A változások, más szemszögből nézve
DuEn szerint... A RallyRacing magazin interjúja
2013-02-12
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763642257
Napi oldal:
120738
Jelenleg:
893
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2353. • 2014-06-11 10:51:38
Engem nagyon bosszant az, hogy emberek tönkretesznek sportágakat, büntetlenül. Szerettem a hegyi meccseket, több országban is voltunk, nagyon szinvonalasak voltak, jól nézhetők stb.. nálunk ez sem kellett a vezetőknek. Ortodox jól mondja, tanulni kellene már a hibákból, és aki hibázik, azt elengedni. jaj de nagyon lágy voltam most. Valójában akik a pénzt ellopták, seggbe kellene cseszni, hogy az anyjukig szaladjanak :-) Ugyanigy a rallynál is. nem hagyni a levlezgetést, a kifogások keresését, hanem elzavarni mindenkit. a szövertségből is, amédiából is, és olyan embereket odatenni, akik még szeretik eut a sportot..Az autósportot.
2352. • 2014-06-11 08:38:23
mtd 402!
A bölcs ember, próbál okúlni a korábbi baklövésekből.
Gondolom rallysjociCZ nem büntetőbírót akar játszani x év távlatából. Sokkal inkább abban reménykedik, hogy egyszer újraéled a hegyiversenyzés, és akkor majd tudni lehessen, kik azok, akiket NEM szabad odaengedni. király
2351. • 2014-06-10 23:08:55
Nos?
Miért olyan fontos hogy hogyan történt ez X évvel ezelőtt?
2350. • 2014-06-10 15:09:13
Nos?
2349. • 2014-06-05 17:31:13
Hi. Kérdeznék valaki illetékest. A hazai hegyiversenyeket ki bazsta el? Miért nincsenek csak a fáradt ringen? Közbeszólt e a politika, jaj valaki szájába adom a könnyű választ. Mert ez is csak hazánkban haldoklik, máshol korlátozni kell a nevezéseket annyian indulnak, pedig sok verseny van egy évben.... Nos?
2348. • 2014-06-02 11:07:33
Kétségtelen, hogy az ember ott spórol, ahol tud. Egy alacsonyabb osztályban szereplő, vagy egy kisebb költségvetésű csapat, bizonyára nem engedheti meg magának, hogy még egy stylistot is eltartson. Ahhoz viszont nem szükséges szakember, hogy egy éves díjkiosztón, milyen öltözékben kell(ene) megjelenni. forgatom a szemem
2347. • 2014-06-02 09:33:39
A magyar RALLYE legnagyobb ünnepén, az éves díjkiosztón,- ami amúgy is vicces távolságban lett megtartva a versenyévadtól,- a díjazott versenyzők többségének (csakúgy, mint sajnálatos módon az Elnök Úrnak is) az öltözködési tanácsadója alighanem szabadságon volt!
Pedig a meghívóban még figyelmeztették is a résztvevőket az eseményhez illő öltözet viselésére!
2346. • 2014-05-29 08:04:35
Ha nem is "mi", de az RSB igen. És szerintem tettek is, nem nagyon volt olyan változás, ami ne lett volna indokolt.

Abban teljesen igazad van, hogy nagyon későn jött ki az új RVSz. és nem is igazán volt előkészítve, utána már csak a tényleg indokolt változások lettek elfogadva a ST részéről, pont azért, hogy ne év közben legyen ötletelés.

Szeptemberben kell összerakni a következő évet, nem márciusban, akkor ezek a problémák nem jelentkeznek. Az előző RSB vezető rengeteg pénzt, és rengeteg szakmai segíséget kapott.

Most sajnos nincs vezető, ami szeptemberig nem nagy probléma, mert szakmai munka folyik, csak a jövő évet kellene egy olyan ember vezetése alatt előkészíteni, aki meg tud birkózni ezzel a feladattal, méghozzá úgy, hogy közben nem tartja a markát, mert a tavalyi pazarlás, és a szponzorok totális hiánya (kivéve a gumis szerződést), pénz az nincs, és nem is várható sajnos...
2345. • 2014-05-29 07:02:28
Amellett, hogy teljesen igazatok van abban, hogy nem tudjátok elfogadni, hogy az év elején kiváltott licencek mostanra egy másik sportágra vonatkoznak, érdemes abba is belegondolni, hogy az MNASZ-nél év elején váltott licencek tulajdonosai mit éreznek az év közben négyszer-ötször módosított RVSZ (pláne versenynaptár) láttán. Szerintem kb ugyanazt, csak nem teszik szóvá. Ez ellen viszont pont ti tudtok tenni.
2344. • 2014-05-28 14:13:31
Ez már csak mellébeszélés
s*** van a palacsintában.
2343. • 2014-05-28 10:59:27
Ezért kár volt egy 7. nicket regisztrálnod...

http://www.mafc.hu/sites/default/files/k_21_0526.pdf

http://www.mafc.hu/sites/default/files/k_22_0526.pdf
2342. • 2014-05-27 13:51:01
Szép ez a MAFC ügy. Én nem emlékszem, hogy valaha is lett volna ennyire arrogáns vezetése az MNASZ-nek!
A kupleráj egyre csak nő körülöttük. Jogtalanul működő szakágvezetés, szomszédoknak átcsúsztatott bizniszek, személyes bosszúvágyból kirúgott szakágvezető, versenyzők tucatjai ellen indított fegyelmi eljárás, az MNASZ elnökeként saját szponzoringben páváskodás a TV-ben.. stb
Most meg még Duen-t is cenzúráznák, pedig benyó nemrég még itt hirdette a cégét! Pitiáner alak.
2341. • 2014-05-15 17:26:29
Vajon a Székesfehérvár Rallye-nak lesz olyan kiírása is amiben nincs annyi hiba mint a mostaniban? Vagy ez marad? Mert akkor nem értem.
2340. • 2014-05-06 11:10:17
86/7/2014/2014.05.05 sz. elnökségi határozat:
Az MNASZ Elnöksége áttekintette a Rallye Szakág vezetője tisztségre beérkezett jelöléseket és az Alapszabály előírásainak megfelelően felkéri a Titkárságot, hogy küldje ki a jelölés második fordulójára vonatkozó leveleket.

Állítólag a 34 beérkezett jelölésből 24-et a Pénzes, 10-et a Berényi Ákos kapott. 28 kellett volna ahhoz, hogy automatikusan kinevezzék. Indul a második forduló.
Egy ilyen eredmény után az Elnök Úr elgondolkodhatna, hogy meddig akar még a tagság akaratával szembe menni??


2339. • 2014-05-02 14:50:20
Hát meg úgy egyátalán, hogy néz ki?!
Egy MNASZ elnöknek adni kellene magára, hiszen az általa "vezetett" szövetség rajta keresztűl is megitélésre kerűl. És hogy a kicsi fiacskáját futtatja a közszolgálati TV-n?
Nekem ez nem szimpatikus, sőt azt az üzenetet hozza, hogy Ő sem jobb az előzőnél, aki szintén képernyőre kerűlt, és élő egyenes adásban kuncsorgott egy kis pár 10-100 millió forintocskáért, hogy a "saját" játszóterét ugyan újitsa már fel az állam! És rajta keresztűl mi is. sírok
2338. • 2014-05-02 09:07:56
Szólhatna valaki a "holdudvarából" az Elnök Úrnak, hogy nem elegáns egyesületi ingben nyilatkozni a TV-ben Mnasz elnökként!
Ez már többedszer fordult elő a tegnapi autósport ünnepen!
2337. • 2014-04-05 19:37:12
Akár a Blikkbe is jó lenne...

1909
1925
1932
1934
2336. • 2014-04-05 13:46:55
Blikk

"munkájával elégedetlen a szakág, ezért döntött az elnökség a visszahívása mellett - mondta Endrei Katalin (46), a szövetség kommunikációért felelős elnökségi tagja."
Köszönjük Katalin!
2335. • 2014-04-04 12:16:41
A 2 dolgot ne keverjük: A hatalmas ellenállásról a LE és ccm drasztikus általános korlátozása esetében beszéltem, ettől volt hangos a terem a Pénzes-féle meetingen. Minden versenyző, kocsitól függetlenül hallani sem akart róla.

A fokozatosságot egyáltalán nem így kellene csinálni! Jövőre mindenkivel leszereltetik a Webereket? 2016-ban meg rakd vissza a 296-os tengelyt? 2017-ben dobd ki belőle a áttételmódosított tolóst? Vagy ami majd akkor eszünkbe jut? Hogy?

Sokkal inkább kellene egy nyilvánosan meghirdetett koncepció, évekre előre, hogy TERVEZHESSÉL! Például csak az A-s homológlapnak megfelelő autók mehetnek 2016-tól! Ezzel persze kiszúrsz minden versenyzővel, csakhogy a csúcs Ladákat kitakarítsd... Nem jó ötlet...

Nyilván van olyan akinek nem tetszik, hogy erősebb autókkal teszik össze, de ilyen a rally, ezen kár keseregni.

Sőt! Nekem személy szerint kedvező is lenne a nagymotor tilalma, mert tavaly a Salgón Lada "H"-ban csak két ilyen verda vert meg (nagyon jókezű srácok által terelve) és meggyőződésem hogy nem az autón múlott, egyszerűen bátrabbak, gyorsabbak voltak. Most hátradőlhetnék és röhöghetnék a markomba, hogy ezek a srácok kiestek, szabad a pálya... De azért tépem itt a számat mert az elvvel nem értek egyet!

Azt meg különösen nem értem, hogy miért fáj bárkinek, hogy a normál kategóriákon kívül van egy kupa is Lada H-ban, és megmarad a versenyzés és eredményesség öröme Lada A-ban is... :(
2334. • 2014-04-04 12:13:39
Kedves Endre!
A F****Ó-t sem engedi a server???
F****Ó helyett akkor legyen homológ!!!
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k