HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
A második jó lesz?
Menyáéknak Aradon ez jutott, de év végére nem ezt tervezik
2011-08-19
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
681126211
Napi oldal:
147806
Jelenleg:
1616
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
224. • 2012-08-21 21:39:15
Nos akkor fejet hajtok kacsintok -respect
Konklúzió: ha valaki baleset részesévé válik egy verseny alatt, akkor bármi áron próbáljon megegyezni az esetleges másik féllel, hogy magára vállalja a felelősséget vigyorgok onnantól támadhatatlan az ügy. helyeslek
Igazából bármi is történt , én mindkét felet megértem. Az egyik oldalt azért, mert maradt a korábbi pontállás, a másikat meg azért, mert annó engem is arra tanítottak, hogy ha bármi gondot észlelek, úgy álljak meg a gyorson, hogy senki se bírjon mellettem elmenni, így nem kapok a nyakamba fényéveket egy félreérthető eset okán.
Kicsit régebbi sztori: a beíróban a hallgattam a rádióforgalmazást, mert vártam az embereimet a STOPban. x rajtszámú (D.Sándor) beestett azon a bizonyos gyorson, amit egy rádiós ténybíró közölt, hogy leadta a menetlevelét. Majd pár kocsira rá meglett a rumli, kivették etapnak azt a bizonyos gyorsot. Majd közvetlen az embereim előtt megérkezett a fent nevezett Úr? a kék Hondájában, és simán kiadta a beíróban a korábban leadott menetzsugát.
Egyből hívtam a versenyzői összekötőt, meg rögzíttetem a sporival is. Este folytatódott a versenyirodán, de az általam tényleg nagyra becsült Versenyigazgató sem tudott a helyzettel utólag mit kezdeni. Ez volt az utolsó előtti cseppek egyike nálam a pohárban... Ja mindez azért tünt fel, mert egy kategóriában mentünk.
De nem akarnám szétcsapni a topikot régi történetekkel.
kacsintok
223. • 2012-08-21 20:58:25
Szia!
Versenykiírás:
Itt található: http://www.mnasz.hu/letoltes/aradkiiras_final.pdf

22.oldal:
"A pályabejáráson vagy a pályabejáráson kívül a verseny hivatalos útvonalán bizonyítható módon balesetet, vagy vagyoni kárt okozó, vagy súlyos közlekedési szabálysértést elkövető versenyzők rajtengedélyét a rendező köteles megvonni a nevezési díj visszafizetése nélkül, az RSB értesítése mellett."

Egy eltérés van (a 198.hsz-hoz képest), mégpedig, hogy a rendező köteles megvonni a rajtengedélyt (nem pedig az FT). De ez az előbbi gondolatmenetemet nem befolyásolja.

//Hallkan:egyetértek, ez a sport már nem az amibe beleszerettem. szontyoli //

Üdv.: Diamond
222. • 2012-08-21 20:02:47
Kedves Diamond!
A 198. as hsz, nem teljesen pontos, majd ha lesz egy kis időm, megpróbálom bemásolni pontosan. :-)
Jó pár éve, próbálom távol tartani magam ettől a sporttól, de hidd el elég sok mindent láttam már. megdöbbent
Nem ülök már fel a különböző pletykáknak, bár hallani megint ezt, azt. Mindenesetre beszédesek a tények mindkét oldalról, ha higgadtan elemzed a helyzetet pártatlanul. Itt az ok, okozat, ill. a kialakult helyzet más más szemszögből történő pro, és kontra megitélésének fényében vizsgálva. kacsintok
...valaki esetleg beszúrhatná a pontos szabályozást.
Ha nincs igazam, fejet hajok. :-)
221. • 2012-08-21 18:37:27
Szia!
Átgondolván a dolgot jómagam másként értelmezem a leírtakat.

Kiindulván ebből:

1,
Idézet innen: "Kazár Miklós levele"

"Történt, hogy egy keskeny összekötő szakaszon kifordult velem szemben egy román rendszámú autó amit próbáltam kikerülni, de az út annyira keskeny volt, hogy egyszerűen nem fértünk el egymás mellett és összeütköztünk..."
"...Az ütközés után a másik fél nagyon korrekten a helyszínen, írásban elismerte a felelősségét és ezzel le is záródott az ügy."

2,
viperanfs - 198.hozzászólás

Ez a szabály ugye:

"A pályabejáráson, vagy a pályabejáráson kívül a verseny hivatalos útvonalán bizonyítható módon
balesetet,
nagy vagyoni kárt okozó,
vagy súlyos közlekedési szabálysértést elkövető
versenyzők rajtengedélyét a rendező jelentése alapján a Felügyelő Testület köteles megvonni a nevezési díj visszafizetése nélkül, az RSB értesítése mellett."

Egy közlekedési balesetnek általában - mint itt is - 2 résztvevője van. Az egyik a károkozó a másik a károsult. Jelen esetben a károkozó a "román rendszámú autó" ill. a károsult Kazár Miklós. Vagyis Kazár Miklós, mint károsult, nem lehetett okozója alábbiaknak:
-baleset
-nagy vagyoni kár
-vagy súlyos közlekedési szabálysértés
miáltal ő ennek a károsultja vagyis elszenvedője volt.

A fentieket figyelembe véve véleményem szerint a Felügyelő Testület jó döntést hozott (már amennyiben érkezett hozzá jelentés a rendező részéről, erről nincs információm)

Tisztelettel:
Diamond
220. • 2012-08-21 12:46:09
pont azt néztem én is, hogy már túrában is állandó vendégként megjelennek...
219. • 2012-08-21 11:50:55
Gyerekek! Reszelitek it a f.ngot, tök feleslegesen!!!
A 198. as hsz. bem le van írva a szabály, azért nem is írom le még egyszer. Ennyi, és no comment.
El se rajtolhatott volna, és kész. A 2. kizárás már okafogyott,mint ahogy a fellebbezése is. ENNYI.
Jöhet itt az egyik szimpatikus autóversenyző ujjal mutogatása a másik szimpatikus autóversenyzőre, semmin sem változtat, ha a szabályosság oldaláról közelítünk.
Ez az egész megmutatja, mennyire felkészült szakmailag egy egy rendező brigád, meg egy egy versenyzőpáros, hogy észre sem veszik, és észre sem vetetik a turpisságokat.
Na ezektől a dolgoktól olyan nívós az egész bajnokság.
Ezeken felül 1 nagy probléma van, hogy egyre több űberbecsületes versenyző "szivárog" át más bajnokságokba, mint itthon, mint külföldön. Ezzel szépen lassan, de mérgezve az addig ott uralkodó viszonyokat, jó hangulatot, miáltal az MNASZ fertőjéhez hasonlatossá tesz mindent.
A kevés kivétel előtt persze mély tisztelettel fejet hajtok!
Összegezve ezt a sztorit, csak egy rövidke mondat jut eszbme:
Néha visszanyal a fagyi.
218. • 2012-08-21 11:49:02
Az, hogy miért tette, azt csak ő tudja, de az TÉNY, hogy megtette. TÉNY, hogy akadályozta a gyorsaságit szándékosan, és nem győződött meg róla, hogy szabad-e az út. TÉNY, hogy szabad volt az út, és TÉNY, hogy erről kapott tájékoztatást. TÉNY, hogy kisebb lázadás volt, hogy álljon el. TÉNY, hogy nem tette.

Az, hogy miért tette, azt csak ő tudja, de megtette.
217. • 2012-08-21 10:53:35
Miki miért tette volna azt amivel vádolják? Ezt magyarázza már meg valaki. Nem az lett volna a legcélszerűbb számára, hogy azonnal továbbmegy mikor szabad lett az út, beér 2. helyen, és annyival csökkenti a hátrányát az előtte lévőkkel szemben a bajnokságért folyó hrcban, amennyivel csak tudja?? Kérdem én?? Mi haszna lett volna, ha törlik a szakaszt?
216. • 2012-08-21 10:49:09
Még mielőtt egy videó alapján döntenétek, amit a "vádlott" tesz közzé, azért azt nem árt tudni, hogy itt a vita azon volt, hogy MIUTÁN Kazár tudomást szerzett arról, hogy az út járható újra, miért nem volt hajlandó továbbhaladni, vagy legalább a többieket tovább engedni 13 percig!

Gyorsasági szakasz szándékos akadályozása, ezért zárták ki, erről semmit nem ír ebben a szivhezszóló írásban. Ha a többiek üvöltenek, hogy takarodj már onnan, akkor az a minimum, hogy megnézem, hogy nincs-e esetleg igazuk, nem? Az út járhatóságáról szóló infó pedig az akadályt jelentő Botka-autó navigátorától jött, tehát elég hiteles...

Nekem nem áll össze Miki verziója.
215. • 2012-08-21 09:20:57
És az eset érdekessége, hogy a bajnokság egyik esélyesének Botka Dávid apukája vezette RSB fog majd dönteni.

Pártatlanul?

214. • 2012-08-20 21:37:28
Bocs azt akartam írni, hogy

(hogy hogynem, de NEM Delecour akart ütni)
213. • 2012-08-20 19:16:07
Nem lenne korrektebb "csak" simán gyorsan menni, és a gyorsaságin megverni Mikit?Nem ilyen tróger megoldásokat taléálni? Kajtó: Szerintem senki nem veri meg Őt. Vagy ha nem lesz másd, akkor kizáratják Őt is.
212. • 2012-08-20 17:23:19
Igy kell tenni mert az időjóváirással mindig az jár a legsz@rabbul aki megáll mivel mindig aránytalanul keveset irnak jóvá.idén pécsen én is és sokan a kiskategóriákból beszivtuk a megállapitott időket (bár nekem nem ezen ment el a versenyem).Én is ezt tettem volna a helyükben !és utána lépésben le a gyorsaságiról.Amugy félő hogy ha egyszer egy igazi balesetnél kell megállni már senki nem fog megállni és ez lesz az igazi gáz !
211. • 2012-08-20 14:37:03
Szerintem Búrorék jobban megérdemelnék az első helyet. Na nem azért, mert eddig idén nem volt szerencséjük, csak azért, mert a Robi körül nem nagyon vannak ilyen kétes ügyek. Milyen érdekes nem? Szóval, szerintem nekik kellett volna nyerniük.
210. • 2012-08-20 14:11:33
Arról miért nem ír a szimpatikus magyar versenyző, hogy a szervízparkban majdnem tetlegességig fajuló veszekedésben (hogy hogynem, de Delecour akart ütni) hazaküldte a sokszoros vb futam győztes versenyzőt Franciaországba, hogy tanuljon meg autót vezetni.
Ugyanott XXXXXXXXXXL-es mellény nagy tételben kapható.

Egy kérdés marad ,még megválaszolatlanul:
Miért maradt ott a versenyző 15 percen keresztül? Ott akarta tölteni az egész napját, ahelyett, hogy megnézte volna mi történt, tud-e segíteni, abban, hogy félretolják az autót, és tovább tudjon menni a mezőny. Miért maradt látótávolságon kívül?
209. • 2012-08-20 09:20:08
szerintem Mikiék egy dologban hibáztak. Nem mentek autóval botkáékig. Ez az eset is bizonyítja, senkiben nem lehet bízni...Mikiéknek a megállással előnyük nem lett, viszont ha direkt lettek megállítva, tudván, hogy ezért kizárhatják...........
Botka belsője a megoldás..... de az is csak abban, hogy direkt lettek megállítva, vagy tényleg keresztben álltak az úton...
208. • 2012-08-20 09:00:08
ezt nevezik szívatásnak .... a cél érdekében...
207. • 2012-08-20 02:15:19
Jah ez különben jót tesz a MAGYAR RALLY nem igen jó HÍRNEVÉNEK.........
206. • 2012-08-20 02:14:07
Az első 10 mondattol könnybe lábadt a szivem ezért,tart a MAGYAR RALLY ott ahol........
205. • 2012-08-19 18:11:17
A hivatalos indoklás szerint a Maximmun Racing Team kettőse akadályozta a verseny lebonyolítását. Fellebbezésnek azonban helye van, így az ügy az MNASZ-ben folytatódik majd. Az Osváth, Farnadi kettőst akadályozták, ezért 20 másodperc jóváírást kaptak, így egy helyet előreléptek az abszolút értékelésben. A 4. Arad Rally győztese ennek értelmében a Bútor Róbert, Tóth Imre páros lett, megelőzve a Balogh, Holczer és a Matics, Viczena egységet.
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k