LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Csalódás volt a futam
Janikáék a második szakasz után nem tudták folytatni a veszprémi versenyt
2015-07-21
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770262700
Napi oldal:
41380
Jelenleg:
990
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

csalodas_volt_a_futam_1

Ifjabb Tóth János és Szőke Tamás a Székesfehérvár Rallye-t megnyerte és így érkeztek a harmadik murvás futamhoz, a veszprémi versenyhez.

Nagyon jót meccseltetek Fehérváron, mindenki azt várta, hogy ez a csata majd folytatódik a veszprémi futamon is. Nem így lett.
Sajnos nem. Mi is arra gondoltunk, hogy a székesfehérvári verseny megismétlődhet.
Hatalmas nagy csalódás volt ez a futam.
 
Az első futam után azt nyilatkoztad, hogy sokat hibáztál, párszor kicsúsztatok.
Valóban nem jól sikerült az első szakaszunk. Nem kalkuláltam be, hogy ennyire murvás marad a pálya, azt gondoltam, hogy sokkal tisztábbak lesznek a nyomok. Ennek megfelelően sokszor túlcsúsztunk. Volt egy kis gondunk a váltóval is, de a legnagyobb problémánk az volt, hogy nem találtam meg az első gyorsaságin az összhangot az autóval. A gyorsasági második felénél már annyira elbizonytalanodtam, hogy azért mentünk lassan.

csalodas_volt_a_futam_2
 
A második gyorsaságin megpróbáltál javítani?
Persze. Ilyenkor már tisztul az út, sok kanyart nagyobb sebességgel, néhol egy fokozattal feljebb tudod teljesíteni, a féktávok is letisztulnak. Nagyon lendületesen mentünk a második nekifutásra.

Egy baj volt, a szakasz végén egy nagyon hosszú aszfaltos egyenes végén volt egy szűk kanyar, majd utána egy másik, ami már nem volt annyira szűk. Amikor tréningeztük ezt a részt, akkor beírtam, hogy az első kanyart egyes sebességi fokozatban forduljuk, mivel nagyon szűknek éreztem.
Mondtam is Tominak, amikor felírtuk a pályát, hogy igazából itt nincs nagy gond, a 206 WRC-vel már egyszer itt beestem, de simán kijöttem. És ennek megfelelően nem is tulajdonítottam annak a kanyarnak olyan nagy jelentősséget.

csalodas_volt_a_futam_4

Tényleg jó lendületben mentünk már másodszorra, mindenhol sült minden, ahol azt gondoltam, hogy gyorsabban el lehet fordulni, ott el is fordultunk gyorsabban. Amikor odaértünk ehhez a kanyarhoz, azt gondoltam, hogy simán elfér másodikban. Csak az volt a probléma, hogy ráhúztam a kéziféket is. Becsapódtunk az árokba. 2003-ban estem be ide a 206-al, azóta ez az árok már sokkal mélyebb lett. Felült az autó közepe, csak a nézők segítségével tudtunk kijönni, amit ezúton is köszönök nekik.
 
Bent hagytatok sok időt, az autó eleje össze volt törve, átmentetek a célvonalon, de a beíróig nem ment el az autó…
Megállt a motor, elfolyt a víz. Amikor beestünk a nagyobb bokrok elgörbítettek mindent és letörték az elektromos vízpumpa egyik csatlakozóját és elfolyt a víz.

csalodas_volt_a_futam_3
 
Gondolom másnapra meg lehetett volna csinálni az autót, de értelmetlen és nagyon drága lett volna a versenyzés…
Az öt perc nagyon sok. Igazából az is közrejátszott, hogy már nincs több murvás futam, nincs mire tréningezni. Nem erőltettük.
 
Persze, ez érthető.
Kassa Rally a következő. Vannak szép emlékek?
Vannak szépek és rosszak is, de ez már minden versenyre igaz ez.
Jó verseny szokott lenni, egy kicsit idegen pályákon versenyzünk, ami mindig motivál.


csalodas_volt_a_futam_5 
Ez a hír most jelenik meg 4529. alkalommal
címkék: Janika, Szőke Tamás, R5
Share |
2015-07-11
Veszprém • rally ob
2015.07.10-12.
Országos Rallye Bajnokság 2015
22.Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k