|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Botka Dávid és Szeles Péter vezeti az ERC2 kategóriát a Görögországban megrendezett Acropolis Rally első versenynapja után. A páros egy kis szerencsével, és egy jó autózással két gyorsasági után majdnem egy perc előnyben van riválisaival szemben. ![]() Két szabad edzéssel, majd a kvalifikációs szakasszal kezdődött a Botka Rally Team párosának a görög ERC futam. Az időjárás-jelentések szombat délutánra és vasárnap egész napra esőt ígértek, ennek megfelelően mindenki az eget kémlelte a szervizparkban délelőtt. ’A kvalifikáción nem mentünk rosszul, bár az időn nem ez látszott… :)
Igazából a verseny előtt átbeszéltük és úgy számoltunk, ha esne az eső, akkor nem lenne rossz elől menni, hiszen minden autó után romlik a pálya.’ - mondta a pilóta rajthely-választás előtt. Ennek megfelelően Botka Dávid úgy döntött, a mezőny legelején indul.
![]() Az éppen felújítás alatt álló Acropolis lábánál tartották az ünnepélyes rajtceremóniát, ahol már szakadó esőben tapsolt a meglepően nagy tömeg az ERC mezőnyének.
80 kilométeres etap és kerékcsere, valamint tankolás után elkezdődött a futam a hosszúnak tervezett, de az utolsó pillanatban hozott döntés szerint csak lerövidített, így is 22 kilométeres szakasza
’Szerencsénk volt, emiatt az első gyorsaságin abszolút harmadik időt tudtunk autózni, ami a kategóriában az első időt eredményezte. Volt egy hibánk, egy nagyon csúszós részen nem akart megállni az autó a kanyar előtt, de megúsztuk. Mindenkinek voltak hibái, gondjai.’ - ez így is van, hiszen több páros is már ezen a szakaszon befejezte a versenyt, vagy SuperRally-zni kényszerült.
![]() ’A második szakaszon a sötétben, a 24 kilométeren az első gyorshoz képest 30 másodperccel mentünk rosszabbat. Azt gondolom, ez nem rossz, hiszen a gyorsasági végén a csúszós részeket nagyon elspóroltam. Vezetjük a kategóriánkat és abszolútban a hetedik helyen vagyunk. Várjuk a holnapi folytatást.’ - összegezte az első napot Dávid.
![]() Hatalmas tömeg várta a gyorsasági szakaszok mellett a mezőnyt. Hasonló tömeg figyelte az esti szervizparkban a csapatok munkáját, amint próbálják megszabadítani a versenyautókat a hatalmas mennyiségű sártól, és próbálják orvosolni a két szakasz eredményezte hibákat.
A Botka Rally Team szerelőgárdájának nem adott extra munkát a pilóta, hiszen a jó helyezés ellenére az autón a sáron kívül egy karcolást nem találtak.
![]() Vasárnap hét, egyenként közel 20-20 kilométeres gyorsasági vár a párosokra.
’Az első szakasz egy viszonylag könnyű pálya, sok aszfaltos résszel. A második és harmadik gyors lesz a vízválasztó. Mindkettő nagyon veszélyes részeken vezet át. A negyedik szakaszon újra sokat fogunk majd aszfalton menni. A két aszfaltos részen szeretnék egy jót autózni, a másik két szakaszt pedig megpróbáljuk túlélni és reméljük, hogy ezt az eredményt tudjuk tartani a verseny végére is.’
Ez a hír most jelenik meg 1812. alkalommal
![]() ![]() 2015.10.09-11.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |