Déja vu érzés
Benik Balázs újra versenyez! Veszprémben egy R5-ös Fiesta nyergében láthatjuk!
2015-05-31
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
764165178
Napi oldal:
91480
Jelenleg:
883
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1453. • 2013-02-19 13:53:53
Azért értelmetlen, mert a vizsgán és a gépátvételen úgyis átnézik az autót. Ez egy 2-3 milliós, vagy drágább autónál belefér, amit kérnek, de egy 5 kiló körüli kisautónál évente egy kilót elszórni vizsgára, úgy, hogy pár amatőrt menne vele az ember...persze az autóverseny nem olcsó, akinek nincs pénze, ne versenyezzen. Csak ne értelmetlen és visszás dolgokra kellene a pénzt kiadni.
1452. • 2013-02-19 13:52:02
Sörsátorban, lócán csak akkor akar az ember hátradőlni,ha sok volt a sör...tehát tudni kell hol a határ vigyorgok
1451. • 2013-02-19 13:48:35
Egy támla nélküli lócán hol a határ???
De hisz az határtalan. Főleg hátrafelévigyorgok
1450. • 2013-02-19 13:45:57
realista!
Mint már korábban jeleztem, Mnasz díjtételekben, gépkönyv, mérések, stb. eljárásaiban, áraiban, nem vagyok járatos.
Igaz, hogy ennek a fórumnak Mnasz a neve, de az elmult napok pengeváltásának, csak a sprint ingyenes átvizsgálása volt az apropója. (legalább is részemről)

De mint látom, a kérdésed amúgy is csak költői volt.... kacsintok
1449. • 2013-02-19 13:38:01
Csak tudni kell,hogy hol a határ kacsintok
1448. • 2013-02-19 13:37:09
Realista,

Erre is biztosan fogsz kapni választ:)

De jól látod teljesen:) Ez a technikai felmérősdi nagyvonalúság az MNASZ részéről:) Remélem érzékelted a cinizmust. Egyszerűen csak bele akarnak nyúlni,hogy ebből is egy kicsit csurranjon cseppenjen.

Hangsúlyozom,hogy fontos a megfelelő felkészültségű autó mind műszakilag, mind biztonságtechnikailag. De én úgy látom,hogy azért nagy százalékban rendben van ott minden...nincsennek már kirívóan ramaty autók. De a szakértésért fizetni kell és ezt itt a lényeg.....
1447. • 2013-02-19 13:35:04
OK., csak arra vigyázz, lehetőleg támlás legyen az a szék.
Nekem volt már szerencsém egy sörsátoros lócán hátradőlni. vigyorgok
Mindenki nevetett (én nem) kacsintok
1446. • 2013-02-19 13:32:24
Bocsánat, Orti, elírás volt a név.
1445. • 2013-02-19 13:32:02
Ori és Zerge: azt mondjűátok már el nekem, hogy miért kell évente 18 ezer forintért Mnasz gépkönyveztetnem és 16 ezer ft-ért sdzakvéleményeztetnem az autómat a vizsgához, ha mondjuk csak amatőrben vagy RTE-ben szeretnék menni vele. És miért kell 30 ezer ft-ért teljesítménymérést csináltatnom hozzá? A kérdés költői, a válasz az, hogy az Mnasz-nek azért kell 35 ezer ft-ot fizetnem, hogy az infrastruktúráját fenn tudja az én pénzemből tartani, miközben nem akarok Mnasz rendezvényen indulni, illetve a teljesítménymérés is valami lobbicsoportnak az érdeke. Értelme egyiknek sincsen.
1444. • 2013-02-19 13:30:09
Zerge,

Az derék király

Ortodox,

Az nagy igazság..."lehet tovább szögelni vagy elégedetten hátradőlni" forgatom a szemem Reméljük mindenki elégedetten hátra fog dőlni.
1443. • 2013-02-19 13:16:58
hu0olb!
Köszi a gyors választ, bár azt nem értem, miért kell egy konkrét esemény tényei helyett, fikciókban gondolkodni?
"olyan mint ha nem járt volna sprint futamokon".
"úgy akarják beállítani, hogy ez mennyire komolytalan."

- zergétől tudjuk, megörtént az első átvizsgálás, tájékoztattak mindenkit, mi szabályos, mi nem. Lehet tovább szögelni, vagy elégedetten hátradőlni.
Ennyi. Belemagyarázások nélkül. forgatom a szemem
1442. • 2013-02-19 13:14:47
huolb!

Akkor még nem ismersz. Én sehova nem teszek x-et. Én a rally mellett voksolok. helyeslek
1441. • 2013-02-19 13:11:48
Zerge,

Rajtad nagyon nem lehet kiigazdoni...egyszer ide teszed az ikszed másszor meg oda?

Ki kivel van? Melyik meccset nézed? forgatom a szemem
1440. • 2013-02-19 12:36:57
Ortodoxnál a pont.

Én már értem:
-Az illetékesek felajánlottak, több helyszínt és időpontot, ahol átvizsgálják az autókat, és tájékoztatják a versenyzőket az esetleges javítanivalókról. Teszik azért, hogy ne a gépátvételen derüljön ki olyan hiányosság, ami miatt nem engedik át az autót. Mindezt ingyen.
A 16-ai átvizsgáláson nem egy autó tulajdonosa üdvözölte a kezdeményezést és örült már végre, hogy az autója a tényleges szabályoknak megfelelő lesz. Természetesen voltak akik puffogtak egy sort, de elfogadták ők is.

-Megindult egy felháborodási hullám, beszéltek arany tojást tojó tyúkról, lehúzási manőverekről, és még ezer, beláthatatlan trükkről.
Hát igen, sok helyen ez jellemezte a sprintversenyeket eddig.
1439. • 2013-02-19 11:36:29
Gyors válaszokat próbálok adni.

Jó dolog,hogy ilyeneket csinálnak!

De...olyan mintha sosem jártak volna sprint futamokon ezeknek a kitalálói.

Nem két forintos autók indulnak ezeken a versenyeken...annyira úgy akarják beállítani,hogy ez mennyire komolytalan,meg sok kotla autóval indulnak...nekem itt van a kettősség.
1438. • 2013-02-19 10:57:12
Valamit nem értek:
-Az illetékesek felajánlottak, több helyszínt és időpontot, ahol átvizsgálják az autókat, és tájékoztatják a versenyzőket az esetleges javítanivalókról. Teszik azért, hogy ne a gépátvételen derüljön ki olyan hiányosság, ami miatt nem engedik át az autót. Mindezt ingyen. /legalább is a közleményt én így értelmeztem/
Erre megindult egy felháborodási hullám, beszéltek arany tojást tojó tyúkról, lehúzási manőverekről, és még ezer, beláthatatlan trükkről.
Minden verseny sorozatban vannak műszaki követelmények, előírások. Sőt, ha jól hallottam mindenütt van gépkönyvezés is.
Írja meg valaki mi ebben a rossz?
1437. • 2013-02-19 08:57:05
Ebben nagyon igazad van...évek óta senkit nem zavartak a sprint futamok...csak most lettek érdekesek,mert a béka s...e alatt van az ORB és R2.
Meg szerintem, csak a lázításom és a szításom mellett kiállva egy két "elvtárs" szemet vetett a jól működő sprint sorozatok rendezési jogára...de cáfoljatok meg és szidjon le valaki,hogy ez hülyeség:)Én lennék a legboldogabb!

Írtam már sokszor is,hogy egyáltalán nem elvetendő dolog,a rendrakás a sprintek terén,de ez pont nem arról szól. Az is abszolút érthető,hogy sok első osztályos versenyző szorgalmazza,hogy legyen kevesebb sprint futam,mert az ott induló versenyzőket tekinti a fiatalság...autóversenyzőnek,példaképnek vagy nem tudom én minek. Sok fiatal már azt sem tudja,hogy ki Herczig, Bútor, Turi, Szabó G, Matics,Osváth,...és sorolhatnám a nagy neveket, van helyettük McKoncz,Otix,Karamel,Jana,Bendegúz és itt is lehetne hosszas listát írnom. Ez is valahol érthető,mert a jéghegy csúcsának az ORB-nek kellene lennie,de nem az amatőr versenyzőkkel kellene ilyen módon kiszúrni,meg fenn hangon hangoztatni,hogy ez így nem normális,hogy ennyi amatőr futam van...legyen kevesebb,de igazságosan! Sok első osztályos versenyzőnek inkább az MNASZ-t kellene noszogatni,hogy tegyenek rendet, meg talán elindulni ilyen amatőr futamokon az alapokat elsajátítani...tisztelet a kivételnek!Ne azt szorgalmazzák ,hogy legyen 18 sprint futam egy évben összesen...eddig miért nem volt ez gond? nemértem Tényleg elhiszik,hogy ettől több versenyző lesz az ORB-ben R2-ben?.....
1436. • 2013-02-18 22:00:21
Úgy tudom ellenörzés már évek óta van. Csak semmi értelme. A sprint csak most fontos mert nincs induló az ORB ben, különben s***nának rá.
1435. • 2013-02-18 20:06:06
"Akkor majd nem lesz műszaki előírás, bárki rendezhet versenyt bármilyen vakondtúrás körül."-ezt minősítettem végtelen cinizmusnak, mivel én biztos nem ezt mondtam, mint követendő alternatívát. Felvázoltam egy opciót, hogy küldön az Mnasz egy autós technikai ellenőrt és egy verseny biztonsági szakembert az amatőrökre díjazás ellenében, akik ellenőrzik ajárművek és a verseny biztonsági részét megfelelően, szerintem ez járható volna, bár én laikus vagyok, tehát csak egy ötlet volt. Emiatt ez a műszaki előírás nélkül, vakondtúrás körül kitétel szúrta a szememet, ennyi.
1434. • 2013-02-18 19:32:36
realista!
Csak egy lehetőség volt a kiválás ötlete, ami megfordult a fejemben, és megpróbáltam fölkínálni, mint "vészkijárat"-ot. Valószínű, hogy Te jobban ismered az említett dolgok hátterét, így elfogadom, ha ez az út nem járható.
Mindezektől függetlenül, nem hinném, hogy a hozzászólásom "végtelen cinizmus"-t tartalmaz.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k