Eddig elől húzott, most hátul tol
Kőváry B!arna BMW-vel támad a pécsi pályákon
2010-10-12
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763412194
Napi oldal:
23044
Jelenleg:
910
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
618. • 2011-09-14 12:04:49
Akkor ki szabja meg azt, hogy egy sportbíró és egy biztonsági ember hol álljon??

Rábízzák egy biztonsági cégre, akinek fogalma nincs az egészröl?? Vicc lenne, bár tipikus magyar dolog.
Nem hiszem, hogy nem egyeztetnek elöre ezekröl a dolgokról, és nem vitatják meg hogy hol is legyenek többen/kevesebben, hol figyeljenek jobban stb stb...

Ha ez tényleg nem így müködik, akkor itt nem csak most, de máskor is ugyanilyen problémák lesznek.
617. • 2011-09-14 11:03:59
Hobbi, milyen érdekes megfogalmazás egy egészen más jellegű dologra. Mától hívjuk így?
616. • 2011-09-14 10:29:54
Gyurma. Csalódtam Benned, és azt hiszem ezt sokunk nevében mondhatom. Ez a fő baj bakker, hogy a sza.rt is dicsérni kell. Nem, nem voltak jók az árak, és ennek az ellenkezőjét ne magyarázd a sorban álló emberek számával. Nem, a Barna nem volt elviselhető, szánalmas volt, 10 emberből 10 ez a véleménye, és sokan remélik ez volt az uccsó ámokfutása. Neki vége. Ha nem ül vissza a trabiba, akkor elfelejtik az emberek.
De a leg szánalmasabb az amit leírtál. Kilopták a sisakot a német páros kocsijából, míg az ok táblát mutatták??? Hallod. Ez kész. Szegénységi bizonyítvány az országról az ország rally szurkolóiról, versenyzőiről.... Szégyenlem magam hogy ez megtörténhet. Valószinű hogy a németektől valaki még fog indulni nálunk rally versenyen. Szerencsére az IRC mezőny eleje, feledteti az emberekkel a problémákat. Remélem hogy a megmaradt 2 lehetőséggel jobban éltek, és nem csak hangoztatva lesz az hogy ez meg az kell még hogy jobb legyen, hanem tesztek is érte valamit. Addig is tanácsolom, az illetékes emberek menjenek ki pár külföldi meccsre, és tanuljanak, mert a jobbaktól tanulni nem szégyen. Szerencse hogy májusban lesz az irc, és kell akkor még apont mindenkinek, így esély van arra hogy indulnak sokan az elejéből.
615. • 2011-09-14 08:14:40
"Szerintem a rendezö mondja meg a biztonsági cégnek és a sportbíróknak, hogy hová kell állniuk, és neki kéne felvilágosítást is adni nekik, ahogy mi a feladatuk és mikor mit csináljanak."
Na itt látszik, hogy mennyire nem vagy képben...
614. • 2011-09-14 07:20:13
Nezd! Ez valakinek csak hobbi, es megengedhet maganak egy WRC-t. Ez addig rendbe van ha nem kezd masokat csalozni ha gyorsabbak nala. Nem mindenki tehetseges, de szeretheti a sportot nagyon. Ennyi!
613. • 2011-09-14 07:18:23
Jobbulást kívánok neked is és Gábornak.
Géza
612. • 2011-09-14 03:07:00
Azért arról még nem sok szó esett, hogy a lesajnált magyar N/R4 élmezőny mennyire elkente az Arai száját. Nem tudom, hogy mennyire tesztelt, meg ugye a hazai pálya előnye, de azért amit kapott, az még gombócból is sok lenne, ez mindenképpen megsüvegelendő teljesítmény. mosolygok
Az is érdekes, hogy először berzenkedtek a lassítók ellen, a végére meg az összes IRC élmenő azt nyilatkozta, hogy rendkívül gyosrsak, túl gyorsak voltak a magyar pályák, nem ehhez vannak szokva.
611. • 2011-09-13 23:42:34
Azt nem tudjátok, hogy egy verseny alatt egy Subaru Impreza S12 WRC hogy kaphat egy S2000-es Fabiától közel 10 percet? :D

Szerintem ez is elgondolkodtató...
610. • 2011-09-13 23:27:11
Ne védd K.B.-t ezt ekqrta, nem kicsit nagyon.
Az ő szavaival élve: Ülj le fiam 1-es !
Te is jól hallottad hogy sértő megjegyzéseket tett a versenyzőkre , és egyéb dolgok...
Ha nálad ez a műsor nem verte ki a biztosítékot , akkor veled is komoly gondok vannak.
609. • 2011-09-13 23:20:02
hogy jól tudott angolul azért enyhe túlzás, de megoldotta a feladatot...
608. • 2011-09-13 23:11:04
Amiket leírtál, abban részben igazad van, de hagy ne kelljen már kezet csókolni neki, amikor lehordja a szurkolókat minden hülyének. Miközben az ö butasága és készületlensége végett viselkedtek úgy, és lett rendetlenség.

Szerintem a rendezö mondja meg a biztonsági cégnek és a sportbíróknak, hogy hová kell állniuk, és neki kéne felvilágosítást is adni nekik, ahogy mi a feladatuk és mikor mit csináljanak.

A többi dolgot hibátlanul csinálta, le a kalappal, nagyon pontos és fegyelmezett, rendezett verseny volt.

De a nézök biztosítása és a megfelelö biztonsági intézkedések valamint egy hangosbemondó autó hiányoztak.
Ennyi.
607. • 2011-09-13 22:50:19
Azért mi tényleg elég furcsa ország vagyunk...

Mondom ezt úgy, hogy én sem voltam feldobva a hétvégén. De innen a monitor elől így lehúzni ezt a versenyt, az szerintem azért túlzás.

Nem tudom, hogy ki mennyire van képben, de az az anyagi kockázat, amit Jelen István személyesen felvállalt ezzel a versennyel, az önmagában is némi tiszteletet kíván. Azt gondolom, hogy nem túlzás azt állítani, hogy a komplett egzisztenciáját tette kockára. Nevetségesnek tartom azokat az utólagos hozzászólásokat, hogy akkor össze kellett volna rakni 500 Ft-onként, stb. Sokszor láttunk ilyet, beszélni könnyű, de amikor tenni kellene, akkor valahogy nincs jelentkező.

Lehet fanyalogni a prológtól 200 méterre lévő bekerített 500 Ft-os parkolóért, de itt a fővárosban 1 óra parkolás kerül lassan ennyibe. Nem volt kötelező, aki sétált 500 métert, annak ingyen volt....

Pofátlanul drága volt a büfé (ennek ellenére folyamatosan sorállás volt), de ti tényleg azt gondoljátok, hogy egy rendező egyezteti az árakat verseny előtt? Átnézi a biztonságiak önéletrajzát? Belehallgattat egy tolmáccsal a himnuszba? Vagy rákérdez a serlegesnél, hogy ugye ami évek óta jól működik, azt nem most fogod elrontani?
Eközben kapcsolatot tart minden versenyzővel, csapattal, tisztségviselővel, médiással, stb.

Én is azon a véleményen vagyok, hogy lehetett volna sokkal jobb. De azért amiket itt lejjebb olvasok, azok azért túlmennek a határon.

Nem sok nemzetközi versenyen dolgoztam, lehet, hogy ezek a külföldi csapatvezetők mindenhol, mindenkivel ilyen barátságosak, és nem azt mondják amit gondolnak. Nekem mégis őszintének tűntek, és nyoma sem volt annak a hangulatnak, amit ti itt lefestetek.

Az FIA és IRC megfigyelők tudtommal elégedetten távoztak!

Sok dolog tényleg nem jól sikerült a hétvégén, de még több minden igen!

Én a legs***abbul akkor éreztem magam, amikor kiderült, hogy a német páros versenyautójából kilopták a "nézők" a sisakot, meg a hansot amíg az OK táblát mutatták...

A Kőváry Barna témához:

Lehet rá is kiabálni, még igazatok is van sok mindenben. De aki kint volt a prológon, az tudja, hogy hosszú évek óta nem volt ilyen jó hangulat. Biztos ez nagy részben köszönhető a versenynek, a versenyzőknek, de szerintem Barnának is. Sok hülyeséget beszél, de ez sosem volt másképp. Ez egy stílus, amit sokan nem szeretnek. Sokan meg igen, nem hiszem, hogy ártott volna a rendezvénynek, sőt...

A díjkiosztóról nem is beszélek, mert azt nem is tervezte, konkrétan megcsinálta a prológot, ment egy IRC távot előfutóként, majd miután megérkezett a dobogóhoz, a kocsiban átöltözött, és lenyomott egy 4-5 órás díjkiosztót.

Ezek után azt hiszem belefér, ha nem volt minden pillanatban a helyzet magaslatán.

Jobb lett volna egy szpíker, aki egyforma hangsúllyal beszél órákon át, nem érti amit olvas, és elrontja a neveket, mert sose hallott róluk?

Jó lenne már egy kicsit látni a dolgok jó oldalát, volt verseny, nem is akármilyen. Nekem olyan emberek mondták, hogy látták, akik eddig talán egy perc rallyt nem néztek még.

Inkább meg kellene köszönni azoknak, akik ezt összehozták, és akik dolgoztak, hogy így sikerüljön.
Szerintem kevesen voltak, akik direkt rosszul csináltak valamit...

Májusban lesz lehetőség javítani!
606. • 2011-09-13 21:59:07
Minél hamarabbi felépülést srácok!!!
605. • 2011-09-13 21:28:34
Jobbulást Ferkó, Gábornak is! kacsintok
604. • 2011-09-13 20:31:47


Jobbulast a navigatornak!

603. • 2011-09-13 20:29:26


Udv!


En is az ev versenyere szavaznek. helyeslek


Sajnos magyar szindroma,dilettansok vezetik az orsagot,rendeznek versenyt,stb.Ahelyett,h beismernek es tanulnanak hibaikbol sajat magukat tomjenezik,az is igaz sok az okos ember ,mindeki ert mindenhez.Sosem lesz rend,normalis verseny,ha megis,azt az embert kicsinaljak egyhamar.


Ne feleltsetek,h biztos a Frank nak is elevulhetetlen erdemei vannak a futam megszervezeseben helyeslek
602. • 2011-09-13 20:10:55
Ferkó ha bármiben tudunk valamit itt Pécsett segíteni, hívj! Telefonszámom az adatlapomon
601. • 2011-09-13 20:01:53
Fotók a www.rallymedia.try.hu -n.
600. • 2011-09-13 19:58:07
Jobbulast...
Szoritunk ezerrel...
599. • 2011-09-13 19:30:56
Már ne haragudj,de igenis elvárható,hogy minden flottul menjen!Elvállta a rendezést és tudtommal nem 1 hét volt a felkészülésre.Minden követ meg kellett volna mozgatni,hogy MINDENKI elégedett legyen a hétvége után és azt mondják majd,ez igen.Nyílván nagyon okos emberek 1000xszámot vetettek és kiszámolták az adott keretből mire is futja.Biztos vagyok abban,hogy mindenki kinyitotta volna a pénztárcáját annak érdekében,hogy jól megrendezett ,szinvolnalas versenyt lásson!!!Utólag már azért ezzel takarózni,mi mennyibe is kerül hm...
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k