Csak kettő másodperc
Bujdos Mikiék ennyivel maradtak le a dobogóról
2012-07-27
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
793762663
Napi oldal:
123971
Jelenleg:
1131
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

csak_ketto_masodperc_1

Két nulla pontos futam után végre egy sikeres(ebb) futamot zártak Bujdos Mikiék, és bár véleménye szerint is jó verseny volt ez, a végeredmény két másodpercen múlott, hogy nem lett dobogós számukra. Mikivel beszélgettem a veszprémi versenyt követően.

Hogyan vártátok a veszprémi futamot?

Nem mondhatnám, hogy túl sok időnk volt erre a versenyre készülni, hiszen hétfőn jöttünk haza San Marinóból, így a tesztelésre nem maradt időnk. A szerviz átellenőrizte az autót, szétszedték a hajtást, és utána már mennünk is kellett a gépátvételre. A teszt kihagyása kicsit meg is bosszulta magát, mert elgumiztuk magunkat, ill. pár beállítás mégsem volt jó, annak ellenére, hogy úgy véltük megfelelő lesz.

Azt hittem, hogy egyik versenyről a másikra „beesve” könnyebb, mert benned van a versenytempó...

Könnyebbnek könnyebb lett volna, ezzel még nem is lett volna baj! :-) Csak kicsit jobban csúszott az első pálya, kövesebb talajra számítottam. Az IRC-n ráadásul nem volt ilyen nagy tempó, így a beállításoknál nem vettük észre, hogy mennyire megy a kocsi hátulja, itt pedig a nagy sebesség miatt kicsit kellett változtatni a hátsó futómű beállításán. Miután ezt megoldottuk és más gumit tettünk fel, már jobb lett, de ekkorra már 15-20 másodperces hátrányt gyűjtöttünk össze.

csak_ketto_masodperc_2

Hogyan alakult a szombat?
Szoros verseny volt, és nagyon tetszett, hogy közel tudtunk autózni egymáshoz a 3. kategóriában. Volt, amikor tizedre ugyanolyan időket futottunk, néha mi mentünk jobban, néha a többiek, ez pedig azt eredményezte, hogy az utolsó gyorsaságiig nem dőlt el a verseny végeredménye. Mi azt hittük, hogy egy picit többel vagyunk Osváth Petiék előtt, de ő az utolsó gyorson nagyon beleerősített, és nekem ez a szőci pálya egyébként sem annyira feküdt, nem tudtam olyan gyorsan menni rajta, mint ahogyan szerettem volna. Osváth Petiékkel szemben volt 5 másodperc előnyünk, mikor beálltunk az utolsó gyorsasági – a szőci - szakasz rajtjába, de ő ott adott nekünk 7-et, így kettővel lemaradtunk a dobogóról. Egyik szemem sír, a másik nevet, hiszen nagyon örültem, hogy ilyen jókat és küzdelmeset autóztunk, de sajnáltuk, hogy a dobogóról mégis lecsúsztunk. Majd legközelebb nem engedünk ki az utolsó gyorson!

Valóban nem tűnik úgy, hogy el lennél keseredve...
Nem-nem! Abszolút örülök neki, hogy így az élmezőnnyel tudtuk tartani a tempót, és még az első 10-be is belefértünk! Kategóriában is épphogy csak lemaradtunk, szerintem ez azért már megmutatta, hogy tudunk mi gyorsak lenni, ha odafigyelünk!

csak_ketto_masodperc_3

Pontokkal hogy álltok?
Mivel az első két versenyt követően nullásak voltunk (egyszer defekt, egyszer technikai probléma miatt), és itt sem vittük túlzásba a pontvadászatot, így mi már szerintem ebben a bajnokságban nem tudunk odaérni az elejébe…

Arad?
Reméljük, hogy bele fog férni! Bár a pontokat illetően nem állunk jól, mégis szeretnénk minden magyar bajnoki futamon rajthoz állni, de ezek mellett külföldi szereplést is tervezünk, egyelőre mérlegelnünk kell, hogy mi és hogyan fog beleférni. Szeretnénk indulni Aradon!

csak_ketto_masodperc_4

Végezetül?
Gratulálunk mindenkinek, aki célba ért! Nagyon sajnáljuk Turán Friciéket, hogy egy ilyen technikai probléma miatt kellett kiesniük! Nagyon jó kis verseny volt, nagyon nagy csatákkal! Köszönjük a nézőknek a szurkolást, a csapatnak a munkát, a partnereinknek pedig, hogy mindezt lehetővé tették!

a csapat partnerei:

 mindenkepp_versenyzunk_1

mindenkepp_versenyzunk_2

mindenkepp_versenyzunk_3

mindenkepp_versenyzunk_4

mindenkepp_versenyzunk_5

 

mindenkepp_versenyzunk_7

mindenkepp_versenyzunk_8



mindenkepp_versenyzunk_16

Ez a hír most jelenik meg 3860. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
19. Valvoline Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k