Asi szerint: szánalmas ez a történet
Az interjúból kiderül, miről gondol a tavalyi bajnok
2011-08-12
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
798627356
Napi oldal:
47967
Jelenleg:
1190
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
144. • 2011-08-12 09:38:31
Mindjuk például azért, mert a ReBull is először a látványos, veszélyes, extrém sportokba ölte a lóvét, majd később hozta a "rendes" autósportba
143. • 2011-08-12 05:56:19
valami mégse működik jól,mivel nézők csak elenyésző számban voltak.(mondjuk itthoni versenyen is egyre kevesebb van)
ezek a tények.
mert a néző a látvány miatt megy,és,ha az a kevés látvány neki túl sokba kerül,vagy fárasztó az út,no akkor esetleg megnézi a videót.
a nézőt ki kell csalni a pálya mellé,mert elfogy a szponzor,és ha azok elfogynak teljesen akkor csak a számlagyárosok autókáznak már.
ITT A HELL PÉLDÁJA!!!MIÉRT A DRIFTBE TESZI A SZPONZOR PÉNZ JAVÁT?I?I?I?I?I
142. • 2011-08-12 00:51:52
Most komolyan ezen is elkezdtek vitázni? Én Esztergom mellett lakom ami nem dél, és hamarabb leértem volna Aradra mintha Zemplénbe kellett volna mennem, szóval ne kezdjük már a messze van mert külföld. Új pályák...ez a rally lényege, sőt a szállás se hiszem, hogy drágább lenne ott mint nálunk.
Az meg, hogy duzzogunk, mert itinerből nem tudunk menni, mindenki köszönje magának.
141. • 2011-08-11 22:24:35
Pingvin!
Teljesen igazad van, ha nincs miből akkor nincs miről beszélni szontyoli

De én azokra gondoltam - bár ez a hozzászólásomból igaz nem jött le - akik gondolkodás nélkül rávágták, hogy márpedig Ők nem jönnek le, függetlenül attól, hogy megtehetnék-e vagy sem.

Sajnos ezek között nem kevés tehetős "versenyző" is volt. Szerintem bánhatják a döntésüket!

140. • 2011-08-11 21:36:39
Inkább örüljetek annak, hogy így is van, akinek nagy örömet szerzett az aradi verseny - lásd ervinbv előző oldalon olvasható hozzászólása!
Köszi a képeket Ervin!
139. • 2011-08-11 21:27:40
Messze nem akarat kérdése... Pingvinnek van igaza. Sajnos sírok
138. • 2011-08-11 20:01:53
Van például svájci frankos hiteled????
Ha van, neked is tudnod kellene, nem minden akarat kérdése !!!!!
Ha nincs akkor most már tudod.
Nem sokan vannak ma itthon akik néhány 10 km-nél többet tudnak utazni a rallyért, vagy bármi másért.
137. • 2011-08-11 19:55:50
Elsősorban akarat kérdése!
136. • 2011-08-11 19:25:56
ez nyilván csak fáradtság kérdése....
135. • 2011-08-11 18:40:48
A Te hozzáállásoddal nem érdemes kivinni. Viszont azokéval akik rajthoz álltak azokéval mindenképp!

Ha vetted volna a fáradtságot, hogy kigyere és nem csak videón látottakból fikázz a fotelből, lehet Te is más véleményen lennél!
134. • 2011-08-11 18:31:03
Szóval megéztem a Kazár féle videót.Feltünt,hogy nincsenek nézők!!!Hol voltak?Mindenki itthon maradt?Érdemes kivinni versenyt?Így valakinek rövid távon olcsóbb?
nem jól látom?
133. • 2011-08-11 18:24:06
Martin már 4 évvel ezelőtt is nagyon tudott.És valóban itt az ideje már, hogy komolyabban vegyék!!!!!
132. • 2011-08-11 15:53:18
Gratula Demjén Martinnak!

Mégiscsak jó kocsi az EVO VI ??? helyeslek király

És végre Janika nyert!
Csak sajna nem voltam ott és nem láttam élőben a versenyt...
131. • 2011-08-10 10:55:56
Egy elképzelt telefonbeszélgetés:
A) Szia, baj van , kilyukadt a hűtő.
M) Ugyan, hát ezt tiltott szervizzel meg tudjátok oldani.
A) Nem tud bejönni a szervizkocsi, és rövid az etap.
M) Akkor vége.
A) Nem lehetne a Mecsek inkább 2 nap, 2 verseny?
130. • 2011-08-10 09:33:34
" én a 3. és a 8. gyors vizesárkánál álltam, ott nem történt semmi"
Ezek szerint a nagy ASI sem tud mindent, mert a cikkírót rossz vizesárokhoz küldte. Inkább edzéskártya ügyben kellett volna jobban figyelni. vigyorgok
129. • 2011-08-10 09:16:21
De most tényleg…
Egyszer rájön, hogy nem megengedett eszközökkel játszik?
- turbó
- átvágott pálya
- incidens a kerékkulccsal
- tiltott szerviz
- tiltott tréning

És mindent ki lehet magyarázni, meg piros telefonon pár szavazatért elintéztetni.

Most meg az mondja a „versenybírók úgy vélték”?

Majd megkérünk egy újságírót gyártson a saját szavaival egy homályos összeesküvés elméletet?

Komolyan gondolom felháborító, ami itt megy! El kellene ismerni, most tényleg igazoltan megsértette a pályabejárás szabályait, lejáratta a magyar mezőnyt, és főképpen manipulált az azonosító jelzéssel.
128. • 2011-08-09 17:41:21
Na, de most komolyan.
Már ott tartunk, hogy egy kommunikációs cég meséli el helyettük a tutit, és a meséből az derül ki, hogy ők nem is tehetnek semmiről, ott sem voltak, de a kövek bezzeg igen.
És hogy már előre tudták, hogy ez lesz...
Tehát mindenki hülye, csak ők nem!
Lásd: RVO.
127. • 2011-08-09 15:02:19
„Büntetést kaptam, mert a versenybírók úgy vélték, többször jártam be verseny előtt a pályát, mint ahányszor a szabályzat engedélyezte. Amikor a Felügyelő Testület kiszabta rám az egyperces büntetést, nem akartam vitatkozni, így nem fellebbeztem. Döntésükkel nem értek egyet, mert én mindenben a versenykiírást követtem, szabályosan készültem a futamra. Ennek ellenére nem akadékoskodtam, minden figyelmemet a versenyre fordítottam, hogy bizonyítsam, képes vagyok hátrányból indulva is az első hely megszerzésére. Sajnos egy nagy kő szó szerint eltérített a cél felé vezető útról.”(rvo.hu)

Ez vicc. Itt többen is más műsort néznek. Szégyen......
126. • 2011-08-08 14:40:11
NA ! Helyre kerültek a dolgok !!! .... nevetek
125. • 2011-08-08 13:14:49
nyilatkozat

És íme a nagy MAGYAR valóság.

"...Engem nem nagyon érdekelnek ezek a dolgok körülöttünk, már megszoktam..."

Lefordítva nekünk mindent lehet, mindent meg is szoktunk tenni, és majd piros telefonon vagy mogyoródon pár szavazatért elintézzük.

FELHÁBORITÓ!

Nem megszokni kellene, hanem messze elkerülni ezeket az ügyeket.

Engem érdekelne, hogy a hamis rajtszám használatáért nem- e kellene külön - igen szigorúan - a versenytől függetlenül büntetni?
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.15.

részletes infóink

2025.11.14-18.

részletes infóink

2025.11.14-15.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k