|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]()
Miskolcon és Bükfürdőn is voltak problémáitok az autóval, de Fehérváron már azt gondolom, hogy nem voltak gondjaitok: az abszolút ötödik helyre értetek be az N csoportos Mitsubishivel. Kicsit túlvállaltam az elején, jártunk partoldalon, túlcsúsztam. A második gyorsaságin már azt tudtuk hozni, amit szerettünk volna. Gyorsan tudtunk alkalmazkodni a körülményekhez, rájöttünk, hogy nem az a tempó kell ide, amit az első szakaszon bepróbáltunk. Kicsit állítottunk is az autón és próbáltunk gyorsan menni. ![]()
Vigyáztatok az autóra a murván? Az aszfalt is a taktikáról szólt. Tudtuk, hogy a hosszú gyorson sok minden fog múlni, tudtuk, hogy a rövid szakaszok tavaly sem mentek olyan jól, így a hosszú szakaszra összpontosítottunk és jól is mentünk ott. ![]()
Abszolútban is jól végeztetek, a negyedik helyen zártátok a futamot. A fogcsikorgatásnak és túlzott akarásnak az lett a vége, hogy az abszolútban a srácok többször is hibáztak, a jobb autóval versenyző pilótáknak nem minden sült , emiatt tudunk ilyen jó helyen állni. Ha összekapják magukat az utolsó három futamra, akkor felesleges is ezzel az N-es paripával felvenni ellenük a kesztyűt. Volt szerencsém a jobb oldalon ülni egy R5-ös autóban… Hát teljesen más dimenzió, az biztos. Nem is akarunk a nagy abszolútra figyelni, hiszen olyan fába vágnánk a fejszénket, ami nem vezetne jóra. Próbálom magamra erőltetni a ’take it easy’ érzést. A kategóriára összpontosítunk és szeretnénk hozni azt a teljesítményt, amit ebből az autóból ki tudunk hozni. ![]()
Kicsit elengedted Holczer Dani kezét, de csak erre a futamra, ugye? Tény és való, hogy ORB futamon már negyedik éve megyek Danival és kellőképpen kiismertük egymást. Kiváncsi vagyok, hogy hogyan fogjuk tudni megoldani a feladatot. Készül rendesen, a pályákkal képbe vagyok. Szerencsére ezek olyan pályák, ahol igazán rallyzni kell. Az első nap a lőteret kell abszolválnunk. A Hegyesd – Sáska szakaszt nagyon várom, az egy igazán komoly gyorsasági. A másik két szakasz ismerős, bár a Nulla pont körüli szakaszon kiestünk műszaki probléma miatt tavaly, így az új lesz. Idén remélem, hogy mindkétszer jót megyünk majd. Ami előnyünk lehet, hogy anno 2007-ben, mikor Balázs Öcsivel és Asival öltük egymást akkor ott tudtunk gyorsan menni. a csapat partnerei
![]()
Ez a hír most jelenik meg 3312. alkalommal
címkék: Balogh Jani
![]() 2015.06.12-14.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |