A kategóriára összpontosít Balogh Jani
Abszolútban negyedikek, de nem ez számít
2015-07-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
785608156
Napi oldal:
81721
Jelenleg:
1752
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

 

a_kategoriara_osszpontosit_balogh_jani_1


Balogh Jani idén átült az N csoportos Mitsubishibe és vezeti a bajnokságot a 3-as kategóriában. Székesfehérváron is nyertek. A pilótával beszélgettünk:

 

Miskolcon és Bükfürdőn is voltak problémáitok az autóval, de Fehérváron már azt gondolom, hogy nem voltak gondjaitok: az abszolút ötödik helyre értetek be az N csoportos Mitsubishivel.
Nagyon szoros a kategóriánk és Fehérváron sem úgy indult a futam, ahogy azt elterveztük.

Kicsit túlvállaltam az elején, jártunk partoldalon, túlcsúsztam. A második gyorsaságin már azt tudtuk hozni, amit szerettünk volna. Gyorsan tudtunk alkalmazkodni a körülményekhez, rájöttünk, hogy nem az a tempó kell ide, amit az első szakaszon bepróbáltunk. Kicsit állítottunk is az autón és próbáltunk gyorsan menni.

a_kategoriara_osszpontosit_balogh_jani_2

 

Vigyáztatok az autóra a murván?
Maradandó károsodásokat nem szenvedett, amit nem volt egy könnyű feladat végrehajtani, de azt nem mondom, hogy túlóvatoskodtuk volna.
Azt vallom, ha az ember nagyon vigyáz, akkor szokott nekimenni egy sziklának, vagy valaminek. A toporgós, vigyázós menés egy darabig működhet, de akkora terhet tesz az emberre, hogy abból csak a baj van.
Összeszorított foggal, de átmentünk mindenhol… ez volt az első nap taktikája :)

Az aszfalt is a taktikáról szólt. Tudtuk, hogy a hosszú gyorson sok minden fog múlni, tudtuk, hogy a rövid szakaszok tavaly sem mentek olyan jól, így a hosszú szakaszra összpontosítottunk és jól is mentünk ott.

a_kategoriara_osszpontosit_balogh_jani_3

 

Abszolútban is jól végeztetek, a negyedik helyen zártátok a futamot.
Az idei négy futamból kétszer tudtunk a legjobb öt között a pódiumon állni. Ami azt gondolom, hogy jó eredmény. Természetesen nem akarjuk túlmisztifikálni. A többiek ott elől szépen keresztbeverik egymást. Mi a kiegyensúlyozott tempónkkal tudtunk előnyt kovácsolni és ezért is vagyunk a negyedik helyen az abszolútban.

A fogcsikorgatásnak és túlzott akarásnak az lett a vége, hogy az abszolútban a srácok többször is hibáztak, a jobb autóval versenyző pilótáknak nem minden sült , emiatt tudunk ilyen jó helyen állni. Ha összekapják magukat az utolsó három futamra, akkor felesleges is ezzel az N-es paripával felvenni ellenük a kesztyűt.

Volt szerencsém a jobb oldalon ülni egy R5-ös autóban… Hát teljesen más dimenzió, az biztos.

Nem is akarunk a nagy abszolútra figyelni, hiszen olyan fába vágnánk a fejszénket, ami nem vezetne jóra. Próbálom magamra erőltetni a ’take it easy’ érzést.

A kategóriára összpontosítunk és szeretnénk hozni azt a teljesítményt, amit ebből az autóból ki tudunk hozni.

a_kategoriara_osszpontosit_balogh_jani_4

 

Kicsit elengedted Holczer Dani kezét, de csak erre a futamra, ugye?
Már év elején megbeszéltük ezt. Mondta, hogy van egy feladata, amit meg kellene oldani és ha menni kell, akkor menni kell. Nem tudjuk pótolni Danit, de helyettesíteni tudjuk. Deák Attilával fogok menni, aki ’saját nevelés’ :) 

Tény és való, hogy ORB futamon már negyedik éve megyek Danival és kellőképpen kiismertük egymást. Kiváncsi vagyok, hogy hogyan fogjuk tudni megoldani a feladatot. Készül rendesen, a pályákkal képbe vagyok. Szerencsére ezek olyan pályák, ahol igazán rallyzni kell. 

Az első nap a lőteret kell abszolválnunk. A Hegyesd – Sáska szakaszt nagyon várom, az egy igazán komoly gyorsasági. A másik két szakasz ismerős, bár a Nulla pont körüli szakaszon kiestünk műszaki probléma miatt tavaly, így az új lesz. Idén remélem, hogy mindkétszer jót megyünk majd.

Ami előnyünk lehet, hogy anno 2007-ben, mikor Balázs Öcsivel és Asival öltük egymást akkor ott tudtunk gyorsan menni.

a csapat partnerei
most_mar_minden_terv_szerint_5

 

Ez a hír most jelenik meg 3375. alkalommal
címkék: Balogh Jani
Share |
Országos Rallye Bajnokság 2015
Székesfehérvár Rallye 2015
Székesfehérvár
részletes információink
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k