Eger előtt mondták
Körbekérdeztünk néhány versenyzőt
2011-04-01
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
764074904
Napi oldal:
1206
Jelenleg:
1136
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
722. • 2011-04-02 22:40:19
Sziasztok!

Nem vagyok egy panaszkodós típus, de most elszakadt a cérna nálam nagyon.

1) Úgy mentem a versenyre, hogy én és utasom megvesszük a belépőt. Így is tettünk
2) Úgy éreztem kihevertem a 2010-es OB versenyek gyalázatos versenyszínvonalát.
3) Úgy gondoltam az elvárásaim egy európai ország állampolgáraként normálisak!!!

Úgy látszik rosszul közelítettem meg ezt.

Ma a Baktai gyorson voltunk (pont ahol Duenék is) ahová sokan mentünk annak reményében, hogy jó és színvonalas versenyt fogunk látni. Hát ebben immáron sokadik alkalommal csalódnunk kellett.

Én ennyit nagyon régen nem unatkoztam egy felázott talajú merevrészegekkel teli erdőben!!!!!!! Élvezhetetlen versenyszervezés:

• nulla tájékoztatás (Kassai főordító hangos ember még csak nem is lassított nálunk, nem volt a környéken normális térerő)
• nulla szolgáltatás (felázott talajú parkolókban elakadó, vagy bejutni sem képes autók, 0 versenybírók és személyzet, 0 nyilvános WC stb.)
• keservesen gyenge minőségű és csigalassú az első osztály 70 %-a.
• méltánytalanul kevés és hamar megfogyatkozó másod osztály.
• hatalmas csúszás és a „ normál” menetben is sok indokolatlan szünet.

Nem hiszem el, hogy nem ilyen kritikán aluli színvonalú lesz a Mecseki IRC futam is, és hogy nem fogunk ország világ előtt égni mint a Reistag.

Magamat a kulturált és talán még fizetőképes rallynézőnek tartom. Ezért én nem fogok pénzt és időt áldozni. Nem éri meg. Előbb fogok elmenni pályaversenyekre, vagy külföldi rallyra mint hogy még 1 x Magyar Bajnokira kimenjek.

Fontos megjegyezni, hogy a nézők zöme ma már nem a gyorsautók szeretetéért megy ki a rally versenyekre, hanem a mértéktelen piálásért, ocsmány lealjasodásért és a nagy tömegben elkövethető hangoskodásért. Ez elkeserítő. Ez a tiszteletre és elismerésre korántsem méltó MNASZ és RSB tisztségviselőnek, rendezvényeket szervezők és a teljes szövetségi tagság munkájával szemben kiállított szegénységi bizonyítvány. Amíg ezen emberek a sportban vannak, addig ez nem fog megváltozni (KOKO ma is ott feszített a pályán egy tűzpiros autóban, hogy sülne ki szeme).

Szomorú! Sajnálom, hogy ezt kell írnom és nem azt, hogy minden milyen jó volt.


Üdv: Nadams
721. • 2011-04-02 22:10:25
A rendezés meg olyan amilyen...sosem értettem miért nem lehet egy rendezvényt nagyobb csúszás nélkül levezényelni, de hogy már lassan a kiírásban benne lesz a csúszási idő is, az katasztrófa.... Pech-nek vesztenivalója nem volt, főleg, hogy előttünk még kereket is cserélt, megunta, és leadta a menetlevelet...ezzel minősítette a futamot.
Szokásos pár embert ki lehet emelni, többi a túrában , meg pár jobb sprinten sem tudna bizonyítani!
720. • 2011-04-02 22:03:05
Voltunk ma nézni színes durrogós autókat. kb. ennyi történt :D
Asi hozza formáját, de jobban örülök Bútor vezetésének, legalább a sírósok nem tudják mire fogni, hogy kapnak...Tiszta szégyen, hogy egy "kezdő" S2000-nek kell megmutatni, ezeken a semmirekellő pályákon is meg lehet verni az N-es autókat! és a többiek? egy-két kanyarban szemmel láthatóan nagyobb kanyarsebességet produkált pár N-es náluk....pont ott ahol gyengébbek......aztán fogjuk a sok egyenesre jah....arra...
De holnap is megyünk! mert a sztárok mellett indul az RTE mezőnye is, még bennük bízunk :)
719. • 2011-04-02 21:46:21
"Azt viszont nem értem, hogy miután etap lett miért kellett percenként indítani őket?"

Ezt most komolyan kérdezed???? nemértem nemértem nemértem
718. • 2011-04-02 21:12:49
Hát én ma Szalókon voltam, voltak érdekes dolgok de annyira nem bosszantott fel senki, csak ez a fránya csúszás ne lett volna!A gyújtogatót tuti kinyírnám de ez van... Azt viszont nem értem, hogy miután etap lett miért kellett percenként indítani őket? Ha leengedik egyszerre a mezőnyt tuti ne lett volna ennyi csúszás! A belépőről meg annyit hogy ott ment be az ember ahol akart... persze fizetés nélkül...
717. • 2011-04-02 20:20:24
ezexerint te egy másik ralirádiót hallgatsz,
vagy csak én nem értem milyen információ hiányzik még számodra az adásból...
716. • 2011-04-02 19:44:27
mindig vannak előfutók, muszáj nekik menni az első autó előtt. te magad döntsd el, hogy megéri-e...
715. • 2011-04-02 19:40:27
2 reklám között infót is dobhatnának. attól, hogy hozzászoktunk h s***, még jogos a felháborodás
714. • 2011-04-02 19:18:42
Ez az információ a menetlevél leadását követő két percen belül elhangzott a rádióban.
713. • 2011-04-02 19:17:19
két kérdésem van:
1: Te melyik raliversennyel kapcsolatos információt kaptad meg ma, és az elmúlt két évben a pálya mellett álva hamarabb, mint az a RallyeRádióban elhangzott, és milyen forrásból?
2: Ismered azt a gazdasági fogalmat, hogy: REKLÁM???
712. • 2011-04-02 18:46:27
V. Pech: GAME OVER ( szerintem megunták a magyar stílusu versenyzést vagy szervezést)
711. • 2011-04-02 18:25:09
Rallyrádió híre: " a szervízpark büfében dr pepper üditő kapható" ja az, hogy mi van a szakaszokon az nem igazán fontos vigyorgok

A rallylive is naprakész kurvár@.



















































































710. • 2011-04-02 18:13:19
Ezt hallottam én is! Nagyon osztotta és igaza van! Kalap fos az egész rendezés.
709. • 2011-04-02 18:01:29
SZIASZTOK ! vasárnap érdemes kimenni a versenyre?
ORB előtt ugyan úgy mennek az előfutók is?

köszi.:) (amúgy baktára mennénk)
708. • 2011-04-02 17:01:26
szóval akkor aki ma 1500-ért kiment versenyt nézni, az nézte a nagy semmit mérges nemértem
707. • 2011-04-02 17:01:18
SZIASZTOK ! vasárnap érdemes kimenni a versenyre?
ORB előtt ugyan úgy mennek az előfutók is?

köszi.:) (amúgy baktára mennénk)
706. • 2011-04-02 16:46:14
Álltunk a rajtban egy órát, hogy aztán leguruljunk etapba.
/rallyrádió Radó Pista/
705. • 2011-04-02 15:15:41
Spitzműller műszaki hiba miatt kiállt.
704. • 2011-04-02 15:10:33
Asi kormányszervó hiba miatt esett vissza a 4. Gyorson. A mostani szervíz során derül ki ,lehet e orvosolni a hibát.
703. • 2011-04-02 14:59:06
Rossz kép xDDD neszóljszám neszóljszám neszóljszám neszóljszám neszóljszám neszóljszám neszóljszám neszóljszám neszóljszám neszóljszám neszóljszám
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k