|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Március közepén rajtolt el a 7. Magyar RBR Bajnokság harmadik fordulója. Az első két fordulót havas körülmények között teljesítették a versenyzők, amely igen nagy megpróbáltatás volt számukra. A zord időjárási viszonyok, és a csúszós útfelület jelentősen megtépázták a mezőnyt, ezzel rengeteg meglepetést okozva. Két forduló után tisztább képet kaphattunk, hogy kik azok, akikkel számolni kell a bajnoki címet illetően, illetve ki az, aki némi szerencsével ért el előkelő helyezést az első két fordulóban. Az abszolút értékelést két forduló után Kozma Péter vezette, de előnye mindössze két pont volt a 2. helyezett Fekete Mihály, és három pont a harmadik helyezett Kese Zoltán előtt. A 3. fordulóhoz érkezve a pilóták reménykedtek a jó helyezésben, míg az előző két fordulóban gyengébben szereplők a felzárkózás lehetőségében. A 3. forduló vegyes szakaszokkal várta a versenyzőket, illetve a változó időjárási körülmények tovább nehezítették a pilóták feladatát. Ennek volt köszönhető az is, hogy több mint 100 versenyző búcsúzott idő előtt a versenytől. A résztvevők az első két napot murvás felületen abszolválták, a harmadik napot aszfalton, majd a negyedik napon ismét murva várta a rajthoz állókat. A bajnokság abszolút értékelését tekintve, a hóban gyengébben szereplők lehetőséget kaptak arra, hogy egy magabiztos szerepléssel értékes pontokat szerezzenek, és előrébb kerülhessenek a bajnoki tabellán. ![]() Kese Zoltán - Kikiny - Ford Fiesta S2000 Az első nap szakaszait Csoma Alex teljesítette a leggyorsabban, de szorosan követte őt Lámer Richárd, akinek mindössze 1,3 mp-s hátránya volt, illetve a bajnokságban eddig magabiztosan szereplő Kese Zoltán, aki 1,5 mp-el volt lassabb vezető vetélytársánál. Csoma Alex az első napon nem nyert gyorsaságit, ám stabil teljesítményének köszönhetően ő állt az élen. Az első négy szakaszt a bajnoki esélyesek nagy része sikeresen teljesítette, így vághattak neki a második napnak. ![]() Lámer Zoli - Peugeot 207 S2000 A második nap további 5 gyorsaságival várta az indulókat. A nap első gyorsaságiját a bajnokságban második helyet birtokló Fekete Mihály nyerte, átvéve ezzel a vezetést Csoma Alextől, aki bár hibázott, de még mindig az összetett második helyét foglalta el. Fekete Misi továbbra is hozta a tőle megszokott magabiztos teljesítményt, és ezt mi sem bizonyította jobban, mint hogy a 2. nap öt szakaszából négyen a legjobb időt autózva, előnyét 10 mp-re növelte az őt követő Lámer Zoltán előtt. Zoli a hetedik szakaszon autózott abszolút idejével zárkózott fel a második helyre, és ezt a pozícióját megőrizte az őt követő Tóth Alex, illetve a negyedik helyre visszacsúszó Csoma Alex előtt. Az ötödik helyen autózó Blitzer Martin a második nap végére majd 30 mp-s hátrányt szedett össze, őt követte a bajnokságot két forduló után vezető Kozma Péter, majd Kese Zoltán, Lámer Richárd és Bóta Róbert volt a sorrend. ![]() Bóta Robi - Skoda Fabia S2000 A harmadik napon 6 gyorsaságinak vágtak neki a versenyzők, ezúttal aszfalton. A nap első szakasza jelentősen megtépázta az élmezőnyt, ugyanis búcsúzott Tóth Alex, Csoma Alex és Kozma Péter is. A nap érdekessége a második gyorsasági volt, amin a pilóták mindössze kétszer mehettek, mielőtt megmérettetek volna egymással. Ehhez a legjobban Kese Zoltán alkalmazkodott, aki megnyerte a szakaszt. Blitzer Martin a nap utolsó előtti szakaszán fejezte be a versenyt. Az utolsó napot Fekete Mihály 35 mp-s előnnyel várhatta, ám a dobogó második fokáért nagy csatát vívott Lámer Zoltán és Kese Zoltán, akik között mindössze 3,5 mp volt a különbség. A 4. helyen autózó Retkes Péter csak a vetélytársak hibáiból profitálva állhatott volna dobogóra, hiszem lemaradása 1 P 48 mp volt a 3. helyezettel szemben. Őt szorosan követte Bóta Róbert, aki a nap utolsó szakaszát megnyerve hátrányát 2,6 mp-re csökkentette. A hatodik helyen Nyilas Mihály állt a Subaru Impreza N14-el , majd Kuti Péter, Cseszneki Szabolcs és Somberki Misi következett. ![]() Cseszneki Szabolcs - Ford Fiesta S2000 Elérkezett a forduló utolsó napja, az első két napból jól ismert murvás felületen. Fekete Mihály az utolsó napon is hozta formáját, megközelíthetetlen volt vetélytársai számára, és több mint fél perces előnnyel nyerte a 3. fordulót, átvéve ezzel a vezetést a bajnokságban. A dobogó második fokáért az utolsó pillanatig csatáztak. Kese Zoltán a nap második szakaszán megelőzte Lámer Zoltánt, és bár a két versenyző fej-fej mellett haladt, a Ford Fiestát terelgető pilóta megőrizte második helyét. Retkes Péter a nap első gyorsaságiján búcsúzott, így 4. helyét Bóta Róbert vette át. A negyedik napot Nyilas Mihály 17 mp-s hátránnyal kezdte a Skoda Fabia S2000-et vezető Bóta Róberttel szemben, és bár hatalmas hajrába kezdett, ám mindez kevésnek bizonyult, hisz 3,5 mp-el lemaradva, az 5. helyen fejezte be a fordulót, ezzel a legjobb N-es eredményt érve el. Az abszolút értékelés első tíz helyezettjének további sorrendje Ranga Péter, Cseszneki Szabolcs, Somberki Misi, Kuti Péter és Kanyuk Ferenc. A 10. versenyző lemaradása a 4. nap végére több mint 6 P-re hízott. ![]() Somberki Misi - Skoda Fabia S2000 A 3. fordulón is jelen voltak az R2 versenyzői. A futam ebben az értékelésben is nagy izgalmakat hozott. A versenyt Csuhaj Milán nyerte, aki a harmadik nap első szakaszán vette át a vezetést Bardóczy Ádámmal szemben, és megtartotta azt a verseny végéig. A Mitsubishi Lancer EVO IX-et vezető pilóta 5 helyet javítva feljött a bajnoki tabella 3. helyére. Őt előzi meg Bardóczy Ádám, és az éllovas Sipos Csaba, aki egyedüliként mind a 3 fordulót pontszerző helyen fejezte be. Az R2 dobogójának legalsó fokát Kővári Zoltán foglalhatta el, akinek lemaradása majdnem 3P volt a győztessel szemben. ![]() Csuhaj Milán - Mitsubishi Lancer Evo IX R2-ben az elsőkerekesek versenyét Mata Sándor nyerte, és ezzel átvette a vezetést a bajnokságban. A S1600-as Swiftet kormányzó pilótát Brizman Viktor, illetve Bíró Gergő követte. ![]() Mata Sándor - Suzuki Swift S1600 Az R2 H géposztályt az első fordulóban nullázó, ám azóta verhetetlen Heincz Hunor nyerte, feljőve ezzel a tabella 3. helyére. A második helyet Balázs Kornél, míg a dobogó legalsó fokát a tabella második helyén álló Kiss Balázs szerezte meg. ![]() Gyöngyösi Gábor - Mitsubishi Lancer WRC A Nyílt Bajnokság értékelésében az eddig pontot sem szerző Jenck Galatz nyert Pepich Zoltán előtt. A két pilóta közti differencia a verseny végére 1,5 P-re növekedett, míg a dobogó legalsó fokát a Mitsubishi Lancer WRC-t terelgető Gyöngyösi Gábor foglalhatta el. Az eddig kettőből kettő győzelmet arató Hajdó László idő előtt búcsúzott, nem szerezve ezzel pontot. A tabella állása 3. forduló után nagyon szoros, ugyanis a géposztály első négy helyezettje név szerint Hajdó László, Szabó Zoltán, Szőcs Attila és Pepich Zoltán egyaránt 60 ponttal állnak az élen. ![]() Pepich Zoltán - Citroen Xsara WRC Az A7-R3-as géposztályban Csekő Árpád diadalmaskodott a Skoda Octavia KitCar-al, és tovább növelte előnyét a bajnoki tabellán. Lénárt László végzett a kategória második helyén, aki bár SuperRallyzott, de az őt követő Dénes Szabolcs is hibázott, így ez nem volt kihatással a végeredményre. A tabellán a két versenyző helyet cserélt, így a Peugeot 306 Maxi-t vezető pilóta vette át a második helyet. ![]() Csekő Árpád - Skoda Octavia Kit-car Az S1600-N3-asok versenyét Vörös Gábor nyerte egy Peugeot 205 GTI-vel, majd őt követi a második helyen Szente Zsolt, míg a dobogó legalsó fokát ebben a fordulóban Bitto Zsolt vívta ki magának. A tabellát a harmadjára is második helyet szerző Szente Zsolt vezeti, Vörös Gabi és Bitto Zsolt előtt. ![]() Szente Zsolt - Citroen Saxo S1600 A H kategóriát harmadik alkalommal is Szoták Dániel nyerte, bezsebelve ezzel az eddig megszerezhető maximális 60 pontot. A tabella második helyén Kerényi László áll, aki a harmadik fordulóban csak úgy, mint az első kettőn, a harmadik helyet foglalta el. A verseny 2. helyezettje Benkő Ádám lett, míg a tabella harmadik helyén álló Nagy Attilának ezúttal be kellett érni a negyedik hellyel. ![]() Kerényi László - Lada Samara A következő futam április 4-10. között kerül megrendezésre, immáron csak aszfalt felületen, ahol talán még nagyobb izgalmakra lehet számítani. Ez a hír most jelenik meg 5264. alkalommal
![]() 7. MRBRB 2.futam • összefoglaló
2012-03-08
7. MRBRB 1.futam • összefoglaló
2012-02-13
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]()
s t a t i s z t i k á k |