LCH Tavaszi LADA találkozó
7. MRBRB - 1.forduló
Összefoglaló képekkel, videóval
2012-02-13
összefoglaló • Lámer Zoli
h i r d e t é s
Összes oldal:
685298665
Napi oldal:
4505
Jelenleg:
1236
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Játszótér
oldalanként | növekvő
összesen: 62 hozzászólás • 4 oldal
22. • 2010-05-24 22:43:12
Innen le lehet tölteni:
kis gépigény
nagyobb gépekhez
Valaki tudja, hogy lehet pályát betenni? nemértem
21. • 2010-05-24 21:59:07
Richard Burns Rally Zagyvaróna - Cered
videó
Ez kellene még a pluginba! vigyorgok Meg Árpádtető nevetek
20. • 2010-05-24 16:30:49
Aha erre gondoltam én is, hogy jobban tudod kezelni a kisebb autót. Jah ufók:D van egy két hihetetlen eredmény:):)
Nagyon sok idő, több év szerintem mire ufó tud lenni az ember:) beállításokról nem is beszélve, mert aki vágja, hogy mit hova, és sokat gyakorol finomítja, tuti gyorsonként már az 5-10másodperc. Nagyon sok állítási lehetőség van, ehhez érteni kellene, meg persze türelem se ártana...de mikor van egy órám, nincs hozzá türelmem hogy egy gyorson bíbelődjek nézzem hogy jobb a gép...inkább megyek, onlineba játszok, motorteret gyújtok, kerekeket tátráéhoz hasonlóan állítom, meg persze megszüntetem a féket:D majd kilépek, és ez a nap is jól sikerült:D
19. • 2010-05-24 11:06:16
Ha te is napi 4-5 órákat játszanál biztos te is utolérnéd őket :)
Nem vagyok jobb kis kategóriás kocsival,mint naggyal,csak könyebben megtudom ülni,ezáltal nő a megbízhatóság,és a gyorsaságom a kategórián belül.Ha az összes ufo kis kategóriában menne akkor lehet nem érezném hogy kis kocsival jobb vagyok :D
Meg általában az első hibáig megyek,és kilépek :D
18. • 2010-05-24 10:20:30
Jó neked, hogy jobban tudsz menni kisebb autóval:) Lehet másnál nem így van, jobban érzi, de nekem sokkal nehezebb menni kis autóval, jóval többet kell "dolgozni" hogy gyors legyél, mint egy összkerekessel. Ha összejön akkor meg magamhoz mérten megyek olyat aszfalton pl. a 306maxival mint a mitsuval, sőt érzem hogy több van benne, csak sokkal nehezebb nekem vezetni...de szokás kérdése. Sokáig mitsuval mentem a R2 nevezés miatt, de mostanság Fabia S2000-el, és ahogy kezdem megszokni, úgy jobb időket is megyek vele mint mitsuval.
De az őrült elejét, soha nem fogom be:) Nézek is nagyokat, mikor úgy érzem nah most olyat jöttem ezt nem tudom űberelni, és akkor az eredmények alapján meg kapok egy 10-est 20ast a jobbaktól. Ilyenkor is látszik, mennyi lehetőség rejlik a technikában:)
17. • 2010-05-23 13:16:46
Ati nem jól mondod! Az audiból a (ur)quattro már megjelent 81be. Group 4-es volt. Viszont az ennek tovább fejlesztett változatai A1, A2, már Group B-sek voltak. (86ba Ferjáncz Rothmans-es kocsija is A2 volt.) Ez után jött a rövid Sport Quattro, majd az S1.
Részletesebb leírás a linkeken
1rész

2.rész
16. • 2010-05-23 12:11:46
Amúgy én a kiskategóriákat hiányolom :) Lehet cska azért mert csak azokkal tudok menni :D Azért is megyek francián N2-ben, csak kár hogy ilyen modell nagyon kevés van,főleg fizikával.
Viszont talán nemsokára lesz HRC mod is :) Azt is érdemes lesz várni ahogy hallottam :)
15. • 2010-05-23 11:53:03
Nálam nem mindig megy a képfeltöltés nemértem Moskvich 2141-KR
14. • 2010-05-23 11:45:22
Jah! Csak a Lancia márkára értettem, hogy 037 és S4 volt b-s helyeslek
13. • 2010-05-23 11:36:59
Hát nemtom mit olvastál de tuti hülyeség. Itt egy irás amit én szerkesztettem/irtam össze.Nem csak ennyi groupb-s kcsoi volt

A stratos groupe 4-es kocsi volt és később vezették be a b csoportot( konkrétan a b12-re gondolok a legnagyobb kategóriára ugyebár a vfts lada is b10 kocsi), amiben számos kocsi indult, és számos kocsit kifejelsztettek ki de vagy csak teszteken, vagy csak helyi futamokon indultak vb-n nem. Ilyen volt a samara eva amit előbb B-re fejelsztették majd később S csoportba( nem azonos a mai magyar s csoporttal) akarták bevetni, vagy pl a moszkvicsnak is volt B csoportos változata :D

A vb-n rajtolt főbb b csoportos kocsik, audi quatrro( már a rövid, a hosszu még csak group4es volt), quattro s1, lancia 037, lancia s4, peugeot 205 evo1, evo2, mg metro 6r4, renault r4 maxi turbo,citroen bx turbo,ford rs200, toyota twincam,ferrari 288 gto,porscheéből 2 fajta is, valamint a nissan 240 rs, mazda rx7(bár talán ez csak b11es volt),

http://www.rallysimfans.hu/forum/viewtopic.php?f=11&t=728
12. • 2010-05-23 09:52:13
Tényleg nem volt b csoportos (én is annak gondoltam eddig), ahogy olvastam valami prototipus kategóriába tartozott (ha jól értettem). Csak a 037 és a Delta S4 volt b csoport. Nem rossz az az Audi sem! mosolygok
11. • 2010-05-23 08:54:27
A stratos sosem volt group-b kocsi bár sokan annak hiszik....

Egyébként skazi haverom csinált fizikát az audi s1 pike speakhez, ami simán vezethető volt, mondjuk nem rémlik hogy a lenti vidiben "csak" a sima group B-s motor van vagy az 1000 lóerős audi motor....
A vidi nem adja át de nagyon jó hangja volt:)
http://www.youtube.com/watch?v=p2GTicf5FnM&feature=related
10. • 2010-05-23 07:55:20
Sztem a B csoport már nem kell. A Francia pluginban kipróbáltam,de vezethetetlen már.
Na meg a hangja se ugyanolyan :)
9. • 2010-05-22 23:26:18
mosolygok nevetek vigyorgok helyeslek
8. • 2010-05-22 23:22:07
Az jó! mosolygok Szerintem Subaruból és Mitsubishiből sok van. Jó lenne még kis A5 ös autó ahogy Sibera is mondta meg B csoportos is. Nagyon jó dolog, hogy a pluginban benne vannak az autók így nem kell trükközni, hogy kipróbálhass különféle autókat.
7. • 2010-05-22 23:13:34
Ezössze visza rakja a szmájlikat forgatom a szemem
6. • 2010-05-22 23:00:30
Már folynak a tárgyalások a pluginba kerülésről csókollak
5. • 2010-05-22 22:28:47
atiwrc! A pluginban is kipróbálható lesz a VFTS ?
4. • 2010-05-22 10:00:56
nem egyszerű játék... :) egy momo-t is beszereztem miatta... :D na jó... csak én vagyok hozzá béna... :/ megyek is gyakorolni... ;)
3. • 2010-05-22 09:14:05
Én lehet ez miatt fogom telepíteni... elsőre! vigyorgok
Játszótér
oldalanként | növekvő
összesen: 62 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k