Budapest Rallye - Rendezői közlemény
A rendező elmondja, miért nem kerül megrendezésre a futam
2014-09-16
közlemény • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763834325
Napi oldal:
152410
Jelenleg:
1270
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
413. • 2011-04-06 15:35:40
Szandikát és Alekoszt kihagytad :))))
412. • 2011-04-06 15:33:48
Hulk01,

olvasd el megegyszer a közlemenyt. A büntetesekbol minden nevezo reszesedik.
Ez nem westelgsm, hogy a gps berleti dij lebeszelheto gyorshajtast tartalmaz... kacsintok
411. • 2011-04-06 14:39:32
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
410. • 2011-04-06 14:29:31
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
409. • 2011-04-06 14:15:47
Endre, Kokó!

Akkor ez azt jelenti hogy akik fizettek gyorshajtásért, azok az összeg keretéig nem fizetnek a GPS-ért?

Végül is azt nem ígértétek meg hogy mikor kapjuk vissza a pénzt, ez is egy megoldás...

Az, hogy nem írtátok jól a versenyzők képviselőjének nevét kicsit olyan, mintha ez valami összetákolt névsor volna, javítsátok ki, nehogy félreértsék, biztos sokáig egyeztettetek mindenkivel erről!

Csapatvezetői képviselet pedig nagyon jó ötlet, hiszen a csapatvezetők tudnak a legtöbbet, ők készitik fel a versenyzőket és mostanában nektek is sokat segítenek, meg az alelnököknek, megérdemlik.

Barna Gyuri is telitalálat, a historikusok imádják, legalábbis akikkel ti beszélgettek, azok mind, és hozzáértő is, hiszen gumis cégnél dolgozik.
408. • 2011-04-06 14:03:29
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
407. • 2011-04-06 13:32:16
Uraim az nem jutott eszébe senkinek, hogy nem kellett volna gyorsan menni?
És ha kizárás lett volna a 3. esetben a büntetés?

http://www.mnasz.hu/letoltes/13_rsb_kozlemeny_0406.pdf

A megbízott mennyi időre is akar új RSB-t felállítani?
Nem kellene megvárni, hogy megválasszák , és akkor nevezné ki bizottsága tagjait?
Lehet jött fentről a telefon, hogy ezek a nevek és kész!
Kimaradt belőle a gépátvétel fotósa és lelkes segítője.

ui. Nincs ott valaki, aki mondja, hogy nincs is RSB így nehéz RSB közleményt kiadni?
406. • 2011-04-06 12:49:15
Bitu !
Hívd a piros telefonosakat most mit kell írnod.
Elfelejtették elmondani neked, hogy az útvonalat és időtervet a Számos módosítatta az IB-vel. Ezért háborodott fel a Nattán is hogy ne szóljonak bele felülről a rendezvényekbe és a szakágba.

Ha jól írogatsz nekik kimehetsz a hungaroringre majd ha jön az F1
405. • 2011-04-06 10:16:42
Kedves Bitu!

Te is aláírhatnád, mindjárt értené a motivációdat mindenki :)

Sajnos te is azok közé tartozol, akik meg vannak győződve arról, hogy a rendezők és a versenyzők érdekei ellentétesek. Ez nem így van, ami rrossz a rendezőnek, az rossz a versenyzőnek is.

Az, hogy egy nap kétféle gyorsasági van, az nem feltétlenül negatív, főleg, ha az egyik 25 km. Nagyobb a veszteség, ha ki kell venni, de nagyobb a sportértéke is.

Gyorsasági törölve nem volt, csupán a mezőny egy részének lett etap ott, ahol a balesetek miatt más megoldás nem volt.

Ami a több órás várakozást illeti, talán te is tudod, hogy ez nem a rendező döntése volt, hanem az IB "kérte", hogy változtasson a tervezett lebonyolításon.

Ami a gyorshajtás-büntetést illeti, ez igenis a versenyzők érdeke, mert egyrészt akik betartják a szabályokat, azok nem kerülhetnek hátrányba, másrészt pedig ha a helyi lakosok elkezdenek írogatni, hogy száguldozás van, akkor arrafelé többet nem kell etap útvonalat vinni, vagy pályát bérelni...

A napi 150 versenyautót pedig remélem nem mint túl nagy számot írtad, jó lenne ennek a duplája, nem is volt olyan régen, amikor annyi volt!

404. • 2011-04-06 09:59:01
bitu!
Tévedésben vagy, ez az irány (2gyors, több óra állás) a rendezőnek sem jó. Valoszinű nem ezt tervezte, így sikerült bizonytalan
A büntetésekről:
az etapok átlaga, kb. 35-50km/h-ra jön ki. Nem írták elő a száguldozást. kacsintok
403. • 2011-04-06 08:05:42
Ez az irány a rendezőknek jó nem a versenyzők érdekeit szolgálja.
( 2 gyorsasági—napi 150 versenyautó--többórás várakozás-gyorsasági törlés
és fizessen aki gyorsan ment 10 euró-km/h.)

A versenyzőknek nem ez a jó irány!!!
Bitu
402. • 2011-04-05 12:15:14
Szaisztok!

Mint biztosan tudjátok lemondásunk után Botka Endre megbízott szakágvezető lett, a "rendes" szakágvezetőt a rallye licensszel rendelkező tagok jelölhetik, és ez alapján nevezi ki az Elnökség.
Én nyilvánvaló, hogy nem vállalom újra ezt a megbízást, de Cselényi Balázs hajlandó ennyi időt, energiát áldozni az életéből, ha megválasztjuk. Azt gondolom, hogy ő képes továbbvinni azt a vonalat, amit mi elkezdtünk, már csak azért is, mert hasonló elképzeléseink vannak a jövőről, és a munkatársakról is.

Talán ez a pár hét a felső vezetést is meggyőzte arról, hogy sok mindent másképp kell csinálni.

Amennyiben egyetértetek, akkor támogassátok, segítsétek őt, én is így fogok tenni.

Nattán Gy.
401. • 2011-04-01 13:00:28
Joci,

Szerintem alapvetően nincs semmi gond a nick-nevek mögül írogatással.

Én mindig azt nézem, mit és hogyan ír-mond valaki, nem azt, hogy ki írja-mondja.
Amikor névtelenül, egyoldalúan átcsap személyeskedésbe a diskurzus, az már egy véleményes helyzet.
Erről mindenki - értékrendje szerint - gondol amit gondol.

Tulajdonképpen örülnünk kell ennek, ahogy egyesek 'álnéven' megnyilvánultak, többet ért ez bármilyen részletes önéletrajznál...
400. • 2011-04-01 11:01:30
Hystorifan. Nem kerülte el a figyelmemet. sajnálom hogy eddig fajult a dolog. Név nélkül írogatni, főleg úgy hogy valaki több fantázianévvel is regisztrál, hát elég silány emberre vall. De ez egy fórum, el kell ezt is fogadni. Bár nem biztos hogy aki név nélkül irkál, az rosszat mond, és fordítva is igaz.
Mindenkinek balesetmentes, feszültségmentes Eger rallyt kívánok.
399. • 2011-04-01 10:24:52
És "Kokó" visszatér... mint RSB megfigyelő

http://www.mnasz.hu/letoltes/kiir_net1_misk11.pdf
398. • 2011-03-30 11:38:57
És mielőtt félremenne a dolog:

'kovacspet' respect.
Remélem nem vetted magadra, ahogy írsz az nagyon távol áll a fröcsögéstől...
397. • 2011-03-30 10:43:14
Joci,

Kis 'apróság' ami úgy tűnik elkerülte a figyelmedet:

Az egyik 'oldal' jellemzően névvel felvállalta a véleményét.
Míg mások 'nicknevek' mögé bújva fröcsögnek...
396. • 2011-03-30 07:52:58
Hogy mit műveltek itt bakker. Még szerencse hogy a magyar az nem világnyelv, így sokan nem értik azt amit írtok. Mutogattok egymásra, ki jogosan, ki nem. Tiszta magyar szokás. Eger rallye 2 nap múlva. Akinek inge, nem kellene már evvel foglalkozni??? Remegés a hatalomért. Ha ezt így folytatjátok, nem lesz min marakodnotok.....
Szégyen ami itt megy. Üzengetés. Miért nem beszélitek meg személyesen?? Miért kell olvasni, feszültségeket gerjeszteni itt, a neten???
395. • 2011-03-29 19:15:21
Az általad említett rallycelebek sajnos már évek óta jelen vannak a hazai ralipályákon. Épp ezért olyan a színvonal, amilyen... bizonytalan
394. • 2011-03-29 16:05:57
Gyuri!
Ne is törődj Takibácsival, mert ö nem az a Taki akit a híres teleregényből megismertünk. A hasonlóság az igazság harcosaként biztosan nem, talán a hiszékenység a megvezethetőség tekintetében egy picit hasonló. Igen nektek, neked az volt a legnagyobb problémátok, hogy rendet akartatok tenni az MNASZ ben és nem gondoltatok olyanokra mint ez a vén kecske akinek most a vezére a nagy frank szervez olyat mit még senki sem látott.
http://www.nemzetisport.hu/egyeb_auto_motor/autosport-versenysorozat-csak-holgyeknek-a-hungaroringen-2070219?nocache
Még mondja valaki, hogy a vén kecske nem nyalja meg a sót. Csak nehogy a nyalogatás a rallynál fontosabb legyen, mert új fogalom jelenik meg a rallyceleb.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k