Egyre feljebb
Balogh Janiék gödörből indultak, de három futamgyőzelemmel zártak
2012-11-30
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763301411
Napi oldal:
38868
Jelenleg:
781
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Mély gödörből vágott neki 2012-nek a Balogh János – Holczer Dániel páros az Evo IX-essel, de év közepén már jól látszott, hogy elkapták a kellő ritmust, és egyre inkább szorongatják az ellenfeleket. Három győzelemmel zárták az évet, melyről ezúttal is Jancsival beszélgettem.

Hogyan értékelnéd az idei éveteket?
Nehezen indult, úgy tűnik, az elején nem igazán tudtunk felpörögni és talán még akkor maradtak elvarratlan szálak is. Az első futamon, a Bükfürdő Rallye-n közel sem hoztuk azt az eredményt, amit elvártunk és szembesülnünk kellett azzal, hogy még mindig le vagyunk maradva. A verseny végkimenetele arra indíttatott, hogy át kell ezt az egészet gondolnunk. Az autóval is voltak teljesítménybeli problémák, egy rejtélyes hibával szembesültünk, ami az év elején sorra előjött, már Bükfürdőn jelentkezett, Mecseken is észleltük, és itt sajnos ki is estünk motorprobléma miatt. A rá következő versenyen, azaz a Veszprém Rallye-n még mindig meglepődve tapasztaltuk, hogy a kocsi továbbra sem tudja azt a teljesítményt nyújtani, amit elvártunk volna tőle, de akkor már a beállításokban akkorát ugrottunk előre, hogy murván versenyképesek voltunk. Bár volt olyan pályák, ahol nagyon hiányzott a teljesítmény, így ott talán jobban igyekeztünk, vagy nem volt kellően szerencsénk, de az utolsó gyorson a kategóriánk vezető pozícióját elvesztettük egy defektből kifolyólag. Ott ez keményen hátravetett minket, annak ellenére is, hogy be tudtuk fejezni a futamot, hiszen ez volt az a kulcsmomentuma a bajnokságnak, ami az éves értékelésben nagy szerepet játszott, hiszen ha itt nyerni tudunk, minden másként alakulhatott volna. Bükfürdőn még sem én, sem az autó nem voltunk ütőképesek, tudtuk, hogy már csak egy minimális dolog hiányzik, de ha ezt utólag kell kiértékelni, akkor az már azt jelenti, hogy nem szereztünk pontot, korlátozottak a versenyzési lehetőségeink. Mecseken szerettünk volna ütőképesen odaállni, így az ózdi túraversenyen elindultunk tesztelési szándékkal, ahol már voltak jó megmozdulásaink. A Mecsek Rallye-n – ahogyan utólag kiértékeltük az eredményeinket – azt láttuk, hogy még mindig nem voltunk annyira jók, mint ahová vártuk magunkat, ráadásul egy műszaki hiba miatt nem is tudtuk befejezni…

egyre_feljebb_2

Veszprém Rallye?
Az már jó volt! Ott már tudtunk gyorsan menni, és ez adott is egy kellő biztatást a hátralévő versenyekre, pedig ekkor már arról beszélgettünk, hogy milyen irányba mozduljunk, ha ez a magyar bajnoki sorozat nem hozza számunkra a várt eredményt. Kitartást tanúsítottunk és végül folytattuk az itthoni szereplésünket. Aradon már tudtunk nyerni és nemzetközi szinten is helyt tudtunk állni. Az aszfalt beállításainkkal továbbra is sokat foglalkoztunk, erre az egész év során kellő figyelmet fordítottunk, igyekeztünk az autót ütőképessé, a beállítások szempontjából a lehető leggyorsabbá varázsolni úgy, hogy azzal tudjak gyorsan menni. Az apró pozitív jelekből építkezve már jó úton jártunk!

 egyre_feljebb_1

Milyen volt a folytatás?
Az aradi és kassai verseny az ismeretlenségéből adódóan egy egészen más típusú versenyzést igényelt. Az év során a 6 futamos bajnokság végén jött a komlói rendezvény, ami azért volt kulcsfontosságú számunkra, mert szerettünk volna a jól ismert magyar pályákon is valami maradandót alkotni az idei évre vonatkozóan, és ehhez kellően fel is készültünk. Itt már az autó is ereje teljében volt, ütőképes, versenyképes volt. A Baranya Kupát hibamentesen úgy tudtuk zárni, hogy nyertünk és ez az utolsó három győzelem az év szempontjából nagyon jól jött, hiszen így amilyen rosszul indult, olyan jól zárult!

egyre_feljebb_3

Melyik volt a legjobb verseny?
Sajnálom, hogy a veszprémin hiányzott egy pár nüansz, mert igazából azt élveztük először az idei évben, ott már úgy éreztük, hogy nagyon jó minden, ez már egység, mind a páros, mind a csapat, mind pedig az autón belül (bár ez utóbbit azért már korábban is éreztük), az ambíció újra felerősödött! A Baranya Kupa is nagyon tetszett, jó visszagondolni rá, és eredmény szempontjából nekünk biztosan ez volt a legjobb! Ezt a két futamot emelném most ki, de nehéz lenne egy mellett letenni a voksomat.

Mit vársz a jövőtől?
Hogy ezt az utat tudjuk folytatni! Azon dolgozunk, hogy ehhez megteremtsük a feltételeket, és szeretnénk fejlődni, továbblépni, józan keretek között. Úgy érzem, jó az irány, jól állunk, de van még bennünk tartalék! A jövőtől ezeken az alapokon nyugvó, kiegyensúlyozott évet várok, ahol mind a csapat, mind az autó és a mi versenyzői kvalitásunk is kellően összekovácsolva jelenik meg egy izgalmas bajnokságban. Keressük a lehetőséget az R4-essel való versenyzésre… S2000-essel valószínűleg nem fogunk menni, mert az nagyon rózsaszín lenne…
Elég mély gödörből kellett kimásznom ebben az évben, volt kudarc gazdagon, de higgadtan, kellő önuralommal és kitartó, kemény munkával már biztosan jó irányba haladunk! Örülök annak is, ha minden így marad és tudunk tovább menni ezen az úton, de nyilván keressük az új kihívásokat, normális, józan keretek között.

Ez a hír most jelenik meg 3172. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k