Az év fénypontja után egy kis levezető
Bútor Robi: Komló után Tatabánya és újra a VFTS
2012-11-15
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763301157
Napi oldal:
38614
Jelenleg:
779
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_2

Nehezen is indult és nem is zajlott zökkenőmentesen az idei rallye szezon a Bútor Róbert – Tóth Imre párosnak az Evo X-essel, ám mégis becsülettel végigversenyezték, és a Baranya Kupán végre jól érezhették magukat, az autó sem produkált nem várt tüneteket, és hozták az „elvárt” ötödik helyezést is. Robival beszélgettem a záró futamot követően.

Milyen volt a Baranya Kupa?

Az idei év legjobb versenye volt számunkra olyan szempontból, hogy a kedvenc pályáimon zajlott, ezeket jól ismerem és nagyon szeretek itt versenyezni. Másrészt pedig az első olyan alkalom volt idén, amikor az autónk az első perctől  az utolsóig tökéletesen működött. Összességében azt mondhatom, hogy az idei év fénypontja volt számunkra a Baranya Kupa! Nagyon jó volt a verseny is, és az időjárás is kegyes volt a rendezvényhez. Nagyrészt száraz pályákon zajlott a küzdelem, egy-két helyen volt nedves, ezeket meg kellett tisztelni, mert nagyon-nagyon csúsztak. Nem vizes volt az útburkolat, hanem igazi nyálkás-csúszós, ami nulla tapadást eredményezett, ezeket a kanyarokat megtiszteltük, de túlnyomórészt száraz, jó minőségű pályákon versenyeztünk. Nekem nagyon tetszett a szombat esti sötétben kocsikázás is, és a szervezéssel sem volt probléma, minimális csúszás volt a programban, de ez várható volt, miután több mezőnyt indítottak együtt. Jól szervezett és jól lebonyolított futam volt!

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_1

A versenyen „csupán” az ötödik helyen végeztetek, mennyire vagy elégedett ezzel?
Ebben a mezőnyben mi nem tudunk előrébb végezni, és ez az egész évben így volt. Reálisan a negyedik-ötödik helyre tudunk odaérni, ha mindenki ott van a futamon, aki az idei évben indult. Több oka van ennek, sokszor elmondtam már, hogy amíg a szabályokat nem tudják maximálisan betartatni, addig nekünk ez a hely marad, amit el kell fogadnunk. Nem csak az ellenfelekben keresem a hibát, hanem magamban is, és be kell valljam, hogy ezzel az autóval nem tudok igazán jól menni. Nézhetjük viszont a másik oldaláról is a dolgokat, hogy erős mezőnyben versenyzünk, nekünk ez az első évünk ezzel az autóval, és akkor már azt mondhatom, hogy aránylag jól megyünk. Kicsit kettészakadt ez a történet, megint egy picikét középen vagyunk. Se előrébb, se hátrább nem kerülünk, ha működik az autó, akkor a negyedik-ötödik helyünk fix.

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_3

Mindezek tükrében mit hozhat a jövő?
Ha nem akarok hobbystává válni, akkor egyértelmű, hogy autót kell váltanunk, mert ezzel, így nem tudok az első helyért harcolni, holott év elején ez volt a célunk, mint ahogy minden év elején ezért állunk oda, szeretnék nyerni! Váltanunk kell autót, ha jövőre is itthon akarunk versenyezni, és talán stílust is. Ha pedig külföldön folytatjuk, akkor is váltanunk kell, vagy pedig jöhet a harmadik verzió, hogy abba kell hagyni, és el kell felejteni ezt az egészet. Megmondom őszintén, hogy mostanában a harmadik verzió a legerősebb… bár az is igaz, hogy így év vége felé mindig ez a legerősebb, majd amikor közeledik az év eleje, akkor jön az A vagy B verzió közül valamelyik. Az idei évből nekem most elég volt egy kicsit, nem csak a saját versenyzésünk területén volt sok a negatívum, hanem az egész rallye-ban. Már 20 éve versenyzek, annyira talán már nem az életem ez az egész, hogy ne tudjam azt mondani, hogy most legyen egy kis szünet. Nem azt mondom, hogy véglegesen be szeretném fejezni, de ideje lenne már szusszanni egyet.

Jól érzem, hogy akkor idén már több verseny nem szerepel a programotokban?

Nincs realitása már további versenynek az idei évben, sem pénzügyileg, sem akaratilag. Elköltöttük a lehetőségeket és úgy érzem, hogy ez most elég is volt, ennyi volt!

Azért itt ne tegyünk még pontot a cikk végére...
Najó, valóban ne! Előhúztuk a VFTS-t és beállítattuk a motort. Hétvégén Tatabányán Gerőfi Gábor barátommal és Janáékkal előfutunk a Rallye2 amatőr betétfutama előtt.
Remélem mindenki örömére... :)

az_ev_fenypontja_utan_egy_kis_levezeto_4

a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_2


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_6

 korberepultek_butor_mitsubishijet_11

a_valtozasok_ideje_7

Ez a hír most jelenik meg 5190. alkalommal
Share |
2012-10-20
Komló • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k