|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Ifjabb Tóth János és Szőke Tamás a Székesfehérvár Rallye-t megnyerte és így érkeztek a harmadik murvás futamhoz, a veszprémi versenyhez. Nagyon jót meccseltetek Fehérváron, mindenki azt várta, hogy ez a csata majd folytatódik a veszprémi futamon is. Nem így lett. Sajnos nem. Mi is arra gondoltunk, hogy a székesfehérvári verseny megismétlődhet.
Hatalmas nagy csalódás volt ez a futam.
Az első futam után azt nyilatkoztad, hogy sokat hibáztál, párszor kicsúsztatok.
Valóban nem jól sikerült az első szakaszunk. Nem kalkuláltam be, hogy ennyire murvás marad a pálya, azt gondoltam, hogy sokkal tisztábbak lesznek a nyomok. Ennek megfelelően sokszor túlcsúsztunk. Volt egy kis gondunk a váltóval is, de a legnagyobb problémánk az volt, hogy nem találtam meg az első gyorsaságin az összhangot az autóval. A gyorsasági második felénél már annyira elbizonytalanodtam, hogy azért mentünk lassan.
![]() A második gyorsaságin megpróbáltál javítani?
Persze. Ilyenkor már tisztul az út, sok kanyart nagyobb sebességgel, néhol egy fokozattal feljebb tudod teljesíteni, a féktávok is letisztulnak. Nagyon lendületesen mentünk a második nekifutásra.
Egy baj volt, a szakasz végén egy nagyon hosszú aszfaltos egyenes végén volt egy szűk kanyar, majd utána egy másik, ami már nem volt annyira szűk. Amikor tréningeztük ezt a részt, akkor beírtam, hogy az első kanyart egyes sebességi fokozatban forduljuk, mivel nagyon szűknek éreztem. Mondtam is Tominak, amikor felírtuk a pályát, hogy igazából itt nincs nagy gond, a 206 WRC-vel már egyszer itt beestem, de simán kijöttem. És ennek megfelelően nem is tulajdonítottam annak a kanyarnak olyan nagy jelentősséget.
![]() Tényleg jó lendületben mentünk már másodszorra, mindenhol sült minden, ahol azt gondoltam, hogy gyorsabban el lehet fordulni, ott el is fordultunk gyorsabban. Amikor odaértünk ehhez a kanyarhoz, azt gondoltam, hogy simán elfér másodikban. Csak az volt a probléma, hogy ráhúztam a kéziféket is. Becsapódtunk az árokba. 2003-ban estem be ide a 206-al, azóta ez az árok már sokkal mélyebb lett. Felült az autó közepe, csak a nézők segítségével tudtunk kijönni, amit ezúton is köszönök nekik. Bent hagytatok sok időt, az autó eleje össze volt törve, átmentetek a célvonalon, de a beíróig nem ment el az autó…
Megállt a motor, elfolyt a víz. Amikor beestünk a nagyobb bokrok elgörbítettek mindent és letörték az elektromos vízpumpa egyik csatlakozóját és elfolyt a víz.
![]() Gondolom másnapra meg lehetett volna csinálni az autót, de értelmetlen és nagyon drága lett volna a versenyzés…
Az öt perc nagyon sok. Igazából az is közrejátszott, hogy már nincs több murvás futam, nincs mire tréningezni. Nem erőltettük.
Persze, ez érthető.
Kassa Rally a következő. Vannak szép emlékek?
Vannak szépek és rosszak is, de ez már minden versenyre igaz ez.
Jó verseny szokott lenni, egy kicsit idegen pályákon versenyzünk, ami mindig motivál.
Ez a hír most jelenik meg 4514. alkalommal
![]() ![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |