Az év fénypontja után egy kis levezető
Bútor Robi: Komló után Tatabánya és újra a VFTS
2012-11-15
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
515552624
Napi oldal:
13579
Jelenleg:
1076
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a harmadik futam,
Mecsek Rally után
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
270
2. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
238
3. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
180
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
164
5.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
163
6. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
151
7. Szabó Zoltán
Volkswagen Golf GTi R5
136
8. Szekeres Gábor
Volkswagen Golf GTi R5
131
9. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
129
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a második futam,
Rallye Sweden után
1. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
42
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
42
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
37
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
30
5. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
24
6.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
20
7. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
11
8. Sebastian Loeb
Hyundai i20 Coupe WRC
8
9. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris WRC
6
teljes táblázat
European Rally Championship
végeredmény
1. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
141
2. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
132
3.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
116
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
75
5. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
52
6. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5 Evo
39
6. Nasser Al-Attiyah
Volkswagen Polo GTi R5
39
9. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
végeredmény
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
211
2. A. Bakkerud
Audi S1
211
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
199
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
186
5. T.Timerzyanov
Hyundai i20
142
6. Janis Baumanis
Ford Fiesta
137
7. Anton Marklund
Renault Megane RS
119
8. Liam Doran
Audi S1
114
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
109
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
175
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
125
3. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
125
4.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
114
5.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
61
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
59
8. Bodolai László
Skoda Fabia R5
43
9. Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
végeredmény
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
164
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
148
3. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
129
4.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
105
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
86
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
78
7. Berki Gábor
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
32
8. Tajmel Tibor
BMW
30,5
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
végeredmény
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
67
2.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
47
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
4.
Márta János
Peugeot 208 R2
30
5.
Hibján József
Peugeot 208 R2
22
6.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
20,5
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
19
8.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
11,5
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
1,5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Rácz Tibor
Lada 21011
30
4. Gyenes András
Lada 2101
28,5
5. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
6.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
7. Hoffer Zsolt
Opel Kadett GSi
20
8. Csoma András
Ford Escort RS2000
17,5
9.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
17
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
151
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
121
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
104
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
87
6.
Pintér Máté
BMW
58
7.
Pap Csaba
Arcobaleno
56
8.
Pintér László
BMW
47
9.
Kovács Tamás
Trabant / 750 GSX-R
38
teljes táblázat

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_2

Nehezen is indult és nem is zajlott zökkenőmentesen az idei rallye szezon a Bútor Róbert – Tóth Imre párosnak az Evo X-essel, ám mégis becsülettel végigversenyezték, és a Baranya Kupán végre jól érezhették magukat, az autó sem produkált nem várt tüneteket, és hozták az „elvárt” ötödik helyezést is. Robival beszélgettem a záró futamot követően.

Milyen volt a Baranya Kupa?

Az idei év legjobb versenye volt számunkra olyan szempontból, hogy a kedvenc pályáimon zajlott, ezeket jól ismerem és nagyon szeretek itt versenyezni. Másrészt pedig az első olyan alkalom volt idén, amikor az autónk az első perctől  az utolsóig tökéletesen működött. Összességében azt mondhatom, hogy az idei év fénypontja volt számunkra a Baranya Kupa! Nagyon jó volt a verseny is, és az időjárás is kegyes volt a rendezvényhez. Nagyrészt száraz pályákon zajlott a küzdelem, egy-két helyen volt nedves, ezeket meg kellett tisztelni, mert nagyon-nagyon csúsztak. Nem vizes volt az útburkolat, hanem igazi nyálkás-csúszós, ami nulla tapadást eredményezett, ezeket a kanyarokat megtiszteltük, de túlnyomórészt száraz, jó minőségű pályákon versenyeztünk. Nekem nagyon tetszett a szombat esti sötétben kocsikázás is, és a szervezéssel sem volt probléma, minimális csúszás volt a programban, de ez várható volt, miután több mezőnyt indítottak együtt. Jól szervezett és jól lebonyolított futam volt!

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_1

A versenyen „csupán” az ötödik helyen végeztetek, mennyire vagy elégedett ezzel?
Ebben a mezőnyben mi nem tudunk előrébb végezni, és ez az egész évben így volt. Reálisan a negyedik-ötödik helyre tudunk odaérni, ha mindenki ott van a futamon, aki az idei évben indult. Több oka van ennek, sokszor elmondtam már, hogy amíg a szabályokat nem tudják maximálisan betartatni, addig nekünk ez a hely marad, amit el kell fogadnunk. Nem csak az ellenfelekben keresem a hibát, hanem magamban is, és be kell valljam, hogy ezzel az autóval nem tudok igazán jól menni. Nézhetjük viszont a másik oldaláról is a dolgokat, hogy erős mezőnyben versenyzünk, nekünk ez az első évünk ezzel az autóval, és akkor már azt mondhatom, hogy aránylag jól megyünk. Kicsit kettészakadt ez a történet, megint egy picikét középen vagyunk. Se előrébb, se hátrább nem kerülünk, ha működik az autó, akkor a negyedik-ötödik helyünk fix.

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_3

Mindezek tükrében mit hozhat a jövő?
Ha nem akarok hobbystává válni, akkor egyértelmű, hogy autót kell váltanunk, mert ezzel, így nem tudok az első helyért harcolni, holott év elején ez volt a célunk, mint ahogy minden év elején ezért állunk oda, szeretnék nyerni! Váltanunk kell autót, ha jövőre is itthon akarunk versenyezni, és talán stílust is. Ha pedig külföldön folytatjuk, akkor is váltanunk kell, vagy pedig jöhet a harmadik verzió, hogy abba kell hagyni, és el kell felejteni ezt az egészet. Megmondom őszintén, hogy mostanában a harmadik verzió a legerősebb… bár az is igaz, hogy így év vége felé mindig ez a legerősebb, majd amikor közeledik az év eleje, akkor jön az A vagy B verzió közül valamelyik. Az idei évből nekem most elég volt egy kicsit, nem csak a saját versenyzésünk területén volt sok a negatívum, hanem az egész rallye-ban. Már 20 éve versenyzek, annyira talán már nem az életem ez az egész, hogy ne tudjam azt mondani, hogy most legyen egy kis szünet. Nem azt mondom, hogy véglegesen be szeretném fejezni, de ideje lenne már szusszanni egyet.

Jól érzem, hogy akkor idén már több verseny nem szerepel a programotokban?

Nincs realitása már további versenynek az idei évben, sem pénzügyileg, sem akaratilag. Elköltöttük a lehetőségeket és úgy érzem, hogy ez most elég is volt, ennyi volt!

Azért itt ne tegyünk még pontot a cikk végére...
Najó, valóban ne! Előhúztuk a VFTS-t és beállítattuk a motort. Hétvégén Tatabányán Gerőfi Gábor barátommal és Janáékkal előfutunk a Rallye2 amatőr betétfutama előtt.
Remélem mindenki örömére... :)

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_4

a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_2


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_6

 korberepultek_butor_mitsubishijet_11

a_valtozasok_ideje_7

Ez a hír most jelenik meg 4385. alkalommal
Share |
2012-10-20
Komló • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0607 08 09 101112
1314 15 16 171819
2021 22 23 242526
2728 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809
2020.07.18-19.

előzetes infóink

2020.07.17-19.

részletes infóink

2020.07.24.

meghívó

2020.07.24-26.

részletes infóink

2020.07.26.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k