hiányát hátha el lehet sumákolni valahogy (mivel a túra ugye idéntől nem ad ki gépkönyvet), de ez még a jövő zenéje és én is csak találgatok.
2012-02-28 16:33:22
Köszönöm!
realista hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 129 hozzászólás • 7 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k