h i r d e t é s
Összes oldal:
743861234
Napi oldal:
63365
Jelenleg:
1345
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Nehezen is indult és nem is zajlott zökkenőmentesen az idei rallye szezon a Bútor Róbert – Tóth Imre párosnak az Evo X-essel, ám mégis becsülettel végigversenyezték, és a Baranya Kupán végre jól érezhették magukat, az autó sem produkált nem várt tüneteket, és hozták az „elvárt” ötödik helyezést is. Robival beszélgettem a záró futamot követően.
Milyen volt a Baranya Kupa?
Az idei év legjobb versenye volt számunkra olyan szempontból, hogy a kedvenc pályáimon zajlott, ezeket jól ismerem és nagyon szeretek itt versenyezni. Másrészt pedig az első olyan alkalom volt idén, amikor az autónk az első perctől az utolsóig tökéletesen működött. Összességében azt mondhatom, hogy az idei év fénypontja volt számunkra a Baranya Kupa! Nagyon jó volt a verseny is, és az időjárás is kegyes volt a rendezvényhez. Nagyrészt száraz pályákon zajlott a küzdelem, egy-két helyen volt nedves, ezeket meg kellett tisztelni, mert nagyon-nagyon csúsztak. Nem vizes volt az útburkolat, hanem igazi nyálkás-csúszós, ami nulla tapadást eredményezett, ezeket a kanyarokat megtiszteltük, de túlnyomórészt száraz, jó minőségű pályákon versenyeztünk. Nekem nagyon tetszett a szombat esti sötétben kocsikázás is, és a szervezéssel sem volt probléma, minimális csúszás volt a programban, de ez várható volt, miután több mezőnyt indítottak együtt. Jól szervezett és jól lebonyolított futam volt!
A versenyen „csupán” az ötödik helyen végeztetek, mennyire vagy elégedett ezzel?
Ebben a mezőnyben mi nem tudunk előrébb végezni, és ez az egész évben így volt. Reálisan a negyedik-ötödik helyre tudunk odaérni, ha mindenki ott van a futamon, aki az idei évben indult. Több oka van ennek, sokszor elmondtam már, hogy amíg a szabályokat nem tudják maximálisan betartatni, addig nekünk ez a hely marad, amit el kell fogadnunk. Nem csak az ellenfelekben keresem a hibát, hanem magamban is, és be kell valljam, hogy ezzel az autóval nem tudok igazán jól menni. Nézhetjük viszont a másik oldaláról is a dolgokat, hogy erős mezőnyben versenyzünk, nekünk ez az első évünk ezzel az autóval, és akkor már azt mondhatom, hogy aránylag jól megyünk. Kicsit kettészakadt ez a történet, megint egy picikét középen vagyunk. Se előrébb, se hátrább nem kerülünk, ha működik az autó, akkor a negyedik-ötödik helyünk fix.
Mindezek tükrében mit hozhat a jövő?
Ha nem akarok hobbystává válni, akkor egyértelmű, hogy autót kell váltanunk, mert ezzel, így nem tudok az első helyért harcolni, holott év elején ez volt a célunk, mint ahogy minden év elején ezért állunk oda, szeretnék nyerni! Váltanunk kell autót, ha jövőre is itthon akarunk versenyezni, és talán stílust is. Ha pedig külföldön folytatjuk, akkor is váltanunk kell, vagy pedig jöhet a harmadik verzió, hogy abba kell hagyni, és el kell felejteni ezt az egészet. Megmondom őszintén, hogy mostanában a harmadik verzió a legerősebb… bár az is igaz, hogy így év vége felé mindig ez a legerősebb, majd amikor közeledik az év eleje, akkor jön az A vagy B verzió közül valamelyik. Az idei évből nekem most elég volt egy kicsit, nem csak a saját versenyzésünk területén volt sok a negatívum, hanem az egész rallye-ban. Már 20 éve versenyzek, annyira talán már nem az életem ez az egész, hogy ne tudjam azt mondani, hogy most legyen egy kis szünet. Nem azt mondom, hogy véglegesen be szeretném fejezni, de ideje lenne már szusszanni egyet.
Jól érzem, hogy akkor idén már több verseny nem szerepel a programotokban?
Nincs realitása már további versenynek az idei évben, sem pénzügyileg, sem akaratilag. Elköltöttük a lehetőségeket és úgy érzem, hogy ez most elég is volt, ennyi volt!
Azért itt ne tegyünk még pontot a cikk végére...
Najó, valóban ne! Előhúztuk a VFTS-t és beállítattuk a motort. Hétvégén Tatabányán Gerőfi Gábor barátommal és Janáékkal előfutunk a Rallye2 amatőr betétfutama előtt.
Remélem mindenki örömére... :)
a csapat támogatói:
Ez a hír most jelenik meg 5138. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|