Déja vu érzés
Benik Balázs újra versenyez! Veszprémben egy R5-ös Fiesta nyergében láthatjuk!
2015-05-31
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
764076568
Napi oldal:
2870
Jelenleg:
1486
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1153. • 2012-12-05 23:08:37
Láttam BKV buszokon két f***kalap fényképét akik tönkrevágták az országot. Nem ártana olyan busz is amin olyan fényképek lenének akik szétqrták az autosportot vigyorgok
1152. • 2012-12-05 19:00:47
Kiragadtad a lényeget. Vagy nem, de az is biztos...
1151. • 2012-12-05 18:34:08
Igazad van, de akkor ki marad?
1150. • 2012-12-05 16:46:07
........ aki(k) meg 10-15 évvel ezelőtt azt sem tudták mi az a rally, majd mint pénz kereseti lehetőségként elkezdtek járni, és egyre nagyobb szerepet(pénzt) válalva tevékenykednek, ne hangoztassák mi volt régen, akármekkora pengének is érzik magukat most. köszönöm.
1149. • 2012-12-05 16:11:27
"ennél még az is jobb, ha tisztességes fizetést kap és lemond a rendezés jogáró"
"Meg kell nézni mennyi pénz van erre és meg kell próbálni találni valakit ezért az összegért."
legalább te tudod mit akarsz, vagy nem, de az biztos!
1148. • 2012-12-05 15:26:30
Valamennyi előttem hozzászólónak igazsága van... Tényleg az lenne az ideális, ha tudnánk választani egy RALLYE-hoz értő, feddhetetlen előéletű, versenyt nem rendező, versenyautót nem bérbeadó, bukócsövet nem gyártó, nevezőnek - versenyzőnek el nem kötelezett, független hölgyet vagy urat. A baj az, hogy erre csekély esély van,- ettől függetlenül természetesen törekedni kell arra, hogy minél kisebb mértékben sértse a jelölt az ideális állapotot. Én egy kicsit féltem magunkat...
1147. • 2012-12-05 14:15:26
Nem gondolom, de ebben az esetben nem az XX-et kereső ember a megfelelő. :-) Tudom, meddő vita, de a dolgok rendje mégis csak ez lenne. Meg kell nézni mennyi pénz van erre és meg kell próbálni találni valakit ezért az összegért. Ez egy egyszerű munkaerőpiaci kérdés. Legalább mek kellene próbálni. Az is lehet, hogy nincs erre pénz. Akkor viszont változás sem lesz és eljutunk a legalsó pontra, a semmihez. Na akkor viszont kinek hány X lesz?
Vagy az egész az XX-ek fenntartásáról és nem a rally életrekeltéséről szól? Nem provokálni akarok ezzel a kérdéssel, csak ha sokat feszegetjük a témát -szándékom ellenére- el fogunk jutni oda is. Szerintem azzal kell kezdeni, hogy más motivációs rendszerben kellene újraszervezni az egészet. Mert a mostani nem a KÖZ érdekét szolgálja.
1146. • 2012-12-05 14:04:49
Én ezt nem mondom, hogy nincs olyan ember aki ezt más körülmények között képes lenne vállalni. Én azt mondom, aki ezeket elvállalja, az angy fába vágja a fejszéjét, de olyan legyen az aki fejszét ragad, aki tudja is mit kell csinálnia és tenni is akar.
A fizetéses és lemondásos dologban igazad van, de kérdem én, mennyi lenne az a fizetés? Mert mondjuk X embert felkérik erre aki rendező és rendez egy X bajnokságban X versenyt és keres vele XX forintot,(valószínű van benne nyereség, másként nem csinálná, hamár üzletnek nézük) akkor gondolod van olyan ember aki lemondana az XX-ről az X kedvéért?
1145. • 2012-12-05 13:57:05
Értem én, hogy ez most is így van, így volt, de attól ez még nem jó.
1144. • 2012-12-05 13:53:28
Ati, ennél még az is jobb, ha tisztességes fizetést kap és lemond a rendezés jogáról. Fontos, hogy pártatlanul, legjobb tudása szerint végezze a munkáját "egyéb" érdekek nélkül. Senkit nem alkalmaz egy épeszű cég úgy, hogy közben privátban konkurál. Ebben gondolom egyetértünk. Amiről Te beszélsz az egy megalkuvás. Azt próbálod -szerintem- elhitetni, hogy nincs olyan ember aki ezt más körülmények között képes lenne vállalni.
1143. • 2012-12-05 13:00:40
A mostani rendszerben is aktív rendező van...Ezzel nincs is baj szerintem, hiszen aki X évvel ezelőtt rendezett versenyt, honnan tudná, ma mi hogy megy, mik az elvárások, miknenk kell megfelelni? Nyilván itt is bárki lehetne, bármelyik oldalról, a személye biztos nem felelne meg valakinek.
Aki ma felvállal bármi posztot és valóban amit ígér, vagy amivel megbizzák azt véghez viszi legjobb tudása szerint, az nincs könnyű helyzetben, hiszen egy olyan Rallye Sportot kell most bármelyik oldalnak is helyre állítani aminél lejebb szerintem már csak a teljes megszűnés lenne...
1142. • 2012-12-05 12:42:22
Szakmai vonatkozásban kétségtelen az alkalmasság bármely üzletileg érdekelt szervezővel kapcsolatban, és itt nem véletlenül nem írok nevet, mert mint írtam, nem a személyével van problémám. Szerintem bármely aktív szervező beiktatása a pozícióba összeférhetetlen. Szervezőként ne vállalhasson szerepet egy képviselő a megbizatása alatt. Ez nyilván nehéz, kevesen vállalják, ha vállaják egyáltatlán. Én nem politizálok. Abban, hogy semmi sem jó, nincs igazad. Sok, a jövőre nézve bíztató ötlet született. Az ORB, R2, sprintek és RTE bőven kitermelne egy színvonalas bajnokságra elegendő 60-70 indulót. A többi első sorban erkölcsi, másod sorban szakmai kérdés.
1141. • 2012-12-05 11:53:06
De ez is pont olyan mint a politika, ami van, az sosem jó, amit mások ígérnek, az jól hangzik, aztán meg ami megvalósul, az sosem jó valakinek. És itt most egyik oldalt sem nézem, ez álltalános.
1140. • 2012-12-05 11:50:25
rallyroller, üzletileg látja el? Eddigi rendezői képviselőnek nem volt üzleti érdek is ez? És ki lát bele jobban a rendezésbe, ha nem egy rendező? A háttérmunkát, az esetleges akadályokat aegy-egy rendezvénnyel kapcsolatban? Olyan nem ülhet oda rendezői képviseletben aki nem rendezett még egyik oldalra sem. Minden posztra olyan ember kell, aki átlátj a feladatát legyen az rendezés, sprint, stb. És itt mindegy melyik oldalt nézzük.
Igazad van, ha csak úgy tudja valaki segíteni a jövőt, hogy a esetleg neki nem pozitív de segít így is, az a segítség.
1139. • 2012-12-05 11:38:03
Igazad van, képviselnie kell mindenkit. Kérdés csak az, hogy kit és milyen mértékben képvisel majd? Én nem tartom jó ötletnek, ha a szervezésben üzletileg érdekelt személy látja el a képviseletet. Abban is igazad van, hogy Pénzes névsora nem ismert. Az Ő vonatkozásában is csak bízni tudok, hogy olyan hozzáértő ember kerül a posztra, akit nem a személyes üzleti érdekei vezérelnek, vezértlhetnek. Félreértés ne essék, nekem nincs bajom Füredivel, csak a "modellel". Annak nagyon örülnék, ha valaki tényleg elég erős és képes lenne fenekestül felforgatni a múltat, viszont szkeptikus vagyok, hogy ennek szükségességét minden érdekelt belátja, és esetleg a saját hátrányára is képes lesz elfogadni. Mert egy biztos csak, hogy Pénzes programja jó. Én nem gondolom, hogy itt egyéni érdekeknek teret adva kell reformokat hozni. Az a véleményem, hogy elsődlegesen a SPORT és a RALLY érdekeit, értékeit figyelembe véve kell változtatni, és igen, csak az vegyen részt a versenyzésben aki a rally sport valódi szellemiségével, szabályrendszerével képes azonosulni.
Erre mondhatná bárki, hogy így sincs nevező. Persze, csak ha ezeket a változtatásokat évekkel ezelőtt meglépik, lehet, hogy ugyanezzel a létszámal, de nívós bajnokságunk lenne.
1138. • 2012-12-05 11:06:35
rallyroller, azt írod, hogy:"Nem is lenne bajom Érdi Tibivel, de Füredi megjelenése nálam is kiverte a biztosítékot. Pénzes Zsolti programját kell végrehajtani. A végrehajtót hívhatják Érdinek is..."
Pénze Zsolt programjáan nincsenek nevek, itt legalább vannak.
Miért? Lehet marad a régi csapat, csak nem Botkának fogják az új RSB vezetőt hívni, hanem Pénzesnek?
Vagy honnan tudod, hogy esetleg a másik névsorból nem kerülhet majd bele valaki az RSB-be ha a Pénzes nyer?
Van választás, van alternatíva, már ennek is örülni kellene.
És mi a bajod vele? Ő képvisel, ergo neki képviselnie kell a Markó a Lakatost is úgy mint Fodort, Üvegest, vagy bárki mást.
1137. • 2012-12-05 11:02:49
Munkaidőben nem irogatunk itt Tizot!

1136. • 2012-12-05 10:46:48
Természetesen nem a Te(Rallyroller) hozásszólásodra akartam reagálni, csak mellé kattintottam :).
1135. • 2012-12-05 10:45:14
" Egész életedben örök második voltál " - mondja ezt egy "sokszoros" TR bajnok....pfff...


Gondolom a 10 autós TR-ban minden rendben,ezért most ott segít ahol csak tud....
1134. • 2012-12-05 10:31:05
..."mely a Rallyesport minden résztvevőjének egyedi igényeit figyelembe véve, és valódi érdekképviselete mellett kívánja a hazai autósport társadalmat összefogni"

Felesleges ilyen meggondolatlan és legfőképp nem betartható írérettel kampányolni. Nem is lenne bajom Érdi Tibivel, de Füredi megjelenése nálam is kiverte a biztosítékot. Pénzes Zsolti programját kell végrehajtani. A végrehajtót hívhatják Érdinek is...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k