LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Egy probléma sosem probléma
Bujdos Mikiéket a vizesárok állította meg
2011-08-17
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
770228650
Napi oldal:
7330
Jelenleg:
939
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
144. • 2011-08-12 09:38:31
Mindjuk például azért, mert a ReBull is először a látványos, veszélyes, extrém sportokba ölte a lóvét, majd később hozta a "rendes" autósportba
143. • 2011-08-12 05:56:19
valami mégse működik jól,mivel nézők csak elenyésző számban voltak.(mondjuk itthoni versenyen is egyre kevesebb van)
ezek a tények.
mert a néző a látvány miatt megy,és,ha az a kevés látvány neki túl sokba kerül,vagy fárasztó az út,no akkor esetleg megnézi a videót.
a nézőt ki kell csalni a pálya mellé,mert elfogy a szponzor,és ha azok elfogynak teljesen akkor csak a számlagyárosok autókáznak már.
ITT A HELL PÉLDÁJA!!!MIÉRT A DRIFTBE TESZI A SZPONZOR PÉNZ JAVÁT?I?I?I?I?I
142. • 2011-08-12 00:51:52
Most komolyan ezen is elkezdtek vitázni? Én Esztergom mellett lakom ami nem dél, és hamarabb leértem volna Aradra mintha Zemplénbe kellett volna mennem, szóval ne kezdjük már a messze van mert külföld. Új pályák...ez a rally lényege, sőt a szállás se hiszem, hogy drágább lenne ott mint nálunk.
Az meg, hogy duzzogunk, mert itinerből nem tudunk menni, mindenki köszönje magának.
141. • 2011-08-11 22:24:35
Pingvin!
Teljesen igazad van, ha nincs miből akkor nincs miről beszélni szontyoli

De én azokra gondoltam - bár ez a hozzászólásomból igaz nem jött le - akik gondolkodás nélkül rávágták, hogy márpedig Ők nem jönnek le, függetlenül attól, hogy megtehetnék-e vagy sem.

Sajnos ezek között nem kevés tehetős "versenyző" is volt. Szerintem bánhatják a döntésüket!

140. • 2011-08-11 21:36:39
Inkább örüljetek annak, hogy így is van, akinek nagy örömet szerzett az aradi verseny - lásd ervinbv előző oldalon olvasható hozzászólása!
Köszi a képeket Ervin!
139. • 2011-08-11 21:27:40
Messze nem akarat kérdése... Pingvinnek van igaza. Sajnos sírok
138. • 2011-08-11 20:01:53
Van például svájci frankos hiteled????
Ha van, neked is tudnod kellene, nem minden akarat kérdése !!!!!
Ha nincs akkor most már tudod.
Nem sokan vannak ma itthon akik néhány 10 km-nél többet tudnak utazni a rallyért, vagy bármi másért.
137. • 2011-08-11 19:55:50
Elsősorban akarat kérdése!
136. • 2011-08-11 19:25:56
ez nyilván csak fáradtság kérdése....
135. • 2011-08-11 18:40:48
A Te hozzáállásoddal nem érdemes kivinni. Viszont azokéval akik rajthoz álltak azokéval mindenképp!

Ha vetted volna a fáradtságot, hogy kigyere és nem csak videón látottakból fikázz a fotelből, lehet Te is más véleményen lennél!
134. • 2011-08-11 18:31:03
Szóval megéztem a Kazár féle videót.Feltünt,hogy nincsenek nézők!!!Hol voltak?Mindenki itthon maradt?Érdemes kivinni versenyt?Így valakinek rövid távon olcsóbb?
nem jól látom?
133. • 2011-08-11 18:24:06
Martin már 4 évvel ezelőtt is nagyon tudott.És valóban itt az ideje már, hogy komolyabban vegyék!!!!!
132. • 2011-08-11 15:53:18
Gratula Demjén Martinnak!

Mégiscsak jó kocsi az EVO VI ??? helyeslek király

És végre Janika nyert!
Csak sajna nem voltam ott és nem láttam élőben a versenyt...
131. • 2011-08-10 10:55:56
Egy elképzelt telefonbeszélgetés:
A) Szia, baj van , kilyukadt a hűtő.
M) Ugyan, hát ezt tiltott szervizzel meg tudjátok oldani.
A) Nem tud bejönni a szervizkocsi, és rövid az etap.
M) Akkor vége.
A) Nem lehetne a Mecsek inkább 2 nap, 2 verseny?
130. • 2011-08-10 09:33:34
" én a 3. és a 8. gyors vizesárkánál álltam, ott nem történt semmi"
Ezek szerint a nagy ASI sem tud mindent, mert a cikkírót rossz vizesárokhoz küldte. Inkább edzéskártya ügyben kellett volna jobban figyelni. vigyorgok
129. • 2011-08-10 09:16:21
De most tényleg…
Egyszer rájön, hogy nem megengedett eszközökkel játszik?
- turbó
- átvágott pálya
- incidens a kerékkulccsal
- tiltott szerviz
- tiltott tréning

És mindent ki lehet magyarázni, meg piros telefonon pár szavazatért elintéztetni.

Most meg az mondja a „versenybírók úgy vélték”?

Majd megkérünk egy újságírót gyártson a saját szavaival egy homályos összeesküvés elméletet?

Komolyan gondolom felháborító, ami itt megy! El kellene ismerni, most tényleg igazoltan megsértette a pályabejárás szabályait, lejáratta a magyar mezőnyt, és főképpen manipulált az azonosító jelzéssel.
128. • 2011-08-09 17:41:21
Na, de most komolyan.
Már ott tartunk, hogy egy kommunikációs cég meséli el helyettük a tutit, és a meséből az derül ki, hogy ők nem is tehetnek semmiről, ott sem voltak, de a kövek bezzeg igen.
És hogy már előre tudták, hogy ez lesz...
Tehát mindenki hülye, csak ők nem!
Lásd: RVO.
127. • 2011-08-09 15:02:19
„Büntetést kaptam, mert a versenybírók úgy vélték, többször jártam be verseny előtt a pályát, mint ahányszor a szabályzat engedélyezte. Amikor a Felügyelő Testület kiszabta rám az egyperces büntetést, nem akartam vitatkozni, így nem fellebbeztem. Döntésükkel nem értek egyet, mert én mindenben a versenykiírást követtem, szabályosan készültem a futamra. Ennek ellenére nem akadékoskodtam, minden figyelmemet a versenyre fordítottam, hogy bizonyítsam, képes vagyok hátrányból indulva is az első hely megszerzésére. Sajnos egy nagy kő szó szerint eltérített a cél felé vezető útról.”(rvo.hu)

Ez vicc. Itt többen is más műsort néznek. Szégyen......
126. • 2011-08-08 14:40:11
NA ! Helyre kerültek a dolgok !!! .... nevetek
125. • 2011-08-08 13:14:49
nyilatkozat

És íme a nagy MAGYAR valóság.

"...Engem nem nagyon érdekelnek ezek a dolgok körülöttünk, már megszoktam..."

Lefordítva nekünk mindent lehet, mindent meg is szoktunk tenni, és majd piros telefonon vagy mogyoródon pár szavazatért elintézzük.

FELHÁBORITÓ!

Nem megszokni kellene, hanem messze elkerülni ezeket az ügyeket.

Engem érdekelne, hogy a hamis rajtszám használatáért nem- e kellene külön - igen szigorúan - a versenytől függetlenül büntetni?
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k