LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Csak kettő másodperc
Bujdos Mikiék ennyivel maradtak le a dobogóról
2012-07-27
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
770056823
Napi oldal:
4214
Jelenleg:
1545
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

csak_ketto_masodperc_1

Két nulla pontos futam után végre egy sikeres(ebb) futamot zártak Bujdos Mikiék, és bár véleménye szerint is jó verseny volt ez, a végeredmény két másodpercen múlott, hogy nem lett dobogós számukra. Mikivel beszélgettem a veszprémi versenyt követően.

Hogyan vártátok a veszprémi futamot?

Nem mondhatnám, hogy túl sok időnk volt erre a versenyre készülni, hiszen hétfőn jöttünk haza San Marinóból, így a tesztelésre nem maradt időnk. A szerviz átellenőrizte az autót, szétszedték a hajtást, és utána már mennünk is kellett a gépátvételre. A teszt kihagyása kicsit meg is bosszulta magát, mert elgumiztuk magunkat, ill. pár beállítás mégsem volt jó, annak ellenére, hogy úgy véltük megfelelő lesz.

Azt hittem, hogy egyik versenyről a másikra „beesve” könnyebb, mert benned van a versenytempó...

Könnyebbnek könnyebb lett volna, ezzel még nem is lett volna baj! :-) Csak kicsit jobban csúszott az első pálya, kövesebb talajra számítottam. Az IRC-n ráadásul nem volt ilyen nagy tempó, így a beállításoknál nem vettük észre, hogy mennyire megy a kocsi hátulja, itt pedig a nagy sebesség miatt kicsit kellett változtatni a hátsó futómű beállításán. Miután ezt megoldottuk és más gumit tettünk fel, már jobb lett, de ekkorra már 15-20 másodperces hátrányt gyűjtöttünk össze.

csak_ketto_masodperc_2

Hogyan alakult a szombat?
Szoros verseny volt, és nagyon tetszett, hogy közel tudtunk autózni egymáshoz a 3. kategóriában. Volt, amikor tizedre ugyanolyan időket futottunk, néha mi mentünk jobban, néha a többiek, ez pedig azt eredményezte, hogy az utolsó gyorsaságiig nem dőlt el a verseny végeredménye. Mi azt hittük, hogy egy picit többel vagyunk Osváth Petiék előtt, de ő az utolsó gyorson nagyon beleerősített, és nekem ez a szőci pálya egyébként sem annyira feküdt, nem tudtam olyan gyorsan menni rajta, mint ahogyan szerettem volna. Osváth Petiékkel szemben volt 5 másodperc előnyünk, mikor beálltunk az utolsó gyorsasági – a szőci - szakasz rajtjába, de ő ott adott nekünk 7-et, így kettővel lemaradtunk a dobogóról. Egyik szemem sír, a másik nevet, hiszen nagyon örültem, hogy ilyen jókat és küzdelmeset autóztunk, de sajnáltuk, hogy a dobogóról mégis lecsúsztunk. Majd legközelebb nem engedünk ki az utolsó gyorson!

Valóban nem tűnik úgy, hogy el lennél keseredve...
Nem-nem! Abszolút örülök neki, hogy így az élmezőnnyel tudtuk tartani a tempót, és még az első 10-be is belefértünk! Kategóriában is épphogy csak lemaradtunk, szerintem ez azért már megmutatta, hogy tudunk mi gyorsak lenni, ha odafigyelünk!

csak_ketto_masodperc_3

Pontokkal hogy álltok?
Mivel az első két versenyt követően nullásak voltunk (egyszer defekt, egyszer technikai probléma miatt), és itt sem vittük túlzásba a pontvadászatot, így mi már szerintem ebben a bajnokságban nem tudunk odaérni az elejébe…

Arad?
Reméljük, hogy bele fog férni! Bár a pontokat illetően nem állunk jól, mégis szeretnénk minden magyar bajnoki futamon rajthoz állni, de ezek mellett külföldi szereplést is tervezünk, egyelőre mérlegelnünk kell, hogy mi és hogyan fog beleférni. Szeretnénk indulni Aradon!

csak_ketto_masodperc_4

Végezetül?
Gratulálunk mindenkinek, aki célba ért! Nagyon sajnáljuk Turán Friciéket, hogy egy ilyen technikai probléma miatt kellett kiesniük! Nagyon jó kis verseny volt, nagyon nagy csatákkal! Köszönjük a nézőknek a szurkolást, a csapatnak a munkát, a partnereinknek pedig, hogy mindezt lehetővé tették!

a csapat partnerei:

 mindenkepp_versenyzunk_1

mindenkepp_versenyzunk_2

mindenkepp_versenyzunk_3

mindenkepp_versenyzunk_4

mindenkepp_versenyzunk_5

 

mindenkepp_versenyzunk_7

mindenkepp_versenyzunk_8



mindenkepp_versenyzunk_16

Ez a hír most jelenik meg 3812. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
19. Valvoline Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k