Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Egyre feljebb
Balogh Janiék gödörből indultak, de három futamgyőzelemmel zártak
2012-11-30
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
684305173
Napi oldal:
67962
Jelenleg:
897
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Mély gödörből vágott neki 2012-nek a Balogh János – Holczer Dániel páros az Evo IX-essel, de év közepén már jól látszott, hogy elkapták a kellő ritmust, és egyre inkább szorongatják az ellenfeleket. Három győzelemmel zárták az évet, melyről ezúttal is Jancsival beszélgettem.

Hogyan értékelnéd az idei éveteket?
Nehezen indult, úgy tűnik, az elején nem igazán tudtunk felpörögni és talán még akkor maradtak elvarratlan szálak is. Az első futamon, a Bükfürdő Rallye-n közel sem hoztuk azt az eredményt, amit elvártunk és szembesülnünk kellett azzal, hogy még mindig le vagyunk maradva. A verseny végkimenetele arra indíttatott, hogy át kell ezt az egészet gondolnunk. Az autóval is voltak teljesítménybeli problémák, egy rejtélyes hibával szembesültünk, ami az év elején sorra előjött, már Bükfürdőn jelentkezett, Mecseken is észleltük, és itt sajnos ki is estünk motorprobléma miatt. A rá következő versenyen, azaz a Veszprém Rallye-n még mindig meglepődve tapasztaltuk, hogy a kocsi továbbra sem tudja azt a teljesítményt nyújtani, amit elvártunk volna tőle, de akkor már a beállításokban akkorát ugrottunk előre, hogy murván versenyképesek voltunk. Bár volt olyan pályák, ahol nagyon hiányzott a teljesítmény, így ott talán jobban igyekeztünk, vagy nem volt kellően szerencsénk, de az utolsó gyorson a kategóriánk vezető pozícióját elvesztettük egy defektből kifolyólag. Ott ez keményen hátravetett minket, annak ellenére is, hogy be tudtuk fejezni a futamot, hiszen ez volt az a kulcsmomentuma a bajnokságnak, ami az éves értékelésben nagy szerepet játszott, hiszen ha itt nyerni tudunk, minden másként alakulhatott volna. Bükfürdőn még sem én, sem az autó nem voltunk ütőképesek, tudtuk, hogy már csak egy minimális dolog hiányzik, de ha ezt utólag kell kiértékelni, akkor az már azt jelenti, hogy nem szereztünk pontot, korlátozottak a versenyzési lehetőségeink. Mecseken szerettünk volna ütőképesen odaállni, így az ózdi túraversenyen elindultunk tesztelési szándékkal, ahol már voltak jó megmozdulásaink. A Mecsek Rallye-n – ahogyan utólag kiértékeltük az eredményeinket – azt láttuk, hogy még mindig nem voltunk annyira jók, mint ahová vártuk magunkat, ráadásul egy műszaki hiba miatt nem is tudtuk befejezni…

egyre_feljebb_2

Veszprém Rallye?
Az már jó volt! Ott már tudtunk gyorsan menni, és ez adott is egy kellő biztatást a hátralévő versenyekre, pedig ekkor már arról beszélgettünk, hogy milyen irányba mozduljunk, ha ez a magyar bajnoki sorozat nem hozza számunkra a várt eredményt. Kitartást tanúsítottunk és végül folytattuk az itthoni szereplésünket. Aradon már tudtunk nyerni és nemzetközi szinten is helyt tudtunk állni. Az aszfalt beállításainkkal továbbra is sokat foglalkoztunk, erre az egész év során kellő figyelmet fordítottunk, igyekeztünk az autót ütőképessé, a beállítások szempontjából a lehető leggyorsabbá varázsolni úgy, hogy azzal tudjak gyorsan menni. Az apró pozitív jelekből építkezve már jó úton jártunk!

 egyre_feljebb_1

Milyen volt a folytatás?
Az aradi és kassai verseny az ismeretlenségéből adódóan egy egészen más típusú versenyzést igényelt. Az év során a 6 futamos bajnokság végén jött a komlói rendezvény, ami azért volt kulcsfontosságú számunkra, mert szerettünk volna a jól ismert magyar pályákon is valami maradandót alkotni az idei évre vonatkozóan, és ehhez kellően fel is készültünk. Itt már az autó is ereje teljében volt, ütőképes, versenyképes volt. A Baranya Kupát hibamentesen úgy tudtuk zárni, hogy nyertünk és ez az utolsó három győzelem az év szempontjából nagyon jól jött, hiszen így amilyen rosszul indult, olyan jól zárult!

egyre_feljebb_3

Melyik volt a legjobb verseny?
Sajnálom, hogy a veszprémin hiányzott egy pár nüansz, mert igazából azt élveztük először az idei évben, ott már úgy éreztük, hogy nagyon jó minden, ez már egység, mind a páros, mind a csapat, mind pedig az autón belül (bár ez utóbbit azért már korábban is éreztük), az ambíció újra felerősödött! A Baranya Kupa is nagyon tetszett, jó visszagondolni rá, és eredmény szempontjából nekünk biztosan ez volt a legjobb! Ezt a két futamot emelném most ki, de nehéz lenne egy mellett letenni a voksomat.

Mit vársz a jövőtől?
Hogy ezt az utat tudjuk folytatni! Azon dolgozunk, hogy ehhez megteremtsük a feltételeket, és szeretnénk fejlődni, továbblépni, józan keretek között. Úgy érzem, jó az irány, jól állunk, de van még bennünk tartalék! A jövőtől ezeken az alapokon nyugvó, kiegyensúlyozott évet várok, ahol mind a csapat, mind az autó és a mi versenyzői kvalitásunk is kellően összekovácsolva jelenik meg egy izgalmas bajnokságban. Keressük a lehetőséget az R4-essel való versenyzésre… S2000-essel valószínűleg nem fogunk menni, mert az nagyon rózsaszín lenne…
Elég mély gödörből kellett kimásznom ebben az évben, volt kudarc gazdagon, de higgadtan, kellő önuralommal és kitartó, kemény munkával már biztosan jó irányba haladunk! Örülök annak is, ha minden így marad és tudunk tovább menni ezen az úton, de nyilván keressük az új kihívásokat, normális, józan keretek között.

Ez a hír most jelenik meg 3005. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k