KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Phil
2010-11-17 19:56:09
utolsó bejelentkezése
Phil

105 hozzászólás
13 kedvence van és 7 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685471130
Napi oldal:
31170
Jelenleg:
1906
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Phil hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 89 hozzászólás • 5 oldal
2010-05-25 22:48:47
Olvasom itt a hozzászólásokat, és kezd kissebségi érzésem lenni. Az elhangzottakhoz már semmi negatívumot nem tudok hozzá tenni. Ide jutottatok.
De szerencsétek van, mert a nagyfőnök épen Portugáliában van és nem követi a fórum eseményeit. Ha követné, már lehet, hogy törölte volna a topicot, de lehet, hogy az egész fórumot is. Nem kell megijedni, a „blog” fül alatt elméletileg mindenki kifejtheti majd a véleményét, ha esetleg megszűnne a fórum.
Ha a negatív oldal kifulladt, próbáljuk meg pozitív oldalról megközelíteni az eseményeket:
Pozitívumként élhetjük meg, hogy kaptunk egy evo IV-et, ami ugyan teljesítette a kitűzött célt , azaz ötszáz látogató felett gyorsabb, mint a régi, de ahogy én érzékelem, lehet
kezdeni az evo V-öt is, mert a látogatók száma 700 fölé emelkedett, ebből következően a sebesség maradt (nálam), (Luca széke effektus) persze az üdvözlendő funkció bővülés mellett.

További pozitívum a Salgó után, hogy a ralyongóknak ugyan olyan szép lehetne az élete, mint a foci szurkolóknak, ha ők is úgy állnának hozzá, mint a drukkerek. Ha ma, egy magyar drukker kimegy a meccsre, eszébe nem jut, hogy BL döntő színvonalát várja el. Ha elég alacsonyra teszi a mércét, még kellemesen is csalódhat a látványban. Lebegjen minden ralyongó szeme előtt ez a példa a jövőben, és nem fog csalódni. Ha még az is tudatosul a ralyongókban, hogy a versenyt nem értük, hanem a versenyzőkért rendezik, és a szponzorok léte, vagy nem léte nem tőlük függ, még jól is szórakozhat egy kövön állva az erdőben, szemetes zsákkal a kezükben, reménykedve az ingyen piában. Ha pedig „pénz-ékszer nem számít” jellegű produkciókra kíváncsi a nézősereg, akkor menjen a cirkuszba, mert az ezért van.
Pozitívum lenne, ha a rendező a verseny után is nyilatkozna többek között az ingyen pia hiányáról, illetve a meteorológia-rallye kapcsolatról.
Itt jelentem be, kifogásomat a nyolcvanas évek Salgó Rallye rendezőivel szemben, hogy amikor Katalin aknán, a gyors közepén olyan özönvíz szakadt ránk, hogy tök mindegy volt, hogy ment-e az ablaktörlő, vagy nem, nem állították le a versenyt a nézők a versenyzők és főleg az eredményességem érdekében.
Pozitívumként tudnám értékelni, ha a terenyei szakaszról, a verseny előtt magabiztosan nyilatkozó versenyző-útépítő szakember nyilatkozatát olvashatnám arról, hogy szakértő várakozásai miért nem jöttek be, és Ő hogy élte volna meg versenyzőként, az aszfalt versenybe „beszúrt” egy-két km dzsuvát?
Pozitívan értékelném, ha a publikum kedvéért nyilatkozna egy N4-es sztár csapat sztár szerelője, technikai igazgatója és beavatna bennünket a belélegezhetetlen szagú kipufogógázok rejtelmeibe, esetleg ATbalázs kommentjével kiegészítve.
Pozitívumként élném meg, ha az egyetlen „normális” versenyzőt a mezőnyben (Bútor Robi, Janika mellett) nem érnék verseny után igazságtalan támadások, azután, hogy Robi elmagyarázná nekünk hogy egy tisztességes vállalkozónak miért kell minimum két cég a boldoguláshoz, amikor EGY cég is végezhet mindenféle tevékenységet A-tól Z-ig.
Pozitívum lenne az is, ha a jövőben a hobby versenyzőket sem érné támadás azért, mert szeretik a rallye hangulatát, és szeretnek úgy tenni, mintha gyorsan mennének. Magánügy.
Pozitívum lenne, ha lassan kezdene megszületni az itt is ötletként elhangzott országos rallye sprint bajnokság. Főleg azért, mert a sportág nagyon közel áll hozzá. Szerintem csak két alapvetőség hiányzik, mégpedig az ország több pontján jelenleg is folyó sprint sorozatok rendezőinek megegyezése a konc felett (nehéz lesz), illetve az, hogy ezeken a versenyeken ne a licence-s versenyzőket értékeljék külön, hanem az amatőröket.
Biztos lehetne folytatni a pozitívumok sorát, de lassan kilépek már a fórum kereteiből és belesek a blogozás műfajába.
Figyeljük inkább a rallye VB eseményeit, mert lehet, hogy egy újabb magyar siker körvonalazódik. Erre utal az is, hogy már a külföldi sztárok is keresik a lehetőségeket, hogy
fényképezkedjenek a magyarokkal. Nyilván a közös fotózások során ellátják egymást tanácsokkal is, például a gumiválasztás terén.
Csak pozitívan!
2010-05-25 22:48:47
Olvasom itt a hozzászólásokat, és kezd kissebségi érzésem lenni. Az elhangzottakhoz már semmi negatívumot nem tudok hozzá tenni. Ide jutottatok.
De szerencsétek van, mert a nagyfőnök épen Portugáliában van és nem követi a fórum eseményeit. Ha követné, már lehet, hogy törölte volna a topicot, de lehet, hogy az egész fórumot is. Nem kell megijedni, a „blog” fül alatt elméletileg mindenki kifejtheti majd a véleményét, ha esetleg megszűnne a fórum.
Ha a negatív oldal kifulladt, próbáljuk meg pozitív oldalról megközelíteni az eseményeket:
Pozitívumként élhetjük meg, hogy kaptunk egy evo IV-et, ami ugyan teljesítette a kitűzött célt , azaz ötszáz látogató felett gyorsabb, mint a régi, de ahogy én érzékelem, lehet
kezdeni az evo V-öt is, mert a látogatók száma 700 fölé emelkedett, ebből következően a sebesség maradt (nálam), (Luca széke effektus) persze az üdvözlendő funkció bővülés mellett.

További pozitívum a Salgó után, hogy a ralyongóknak ugyan olyan szép lehetne az élete, mint a foci szurkolóknak, ha ők is úgy állnának hozzá, mint a drukkerek. Ha ma, egy magyar drukker kimegy a meccsre, eszébe nem jut, hogy BL döntő színvonalát várja el. Ha elég alacsonyra teszi a mércét, még kellemesen is csalódhat a látványban. Lebegjen minden ralyongó szeme előtt ez a példa a jövőben, és nem fog csalódni. Ha még az is tudatosul a ralyongókban, hogy a versenyt nem értük, hanem a versenyzőkért rendezik, és a szponzorok léte, vagy nem léte nem tőlük függ, még jól is szórakozhat egy kövön állva az erdőben, szemetes zsákkal a kezükben, reménykedve az ingyen piában. Ha pedig „pénz-ékszer nem számít” jellegű produkciókra kíváncsi a nézősereg, akkor menjen a cirkuszba, mert az ezért van.
Pozitívum lenne, ha a rendező a verseny után is nyilatkozna többek között az ingyen pia hiányáról, illetve a meteorológia-rallye kapcsolatról.
Itt jelentem be, kifogásomat a nyolcvanas évek Salgó Rallye rendezőivel szemben, hogy amikor Katalin aknán, a gyors közepén olyan özönvíz szakadt ránk, hogy tök mindegy volt, hogy ment-e az ablaktörlő, vagy nem, nem állították le a versenyt a nézők a versenyzők és főleg az eredményességem érdekében.
Pozitívumként tudnám értékelni, ha a terenyei szakaszról, a verseny előtt magabiztosan nyilatkozó versenyző-útépítő szakember nyilatkozatát olvashatnám arról, hogy szakértő várakozásai miért nem jöttek be, és Ő hogy élte volna meg versenyzőként, az aszfalt versenybe „beszúrt” egy-két km dzsuvát?
Pozitívan értékelném, ha a publikum kedvéért nyilatkozna egy N4-es sztár csapat sztár szerelője, technikai igazgatója és beavatna bennünket a belélegezhetetlen szagú kipufogógázok rejtelmeibe, esetleg ATbalázs kommentjével kiegészítve.
Pozitívumként élném meg, ha az egyetlen „normális” versenyzőt a mezőnyben (Bútor Robi, Janika mellett) nem érnék verseny után igazságtalan támadások, azután, hogy Robi elmagyarázná nekünk hogy egy tisztességes vállalkozónak miért kell minimum két cég a boldoguláshoz, amikor EGY cég is végezhet mindenféle tevékenységet A-tól Z-ig.
Pozitívum lenne az is, ha a jövőben a hobby versenyzőket sem érné támadás azért, mert szeretik a rallye hangulatát, és szeretnek úgy tenni, mintha gyorsan mennének. Magánügy.
Pozitívum lenne, ha lassan kezdene megszületni az itt is ötletként elhangzott országos rallye sprint bajnokság. Főleg azért, mert a sportág nagyon közel áll hozzá. Szerintem csak két alapvetőség hiányzik, mégpedig az ország több pontján jelenleg is folyó sprint sorozatok rendezőinek megegyezése a konc felett (nehéz lesz), illetve az, hogy ezeken a versenyeken ne a licence-s versenyzőket értékeljék külön, hanem az amatőröket.
Biztos lehetne folytatni a pozitívumok sorát, de lassan kilépek már a fórum kereteiből és belesek a blogozás műfajába.
Figyeljük inkább a rallye VB eseményeit, mert lehet, hogy egy újabb magyar siker körvonalazódik. Erre utal az is, hogy már a külföldi sztárok is keresik a lehetőségeket, hogy
fényképezkedjenek a magyarokkal. Nyilván a közös fotózások során ellátják egymást tanácsokkal is, például a gumiválasztás terén.
Csak pozitívan!
2010-05-27 21:09:55
Mivel fogadó irodám nincs, csak egy web oldalam, ezért fogadást nem, csak a szavazás lehetőségét tudom nektek felajánlani.
Oldalamon szavazást indítottam a következő kérdéssel:

Milyen eredményt ér el Frici a portugál rallye-n?

Válaszok:

1. Megnyeri a versenyt
2. Dobogós lesz
3. Első tízben végez
4. Első húszban végez
5. Célba ér
6. Nem ér célba
7. El sem indul a versenyen, csak a prológon

Szavazni, és a szavazás állását követni lehet a:

escortrs.freewb.hu

oldalon.
Jó szórakozást kívánok.
2010-05-27 22:09:22
Szia Hillman!
Régen vitáztunk! Nekem már szinte hiányzik! vigyorgok
Sajnálom, de itt a szavazatok anonimek.
De lásd kivel van dolgod, ha bemondásra eltalálod az eredményt, küldök neked egy üveg pezsgőt.
Aztán ehetsz hozzá, ami jólesik.
kacsintok kacsintok kacsintok
2010-05-27 22:09:22
Szia Hillman!
Régen vitáztunk! Nekem már szinte hiányzik! vigyorgok
Sajnálom, de itt a szavazatok anonimek.
De lásd kivel van dolgod, ha bemondásra eltalálod az eredményt, küldök neked egy üveg pezsgőt.
Aztán ehetsz hozzá, ami jólesik.
kacsintok kacsintok kacsintok
2010-05-28 20:40:31
Helyzetjelentés a szavazás állásáról, a verseny első napja után:

Kérdés: Milyen eredményt ér el Frici a portugál rallye-n?

Szavazók száma: 30

Kérdések:

1. Megnyeri a versenyt 2szavazat (7%)
2. Dobogós lesz 0szavazat (0%)
3. Első tízben végez 2szavazat (7%)
4. Első húszban végez 12szavazat (41%)
5. Célba ér 8szavazat (28%)
6. Nem ér célba 5szavazat (17%)
7. El sem indul a versenyen,csak a prológon 1szavazat (3%)

Szavazni továbbra is lehet a

escortrs.freewb.hu

oldalon.
bizonytalan bizonytalan
2010-05-28 23:04:10
Szia gabiS4...!

Nem tudod hova tűnt alibisinautó111?
Csíptem a stílusát.
vigyorgok
2010-05-28 23:32:41
Szóval még van remény...
Csak azért kérdeztem, mert itt, a tagok között nem találtam
a névsorban.
nemértem
2010-05-29 20:18:06
Azért a 14. 13. és 16. hely jelentőségét nem kellene eltúlozni.
Azt sem feledjük hogy "superrallyzik". Ez kicsit olyan, mint
amikor totálkár után a Sega rallye visszadob a pályára.

Azt, hogy "ilyen autóval" hogy kell érteni??

Várjuk meg a vasárnap estét. (Nyugtával dicsérd a napot!)
2010-05-29 20:25:15
Tisztelt Orbán Úr, Nándi (vagy ahogy nekem a legbiztosabbnak tűnik) sandokan!

Leginkább privátban válaszoltam volna felvetésedre, mivel nem gondolom, hogy szócsatánk itt sokakat érdekelne, de semmilyen elérhetőséget (és más adatot sem) találtam reg.lapodon, ezért kénytelen vagyok itt reagálni vádaskodásaidra.
(Gondolom ezután a mondat után érted a megszólítás szokatlanságát!)

A lényeg: Nem vonom kétségbe logikád kristálytisztaságát, hisz azzal csak a Te malmodra hajtanám a vizet. Ehelyett számokat citálnék ide, ami talán Téged is elbizonytalanít vélt
igazságodban.
Az autó eladásával kapcsolatos Web oldal kb. fél éve működik. Ez idő alatt a mai napig, 1419 látogató, 6858 oldalletöltését számolta a szerver. A statisztikák szerint az utóbbi két napban, amióta a szavazás működik, a plusz látogatók száma az eddig leadott 35 szavazat száma alapján, kb.50, az oldalletöltés növekmény kb150 (látogatóként átlagosan 3).
Az ötven látogató az össz. látogatói számnak mindössze 3,5%-a. Az oldalletöltés növekmény az össz. oldalletöltés 2,2%-a.
A szavazóbox minden oldalon látható, tehát nem kell annak megtalálásához végig böngészni a menüt.
Ha szerinted ezek alapján fog megnőni az esélyem az eladásra, akkor gondold így, bár szerintem a hozzászólásoddal legalább akkorát lendítettél az ügyön, mint a szavazósdi.
(A negatív reklám is reklám!)
vigyorgok

A fentiek miatt, az itt szokásos formulával élve hsz-odról azt gondolom, hogy rosszindulatú, kötekedő és irigy.

Egyébként meg: Egy ilyen szavazásnak az lenne a célja, hogy a szavazás tárgya utáni érdeklődést növelje. Ezért ennek ezen az oldalon (DuEn) kellett volna megjelennie,
sőt minden hazai verseny előtt is lehetne hasonló, de ez sajnos a szóban forgó project (egyik?) sajtófelelősének nem jutott eszébe. Feltehetően azért, mert a tömjén füst elhomályosította a látását.

Jobb lett volna, ha nem velem próbálsz kötekedni, hanem Frici mai, eredményeire hívod fel a figyelmet, amik valóban dicséretesek.

Nem kell válaszolnod!
2010-05-29 20:51:50
Szerintem, ha versenyről beszélünk, akkor azt el kell fogadnunk, hogy az a rajttól a célig tart.
Ha bármilyen okból kihagyunk szakaszokat, vagy nem érünk
célba, akkor az már nem egyenlő feltételek alapján zajló verseny.
(Pl: Valaki elindul egy rallyen, ami 13 gyorsból, és etapokból áll. Az elsőn elveri az egész mezőnyt, majd a következőn perecel, akkor az a verseny egyenlő a nullával. Vagy, ha az első megnyerése után, a következő etapon gyorshajtásért kizárják, akkor is az eredmény nulla.
Diplomatikusan azt szokták ilyenkor mondani, hogy a jövőre nézve bíztatóak a részeredmények.)

A "Ha"-val kezdődő mondatoknak jelen esetben nincs értelmük.

Mielőtt kibérelte a Peugeot-t szólhattál volna neki, hogy
milyen sz@rra szórja a pénzét. (Meg aztért is, hogy nem feltétlenül a portugál versenyen kellene öregbítenie saját, és
Magyarország hírnevét.
2010-05-29 21:44:33
Hát igen... Merjünk kicsik lenni!

Az első két mondatodra alaposan rácáfolt három versenyző is, a nem túl távoli, és a közelmúltból.

A super rallyet ne anyagi szempontból nézd, hanem azt
próbáld megérteni, hogy ők nem mennek teljes versenytávot.

Nézd, ha valaki hulladék technikával és feltételekkel áll oda, az nem verseny lesz, hanem valami más.

Hogy miért mennek magyarok a VB-re? Szerintem három oka lehet:
1. Versenyezni, és jó eredményeket akar elérni.
(Versenyképes technika, megfelelő feltételek.)

2. Versenyezni, és tapasztalatokat akar szerezni, fel akarja mérni magát az esetleges későbbi sikerek érdekében.
(Szintén versenyképes technika, megfelelő feltételek, a céllal arányosan).

3. Csak ott akar lenni ezért, vagy azért. Lehetne boncolgatni, de nem akarlak összeesküvés elméletekkel fárasztani.
(Ehhez olyan technika kell csak, ami gurul, és átmegy az átvételen...)
És az sem feltétlenül jelent kárt, ha porig ég egy autó...

2010-05-29 22:28:53
Az ingyen reklámról csak annyit, hogy ha feladtam volna egy
(ingyen) hirdetést bármelyik autós témájú oldalon (akár itt is), az oldalam látogatottsága nagyságrendekkel nagyobbat nőtt volna mint ahogy az a szavazás miatt történt.
Igen, kötözködésnek veszem (és nem zokon). Nagyon jól értettem hsz-od lényegét.
Nyugodtan "foglalkozhatsz" velem, nem fogok a kardomba
dőlni, és feltehetően meg tudom válaszolni minden felvetésed.
Mondhatod, hogy kóstolgatva, de képzeld el miket lehetne itt olvasgatni, ha mindenki direktben mondaná!
Az előzőekben elismeréssel szóltam kristálytiszta logikádról.
Most ugyan ezt kell tennem megfigyelő és kombinatív képességeidről. Igen, a minősítő jelzőket DuEn-től idéztem, és nem véletlenül. Örülök, hogy leesett!
Személy szerint nem utálom Turán Fricit (vagy legalább is nem ez a helyes szó erre), viszont egyáltalán nem szimpatizálok azokkal a jelenségekkel amik őt körül veszik
(már ami a rallye-n keresztül rám is tartozik).
És ha ezt a véleményem kifejezem, ha úgy ítélem meg, hogy annak ott és akkor van az ideje, az csak rám tartozik.
Főleg akkor, és úgy, hogy azzal nem sértem meg pl. a fórum szabályait és mások méltóságát.
De nem árulok el gondolom titkot azzal, hogy Te sem vagy
túl szimpatikus számomra. Gondolom ez kölcsönös, és nem nagyon van ember akit mindenki egyformán kedvelne.
A baj csak ott van, hogy Te és hasonszőrű cimboráid ezt nehezen viselitek, mint ahogy a kritikát is.
Pedig ezt nem lenne nehéz megérteni.

A fórumok meg nyílvánosak, és nem Te vagy hivatott eldönteni, hogy ott ki, és milyen vélemény jelenjen meg.
"Sajnos" ez van.



2010-05-29 23:19:33
Miért ne lehetne összehasonlítani két versenyzőt, akik azonos katagóriában, azonos szinvonalú versenyen vesznek, vettek részt? Kihez hasonlítsuk? A BAZ rallye sprint elsőhöz??
(Minden tiszteletem az övé.)
Portugáliában nem hiszem, hogy bárki is megkérdezte tőle, hogy hányszoros magyar bajnok.
Nem mondtam, hogy meg kell kövezni, csak azt, hogy az
értékeléssel várjuk meg a verseny végét.
Meg azt is mondtam, hogy a mai napi teljesítménye dicséretes. Ez sem pozitív vélemény?
Ne várd már el hogy hozsannázzak (-zunk).

"...ha azt mondtad cinikusan hogy "hát igen...merjünk kicsik lenni" akkor én azt mondom hogy tipikus magyar mentalitás. Nem azt nézzük hogy van egy magyar versenyző akiért lehet szorítani egy vb futamon, hanem azt nézzük hogy mi a francnak ment ki."

Biztos bennem van a hiba, de ezt így nehezen tudom értelmezni. Ketté választom:
1. Ez a mondás nem cinikus, és hogy mit jelent ne menjünk bele, mert a politika innen száműzve van. Ha érted érted, ha nem, akkor nem.
2. Hogy magyar mentalitás-e vagy sem?, ha igen akkor miért az? ennek bővebb kifejtése is tiltott vizekre vezetne.

Egy a lényeg, a sportban vannak szurkoló táborok, akiknek
nem szokott egyezni a véeményük mindenben.
Turán témában annyi történt, hogy a más versenyzőket favorizálók közül néhányan szkeptikus véleményeket fogalmaztak meg a VB szerepléssel kapcsolatban, ez
pedig nagyon nem tetszik az Turán oldalnak. Nem kell ezeket
a véleményeket elfogadni, vagy magatokévá tenni.
Csak azt kellene tudni elfogadnotok, hogy vannak emberek, akik máshogy látnak dolgokat, mint ahogy Ti.
Ez olyan nagy bűn?
2010-05-30 01:16:56
Nézd! Ha Te a "tábor" szót abban a szövegkörnyezetben, ahol használtam "érdekesnek" vagy kétértelműnek találod, akkor komoly üldözési mániában szenvedsz.
Nem személyeskedésnek szántam. Elnézést, ha félreérthető voltam. Megtisztelő számomra hogy figyelemmel kíséred fórumos hozzászólásaimat.
(Csak remélni tudom, hogy nem kapsz érte fizetést.)
Nem vagyok Asi fan, de tudom értékelni azokat az erőfeszítéseket, amit Ő a rallye-ban kifejt, mint versenyző. Ha bebizonyosodik, hogy csaló, külön levélben foglak megkeresni, hogy tudassam veled mély megvetésem Asi iránt.
Arra kérlek, hogy kicsit bővebben fejtsd ki az Asi szurkolók ellentevékenységét más versenyzőkkel kapcsolatban. Én ilyet nem tapasztaltam, de lehet, hogy Te tájékozottabb
vagy nálam ebben a kérdésben.
A Fradi-Dózsa példa sántít (mint minden példa).
Azért mert egy egyéni (páros) versenyző külföldi versenyen vesz részt, attól még az nem válogatott. Persze szurkolni neki azért lehet, sőt kell is. Ez meg is történik, még ha
ezt te nem is tapasztalod, vagy más róla a véleményed.

"Összefoglalva ez nem az, ez egy aljas, kíméletlen lejáratást eszközlő beírogatás."

Nem akarom rád erőltetni álláspontomat, amit lejjebb már kifejtettem, csak annyit fűznék hozzá, hogy ez is egy jellemző tünete lehet az üldözési mániának.

A Peugeot ócsárlásával kapcsolatban csak annyit, hogy az egy "Turán párti" hsz-ban hangzott el.
Segítek: FeketeMisi 34. hsz.
Ez mellé ment.

Az a javaslatom, hogy fejezzük be a felesleges szócséplést, de ha úgy érzed, hogy nem mindenben adtam kielégítő választ számodra, kérlek jelezd.

2010-05-30 20:16:10
"De térjünk vissza kishazánkba. Asi - tárgyi (autó, infrastuktúrális, logisztika, stb. személyi (szerelők, stb.) a versenyző személye (tapasztalat, hozzáállás, stb.) - mennyivel komolyabb egy tőkeerős Bozian-nál?"

A különbség kb. annyi, mint a zsoldoshadsereg, és egy honvédő nemzeti hadsereg között van.
2010-05-30 22:40:17
Most a verseny után, meddő viták helyett, értékeljük az eredményt magyar szempontból.

Ahhoz, hogy valaki Magyarországról részt vehessen egy VB futamon, nagyjából három dolog szükséges: licence, MNASZ hozzájárulás, anyagi háttér.
Tehát egy ilyen futamon bárki elindulhat, akinek van licence, MNASZ pecsétje és pénze.
A fentiek alapján azt gondolom, hogy önmagában a részvétel nem dicsőség, mert a részvétel nem volt olyasmi feltételekhez kötve, mint pl. az olimpián (selejtezők, teljesítési szintek).
De ez igaz minden versenyzőre és versenyre (IRC) is.
Arról ne nyissunk vitát, hogy az anyagi feltételek megteremtése mekkora teljesítmény.
Az értékelésnek ki kell térnie az időeredményeken kívül egyéb körülményekre is.
Egy, Magyarországtól X ezer km-re lévő helyszínen lenyomni egy 350 km gyors távú murvás versenyt, minden velejárójával együtt, az bizony nagy teljesítmény, akár milyen a háttér. Ezért minden tiszteletem Turánéké. Ezt leszervezni minden részletében, az sem kispálya. Elismerésem.
Elsőbálozóként a célba érés is nagy eredménynek számít minden elismerésem! (Az igazsághoz tartozik, hogy ez csak a szuperrally szabály miatt volt lehetséges, de ezt a verseny szabályai lehetővé tették, ezért ez nem csökkenti a célba érés elismerését.)

Az időeredményekről:
Szerintem az értékelés akkor reális, ha a Frici saját kategóriájához (A8=WRC) hasonlítjuk az eredményeket.
A versenyen az első gyors (SSS) eredménylistája alapján 74 páros indult.
Ebből WRC 18 páros, gyári csapatként 9 páros.
Célba ért WRC 13 páros, gyári csapatként 7 páros.
A végeredményt tekintve: WRC-k között 12. hely, a nem gyáriak között 5. hely.
Ez a WRC-k között a második harmad vége, a nem gyáriak között az első felének a vége.
Még ez az eredmény is elmegy, elismerésem.
A verseny utáni sajtóközleményben Frici arra utalt, hogy milyen szép eredmény születhetett
volna, ha nincs a 10 perc büntetés (szuperrally).
Eszerint: WRC- között 11. hely, a nem gyáriak között 4. hely. Így nem nagy a különbség.
Nagy abszolútban 23. hely helyett 16.hely.
Ez kb. megegyezik a várakozásokkal (a szavazás alapján-első 20-ban végez), de meglehetősen elmarad a VB-n korábban indult magyar versenyzők eredményétől.
Azt sem felejtsük el, hogy a két kimaradt gyorson megállhatott volna a technika és baleset is történhetett volna. (A Ha-val kezdődő mondatoknak Frici szájából sincs értelmük.)

Kicsit kevésbé fényes az eredmény, ha az időeredményeket nézzük. Az első másfél nappal ne foglalkozzunk nagyvonalúan, mert arra a műszaki hibák voltak
jellemzőek.
A gyorsot nyerőtől átlagosan 3,7 mp-et, a legjobb nem gyári WRC-től 3,1 mp-et kaptak km-enként.
A gyorsot nyerő WRC minden szakaszon megfogta volna, a legjobb nem gyári is, két kivételtől eltekintve.

Összefoglalva nem volt ez rossz, de van hova javulni! Főleg, ha úgy számolunk, hogy egy futam 3 napos, és nem másfél!

gabiS4...!
Ugye nem gondolod komolyan, hogy 353 SS km után az utolsó 2km-es szakaszból kell levonni következtetéseket!?
(Persze a 10. hely akkor is tizedik)

2010-05-30 23:18:09
Fején találtad a szeget!

A muskotályosról sajnos le kell mondanod.
Pedig már terveztem a logisztikát!
kacsintok
2010-05-30 23:34:35
Persze, hogy számít, írtam is, hogy a 10. hely akkor is tizedik, (tehát jó). De!
A kilencediktől 6,2 mp-et kapott, ami km-enként 3,1 mp! A kilencediktől, nem az elsőtől!
A 14. meg 1mp-re van tőle!
Az elejében a 17. SS után a legkisebb különbség 5 mp volt,
nem tizedek.
Igy is fényes?
2010-06-04 19:46:55
Kedves Andrea!
Javaslom, hogy ismerkedj meg közelebbről az összeesküvés
elméletekkkel, és még az is lehet, hogy Te is hinni fogsz bennük! (főleg a léítak után!)

Phil hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 89 hozzászólás • 5 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k