h i r d e t é s
Összes oldal:
684393824
Napi oldal:
53823
Jelenleg:
842
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
48 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
45 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
29 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
24 |
5. |
Ott Tanak |
|
21 |
6. |
Esapekka Lappi |
|
19 |
7. |
T. Katsuma |
|
12 |
8. |
Kalle Rovanpera |
|
11 |
9. |
Oliver Solberg |
|
8 |
1. |
Hayden Paddon |
|
163 |
2. |
Martin Seks |
|
134 |
3. |
Mads Ostberg |
|
115 |
4. |
Efrén Llarena |
|
88 |
5. |
Yoann Bonato |
|
84 |
6. |
M. Franceschi |
|
81 |
7. |
Filip Mares |
|
71 |
8. |
Simon Wagner |
|
64 |
9. |
Csomós Mixi |
|
49 |
1. |
Vincze Ferenc |
|
130 |
2. |
Turán Frigyes |
|
89 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
65 |
4. |
Ranga Péter |
|
62 |
5. |
Német Gábor |
|
60 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
56 |
7. |
Tóth Tibor |
|
45 |
8. |
László Martin |
|
44 |
9. |
Csomós Miklós |
|
44 |
1. |
Bacsa Tamás |
|
74,5 |
2. |
Szilágyi Patrik |
|
62 |
3. |
Kovács Zoltán |
|
58 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
48,5 |
5. |
Helembai Zsolt |
|
45 |
6. |
Galgóczi Norbert |
|
41 |
7. |
Balla Tamás |
|
35 |
8. |
Matics Mihály |
|
34 |
9. |
Hevesi István |
|
34 |
1. |
Bertalan Márton |
|
45 |
2. |
Berta László |
|
40 |
3. |
Határ Attila |
|
23 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
19 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19 |
6. |
Németh 8V Péter |
|
19 |
7. |
Ifj.Kanyik Antal |
|
10 |
8. |
Trencsényi Vince |
|
9 |
9. |
Tóth-Gili Tamás |
|
5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
125 |
2. |
Kocsis Imre |
|
104 |
3. |
Lakatos Tamás |
|
102 |
4. |
Zoltán Kevin |
|
100 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
98 |
6. |
Strider Zoltán |
|
91 |
7. |
Szetei Norbert |
|
80 |
8. |
Baksai László |
|
55 |
9. |
Jóna Gábor |
|
47 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Herczig Norbiék idei éve is összeállt. A 2009-es évad bajnokát kérdeztem, mit várhatunk az idén.
Tavaly kicsit talán fényesebb eredményt vártatok, de nem hiszem, hogy szégyenkezni kellett volna.
2010-ben egy dolog hiányzott a csapatunk mellől: a szerencse.
Az autósporthoz - ha tetszik, ha nem – tényleg kell szerencse. Túl azon, hogy tavaly nagyon becsületesen készültünk és mindent megtettünk a jó eredményekért, de egyszerűen szerencsétlenek voltunk.
Az látszott, hogy tudunk gyorsan menni, látszott, hogy tudunk gyorsasági szakaszokat megnyerni. Amikor bajnokok voltunk, akkor ez sem hiányzott. Nem lehet mindig a jó oldalon állni amikor szerencsét osztják.
Idén kicsit nehezebben tudtuk összerakni az évünket. Nem tudom, hogy a többi csapatnál mit hallottál, de én azt látom, hogy igen csak fáradtságos munkával tudtuk összerakni. Az is lehet, hogy a tavalyi évben, években ebben szerencsésebbek voltunk.
A lényeg, hogy sikerült összeraknunk az idei évünket és a magyar bajnokságban teljes erőbedobással ott tudunk lenni.
Sajnos van olyan támogatónk, akiket elvesztettünk. De nem azért mert nem volt jó az eredmény, vagy mert nem hoztuk azokat a megjelenéseket, amiket elvártak tőlünk, hanem sajnos a gazdasági környezet hatására nem maradt pénz a további együttműködésre. Hála Istennek vannak új belépők is, akiket az egri futam előtti sajtótájékoztatón szeretnénk majd bemutatni.
Továbbra is élvezzük a Porsche Hungária, a Skoda importőrének teljes bizalmát és a Skoda Rally Team Italia szállítja idén is a Skoda Fabia S2000 autót, ahogy azt tette a tavalyi évben is.
Ez az az autó, amivel tavaly év végén már mentetek néhány futamot, ugye?
Igen, ez a Skoda Fabia S2000 Evo2, amivel tavaly a kazincbarcikai és a pécsi futamon indultunk. Azóta a Skoda, ahogy a többi gyártó is, fejlesztget a boszorkány konyhájában és ha jól tudom még februárban is homologizáltak az autóhoz és ezeket a fejlesztéseket a Skoda Rally Team Italia márciusban beépít az autóba.
Biztos vagyok benne, hogy a legutolsó fejlesztésű autóval fogunk tudni rajthoz állni a szezonnyitón.
Változott valami az autón belül is?
Laci élete egyik legnehezebb döntését hozta meg, amikor úgy érezte, hogy nem tud maximálisan támogatni abban, amit már két éve együtt csinálunk. Úgy döntött, hogy egyet hátralépve, a háttérből, koordinátorként fogja a munkánkat segíteni.
Nagyon szoros emberi kapcsolatom van a Lacival és nem tudtam volna elképzelni, hogy elszakadjon tőlünk teljesen. A versenyeken ott lesz velünk.
Lacit nagyon jó embernek tartom, 14 éve a versenynaptárhoz igazítja az életét.
Szerencsére ez idén sem lesz máshogy és mivel a támogatóinkat szeretnénk maximálisan kiszolgálni, vannak új feladatok, amikben a háttérből tud segíteni.
Tehát új navigátor ül majd Melletted?
Igen. 2011-ben egy régi barátom, akivel már legalább 6-7 éve ismerjük egymást. Rengeteg közös élményünk van már a közös rally VB látogatásoktól kezdve a családi programokon keresztül a közös síeléseken át számtalan ponton találkozott az életünk.
Amikor Laci előállt az ötletével, akkor nem sokat gondolkoztam és felhívtam Benics Kálmit. Hozzátartozik a történethez, hogy jópár évvel ezelőtt felvetődött, hogy mi lenne, ha együtt tudnánk menni, akkor ez nem valósult meg. Most viszont ez megvalósulni látszik.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy Kálmi már navigált nekem, ezt az exkluzív képet tudom az Olvasóidnak bizonyítékként mellékelni :)
Kálmi nagyon komoly sportember. Nagyon komolyan veszi mindig azt a sportot, amit éppen csinál. Jó pár éve a kerékpársport felé vette az irányt és ebben is fanatikus. Ugyanígy fog a mi közös rallys pályafutásunknak is neki állni, ebben biztos vagyok és ez már tisztán látszik abban is, ahogy elkezdtük a közös munkát.
Benics Kálmán
Újra nyeregbe szállsz… Mondj pár szót a korábbi navigátorkodásaidról!
Igen. Két évet nem mentem. Elõtte Fricivel mentem két évadot. Korábban Szabó Gergõ mellett ültem, Fülöp Rajmival, Ollé Sasával versenyeztem.
Az elmúlt két évben nagyon komolyan belevetetted Magad a kerékpározásba...
Nekem nagyon régi szerelmem a kerékpársport és most végre olyan odaadással tudtam csinálni, amennyire szerettem volna és amennyire a korábbi évek munkája mellett nem volt lehetõségem.
Most újra visszanyergelsz?
Biztos, hogy nagyon sok idõmet el fogja venni újra a rallysport, ezzel természetesen számolok is, de azért szeretném, ha a kerékpársport ennek nem szenvedné kárát, hiszen nagyon sok energiát öltem bele az elmúlt években és szeretném, ha ez nem veszne kárba.
Errõl természetesen beszéltünk is Norbival, mielõtt végleges választ adtam a megkeresésére, és szerencsére azt hiszem sikerült alaposan átbeszélnünk ezt és nagyon konstruktívan állt hozzá.
Vannak még félelmeim, hogy hogyan tudjuk ezt kivitelezni, de sikerülni fog.
Várod már az évadot? Milyen érzésekkel vágsz neki az idénynek?
Nagyon szerencsésnek vallhatom magam, hogy milyen autókkal és milyen pilótákkal versenyezhettem eddig. Viszont Super2000-es autóban még sosem ültem, tehát nagyon kíváncsi vagyok. Azt sejtem, hogy valahol a Super1600-osokhoz lesz hasonlatos, ugyanakkor WRC-s érzések is elõjönnek majd.
Ugyanakkor a szó jó értelmében izgatott is vagyok. Várom már az elsõ kilométereket.
|
Norbi! Mik a Te elvárásaid és mik a csapat elvárásai Felétek?
Tavaly úgy indultunk neki, hogy egy bajnoki cím után nem lehet más cél, mint megvédeni a bajnoki trófeát.
Én most annyival fogalmaznék szerényebben, hogy persze nagyon jó lenne oda felállni újra, hiszen mindenki ezért csinálja. Én ettől függetlenül a jóérzést várom. Hogy az autóban megjelenjen az az érzés, amikor lejövünk egy gyorsasági szakaszról, hogy ’igen, ez rendben volt’. Ha ez megjelenik, akkor ezzel az eredmény is meg fog jönni.
És ez elég a támogatóknak is?
Abszolút! Eddig sem volt presszió, nem volt olyan nyomás rajtunk, hogy mindenképp meg kell nyernünk a bajnoki címet. A megjelenésekkel szemben voltak elvárások felénk, amiket azt gondolom, tudtunk teljesíteni, mint ahogy az előző években is. Azt tudják, látják, hogy a képességeink meg vannak arra, hogy tudjunk az első helyért harcolni. Az más kérdés, hogy technikai sportról van szó és nagyon sok tényezőnek össze kell állnia ahhoz, hogy meglegyen a hőn áhított siker.
Ez a hír most jelenik meg 8791. alkalommal
|