HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
A helikopter kizökkentette
Bujdos Miki részletes élménybeszámolója
2012-07-11
élménybeszámoló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681163533
Napi oldal:
13646
Jelenleg:
917
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
IRC - Intercontinental Rally Challenge
oldalanként | növekvő
összesen: 274 hozzászólás • 14 oldal
94. • 2010-09-25 21:00:35
Gratulálok a Pálinkás-Bagaméri,Takács Motorsport,Clió R3 együt-
tesnek.A7 kategória 37 induló,20 célbaérő.Egyetlen "külföldi"-ként
kategória 16-dik hely.Aki járt már San Remo Rallyn az tudja miről
beszélek.Nem véletlen az arány.Embert és autót próbáló verseny.
Nekik az első ilyen "komoly"versenyük volt.Még egy momentum:
Anreucci,egy "privát" nyert.Itt nincs papirforma.Óriás gratula a
versenyzőknek,szervizeseknek!!!!
93. • 2010-09-25 19:17:17
Goo Skoda.
mosolygok nevetek vigyorgok helyeslek
Szerintem az Olaszok a helyismeret miatt is mentek jól. A két Punto azért haldoklott a végén. A váltót írták azt hiszem. Nekem is csak a diesel vw a jó vw. mosolygok
92. • 2010-09-25 18:54:44
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
91. • 2010-09-24 18:55:46
Az első etap volt nekik.
Aztán ők már vízen mentek szlikkel... sírok
90. • 2010-09-24 18:45:50
Miért nem Asiment ki az IRC re?
Laci bá' 3 gyorson már 2.5 percet kapott...
Pálinkás is már 2.5 öt. Pedig idehaza Ő a király, és a többihez képest jól megy...
89. • 2010-09-02 12:41:09
Szóval a Dodinak nincs eltörve semmije, épp ma beszéltem az édesapjával. Kicsit vánszorog, meg fáj mindene, estek egy jó nagyot, de a navigátor is jobban van. kacsintok
88. • 2010-09-01 21:19:34
Sibera, hát no, ez ilyen vigyorgok forgatom a szemem atom
87. • 2010-09-01 15:27:46
DUEN 2006-os ózd rally ott áltál itt a bizonyiték de megnézheted a többit is a csaj se volt rossz akivel voltál :)

http://duen.hu/fotoalbum_preview.php?album_id=890&image_id=534984
86. • 2010-09-01 14:57:53
Sziasztok!Szia Sibera!!!!
Hát nem volt egyszerű az biztos,és tényleg jó volt dumálni.Örűlök hogy találkoztunk .
Jó a csapat valóban ..
85. • 2010-09-01 11:42:43
Még az eset napján, elkérte tőlem Gábor a rendező telefonszámát, hogy elnézést tudjon tőle kérni.

Szerintem ha eddig még nem történt meg, akkor amint tud mozogni, meg fog :)

Többi igaz...
84. • 2010-09-01 10:06:30
Joci!
Sosem álltam ott, ahol elütötték a srácot!!
(szerintem benézted a helyet... ez közvetlenül a tempós balos, kőfalas kanyar után van, a burkolatváltás előtt)
Soha nem is állnék oda, hiszen azt gondolom, nagyon veszélyes hely...
Voltak ott többen is, de ők a
videó szerint és elmondásuk szerint is, hátrább álltak, a bekötő útnál, ahol volt esélyük és lehetőségük elmenekülni.
Hajóka elmondása szerint, aki szintén ott állt, többször is szóltak a srácra, akinek az objektíve sem indokolta, h 5 méterrel a többiek előtt álljon...
Mégis ott állt... bizonytalan

Két apró megjegyzésem lenne még az esettel kapcsolatban, de először is jobbulást kívánok a rallyongónak!!

- Szép dolog, h elnézést kért a versenyzőktől és a nézőktől...
Azt gondolom a verseny rendezőjétől is elnézést kell kérnie, akinek emiatt majd rendőrségre, ne adj isten bíróságra kell járnia...
- A másik, hogy az eset után elterjedt, h egy fotóst ütöttek el... A következő körben amikor néhány fotómasinát a nyakában lógató az előfutó autó érkezése előtt átment az úton, a tökszögi elágban lévő tömeg kifütyülte őket és a legszebb amit mondtak, h 'na, menjetek a p..., megint etap lesz majd miattatok'
Holott jól tudjuk, h semmit nem csináltak, próbálták végezni a munkájukat, h másnap legyenek képek a versenyről a versenyzők és a nem ott lévő rallyongók számára... És nagyon sokan egy fillért sem kapnak a képekért, nem a pénzért csinálják/csináljuk!
És nem vagyunk fotósok!
Én sem, szerintem az elütötött srác sem...
Bálint Ricsi, Kacsándi, Szabó-Jilek, Kollár, Klímáék, Mihályi Csaba, Bársony Peti, Etele és még néhányan. Ők a fotósok!
És sajnos, de ez az MNASZ hibája, a mellények idén is, mint mindig, mutyiból lettek szétosztva...
A MNASZ hivatalos akkreditált listája szerint nem lehetett volna sárga mellény birtokában, csak az ORB versenyeken kaphat mellényt kaució ellenében...
Természetesen ez nem az ő hibája, hanem azt gondolom azoknak, akik a csomagtartóból adogatják a mutyimellényt, miközben azt írják a háromnegyedéves értékelésben, h 'az Interneten olvasható honlapok és weblapok szinte megszámlálhatatlanok' és azt prognosztizálják, h jövőre majd jól megsarcolják a médiásokat... hát hajrá!

Még egyszer: jobbulást kívánok az elütött, kicsit felelőtlen rallyongónak!
83. • 2010-09-01 09:22:52
Jaj.


http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=14907&title=jak-jan-kopecky-neobhajil-vitezstvi-video
82. • 2010-09-01 09:22:31
Sibera. Hidd el, én is nagyon sajnálom hogy nem lehettem Veletek. De vannak a rallytól fontosabb dolgok is. Mondjuk egy Magyar bajnoki futam ha elmqaradna azt les***nám, de a Barum azért mélyen érintett.
Igen, kikiny egy állat, én már csak tudom..De nagyon jó gyerek.Pa..Pa...Party arc. :-)

Itt egy kis klip Kopezckyről. Hibázott azért rendesen, de nagy szerencséje volt.



Valaki írja már meg a MÁSik fórumra, hogy ne basztassák már szegény Edelémyberest. Eddig a Barumos szalagozást basztatták, hogy messze volt kihúzva a szalag, most meg közel volt kihúzva... Brrrrr. Pár éve ott a Duen állt a csajával, mi meg szemben a domboldalon ültünk, és kiabálva beszélgettünk vele. Remélem hogy nem hiszitek azt h rossz helyre állna be az oldal szerkesztője.... :-)
81. • 2010-08-31 15:17:48
Joci kár hogy nem volták...Kikiny egy állat:) az meg hogy szó szerint haverotok Valda, kisBéres, nagy sztorik mentek...és akkor a társaságban Bútor, Gerőfi stb. meg a "Jézus", akit minden rallyn látunk:):)
Vasárnap találkoztam KGT-vel. Nem tudtam Ő az, de mesélt egy sztorit amiből egyből beugrott, hogy ezt már egyszer leírta a fórumra. Egy nagyon jó fej, reálisan, elfogulatlanul látó ember. Sok külföldi versennyel a háta mögött, Nagyon sokat látott, tapasztalt igazi szurkoló. Várom is az élménybeszámolóját akár itt, akár a MÁSikon, hogy is volt ez a kamerafeltöltés a szülinapi zsúron:):)
80. • 2010-08-31 14:21:58
Ok Dani. Értem én, csak arra a mondatodra rágtam be h a Cseh gyorsok látványtalanabbak mint a Magyarok. Ez nem igaz. Tényleg stabilabbak a kocsik, meg nagyon harcolnak, ezért nincs akkora csúszkálás, meg satöbbi. Majd jönnek a turbósok, azok hátha jobbak lesznek.
79. • 2010-08-31 14:12:54
Joci!
Nem azt mondom, hogy nem jók a szakaszok, mert pl. a Pindulánál, vagy a Trojáknál komolyabb gyors nem kell! Most is volt látványban részünk, Biskupicén ott voltunk, ahol a Csííz is videózót, csak én szerintem még mindig ezekkel a kocsikkal nem vagyok kibékülve, annyira fekszik az utat, olyan gyorsan megállnak a kanyar előtt... az hiányzik szerintem, ahogy anno a wrc-k beestek a kanyarba.. Pl. a Loixot, vagy a Krestát wrc-vel jobban élveztem.. Arra gondoltam, hogy itt látványosabb kanyarok vannak, hogy itt az utak minőségéből adódóan mindig találni látványos helyet. Arról meg, hogy tudni kell hova állni, a Semetini gyors kivételével, az összes pályát bejártuk, de itt nincs úgymond tuti hely, mert pl. ahol tavaly álltunk, és nem volt semmi, most a Bouffier ott esett el, itt tényleg nagyon ki kell fogni.. És ne értsd félre, én nem fikázni akarom a Barumot, mert nagyon jó verseny, csak ide nem azért kell kimenni mint egy magyar futamra, és tuti hogy jövőre is ott a helyünk!
78. • 2010-08-31 07:47:44
Azért az egy kicsit durva megjegyzés, hogy nálunk látványosabb kanyarok vannak. Végig kell menni a gyorsokon, és ki kell választani egy látványos kanyart, amit annak tart a néző.
Nekem tetszenek a videók, és most nem csak a Csííz-re gondolok, hanem a többi 40 felvételre. Van látvány bőven.
De azt nem hinném hogy a hazai gyorsok látványosak. Sőt.
De ez is olyan mint a divat, kinek ez, kinek az. Nekem az, másnak ez gumizva, lassítózva, tele egyenesekkel. Persze most majd jön a ceredi, a árpádtetői, a szuhai gyorsokkal példálózás. Jöjjön. Egy Pindula ut mindent, és a 30 kilométeres Troják is szerintem. Tudni kell hova állni, és időt fleccölni a bejárásra. Biskupoice kibaszott látványos volt régen, ezt azt hiszem a nézők száma is tükrözi. Most nem volt az. Bár mindnekinek más a látvány. Sok sikert pécshez....
77. • 2010-08-31 07:41:50
itt meg az út szélétől 2 méterre egy fás partoldalon.
ki kell fogni, ahol sok népet várnak ott elhúzzák jobban.
Régen a csibegyári elágban se úgy álltunk, ahogy most lehet.
76. • 2010-08-31 07:35:41
Ki kell fogni, nem mindenhol 20 méterre van a szalag. Amit feltettem képet Kresta és Neuville-ről ott úgy volt. ahol elúszott Neuville ott 5 méterre álltam rakok is fel onnét egy képet.
75. • 2010-08-30 21:51:47
Aki látványos versenyt akar látni, az ne a Barumra menjen! Ezek a pályák nagyon jók, de nem látványosak. Nálunk sokkal látványosabb kanyarok vannak, de ettől függetlenül jövőre is tuti, hogy ott leszünk. Maga a hangulat, a varázs miatt érdemes kimenni. Első nap Biskupicén voltunk a Joci által is említett jobbosban, 1-2 autó megúszott és ennyi, a 2. körben lementünk az erdőbe, a Star rallyból a Talbot és a lada elég komolyan beesett, de az első osztályból 1 autó sem csúszott meg, pedig tiszta sár volt a kanyar.. Vasárnap Halenkovice másfélszer, utána Velchy Orechov. A verseny legnagyobb negatívuma, hogy egy kanyart 50 méteres távolságból lehet csak nézni, még belső ívre sem engednek, de ez lehet, hogy az IRC f***sága, de az biztos, hogy ez nem tesz jót az egésznek.
IRC - Intercontinental Rally Challenge
oldalanként | növekvő
összesen: 274 hozzászólás • 14 oldal
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k