Ez nem a mi versenyünk volt
Végül a kétszer is elszakadó váltó-bowden állította meg Duduékat
2016-06-27
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
773169199
Napi oldal:
45161
Jelenleg:
947
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Botka Rally Team
Kenotek Ypres Rally 2016
2016.06.25. - Belgium, Ypres

ez_nem_a_mi_versenyunk_volt_1

Nehezen indult az 52. Ypres Rallye a Botka Rally Team számára és a vesszőfutás egészen a 12. gyorsasági szakaszig tartott. Kétszer is elszakadt a váltó-bowden és emiatt idő előtt be kellett fejeznie az ERC belga futamát a Botka Dávid - Szeles Péter kettősnek.

A Citroën DS3 R5 az utolsó pillanatban készült el, a teszt elmaradt, a beállításokkal küzdöttek Botka Dávidék. Ennyi történt szombat reggelig a csapattal. „Folytattuk a vesszőfutásunkat. Ugyanaz történt, mint tegnap. Az egész verseny folyamatos problémákkal küzdöttünk, nem találtam a kocsiban meg azt, amit szerettem volna. Teljesen ellenkező dolgokat csinált, mint amit én akartam. Nem tudtam az úton tartani. Ez nem a mi versenyünk volt.” - mondta szomorúan Dudu.

ez_nem_a_mi_versenyunk_volt_3
 
Szombaton 10 gyorsasági, összesen 160 versenykilométer szerepelt a programban. „A beállításokkal egy kicsit sikerült javulnunk. Az volt a terv, hogy a zárónapon a négy körben folyamatosan állítgatjuk az autót, de aztán erre nem volt lehetőségünk. Három gyorsaságiból kétszer megforogtam. Mind annak tudható be, hogy valami nem úgy áll, ahogy kellene. Hasonló szituációkban normál esetben nem lett volna szabad megforogni. Biztos, hogy nem jók a beállításaink. Ez sajnos összefügg azzal, hogy nem volt tudtunk tesztelni az autóval.”

ez_nem_a_mi_versenyunk_volt_2
 
Nem tudták befejezni a versenyt a fiúk. „Már az első gyors felénél elszakadt a váltó-bowdenünk. Ilyenkor a váltókar csak lóg, nincs összeköttetésben a váltóval. Negyedik sebességi fokozatban mentünk másfél gyorsasági szakaszt és így kellett a szervizbe jutnunk. Ott kicseréltük a bowdent. Még két gyorsaságit tudtunk menni. Az egyiken megforogtunk, és igazából a következő volt az, ahol nem volt semmi gondunk. Időben sem volt olyan rossz, de még így is messze volt a jótól. Aztán a következő szakaszon újra elszakadt a bowdenünk, mint ahogy a hasonló autóval induló, élmezőnyben autózó párosoknak is. Nagyon sok volt a nagy tempóról való megállás, ahol nagy igénybevételt kap a váltókar és a bowden a sok, gyors visszaváltástól, ez lehetett a gond nekik is, nekünk is.”

ez_nem_a_mi_versenyunk_volt_5
 
Minden verseny egy külön kihívás az ERC sorozatban. „Ugyan már mentünk ezzel a kocsival aszfaltos versenyen, de minden más itt és igazából minden versenyen mások a körülmények. Nem lehet a versenyeket összehasonlítani és nincs is értelme, hiszen mindenhova más beállítás kell. Ez most nekünk nem volt meg. Az elejétől a végéig kínlódtunk, szenvedtünk. Egy percét nem tudtuk élvezni a versenynek.”

ez_nem_a_mi_versenyunk_volt_4
 
A korábbi tervekhez képest változtat a csapat az idei versenynaptárán: „Most tartunk egy szünetet és a Barum Rallye-n indulunk legközelebb. Előtte tesztelünk. Sokat tesztelünk! Hogy legyen értelme elindulni. Addig még lesz két ERC futam, de mindkét verseny olyan, amin nem lenne értelme indulnunk. A Barum pályái nagyon közel állnak a magyar gyorsaságikhoz. Ott lehetne élvezeteset autózni és az azt következő két verseny is jónak ígérkezik. A lett futamon és a tavalyi kedvencemen, a Cyprus Rally-n is biztosan rajthoz fogunk állni.”
 
Ez a hír most jelenik meg 2384. alkalommal
Share |
European Rally Championship 2016
Kenotek by CID LINES Ypres Rally 2016
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k