LCH Tavaszi LADA találkozó
atiwrc
Pacsuta Attila
2017-09-20 17:30:10
utolsó bejelentkezése
atiwrc

127 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685085732
Napi oldal:
49885
Jelenleg:
1181
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
atiwrc hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 127 hozzászólás • 7 oldal
2013-12-27 23:20:26
retro dolgokat a pletykafészek topicban keresd, ajánloms smisi videóit ;)
2013-12-27 09:30:02
Úgy tűnik nem lesz körgyors:
http://rallylive.hu/verseny/szilveszter-rallye-2013/idoterv/
2013-12-11 17:32:02
Ezekről a dolgokról tudna valaki mesélni valamit?
http://tinyurl.com/n8ldgq9

"Szerencsére az 1986-os Forma 1-en nem esett az eső, így csak utólag derült ki, hogy a Hungaroring nagyobbik részén nincs megoldva a vízelvezetés. A töltéseket és a rézsüket a képen látható módon mosta ki a víz, ami miatt Ecclestone kilátásba helyezte a sorozat azonnali elvitelét Magyarországról. Aztán jött a "kamion-verseny" balhé, a középső kiserdő tisztázatlan tulajdonjoga, a kapcsolódó zsarolás és a MAK főtitkár "WC koncessziója", stb. "
2013-12-11 14:31:51
Hát nem a grafitire gondoltam :D

Vannak még ott érdekes képek a másik két audis albumba is, ha jól szűrtem ki akkor valami ilyesmi lehet a kornológia:

LMO-s Audiból megépül a rallycross autó, évközbe eladja Botkának, majd később vissza veszi tőle átépíti kicsit(betömi a lyukat a kocsi oldalán az ajtó mögött) és utána kerül Adamecz-hez.
És utánna? Netán Révész Bálint kocsija lett ez??

A másik rallyra épített( a sárga piros) Audi is érdekelne ha valaki tud róla valamit hogy az hova került.

Egyébként még az sem tudtam hogy Adamec ment ilyen audival,de 2001be tényleg ment Audi S2vel egy egész évet.

Meg a másik 99es szöveg melletti albumba is már van 2 audi, abból az egyik lett a sárga vajon?
http://www.bgm.hu/mult/1010/au18.jpg

Habár 2001nél írja hogy egy H-s Audit kezdtek el rallyra építeni és ott látszik is valami fekete vélhetően utcai autó.

Meg amikor Botka Endre ment mecsek 2000be előfutóként az első Audival arról valahol volt kép vagy videó de nem találom, itt a duenen is csak egy képen látszik :(
2013-12-10 20:52:27
Beszokott még ide nézni valaki?

Lehet hogy csak én kombinálok de találtam valami érdekeset a falon a 2. képen

http://www.superally.hu/images/stories/audi_a_9.jpg
http://www.bgm.hu/mult/1010/au13.jpg
http://www.bgm.hu/mult/1010/au16.jpg
http://www.bgm.hu/mult/1010/au12.jpg
2013-10-04 22:13:47
Nem. Köszönöm!
2013-10-01 15:13:06
Épp most vittem fel az ewrc adatbázisba a futam ARK-s nevezési és eredménylistáját, de furcsáltam hogy csak 2 szakasz van mégha sprint is, a kiírásra már nem emlékszem, 4 vagy 6 szakasznak kellett volna lennie?

Nagyon jó hogy van több hivatalos honlpaja a váci eseménynek, de jó lenne valahol találni egy nevezési vagy rajtlistát, amint rendesen megvanna a rajtszámok, valaki látott ilyet?

Én csak előnevezési listát találtam ahol pl 2es rajtszámból van több mint 10.....
2013-09-30 21:19:56
Az értem hogy belekeverték az ERC mezőnybe, de akkor miért nem a 3as csoportba a 2es helyett? Meg a nevében is ott van hogy r4. http://www.rallycroatia.com/files/ENTRY-LIST.pdf
2013-09-30 11:04:05
Tudtok arról valamit hogy a Baumgartner Balázs miféle subaruval ment az ERC-n? R4-be nevezett, de semmi látható R4es modifikációt nem látok, sőt ha jól tudom csak az n14 és n15ből valamint valamelyik(n14/n15) sedán változatból létezik r4es subaru.
2013-09-30 11:03:55
Tudtok arról valamit hogy a Baumgartner Balázs miféle subaruval ment az ERC-n? R4-be nevezett, de semmi látható R4es modifikációt nem látok, sőt ha jól tudom csak az n14 és n15ből valamint valamelyik(n14/n15) sedán változatból létezik r4es subaru.
2013-09-11 21:00:34
Egy kis retro rallycross:
Autománia: Rallycross OB 5.- 6. forduló 2002

Akinek nem lenne elég retro akkor ezt nézze inkább :
OB 1993 Nagydobos
2013-08-16 15:47:28
Tesztelni se tesztelt a gyári team gtr-ekkel?

Elképzelhető hogy csak valami fotók zavarták meg a dolgokat a fejemben :D. A kisérdi kocsijának a beltere is másabb (ha jól emlékszem) mint az öregé, és azért olyan fura, ami első ránézésre nem is tűnt még fel nekem régebben, hogy csak gtx-es első rács van benne, nem a gtr-é. De a lökösök az gtr.

2004től lett A-s? Ezt nem igazán értem, már 2003ba is ment vele. De előtte milyen 10 évről van szó? (rendszám alapján használták érdiék tréning autónak vagy mi?)

2013-08-14 21:12:03
Érdi könyv messzi van és már rég olvastam, nem emlékszem mit mondott akkor, a netről ennyit tudtam összebuvárkodni.

Még annyit előtte hogy GTR-ek helyett esetleg Mazda GTR mert Érdi és Bútor ( és Tóth Gili is) ugyanazon autóval ment ;). Kis Érdi már mással. A VB-n is mentek a GTR-el.

"A Mazdáról mit kell tudni?

A Mazda gyár megbízásából fejlesztették ki Belgiumban. A Mazda Sport megszűnt ’92-ben, az egyik fele Belgiumban maradt, a másik fele pedig Svédországba került. Na ezt a felét mi elhoztuk Magyarországra, és tudtuk ezt kezelni. Mi lettünk Mazda „kis-Európa”. Előrébb jutottunk futómű fejlesztésben, mint a belga szárny. Ki merem jelenteni, hogy a világon nincs jobb autó Mazdában, mint amilyen a mi autónk volt.

Hogy történt az autó felkészítése?

Az autó minden alkatrésze egyedi gyártás eredménye. Minden versenyautót emberek csinálnak. Itt Magyarországon is vannak megfelelő szakemberek, csak meg kell találni ezeket a szakembereket, gépeket, anyagokat. Én azt hiszem megtaláltam, azokat a fejeket, amelyek úgy tudnak gondolkodni, ahogy ehhez a szakághoz kell.

Az elektronikában is tudtatok fejleszteni?

Az elektronika kiépítése külföldön történt, de ezt kivéve mindent itthon csináltunk. A motor gépmunkálatai, a hajtóművek, a féltengelyek, a futómű karbantartása mind a mi munkánk eredménye. A motor belső gépészete és szelleme magyar. Meg kell említenem egy nevet: Gaál Pál. Ez a név összeforrt a pályaversenyzéssel, és azok a tapasztalatok és ismeretek, amit ő a Zsigulis időkben megszerzett és megtanult, azokat kamatoztatta 9 éven át a Mazda motorok építésénél. Az is egy nagy fegyvertény, hogy a Mazda motorok közül egy sem ment tönkre a 9 év alatt.

Amikor a motor gépészete elkészült, akkor kivittük Svédországba, ott fékpadra került és az ott mért adatok alapján láttuk, hogy mi volt és mi lett. Az a csapat, amely ezt elérte, továbbra is a rendelkezésünkre áll, és nem tartom kizártnak, hogy továbbra is rájuk támaszkodjak. Lehet, hogy eljön az a pillanat, amikor úgy érzem, hogy az autóm teljesítménye nem felel meg az elvárásaimnak, és nem tudok továbblépni, mert egy gyári rendszer van benne. A teljesítmény növelése persze az élettartam rovására megy, de ennek is van egy elmélete, hogy a teljesítmény növelésével, hogyan változik az élettartam. Nálunk az A-s motor sem ment szét. Nagyon jó motorunk volt, és nagyon sok kritikát is kaptunk emiatt, de a hátteret senki nem ismeri. Amikor a szájaknak járni kell, az egy könnyű dolog, de mikor dolgozni kell, az már nehezebb.
....

A Mazdát egy kicsit lenézték, 1850 köbcentis volt, tehát 150 hasznos köbcentivel kevesebbel gazdálkodtunk, mint a versenyző társak.


"
2013-04-22 09:48:47
Küldtem youtube-on privát üzenetet, kérlek olvasd el és válaszolj ha lesz rá időd.
Köszi!
2013-04-11 08:15:35
A 2002es Rallymániák hogy csak félóra körüliek?
A tv-ben is kétszer fél órát adtak, de úgy emlékszem 2001től már futamonként volt a kazetta minden futamról 1 órás összefoglaló.
2013-03-30 19:19:34
Tempó és saját felvételeket inkább, ha van még, PVS éves kazik megvannak :D

A PVS kazikon az éves összefoglalós kazikon volt zene a video alatt?
Az 1-1 futamról szólókon nem volt?
2013-03-26 09:36:02
Minden kis apró hirmorzsa, sporthirek, bővebb összefoglaló jöhet abból a korszakból, legyen az rally rallycross, gyorsasági.

Évek óta kérdezgetem hogy valakinek vannak e régebbi kazettái pincékbe garázsokba porosodva, mert ingyen bedigitalizálnám, de eddig még senki nem reagált, már kezdtem azt hinni, hogy vagy kidobálgatták a kazettákat sokan vagy csak én vagyok ekkora idióta hogy tv-be felveszek szinte mindent ami autósport és régebben senki sem volt aki rögzítette volna ezeket az adásokat :)

Szóval köszi a videókat és várjuk a többit!
2013-03-15 19:38:39
Kiss Ferenc!
Csak a rallyshopban kapható, neten rendelve.
2013-02-07 17:48:35
Ez a cikk 2000 márciusa körül volt az újságba. OMV teszt rally után, de még Esztergom előtt.
Pedig hideg már 99 mecseken meg aztán Semperiten is ment a kék szürke evo5el. Rallymániába(mecsek 99) azt mondták hogy az az ÚJ kocsira szeretne vigyázni hogy ne kelljen sokat javítani rajta semperitig.

Mondjuk olyat is mondta hogy oroszlánékra sokat kellet várni hogy elinduljanak az új kocsival egy evo5el és persze a képen fordul egy evo6os :D. De ahogy utána néztem csak az OMP miskolc rallyt (1999) hagyták ki az utolsó előtti fordulót. Nem értem mi miatt, mert ha készült is az evo6osuk a evo3 még meg volt.
Sőt pont az említett magazinba láttam. hogy a 2000res OMW teszt rallyn is még az evo3al indultak.

De volt még más érdekesség is, Bubor Zoli egy evo6al valami külföldi rendszámnak nézem. Rallycrossba már neki volt szerintem 99-be is lancere nem? Szóval nemigen ebből építették a rallycrossos kocsiját.

Hideg milyen utcai evo6os-t tört meg?
2013-02-07 17:19:39
Abban nem lennék olyan biztos.
Végre bekerült a gyűjteményembe a 34-es sorozatszámú motorsport magyarországon magazin, köszönet érte autosportfan-nak! A 8-as számra még mindig vadászok!
És találtam benne ezt a képet.
atiwrc hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 127 hozzászólás • 7 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k