14. Mikulás Rallye
Veszprém, 2010. december 4-5.
2010-12-01
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763447613
Napi oldal:
58463
Jelenleg:
851
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
Mikulás Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 413 hozzászólás • 21 oldal
153. • 2010-12-06 22:28:26
Valamit félreértettél rolle. Nem azt kértem, hogy valaki mesélje el, miben más a nyári és a szöges? (egyszer már asszem voltam gyorskocsiversenyen) A kérdésem arra utalt, hogy az eredményekben nem láttam nyomát annak, ki ment szögessel? Sz. jelű kategóriát kerestem....
152. • 2010-12-06 21:01:33
Hillman!!!
Nem tudsz különbséget tenni szemre a szöges meg a "nyári" gumik között?? helyeslek vigyorgok
151. • 2010-12-06 20:37:08
Robcsi!
Az a gond pajti, hogy csak utólag derül ki, hogy az esemény hitvány volt. Természetesen ha előre tudnánk (bár most már egyre inkább sejthető) akkor menne a gránát megnézni a szüttyögést.
150. • 2010-12-06 19:24:48
Barátom, ez igen okos megjegyzés volt!!....egyébként, valóban, már néha kezdek elgondolkodni azon, hogy tényleg érdemes-e sok kilómétereket autózni azért, hogy olyan tempójú "versenyzőket" nézzünk, akik kicsit óvatosabban mennek, mint amikor valaki utcai autóval siet valahová. Sajnos egyre többször futottunk bele ilyen versenybe. Személy szerint én is csalódtam az idei Miku rallyban, 0 volt egy 2002-2005.-környékihez képest.
149. • 2010-12-06 19:03:38
Ha valakinek nem tetszik nem kötelező kiállni a pálya szélére.
148. • 2010-12-06 18:59:46
Sziasztok!

Elkészült a versenyről a videó!!!

Videó

Remélem tetszeni fog! bizonytalan
147. • 2010-12-06 18:38:39
Sólyon voltunk. Matyiéknak gratula a megforgásért!!! Nagyon meglátszott a gumik közti különbség..szontyoli Páhiék szépen jöttek ott is. Az eleje is..azán vége....szontyoli
146. • 2010-12-06 18:31:20
Sziasztok,
Hát igen ,ettől a versenytől vártunk sztem a legtöbbet .Itt a hó amit már oly régóta hiányoltunk ,és lesz egy év végi bulizós autózás,ami helyett inkább elég lájtos versenyzést kaptunk .
Maga a verseny hangulata se a régi, a pálya szélén állva is mást tapasztalok ,mint pl. 2006-ban vagy 2008-as évben.
Ennek a versenynek az lenne a lényege ,hogy mindenki felszabadultan menjen nem pedig eredménycentrikusan,de hát kinek mi :D.
A versenyről készült képeimet itt megnézhetitek :
SupremeFoto
145. • 2010-12-06 18:21:16
Hellosztok, mi Királyszentistvánon voltunk, mezőny eleje télleg elég gyenge volt, pár kivétellel, Benik 2. gyorson egész szépen közlekedett:) Ladás srácoktól azért kaptunk egy kis showt:) és kiemelt gratula Páhiéknak a corolla-val, és Zsíros Gabinak a wrc-vel miattuk megérte fagyoskodni:) Vigánton volt valaki? téll olyan szörnyű volt?
144. • 2010-12-06 17:46:58
A kiírás szerint külön kategóriában értékelik, aki szögessel indúlt. Az eredménylistában, sehol semmi utalást nem látok, hogy valaki is használt volna ilyet nemértem A tudósítások viszont arról szólnak hogy DEEE(by Boborján). Valaki mesélje már el, hogyis van ez??? forgatom a szemem
143. • 2010-12-06 17:46:37
Nekem se tetszett én Szentkirályszabadjánál voltam és ott emelkedő is alig volt és csak öblögették neki a gázt meg fékeztek tisztelet a kivételnek
Benik Balázs idejét néztem nem roszak ahoz képest hogy 2év után most ült autoba remélem jövöre teljes évet megy rallyba és ö lesz a bajnok
Hajrá Benik No Benik No Rally
142. • 2010-12-06 17:09:20
ITT
141. • 2010-12-06 17:07:44
Sziasztok!
Pár kép a hétvégéről:
[url=http://stamas.hu]-> ITT
140. • 2010-12-06 16:51:37
Üdv mindenkinek !
A véleményem az egészről annyi, hogy AMENNYIEN várták a rallyt + a havas versenyt - majd most a nézőknek autózunk, felszabadultan, örömmel - ahhoz képest ( tisztelet a kivételnel ) mindenki nyugdíjasan közlekedett a pályán.
Én + akik Sólynál voltunk majdnem sírva fakadtunk !
Egy nagy nulla volt !
... dombon fölfelé fékezni ? Aki fél, hogy bibis lesz a paripálya az mi a bánatnak idul el egy ilyen versenyen ?
Ja, és ha itt nem tudtak élni az EVÓKKAL akkor hol ???
nemértem nemértem nemértem
139. • 2010-12-06 16:50:08
Borzalom hogy milyen gyenge volt ez a verseny! Szép lett volna ha ezért belépőt is szedtek volna! eddig az volt a baj hogy nincs hó!? Most van és nincs szöges gumi amivel versenyezni is lehetett volna???? Bútor Róbertünk erre azt mondta személyesen hogy "akkor nem kell versenyre jönni"!!!!???? Ha nem megyünk akkor kinek fog reklámozni,mire fog neki adni pénzt a szponzor?? Gyenge az egész mezőny orb-n is,csak menőzésből nem kell autóversenyezni? Az IRC futamunk biztos nagyon jó lesz,a többiről inkább ne beszéljünk! HAJRÁ ASI!!!!!!!!!!!!!!!
138. • 2010-12-06 15:52:09
Tuning! Egy kis souvenir! Ez a kép még akkor készült Stiller Zoliról, amikor a miskolci AFIT-nál versenyzett (na az sem tegnap volt....) vigyorgok
137. • 2010-12-06 15:06:56
Feltétlen! Osztom a véleményed. király Kellene az a kiesős/feljutós rendszer. De hol az a vezetőség, aki ezt felvállalja? Aki odacsap az asztalra! Mert ehhez komoly bátorság kell, mert a "krém" biztosan nem venné jó néven.
Mindenesetre tenni kell valamit, mert ez így nem mehet tovább hosszú ideig.
Ha jól emlékszem, négy éve Stiller Zolival (biztosan emlékszel rá) beszélgetett édesapám telefonon Eger Rallye után. Valamikor együtt versenyeztek a Gyöngyösi Volánnál. Zoli bá' azt mondta, hogy 20 éve nem volt kint versenyen, de hogy ez után nem fog menni az is biztos.Ő úgy fogalmazott, hogy "ezeket az utcai autós megmajmolja". Azt hiszem ez mindent elmond. kacsintok
136. • 2010-12-06 14:58:47
Tudom Tuning! Láttam, (20-30 éve) és most is látom... király
Igen, elhiszem, mert én is .....dolgozomsírok
Már korábban is írtam, nekem is leginkább a lépcsőfokok hiányoznak. Az legalább, egy bizonyos rostaként működött anno. Ahogyan a régi kiesős rendszer is működhetne... kacsintok
135. • 2010-12-06 14:42:59
Nézd... Nagyon sokan azzal jönnek, hogy régen (20-30 éve) is voltak fakezűek. Erre én azt mondom, hogy na igen, de akkor azok a fakezűek a kategória mondjuk 20%-át képviselték 10% "agyvérzés" és 70% "milyen ügyes" mellett. Meg próbálkoztak. De ezek a maiak nem próbálkoznak semmit. Illetve de: próbálkoznak olyan lassan menni, hogy ne legyen rizikó. Azok meg próbálkoztak olyan gyorsan menni, hogy lehetőleg ne legyen kaland. Ha volt, akkor meg tőlük telhetően megoldották. Aztán gyerünk tovább. Kinyomták a szemét az autóknak. Most sokszor olyan, mintha le sem taposnák rendesen a vasakat... Sportbíróként dolgozom, látom a mezőnyt. És hidd el, tényleg siralmas.
A másik, hogy nincsenek lépcsőfokok! Nincs az, hogy elkezdesz N-es Ladával menni, aztán szépen kitapasztalod, a a hátsó- és elsőkerék-hajtás rejtelmeit, aztán szépen beülsz egy nagy autóba. Hipp-hopp 300 lovas autókban ülnek az emberek úgy, hogy nem tudnak lendületből autózni, mert nem tanulták meg (így nincs bátorságuk sem), egy ilyen gépszörnnyel meg nem mernek rendesen menni, mert mi lesz, ha... Inkább elcsordogálnak.
Én nem azt várom, hogy mindenki 90%-os driftszögekkel, atom keresztben hulljon be mindenhova. De siessen! Tudja, hogyan kell megközelíteni és tempósanelhagyni egy kanyart! Egy N-es Swift-tel is el lehet úgy jönni, hogy széttéped a fizikakönyveket, és porrá őrlöd a talpaddal a műbőr kalapodat, mert nem érted, hogy miként van még mindig az úton az autó. De ehhez bátran, bízva magunkban, ismerve az autónk képességeit, és gyorsan kell autózni.
Elnézést, hogy bő lére eresztettem. vigyorgok
134. • 2010-12-06 14:35:00
Szerintem nem kellene közös verseny az amatőrőknek és a profiknak. Ez esetben ugyanis elindúl a hasonlítgatás, amit előbb-utóbb értelemszerűen követ a magyarázkodás. Anyagiak, technikai háttér, rutin, stb. Innen már csak egy lépcsőfok a fikázás, a támadás és az ellenségeskedés. szontyoli Talán buta példát mondok, de egy NB1-es focicsapat nem nevez be az xy. kistérségi labdarúgó tornára, vagy Erdei Zsolt, nem áll ki egy krahácsi területi bajnok ellen vigyorgok még ha korban és súlyban megfelelő is lenne. Nincs róla statisztika, de ki tudja, hány fiatal srácnak vehette el a kedvét az, amikor szembesült a ténnyel,: sose lesz olyan autóm, annyi gumim akkora hátterem! Persze, hogy most is jól elvertek.... bizonytalan

Jah' és maximálisan osztom Shiguliman véleményét a rendező hozzáállásáról.
Mikulás Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 413 hozzászólás • 21 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k