Ez nem a mi versenyünk volt
Végül a kétszer is elszakadó váltó-bowden állította meg Duduékat
2016-06-27
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
792827447
Napi oldal:
104629
Jelenleg:
1688
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Botka Rally Team
Kenotek Ypres Rally 2016
2016.06.25. - Belgium, Ypres

ez_nem_a_mi_versenyunk_volt_1

Nehezen indult az 52. Ypres Rallye a Botka Rally Team számára és a vesszőfutás egészen a 12. gyorsasági szakaszig tartott. Kétszer is elszakadt a váltó-bowden és emiatt idő előtt be kellett fejeznie az ERC belga futamát a Botka Dávid - Szeles Péter kettősnek.

A Citroën DS3 R5 az utolsó pillanatban készült el, a teszt elmaradt, a beállításokkal küzdöttek Botka Dávidék. Ennyi történt szombat reggelig a csapattal. „Folytattuk a vesszőfutásunkat. Ugyanaz történt, mint tegnap. Az egész verseny folyamatos problémákkal küzdöttünk, nem találtam a kocsiban meg azt, amit szerettem volna. Teljesen ellenkező dolgokat csinált, mint amit én akartam. Nem tudtam az úton tartani. Ez nem a mi versenyünk volt.” - mondta szomorúan Dudu.

ez_nem_a_mi_versenyunk_volt_3
 
Szombaton 10 gyorsasági, összesen 160 versenykilométer szerepelt a programban. „A beállításokkal egy kicsit sikerült javulnunk. Az volt a terv, hogy a zárónapon a négy körben folyamatosan állítgatjuk az autót, de aztán erre nem volt lehetőségünk. Három gyorsaságiból kétszer megforogtam. Mind annak tudható be, hogy valami nem úgy áll, ahogy kellene. Hasonló szituációkban normál esetben nem lett volna szabad megforogni. Biztos, hogy nem jók a beállításaink. Ez sajnos összefügg azzal, hogy nem volt tudtunk tesztelni az autóval.”

ez_nem_a_mi_versenyunk_volt_2
 
Nem tudták befejezni a versenyt a fiúk. „Már az első gyors felénél elszakadt a váltó-bowdenünk. Ilyenkor a váltókar csak lóg, nincs összeköttetésben a váltóval. Negyedik sebességi fokozatban mentünk másfél gyorsasági szakaszt és így kellett a szervizbe jutnunk. Ott kicseréltük a bowdent. Még két gyorsaságit tudtunk menni. Az egyiken megforogtunk, és igazából a következő volt az, ahol nem volt semmi gondunk. Időben sem volt olyan rossz, de még így is messze volt a jótól. Aztán a következő szakaszon újra elszakadt a bowdenünk, mint ahogy a hasonló autóval induló, élmezőnyben autózó párosoknak is. Nagyon sok volt a nagy tempóról való megállás, ahol nagy igénybevételt kap a váltókar és a bowden a sok, gyors visszaváltástól, ez lehetett a gond nekik is, nekünk is.”

ez_nem_a_mi_versenyunk_volt_5
 
Minden verseny egy külön kihívás az ERC sorozatban. „Ugyan már mentünk ezzel a kocsival aszfaltos versenyen, de minden más itt és igazából minden versenyen mások a körülmények. Nem lehet a versenyeket összehasonlítani és nincs is értelme, hiszen mindenhova más beállítás kell. Ez most nekünk nem volt meg. Az elejétől a végéig kínlódtunk, szenvedtünk. Egy percét nem tudtuk élvezni a versenynek.”

ez_nem_a_mi_versenyunk_volt_4
 
A korábbi tervekhez képest változtat a csapat az idei versenynaptárán: „Most tartunk egy szünetet és a Barum Rallye-n indulunk legközelebb. Előtte tesztelünk. Sokat tesztelünk! Hogy legyen értelme elindulni. Addig még lesz két ERC futam, de mindkét verseny olyan, amin nem lenne értelme indulnunk. A Barum pályái nagyon közel állnak a magyar gyorsaságikhoz. Ott lehetne élvezeteset autózni és az azt következő két verseny is jónak ígérkezik. A lett futamon és a tavalyi kedvencemen, a Cyprus Rally-n is biztosan rajthoz fogunk állni.”
 
Ez a hír most jelenik meg 2441. alkalommal
Share |
European Rally Championship 2016
Kenotek by CID LINES Ypres Rally 2016
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809
101112 13 141516
2025.10.24-25.

részletes infóink

2025.10.25.

részletes infóink

2025.10.24-25.

részletes infóink

2025.10.25-26.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k