KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Bajóti bajok és kanyarok
XI.GARMIN Rallye képei a fotóalbumban
2011-09-25
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
686678752
Napi oldal:
8990
Jelenleg:
1219
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2009. • 2013-10-30 09:29:51
De egy Holczer Dániel-féle nyilatkozatból kiindulva...háááát..

Csak nem ő lesz a megmondó ember,azzal nagyon nem járnak jól:)
2008. • 2013-10-30 09:28:16
Arra én is kíváncsi vagyok:)

Ebben egyetértünk kacsintok
2007. • 2013-10-30 09:27:29
Talán egy picivel jobb a tényállás, mint mondjuk két héttel ezelőtt amikor még mindenki azt hitte,hogy RTE-be sem mehet csak max. 2000ccm-es autó és csak akkor lehet,ha az MNASZ azt hagyja..

Ehelyett minden marad a régiben,sőt még jobb lesz a nyilatkozat alapján és végre tényleg teljesen független tud lenni az MNASZ-től és nem süllyed le az R2 meg ORB szintjére...

Kicsit felbosszantottam magam,hogy ennyire nem látunk...hihetetlen.... vigyorgok
2006. • 2013-10-30 09:23:51
Politikai nyilatkozatnak nem rossz, kíváncsi vagyok mit válaszol az "ellenzék", illetve, hogy mennyi valósul meg belőle...
2005. • 2013-10-30 09:17:04
Még mindig nem értem,hogy miért a nullával egyenlő ez a nyilatkozat?? De lehet tényleg velem van a bibi...

Idézek akkor megint:

1." A versenyek engedélyeztetési folyamatához szükséges és megfelelő jogi szervezet részévé vált az RTE" - ez itt múlt idő,tehát nem kell az MNASZ ahhoz,hogy lehessen verseny.

2."A következő években, már törvényes eszközökkel, nem lehet meghiúsítani a lebonyolítandó Országos és területi Bajnokságainkat."- ez itt kijelentés, tehát csak törvénytelen módon lehet meghiúsítani a versenyek lebonyolítását...nem hiszem,hogy a választások előtt pont megéri bárkinek is elégedetlenséget kiváltani:)

3."Az elmúlt években kialakult, és megszokott kategóriák, és abszolút értékelés alapján kiírjuk a 2014-es Rali-Túra Országos Bajnokságunkat, egy dízel kategória hozzáadásával, és nagyobb hangsúlyt kívánunk adni az N-es bajnokságunknak. A RTE abszolút értékelésében a felső határ, a 2WD/szívó versenyautóknál 4.000cm3, a 4WD/turbó esetében, pedig 2,200cm3."- szintén kijelentés! Marad minden a régiben...SŐT! Lesz még diesel kategória is...

Csak ezért ennyit,hogy maradjunk az RTE fórumban.

Mi kell ennél még több? Miért az jött le neked,hogy az MNASZ nekünk nem ellenfél...pont,hogy korrekt és elegendő információt közölt Iván,hogy mindenki vakarózhasson az MNASZ házatáján...Te sem gondolhatod komolyan,hogy egyből kiteregeti a lapjait...kacsintok

Miért is egyenlő a nullával ez a nyilatkozat??? nemértem
2004. • 2013-10-30 08:48:35
A mondanivalója lejött nekem is: "Megoldjuk, gyerekek, no para, az MNASZ nekünk nem ellenfél."

De ez így kevés. Egy ilyen felállás, konkrétumok, magyarázatok nélkül a nullával egyenlő.

7 lépéses akcióterv, amiről semmi infó, de a 7. lépésben eljön a kánaán: ez bullshit, a gyengébbek közül való.





2003. • 2013-10-30 08:05:36
Azt azért ne felejtsük el,igaz ez az RTE fórum,de kicsit megnyugodhatnak a sprintesek is...

"A jövőbeni terveink kiterjednek arra is, hogy védő ernyőt tudjunk nyújtani a sprintesek számára is, és egyéb még önálló szövetséggel nem rendelkező új sportok részére is."

Mindenhez idő kell,de ez nagyon pozitív irányvonal...talán nincs veszve minden!

kacsintok
2002. • 2013-10-30 08:01:59
Nem akarlak megsérteni:)

De mit nem lehet ezen érteni?

Olvasd el figyelmesen az elejétől a végéig és rá kell jönnöd,hiszen egyértelmű és ez még csak az első "szál"...

Ezt valahogy így kell csinálni,ha meg nem érti senki akkor majd a végeredményt megérti:)

De nekem tényleg hihetetlen,hogy ezen mit nem lehet érteni? csókollak
2001. • 2013-10-29 23:03:58
motto: " a rallyban csak az biztos, ami elmúlt"

Fordításra nem vállalkozom, de leírom a véleményem.

Az elmúlt csaknem 20 év alapján Ivánnal kapcsolatban két dolog biztos:

-nem ígérget
-nem fenyegetőzik

Iván óvatossága közismert, csak arról nyilatkozik, ami már múltidő. A tegnapi nyilatkozatából pár dolog kiderül:

1. Az RTE rendezvényeinek engedélyeztetése, többé nem függ az MNASZ-től. ( szerintem eddig sem függött, de ez magánvélemény)

2. Az RTE bajnokságban ugyanazokkal az autókkal lehet indulni 2014-ben is, amikkel 2013-ban is lehetett.

3. Lesznek változások a bajnokságban ( 7 lépésben), de ezek nem érintik a köbcentiket.


Mi lehet az, ami nem világos??


2000. • 2013-10-29 19:00:44

Egyetértek, és a fordítást én is várom.
Van egy másik, ellenérdekelt fél is, aki (ami)
feltételezhetően nem egészen így gondolja.
Én Mészáros Ivánnak szurkolok, de a tájékoztatás
eddig elég karcsú (amit a kialakult jogi helyzet is indokolhat).

Várom a folytatást, de eddig jó...

1999. • 2013-10-29 18:20:24
Ennek a nyilatkozatnak se füle se farka.

Lefordítaná valaki?
1998. • 2013-10-29 09:23:23
Ennyi:)

Pedig milyen okosan mondták,hogy nem lehet semmit sem csinálni és egy két fórumlakó írása mosolyogtató volt szakmai szemmel nézve:)

Az a biztos,ha az MNASZ-nek megmarad az ORB meg az R2:) Ott más nagyobb kárt nem nagyon lehet okozni...
1996. • 2013-10-28 23:55:19
Ja, kipontozza...szóval a cafés oldalon van.
1995. • 2013-10-28 23:53:50
http://r********.hu/index.php?option=com_k2&view=item&id=3144:rali-túra-nyilatkozat
1994. • 2013-10-17 10:00:51
Sziasztok! Felkerültek a versenyzői filmek a Premier Video Studio youtube-os csatornájára! Kellemes időtöltést :) Youtube csatorna
1993. • 2013-10-10 12:48:01
Sziasztok!
Ritkán írok, mert tavalyi "Pénzes reform" óta elfordultam az autósporttól, amikor is a stressz már több volt mint az élmény,
de úgy éreztem muszáj hozzászólni! Az még senkinek nem jutott az eszébe, hogy ezekben a balesetekben nem a versenyzők sérülnek meg? nehogy már azért vonjanak felelősségre egy versenyzőt mert gyorsan ment! Miért az autókat kell leszabályozni egy baleset miatt? Az autósport veszélyes! Aki odamegy vigyázzon magára, álljon úgy, hogy ne eshessen baja, ha hülye hozzá, akkor meg a rendező mondja meg neki, hogy hol lehet állni biztonságosan! Na meg az MNASZ megfigyelők! Mi lenne ha nem azt figyelgetnék hogy mennyit nyúljanak a semmiért, hanem, hogy melyik pálya szakasz veszélyes! Mit számít hogy egy versenyautó hány köbcentis, meg van -e MNASZ gépkönyve??? Ha egy pedálos moszkviccsal rongyolok a nézők közé akkor is meg fog valaki sérülni az tuti! Miért nem az MNASZ viszi el a balhét, és szedi a sátorfáját, vegyük már észre 2013 óta nem lehet versenyt rendezni a bábáskodásuk nélkül!!! Ha meg így is baj van még mindig a versenyző a hibás, mert gyorsan ment egy versenyen??? Mi van??? Miköze ennek a gépkönyvhöz, azzal nem üt akkorát egy kocsi , vagy mi? Vagy 1,6 alatt nem lehet hibázni? Idióták!!!!
1992. • 2013-10-10 08:10:30
Osztom!

Most kellene összefogni...változás kell de nem diktatúra!

Remélem,hogy végre felkapcsolták a villanyt! Ha mégsem akkor megérdemeljük,hogy ez legyen...

1991. • 2013-10-09 21:38:16
Találtam egy válogatott videót amiben vannak majd nem 20 éves esések is!!!(Sajnos tragédiával végződöttek is) sírokAmíg néztem az jutott az eszembe,hogy egy űrhajó nincs benne,egy brutál Bmw nincs benne,de 1.9-es VFTS-t sem fedeztem fel rajta.A Rally egy veszélye sport,mind a nézőkre,mind a versenyzőkre!Nem hinném,hogy ha ezek az autók eltünnek a süllyesztőben akkor minden tragédia megszünne!
A videó itt található:https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zBfe3HEegME#t=378
1990. • 2013-10-09 21:36:10

highand2 pertársasági ajánlatával kapcsolatban:

Ti, kedves amatőr autóversenyzők, akik milliókat szereltek
ki-be, le-fel, szét-össze a garázsban, és százezreket autóztok
el az erdőkben szerte az országban, nem mindegy, hogy
highand2-nek igaza van e jogilag vagy sem? Szerinte
1000 Ft esik fejenként. De legyen ennek tízszerese, 10.000.-
Vastagon megérné ebbe belevágni, ha másért nem, hát
azért, hogy lássák, hogy a hülyék a másik oldalon vannak.
És még esélyetek is lenne!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k