HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Phil
2010-11-17 19:56:09
utolsó bejelentkezése
Phil

105 hozzászólás
13 kedvence van és 7 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
681086447
Napi oldal:
108042
Jelenleg:
1908
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Phil hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 89 hozzászólás • 5 oldal
2010-10-13 21:43:02

rallyroller!
Ha a teljesség igényével szeretnék válaszolni neked, akkor nem tudnám elkerülni a személyeskedést. Mivel ezt, mondjuk úgy, hogy rangon alulinak tartom, ezért inkább
"döntetlent" szeretnék ajánlani neked.
Én tiszteletben fogom tartani a Te véleményed, amit azzal fogok kifejezni, hogy nem reagálok hozzászólásaidra. Kérlek, hogy Te is tartsd tiszteletben az én véleményem, és ezt fejezd ki azzal, hogy Te sem reagálsz az én kommentjeimre.
Ha mindketten így teszünk, akkor megkíméljük az itt előfordulókat, meddő vitáinktól, és békésen el fogunk férni ezen az oldalon.

Üdv: Filkorn László

2010-10-13 19:45:49

sandokan!
Elsősorban neked szeretnék válaszolni, de engedd meg, hogy először a többi hozzászólásra reagáljak. Köszi.

kisBenko!
Bízom abban, hogy a sandokannak adott válaszom Téged is(?) meg tud győzni.

rallyroler!
Első reagálásod alapján már kezdtem örülni, hogy nem rögtön személyeskedéssel kezdted, bár hangnemed nem volt éppen baráti.
A második hsz-edben már nem hazudtoltad meg magad, úgy látszik nem volt türelmed megvárni válaszom, és a türelmetlenség elszakította a magadra erőltetett, alumínium láncaid. Nem tudom mi bajod van a horgászattal. Most itt legyen elég annyi, hogy aki csak egy dologhoz ért, egy dolog érdekli, azt szakbarbárnak szokták nevezni.
De, ha esetleg a linkkel arra akartál célozni, hogy én a nevemet szoktam adni megnyilvánulásaimhoz, ellentétben veled, akkor bocsi.
Ha mégis értenél a horgászathoz, szívesen megvitatok veled is (máshol) bármely kérdést.

ladarally!
Tévedsz!

sandokan!
Elismerem, hogy a linket többféleképpen lehet értelmezni, sőt azt, hogy volt benne némi provokáció is. Ezzel kapcsolatban csak annyit, hogy a reagálásod, a reagálások sem mentesek az előítéletektől.
Akkor lássuk az én verziómat:
Nem akartam Zsoltot egyik rallye versenyzőhöz sem hasonlítani. Ha jól megnézed a cikket, láthatod, hogy jelentős terjedelmet szentel a F1 guruinak, Zsolttal
kapcsolatos véleményére (Jordan, Haug, Todt). E vélemények Zsoltra nézve dicsérők. A későbbi események során láthattuk, hogy mennyit értek, mennyire voltak megalapozottak ezek.
A spanyol-Ford hírben is szerepelt Willson véleménye. Az F1-es példa alapján nem gondolom, hogy komolyan kellene venni. SZERINTEM csak egy ócska marketing duma, ahogy az F1-esek is azok voltak! Ezzel viszont nem akarom azt mondani, hogy Turánék alkalmatlanok arra, hogy egy élvonalbeli autóval versenyezzenek. A francia futam után (amikor elismerésem fejeztem ki Turánék mutatott teljesítménye miatt, a csonka verseny ellenére is!) itt, -realista kollégával- viszonylag hamar megegyeztünk abban, hogy a magyar mezőnyből, megfelelő háttérrel többen is eredményesek lehetnének a vb-n. Butaság lenne tagadni, hogy közéjük tartozik Turán is.
Vitathatatlan tény, hogy a vb-s szereplések tekintetében ezzel a lehetőséggel, a Turán-Zsíros páros jutott a legmesszebbre a magyar vb szereplők közül, de ha levetkőzzük a marketing dumát, akkor tisztán látszik, hogy itt nem a tehetség, meg az eredmények a meghatározóak,
hanem a fizetőképesség (mint ahogy Zsolt esetében sem volt másképp). Ha nem így lenne, akkor a Peter Solberg, meg Duval (hadd ne soroljak másokat), gyári szerződésekkel futhatnának. Nincs is ezzel semmi gond, mindannyian tudjuk, hogy így van ez, amióta világ a világ, csak nem szeretem, amikor hülyének akarnak nézni.
És most egyszuszra az elvárásokról. Frici azt mondta, hogy a 8. hellyel lenne elégedett. Én nem! A francia futás alapján azt várom, hogy lenyomja Kimit. Az autó jobb,a háttér jobb, mint eddig volt.
Viszont, ha azt nézem, hogy tesztlehetőség nélkül vágnak neki a futamnak, hát nem tudom. Lehet, hogy már a célba érés is nagy eredmény lenne. Ha Willson őszinte lett volna, akkor minimum egy tesztlehetőséget adhatott volna, akár gratis. Gondoljunk csak arra, hogy hány versenyző nyilatkozza a sokadik verseny után, hogy "még magázzuk az autót".
Nahát! Így már hihető, hogy szurkolok a jó eredményért?

2010-10-13 19:45:49

sandokan!
Elsősorban neked szeretnék válaszolni, de engedd meg, hogy először a többi hozzászólásra reagáljak. Köszi.

kisBenko!
Bízom abban, hogy a sandokannak adott válaszom Téged is(?) meg tud győzni.

rallyroler!
Első reagálásod alapján már kezdtem örülni, hogy nem rögtön személyeskedéssel kezdted, bár hangnemed nem volt éppen baráti.
A második hsz-edben már nem hazudtoltad meg magad, úgy látszik nem volt türelmed megvárni válaszom, és a türelmetlenség elszakította a magadra erőltetett, alumínium láncaid. Nem tudom mi bajod van a horgászattal. Most itt legyen elég annyi, hogy aki csak egy dologhoz ért, egy dolog érdekli, azt szakbarbárnak szokták nevezni.
De, ha esetleg a linkkel arra akartál célozni, hogy én a nevemet szoktam adni megnyilvánulásaimhoz, ellentétben veled, akkor bocsi.
Ha mégis értenél a horgászathoz, szívesen megvitatok veled is (máshol) bármely kérdést.

ladarally!
Tévedsz!

sandokan!
Elismerem, hogy a linket többféleképpen lehet értelmezni, sőt azt, hogy volt benne némi provokáció is. Ezzel kapcsolatban csak annyit, hogy a reagálásod, a reagálások sem mentesek az előítéletektől.
Akkor lássuk az én verziómat:
Nem akartam Zsoltot egyik rallye versenyzőhöz sem hasonlítani. Ha jól megnézed a cikket, láthatod, hogy jelentős terjedelmet szentel a F1 guruinak, Zsolttal
kapcsolatos véleményére (Jordan, Haug, Todt). E vélemények Zsoltra nézve dicsérők. A későbbi események során láthattuk, hogy mennyit értek, mennyire voltak megalapozottak ezek.
A spanyol-Ford hírben is szerepelt Willson véleménye. Az F1-es példa alapján nem gondolom, hogy komolyan kellene venni. SZERINTEM csak egy ócska marketing duma, ahogy az F1-esek is azok voltak! Ezzel viszont nem akarom azt mondani, hogy Turánék alkalmatlanok arra, hogy egy élvonalbeli autóval versenyezzenek. A francia futam után (amikor elismerésem fejeztem ki Turánék mutatott teljesítménye miatt, a csonka verseny ellenére is!) itt, -realista kollégával- viszonylag hamar megegyeztünk abban, hogy a magyar mezőnyből, megfelelő háttérrel többen is eredményesek lehetnének a vb-n. Butaság lenne tagadni, hogy közéjük tartozik Turán is.
Vitathatatlan tény, hogy a vb-s szereplések tekintetében ezzel a lehetőséggel, a Turán-Zsíros páros jutott a legmesszebbre a magyar vb szereplők közül, de ha levetkőzzük a marketing dumát, akkor tisztán látszik, hogy itt nem a tehetség, meg az eredmények a meghatározóak,
hanem a fizetőképesség (mint ahogy Zsolt esetében sem volt másképp). Ha nem így lenne, akkor a Peter Solberg, meg Duval (hadd ne soroljak másokat), gyári szerződésekkel futhatnának. Nincs is ezzel semmi gond, mindannyian tudjuk, hogy így van ez, amióta világ a világ, csak nem szeretem, amikor hülyének akarnak nézni.
És most egyszuszra az elvárásokról. Frici azt mondta, hogy a 8. hellyel lenne elégedett. Én nem! A francia futás alapján azt várom, hogy lenyomja Kimit. Az autó jobb,a háttér jobb, mint eddig volt.
Viszont, ha azt nézem, hogy tesztlehetőség nélkül vágnak neki a futamnak, hát nem tudom. Lehet, hogy már a célba érés is nagy eredmény lenne. Ha Willson őszinte lett volna, akkor minimum egy tesztlehetőséget adhatott volna, akár gratis. Gondoljunk csak arra, hogy hány versenyző nyilatkozza a sokadik verseny után, hogy "még magázzuk az autót".
Nahát! Így már hihető, hogy szurkolok a jó eredményért?

2010-10-12 22:37:49

link

Ha esetleg bárki párhuzamot vél felfedezni a múlt és a jelen
között, az csakis az irigység és a rosszindalat műve lehet.

Szurkolok, és várom a jó eredményt. (komolyan!)

2010-10-12 22:37:49

link

Ha esetleg bárki párhuzamot vél felfedezni a múlt és a jelen
között, az csakis az irigység és a rosszindalat műve lehet.

Szurkolok, és várom a jó eredményt. (komolyan!)

2010-10-12 22:37:49

link

Ha esetleg bárki párhuzamot vél felfedezni a múlt és a jelen
között, az csakis az irigység és a rosszindalat műve lehet.

Szurkolok, és várom a jó eredményt. (komolyan!)

2010-10-12 21:10:15
Nem tetszik, mert nem igaz!
Hogy miért, azt szerintem a faterod is elmondja neked.
De Te még ne gondolj rá! Menj a Weber-ért! De miért álló,
meg 5-ös? Miért nem fekvő és tolós? Szórod a pénzt!
kacsintok
2010-10-12 20:28:35

Kitől idéztél?

megdöbbent
2010-10-10 15:11:21
Látszik, hogy öreg rallye-s vagy.
"Amíg berreg a motor, fog a fék, elfordul a kormány, addig nem lehet kiállni!"
király
2010-10-10 12:52:00
Gyurma!
A tanterv tanulmányozása során nem találkoztam a váltóval, hajtással, pedig ezek legalább olyan fontos (ha nem fontosabb) részei az autónak mint a motor. Nem tervezitek ezt a témát?

2010-10-10 12:41:04
Hóman és Ranga az biztos.
A többi adatot meg minek kérdezed, rajtad kívül úgy sem tudja senki! Szerintem még Szuhanyik sem. vigyorgok

Apropó: Újabb "gondolatébresztő" kérdés Szuhanyikhoz:
Milyen volt Ranga Laci mint navigátor?

Aki hallja adja át!
2010-10-09 18:04:14

A Szuhanyik Laci lenne itt a titkos favorit.
Hátha olvassa, felteszek neki egy gondolatébresztő kérdést:

Laci! Ha jól emlékszem, Hóman mester által készített Zsigád
motorján a Weber-ek, az akkor nem szokványos módon voltak felszerelve (szívőcső hossz?).
Erről IS-IS-IS mesélhetnél.

2010-10-09 17:55:46

Zsolti!
Szurkolok neked!
Elméletileg(!) vannak szlovák-cseh kapcsolatok. Ha tudok segítek. Keress, ha szükségét látod.

Üdv.
2010-10-05 19:50:57

Az esés, árokba csúszás lehetősége mindig benne van a rallye-ban, főleg olyan körülmények között, mint a francia versenyen volt, ezért azt nem is illik, és butaság is felhánytorgatni. A cipót nem erre értettem, hanem arra, hogy a háromversenyes programon nem látszott, hogy sportszakmailag (mondjuk így) meg lett volna tervezve. Ha meg lett volna, akkor nem Portugáliában kezdenek.
Egyébként egyetértünk.


2010-10-03 20:21:14

Ez a Kimi gyerek F1-ben sem, és rallye-ban sem alkotott, alkot maradandót. Erősen túl volt, és van sztárolva.
A felhasalt Citrót Miskolcon, Egerben, Salgón, Pécsett, Veszprémben kb. 2 perc alatt tették volna vissza a "fiúk" az útra!
Turánéknak nagy gratuláció jár az első (és egyben utolsó) napi teljesítményükért. (Szomorú, hogy ezt itt, egy "ellenzékinek" kell megírni!) Ez a nyolcadik hely nem az a nyolcadik hely volt (mint Bulgáriában)!
Kár, hogy nem tudtak tervszerűen(!) élni a három verseny adta lehetőséggel. Kicsit olyan "gyere-cipó-hamm-bekaplak" formára sikeredett!

2010-10-03 20:21:14

Ez a Kimi gyerek F1-ben sem, és rallye-ban sem alkotott, alkot maradandót. Erősen túl volt, és van sztárolva.
A felhasalt Citrót Miskolcon, Egerben, Salgón, Pécsett, Veszprémben kb. 2 perc alatt tették volna vissza a "fiúk" az útra!
Turánéknak nagy gratuláció jár az első (és egyben utolsó) napi teljesítményükért. (Szomorú, hogy ezt itt, egy "ellenzékinek" kell megírni!) Ez a nyolcadik hely nem az a nyolcadik hely volt (mint Bulgáriában)!
Kár, hogy nem tudtak tervszerűen(!) élni a három verseny adta lehetőséggel. Kicsit olyan "gyere-cipó-hamm-bekaplak" formára sikeredett!

2010-10-03 20:21:14

Ez a Kimi gyerek F1-ben sem, és rallye-ban sem alkotott, alkot maradandót. Erősen túl volt, és van sztárolva.
A felhasalt Citrót Miskolcon, Egerben, Salgón, Pécsett, Veszprémben kb. 2 perc alatt tették volna vissza a "fiúk" az útra!
Turánéknak nagy gratuláció jár az első (és egyben utolsó) napi teljesítményükért. (Szomorú, hogy ezt itt, egy "ellenzékinek" kell megírni!) Ez a nyolcadik hely nem az a nyolcadik hely volt (mint Bulgáriában)!
Kár, hogy nem tudtak tervszerűen(!) élni a három verseny adta lehetőséggel. Kicsit olyan "gyere-cipó-hamm-bekaplak" formára sikeredett!

2010-10-01 18:45:15
Mi történt?
Lesz superrally?

2010-09-28 20:04:52
Kedves Laci!
Rendes tőled a meghívás, köszönöm szépen.
Főleg a csütörtöki időpont az, ami egy kicsit gázos számomra, bár a 18 órás kezdési időpont mindenképpen "hallgató" barát.
Szerencsére a legszükségesebbekre, úgy mint a benzin, az "A"-val kezdődő italok és a cigi, stb.(szóval azokra a dolgokra, amire a koldusoknak pénzt szoktam adni) még futja! vigyorgok
De ha már ilyen rendes vagy, én is felajánlom a fehérvári érdeklődők számára autóm üléseit (4 fő). Szóval, ha vannak Fehérváron olyan, a téma után érdeklődők akik szeretnének eljutni az előadásra, (és a későbbi előadásokra), az keressen meg telefonon, függetlenül attól, hogy ismerjük egymást, vagy sem. Számom munkaidőben: 22-320-916.

Laci! –téged pedig holnap hívlak.
Még egyszer köszi.

2010-09-26 22:59:08

Ne sajnáld, inkább örülj annak, hogy a régi generációhoz tartozol. Sajnálják a maiak, hogy már soha nem fogják megtapasztalni a rallye régi hangulatát.
Ha azt várod az ismeretterjesztéstől, hogy ne kelljen magyarázkodnod, akkor tévúton jársz.
Teljesen egybevágnak tapasztalataid, egy másik országos mester által elmondottakkal, miszerint tele van a hócipője azzal, hogy minden jelentkezőnek el kell magyaráznia,
hogy mitől működik, és mitől megy az autó, és ezek után még bizonygatnia kell, hogy "neked rallye-ban nem lesz jó a 316-os tengely, mert fent fog húzni és az csak a pályán jó stb"
Erre nem az ismeretterjesztés a megoldás. (Szerintem túl mély ismeretek kellenének ehhez.) A megoldás a bizalom lenne, ami itt és ma, nem működik, többnyire érthető okok miatt.
Példa: Van egy versenyző aki motort akar csináltatni. (Ez a példa már most sántít, mert a versenyautót nem részenként kell nézni, hanem egészként. Erre volt jó példa részedről a tuning motor-széria váltó párosítás) Szerintem az lenne a normális, hogy elmegy egy motorépítőhöz, akiről már előzőleg szerzett infókat (ezért ment hozzá), elmondja, hogy
mit szeretne (itt a következő probléma, mert sokszor azt sem tudják, hogy mit akarnak), meghallgatja a mester tanácsait, megfogadja azokat, mert bízik benne, a mester kimondja a bűvös számot, hogy mennyibe kerül (ami nem sejtet átverést), és ő elfogadja az árat, mert bízik benne. A tárgyalás során esetleg bejárják a műhelyt, megnézheti
hogy miket, hogyan csinálnak, mennyire precízek, hogy vannak felszerelkezve az adott feladathoz stb, stb.
Ez a műhelylátogatás szerintem nagyon fontos! Ennek során személyes kapcsolat alakulhat ki a megrendelő és a mester között, ami megalapozhatja a bizalmat.
Szóval, ha meg lenne a bizalom, nem is kellene TALÁN mindenben képben lennie a versenyzőnek műszaki téren.

Phil hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 89 hozzászólás • 5 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k