RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Az év fénypontja után egy kis levezető
Bútor Robi: Komló után Tatabánya és újra a VFTS
2012-11-15
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
711641054
Napi oldal:
40650
Jelenleg:
2273
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_2

Nehezen is indult és nem is zajlott zökkenőmentesen az idei rallye szezon a Bútor Róbert – Tóth Imre párosnak az Evo X-essel, ám mégis becsülettel végigversenyezték, és a Baranya Kupán végre jól érezhették magukat, az autó sem produkált nem várt tüneteket, és hozták az „elvárt” ötödik helyezést is. Robival beszélgettem a záró futamot követően.

Milyen volt a Baranya Kupa?

Az idei év legjobb versenye volt számunkra olyan szempontból, hogy a kedvenc pályáimon zajlott, ezeket jól ismerem és nagyon szeretek itt versenyezni. Másrészt pedig az első olyan alkalom volt idén, amikor az autónk az első perctől  az utolsóig tökéletesen működött. Összességében azt mondhatom, hogy az idei év fénypontja volt számunkra a Baranya Kupa! Nagyon jó volt a verseny is, és az időjárás is kegyes volt a rendezvényhez. Nagyrészt száraz pályákon zajlott a küzdelem, egy-két helyen volt nedves, ezeket meg kellett tisztelni, mert nagyon-nagyon csúsztak. Nem vizes volt az útburkolat, hanem igazi nyálkás-csúszós, ami nulla tapadást eredményezett, ezeket a kanyarokat megtiszteltük, de túlnyomórészt száraz, jó minőségű pályákon versenyeztünk. Nekem nagyon tetszett a szombat esti sötétben kocsikázás is, és a szervezéssel sem volt probléma, minimális csúszás volt a programban, de ez várható volt, miután több mezőnyt indítottak együtt. Jól szervezett és jól lebonyolított futam volt!

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_1

A versenyen „csupán” az ötödik helyen végeztetek, mennyire vagy elégedett ezzel?
Ebben a mezőnyben mi nem tudunk előrébb végezni, és ez az egész évben így volt. Reálisan a negyedik-ötödik helyre tudunk odaérni, ha mindenki ott van a futamon, aki az idei évben indult. Több oka van ennek, sokszor elmondtam már, hogy amíg a szabályokat nem tudják maximálisan betartatni, addig nekünk ez a hely marad, amit el kell fogadnunk. Nem csak az ellenfelekben keresem a hibát, hanem magamban is, és be kell valljam, hogy ezzel az autóval nem tudok igazán jól menni. Nézhetjük viszont a másik oldaláról is a dolgokat, hogy erős mezőnyben versenyzünk, nekünk ez az első évünk ezzel az autóval, és akkor már azt mondhatom, hogy aránylag jól megyünk. Kicsit kettészakadt ez a történet, megint egy picikét középen vagyunk. Se előrébb, se hátrább nem kerülünk, ha működik az autó, akkor a negyedik-ötödik helyünk fix.

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_3

Mindezek tükrében mit hozhat a jövő?
Ha nem akarok hobbystává válni, akkor egyértelmű, hogy autót kell váltanunk, mert ezzel, így nem tudok az első helyért harcolni, holott év elején ez volt a célunk, mint ahogy minden év elején ezért állunk oda, szeretnék nyerni! Váltanunk kell autót, ha jövőre is itthon akarunk versenyezni, és talán stílust is. Ha pedig külföldön folytatjuk, akkor is váltanunk kell, vagy pedig jöhet a harmadik verzió, hogy abba kell hagyni, és el kell felejteni ezt az egészet. Megmondom őszintén, hogy mostanában a harmadik verzió a legerősebb… bár az is igaz, hogy így év vége felé mindig ez a legerősebb, majd amikor közeledik az év eleje, akkor jön az A vagy B verzió közül valamelyik. Az idei évből nekem most elég volt egy kicsit, nem csak a saját versenyzésünk területén volt sok a negatívum, hanem az egész rallye-ban. Már 20 éve versenyzek, annyira talán már nem az életem ez az egész, hogy ne tudjam azt mondani, hogy most legyen egy kis szünet. Nem azt mondom, hogy véglegesen be szeretném fejezni, de ideje lenne már szusszanni egyet.

Jól érzem, hogy akkor idén már több verseny nem szerepel a programotokban?

Nincs realitása már további versenynek az idei évben, sem pénzügyileg, sem akaratilag. Elköltöttük a lehetőségeket és úgy érzem, hogy ez most elég is volt, ennyi volt!

Azért itt ne tegyünk még pontot a cikk végére...
Najó, valóban ne! Előhúztuk a VFTS-t és beállítattuk a motort. Hétvégén Tatabányán Gerőfi Gábor barátommal és Janáékkal előfutunk a Rallye2 amatőr betétfutama előtt.
Remélem mindenki örömére... :)

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_4

a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_2


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_6

 korberepultek_butor_mitsubishijet_11

a_valtozasok_ideje_7

Ez a hír most jelenik meg 5062. alkalommal
Share |
2012-10-20
Komló • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k