KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Phil
2010-11-17 19:56:09
utolsó bejelentkezése
Phil

105 hozzászólás
13 kedvence van és 7 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685527168
Napi oldal:
87208
Jelenleg:
1962
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Phil hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 89 hozzászólás • 5 oldal
2010-09-26 20:53:09

Ne keverjük a szezont a fazonnal! Az általad említett példában Szuromi mester csak gyártóként szerepel, aki elad egy-két vez.tengelyt. Ebben az esetben nyilván csak azért kell garanciát vállalnia, hogy az megfelel a "ráírt" paramétereknek, nem törik, kopik, vetemedik, és főleg beszerelhető! (pl. csapágy méretek) Viszont ha a motort egy külső mester építi, az adott tengelyt az Ő elképzelései alapján rendelték, és az azt ígérte a megrendelőnek, hogy ennyi meg annyi LE-s lesz, és a végén csak hangja lesz, de ereje nem a motornak, akkor bizony a megrendelő reklamálhat. (Persze nem a Szurominál.) Ez viszonylag egyértelmű.
Nem annyira az, ha nem alkatrészről, motor építésről, hanem programozásról beszélünk. „Biztos azért voltam 5km/ó-val lassúbb az adott ponton, mert a programozás nem olyan, mint kellene.” Javítsd ki, vagy vissza a lóvét! Na erre varrjon gombot a mester. Szerencsére volt lehetőségem beszélgetni országos hírű mesterekkel, nálam idősebbekkel, fiatalabbakkal. Egytől egyig rendkívül készségesek voltak az információk átadásában, minden anyagi vonatkozás nélkül. Ezt, ezúton is köszönöm nekik. E beszélgetések során a szigorúan vett szakmai témák mellett sok mindenről szó esett, többek között a versenyzői hozzáállásokról is. Ezeket a nyugodt hangulat érdekében inkább itt nem boncolgatnám. Mondjuk úgy, hogy a rallye-hoz kapcsolódó versenyzőtársadalom nem egészen úgy viszonyul a műszaki dolgokhoz, ahogy az normális lenne. (Tisztelet a kivételnek!) Én is úgy tapasztaltam, hogy a driftes, gyorsulós, gyorsaságis, egy más versenyzőtípust képvisel, mint a rallye-s. Egykori magamat is a rallye-sokhoz értve.
A tuninggal kapcsolatos ismeretanyagokat én sem sajnálom senkitől. (Ez gondolom már kiderült az előző hsz-omból.) Azért sem, mert magam is másoktól tudom, amit tudok (persze a saját tapasztalatokkal kiegészítve).

Azért lassan csak egyet fogunk érteni.
2010-09-26 19:05:14
Kedves sandokan Barátom!

Szeretném eloszlatni aggodalmadat, nem pályázok az általad említett címre. Ha járatos vagy az oldalon, a tagokkal kapcsolatos elérhető információk előkeresésében, akkor magad is láthatod, hogy pillanatnyilag épp az ellenkezője igaz annak, amire Te, és elvbarátaid számítanak.
Nem fűzök túlzottan sok reményt ahhoz, hogy beszélgetésünk eredményes lesz, de úgy
gondolom, hogy ellentáboromban még talán Te vagy az, akivel érdemes és reménykeltő lehet az eszmecsere.

A témával kapcsolatban, nem értem, hogy miért vagytok megint kiakadva? Menjünk sorban, idézni fogok a korábbi hsz-ből.

"Vegyes érzelmeim vannak az előadás vs nyilvánosság - gal kapcsolatosan."
Szerintem ez a mondat azt jelenti, hogy lehet, hogy jó, de az is lehet, hogy rossz a témával kapcsolatos nagy nyilvánosság. Hogy miért érzem rossznak, azt később kifejtettem, hogy miért lehet jó azt most Te leírtad.

"Mindenek előtt nagy köszönet és elismerés a szervezőknek, és főleg az előadónak."
Köszönet jár nekik, mert valóban sokakat érdekel a téma, és a tudás megosztása a „tudatlanokkal” szép dolog.
Ami benneteket zavarhat, az talán az arany csengésének emlegetése volt. Erről most felesleges vitatkoznunk, mert nem tudjuk, hogy lesz-e, illetve ha lesz, akkor milyen színvonalú lesz a terjesztésre szánt anyag, az pénzbe fog-e kerülni, ha igen mennyibe, milyen mélységű lesz stb. Nem tartom eretnekségnek, ha pénzbe fog kerülni, a lényeg a tartalom és az ár arányán lesz.

"Aki teheti, az menjen el az előadásokra, és "igya" az infókat, amiket ott hall, de ha nem muszáj, nem kellene, hogy azokat a világ a "szájára vegye"."
Itt mindenkit bíztatok, hogy menjen el az előadásra, mert az előadó személye garancia, hogy érdekes, hasznos dolgokat fog hallani, aminek hasznát veheti, viszont annak semmi szükségét nem látom, hogy közbeszéd tárgya legyen a pályák mellett, és mindenki azzal támassza alá vélt, vagy valós tudását, hogy megvan neki a DVD, ahol megmondták a tutit.

"De ez csak az én véleményem."
Ezzel azt szerettem volna jelezni, lehet ezen kívül más vélemény is, nem vagyok az igazság letéteményese.
Hogy a fentiekben mi az ami számotokra skandalum, az számomra rejtély.

Ne is haragudj, de mi az, hogy a versenyző nem kérheti számon a mesteren, a munkájának az eredményét, minőségét, mikor fizet érte? Szerintem neked fogalmad sincs a szolgáltatás területén létező ügyfél-mester kapcsolatokról.
A sebességméréssel kapcsolatos háborgásokról szóló példám nem volt légből kapott. Pont egy élvonalbeli csapathoz közelálló (általam nagyra becsült) MESTER-től hallottam.
Előző vitánk alapján, lehet hogy Te is ismered.
A sufni tuninggal kapcsolatos véleményed, csak részben igaz. Ha megkérdezel egy átlag versenyzőt, hogy ez, vagy az miért olyan az autóján amilyen, és az miért jó, akkor a sablon válasz az, hogy "mindenki ezzel megy". Ergo nem a saját fejük után csinálják, amit csinálnak, vagy vesznek amit vesznek. Tapasztalataim szerint!!!!

Bocs az ismét hosszúra nyúlt szövegért, de sajnos így van ez, ha a magyart, magyarra kell fordítani nehezen értőknek.

És hogy nehogy abba a hibába ess, hogy már nem vagyok "irigy, rosszindulatú és mi is a harmadik?", azt gondolom, hogy a tuning témájában az átadható információk egyre inkább elértéktelenednek, hisz már a széria autók a gyárból olyan tudással jönnek ki, ami korábban a legelismertebb mesterek álmában sem fordulhattak elő. Na ezért kerül le a nőről a ruha!
Csak bízni tudok abban, hogy Rallyroller barátodnak nem
kell ismételten elmagyaráznom a fentieket.
2010-09-26 12:58:05
Sunman!

Először!
A hozzászólásaim egyesek részéről történő figyelemmel kísérése nem mindig dicséret, és elismerés. Ez erősen függ az adott személytől, jelen esetben tőled!
Másodszor!
Nem érzem úgy, hogy megkeseredett ember lennék, de ha így is lenne ez nem betegség, legfeljebb a majom-ketrec hasonlat szerint, ahol az a kérdés, hogy ki is van kívül, és ki van bezárva!
Viszont ha valakinek egydimenziós a látásmódja, és ezért nem képes felfogni a körülötte létező háromdimenziós világ történéseit, az már lehet, hogy kezelésre szorulna.
Harmadszor!
Nem gondolom, hogy az általad kifogásolt véleményem negatív hangvételű lenne, és annak olyan a tartalma, mely már személyeskedéssel kezdődő! reakciókat kell hogy kiváltson.
Negyedszer!
Azzal, hogy engem próbálsz minősíteni, főleg magadat minősíted.
Ötödször!
Millió-egyszer elmondtam itt már, hogy érvekkel szemben érveket kell felsorakoztatni, ha nem értünk valamivel egyet. Ezt ilyen nehéz megérteni?

Mielőtt a személyeskedéssel kapcsolatban viszont vádat fogalmaznál meg, gondolj az "adjonisten-fogadjisten" mondás tanításaira (Ha az már eljutott hozzád).

Nemhiszem, hogy az első "pengeváltás" után ezt itt, folytatnunk kellene.
2010-09-26 12:58:05
Sunman!

Először!
A hozzászólásaim egyesek részéről történő figyelemmel kísérése nem mindig dicséret, és elismerés. Ez erősen függ az adott személytől, jelen esetben tőled!
Másodszor!
Nem érzem úgy, hogy megkeseredett ember lennék, de ha így is lenne ez nem betegség, legfeljebb a majom-ketrec hasonlat szerint, ahol az a kérdés, hogy ki is van kívül, és ki van bezárva!
Viszont ha valakinek egydimenziós a látásmódja, és ezért nem képes felfogni a körülötte létező háromdimenziós világ történéseit, az már lehet, hogy kezelésre szorulna.
Harmadszor!
Nem gondolom, hogy az általad kifogásolt véleményem negatív hangvételű lenne, és annak olyan a tartalma, mely már személyeskedéssel kezdődő! reakciókat kell hogy kiváltson.
Negyedszer!
Azzal, hogy engem próbálsz minősíteni, főleg magadat minősíted.
Ötödször!
Millió-egyszer elmondtam itt már, hogy érvekkel szemben érveket kell felsorakoztatni, ha nem értünk valamivel egyet. Ezt ilyen nehéz megérteni?

Mielőtt a személyeskedéssel kapcsolatban viszont vádat fogalmaznál meg, gondolj az "adjonisten-fogadjisten" mondás tanításaira (Ha az már eljutott hozzád).

Nemhiszem, hogy az első "pengeváltás" után ezt itt, folytatnunk kellene.
2010-09-26 11:37:58
Egy kósza gondolat a videó láttán, a biztonsággal összefüggésben.
Ugyebár meg vagyon követelve a biztonság érdekében(?) a versenyzőktől a homológ felszerelés, ruházat stb. használata.
Na ezután, ebben a homológ cuccban beültetik őket a homológ! autónak (szinte) a hátsó ülésére, úgy, hogy a kormányoszlop rendesen leszűkíti az első ajtón való közlekedés lehetőségét.
Ha baj van (pl. tűz), az esetleg sérült versenyző nyugodtan, kapkodás nélkül próbálhat kikászálódni az esetleg sérült autóból, hisz a homológ cuccok megvédik.(Vagy nem)
bizonytalan
2010-09-25 19:34:49

Vegyes érzelmeim vannak az előadás vs nyilvánosság - gal kapcsolatosan.

Mindenek előtt nagy köszönet és elismerés a szervezőknek, és főleg az előadónak.
De!
A motorsport területein, némi misztikum lengi körül az előadások tervezett témáit, vagyis a tuningot. E miatt, nem gondolom, hogy szerencsés ötlet, hogy az esemény
felvétele szabadon, mindenki számára hozzáférhető legyen, annak ellenére, hogy magam is kíváncsi lennék az ott elhanzottakra, és az a valószínűbb, hogy nem lehetek ott.
Amikor azt olvasom a szervezőtől, hogy készül felvétel, és az "elérhető" lesz, ez meg az arany csengését juttatja eszembe. (Tudom, hogy a tudás hatalom, és a tudásnak így, vagy úgy ára van. De mégis…..)
Amikor itt a DuEn-en hozzáférhetővé váltak a gyorsasági szakaszok egy-egy pontján mért sebesség értékek, utána a tuning mesterek fogták a fejüket, mert a versenyző urak ezekre hivatkoztak, ha a saját sebességük az adott ponton elmaradt a riválisétól, és így meg volt a bizonyíték a mester rossz munkájára. Pedig mennyi minden mástól is függ a sebesség!-ugye?
A nagy nyilvánossággal, e témában is hasonló lesz a helyzet.
Olyan ez egy kicsit, mint a nő. Lehet, hogy jobb, ha szexisen fel van öltözve, mint ruha nélkül.
Aki teheti, az menjen el az előadásokra, és "igya" az infókat, amiket ott hall, de ha nem muszáj, nem kellene, hogy azokat a világ a "szájára vegye".
De ez csak az én véleményem.

2010-09-25 19:34:49

Vegyes érzelmeim vannak az előadás vs nyilvánosság - gal kapcsolatosan.

Mindenek előtt nagy köszönet és elismerés a szervezőknek, és főleg az előadónak.
De!
A motorsport területein, némi misztikum lengi körül az előadások tervezett témáit, vagyis a tuningot. E miatt, nem gondolom, hogy szerencsés ötlet, hogy az esemény
felvétele szabadon, mindenki számára hozzáférhető legyen, annak ellenére, hogy magam is kíváncsi lennék az ott elhanzottakra, és az a valószínűbb, hogy nem lehetek ott.
Amikor azt olvasom a szervezőtől, hogy készül felvétel, és az "elérhető" lesz, ez meg az arany csengését juttatja eszembe. (Tudom, hogy a tudás hatalom, és a tudásnak így, vagy úgy ára van. De mégis…..)
Amikor itt a DuEn-en hozzáférhetővé váltak a gyorsasági szakaszok egy-egy pontján mért sebesség értékek, utána a tuning mesterek fogták a fejüket, mert a versenyző urak ezekre hivatkoztak, ha a saját sebességük az adott ponton elmaradt a riválisétól, és így meg volt a bizonyíték a mester rossz munkájára. Pedig mennyi minden mástól is függ a sebesség!-ugye?
A nagy nyilvánossággal, e témában is hasonló lesz a helyzet.
Olyan ez egy kicsit, mint a nő. Lehet, hogy jobb, ha szexisen fel van öltözve, mint ruha nélkül.
Aki teheti, az menjen el az előadásokra, és "igya" az infókat, amiket ott hall, de ha nem muszáj, nem kellene, hogy azokat a világ a "szájára vegye".
De ez csak az én véleményem.

2010-09-25 18:54:44

A Sanremo első napi eredményei alapján úgy tűnik, hogy
a VW (Skoda) pünkösdi királysága a végéhez közeledik.
A rallye-ban már csak így van ez, ha az olaszok, vagy a franciák komolyan veszik a feladatot.
Számomra a Skoda szimpatikus gyártó (nemzet), de a VW-vel kapcsolatos negatív értékítéletem erősebb.
Bocs Joci, Sibera!
mosolygok szontyoli


2010-09-18 19:30:47

És Kajtó Bérestől is csak 3,5 mp-et kapott!
Kajtó, meg Asi szerinted haverok? megdöbbent

2010-09-10 19:20:10
Ez a WRC, nem az a WRC!
2010-09-07 21:35:36
...és mikor fogjuk viszonozni a meghívást?
A vendéglátás íratlan szabályai szerint.

2010-09-03 19:37:33
Rossz időben, rossz helyen tipikus példája:
Link

2010-09-03 19:33:13
A Kazár Miki interjúhoz:

"- Apropó, Asi...
- Nagyon sok embernek úgymond szűrt információi vannak a versenyzőkkel, a versenyekkel kapcsolatban. Sokan nem úgy állnak a dolgokhoz, ahogy kellene, és amikor van valaki, aki egy kicsit más, de eredményes, akkor az gond és furcsa a többség szemében. Kérdezek valamit. Azért, mert valaki ment egy, vagy két vb futamon az idén, az már színt? Egy magyar ob meg semmi? Ugyan! Semmilyen bajnoki címet nem adnak ingyen, és nem jön könnyen."

Tessék mondani! - ezt a gyengébbek (magamat is ide értem)
kedvéért nem lehetne egy kicsit közérthetőbben kifejteni?

Azt értem, (és max. egyetértek) hogy minden bajnoki címért meg kell küzdeni! Teszem hozzá, hogy ez a bulisprinttől, a rallye VB-ig értendő!
forgatom a szemem kacsintok

2010-08-23 18:50:45
Elnézve, és hallgatva az Asi belsőt, jelentős javulást vélek felfedezni a pilóta egészségi állapotában Szombathelyhez képest.
Már tud önállóan, navigátori utasítás nélkül is levegőt venni.
vigyorgok nemértem
2010-08-22 08:49:35
Ébresztő!
Kérem a biztonsági öveket bekapcsolni, földreszállás következik!

7. KIEMELT VERSENYZŐK KÖVETELMÉNYEI
7.1. FIA A PRIORITÁSÚ VERSENYZŐK
7.1.1. Azok a vezetők, akik megnyerték az FIA Rallye Világbajnokságot az előző évek valamelyikében.
7.1.2. Azok a vezetők, akik az első három hely valamelyikén végeztek valamely, a Világbajnokság futamaiba tartozó rallye versenyen az előző vagy az aktuális
évben.
7.1.3. Azok a vezetők, akik megnyerték az FIA Junior Rallye Világbajnokságot vagy a Production car Világbajnokságot az előző évben.
7.1.4. Azok a vezetők, akik megnyerték az Európai, Afrikai, Közel-Keleti vagy Ázsiai-Óceániai Bajnokságot az előző évben.
7.2. FIA B PRIORITÁSÚ VERSENYZŐK
7.2.1. Azok a vezetők, akik szerepeltek az A prioritási listán az előző egy vagy két évben és elveszítették ezt a jogosultságukat (mely 2 évig érvényes).
7.2.2. Azok a vezetők, akik 2. vagy 3. helyezést értek el az Európai, Afrikai, Közel- Keleti vagy Ázsiai-Óceániai Bajnokságokon az előző évben.
7.2.3. Azok a vezetők, akik a 4., 5. vagy 6. hely valamelyikén végeztek valamely, a vezetők FIA Rallye Világbajnoksága futamaiba tartozó rallye versenyen az
előző évben.
7.2.4. Azok a vezetők, akik csoportgyőzelmet arattak, de nem végeztek az elsőhelyen az abszolút értékelésben valamely, a vezetők FIA Rallye Világbajnoksága futamaiba tartozó rallye versenyen az előző évben.
7.2.5. A felügyelők módosíthatják egy A vagy B prioritású vezető besorolását, ha olyan gépkocsival indul, amely a felügyelők véleménye szerint nem jogosítja fel arra, hogy élvezze a prioritásából származó előnyöket a kezdő
rajtsorrendben.

forrás:
RALLYE VERSENYEK SZABÁLYAI
MAGYARORSZÁGI
RALLYE BAJNOKSÁGOK
2010. évi ALAPKIÍRÁSA
(17. oldal)

http://www.mnasz.hu/letoltes/rvsz_2010_0209.pdf

2010-08-21 19:37:52
A veszprémi verseny előtt jósoltam? kívántam? Ford, Mitsu,
Peugeot dobogót.
A lottóban megbocsáthatatlan ez a néhány hetes tévedés.
De itt?! vigyorgok

Gratulációt érdemel Demjén Martin és "baka serege", akik
immár sokadikként már, de legyőzték Ők is a zöld zsoldosokat. Russzul áll a "zsoldos-baka" meccs a zsoldosok szempontjából. Boxban már döntő fölény miatt leléptetnék
őket.

Szerintem a rallye mai helyzetéhez a válságnak sokkal több
köze van, mint az MNASZ-nek. Sajnos ez van, ezt kell szeretni.

t.gabee!
Szerintem öregszel, és kezdesz hasonlítani a viccbéli, hegyről szemlélődő öreg bikához. vigyorgok
Nem vagy egyedül.
2010-08-05 22:41:14
mosolygok kacsintok
2010-08-05 19:57:04

Igen, ismerem a véleményed S2000 vs N4 ügyben.
Olvashattam néhányszor.
Amit hiányolok, az a "miért"-re adott válaszod.

Amit én gondolok írásaid alapján:

1, Minden elején menő N4-es csaló.
2, Minden magyar S2000-es pilóta béna, mert nem tudja
kiautózni a technikáját.
3, MNASZ benzinszabálya (E85)
4, A fenti három tetszőleges arányú keveréke.

Szerintem, ha a sport, a küzdelem oldaláról nézzük nézői
szemmel, akkor nem is annyira rossz a mai helyzet, tekintve
a minimális különbségeket és a késhegyre menő csatákat.

(Válaszodban próbáld magad függetleníteni a Skoda
iránti "imádatod"-tól. Ha kérhetek ilyet.)




2010-08-03 21:37:10

Kicsit távolról és lazán kapcsolódva a témához:

1, Rozi64 videóján én úgy láttam, hogy a céldobogó után a második helyezett őszintén gratulált a győztesnek, és együtt
örültek az eredménynek.

2, Van olyan top S2000-es versenyző, aki nem fröcsög az ellenfeleire, nem virít a médiumokban, csak teszi a dolgát, és láss csodát, versenyt is tud nyerni.

3. A két top S2000-es pilótát a nézők nagyobbik része
"Herczignek" illetve "Janikának" nevezi.
Ez gondolom jelent valamit.....

Ja, és a top kajakot nem csak a jetski-s veri meg, hanem néha más, olyan kajakosok is, akik kopott kajakkal
versenyeznek. Nekik meg biztos lejt az evezőspálya. Ugye?

2010-07-15 21:22:11
Nem találtam az ASI topikot, ezért ide másolom.
"Másodkézből", komment nélkül, hátha valaki nem olvasta.

Íme:

Amikor a tavalyi évben a Herczig-Baranyai páros nyerte az NYRB-t, mi együtt örültünk sikerüknek és ŐSZINTÉN gratuláltunk nekik. Bár a címvédő magyar bajnok (mely néven Herczigről tévesen írnak a médiákban) a 2009-es évben a HADIK ANDRÁS – JUHÁSZ ISTVÁN páros volt, mint Abszolút Országos Magyar Rallye Bajnok.



Azért megjegyezném, hogy néhány „apróság” nem került a szélesebb nyilvánosság elé, de efelett mindenki szemet hunyt, és úgy tűnik, ők is hamar elfelejtették. 2009-ben voltak futamok, ahol sok versenyző páros kapott időbüntetést az etap útvonal kisebb-nagyobb elhagyása miatt - még ha azok nem is voltak szándékosak - de nem mindenki! Herczigék csupán két versenyen mentek rossz irányba előttünk, de náluk ez „megengedhető”. Hátsó szárny és hátsó ajtó nélkül kihajtani a szerviz parkból?!- ez is csak náluk szabályos! Kihagyni egy időellenőrző állomást?! - persze, mindenre van magyarázat.

De sportszerűtlenül végigcsalni egy futamot majd megóvni azt a párost, aki megveri Őket?!- erre már nincs magyarázat!

A Herczig-Baranyai páros az elmúlt hétvégén a Bükön és környékén megrendezésre kerülő bajnoki futamon többször is SZABÁLYTALANUL tolták szerelőikkel együtt autójukat, (némely sportbíró szeme láttára), nem beszélve az őket kísérő járművekről, akik a tartalék akkumulátort hurcolták utánuk, elektromos problémáik miatt. Ezt több más versenyző és csapattag is észrevételezte (volt, akit ezért meg is fenyegettek) és beadványt nyújtott be a versenyigazgató részére. Persze, mint mindig ezúttal sem lett következménye az elvileg kizárással járó szabálytalanságnak. A legviccesebb az egészben az, hogy ez a csapat a verseny végén a céldobogón és ezt követően több médiában lenyilatkozta, hogy „nem érzi tisztának a versenyt”. –Ezt mi is így érezzük- Ezt követően technikai óvást adott be ellenünk. A Felügyelő Testület azonban ezt elutasította, mert még ahhoz is bénák, hogy megírjanak egy hivatalos papírt, vagy befizessék az óvási díjat. Ráadásul bánatukra, immár negyedszer is ebben az évben a végső technikai ellenőrzésen mindent rendben találtak az autónkon (kétszer a motort is szétszedve).

A gonosz nem csak a mesében jár pórul. Így Norbi sem, aki az idén minden versenyen valamiért balszerencsés volt. De úgy gondolom, hogy amíg másoknak akar keresztbe tenni (így jutva a győzelemhez), és nem a versenyzésre koncentrál, addig nem ér véget a pechsorozata.

- „A világon sehol, de sehol nem verik meg az N-csoportos autók a Super2000-eseket”- nyilatkota Herczig. Érdekes módon az eddigi 4 versenyen több gyorsaságin is ment abszolút időt más-más N-es autó. Lásd a Kazár Miki, aki élete első murva ORB futamán (bérautóval, Asi beállításaival, itinerével, minimális teszttel) is képes volt gyorsasági szakaszon abszolút 2. időt menni a Herczig előtt. Szerintem el kellene gondolkodnia a Norbinak, hogy talán a pilótában van a hiba és talán rossz sofőrt választott a Skoda!

Lehet akár a Herczig Norbinak háromszor akkora szerviz helye, megvásárolhat bármit és bárkit akit akar, de „tizenkét színűsége” velünk és más versenyzőpárossal szemben soha nem juttatja győzelemhez!!!

Pikó Zsuzsa


forrás: rally.hu-fórum
Phil hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 89 hozzászólás • 5 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k