Három az egyben... de még külön sem kellett!
Hasonló kérdésekre válaszoltak...
2012-04-11
interjúk • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
764165576
Napi oldal:
91878
Jelenleg:
950
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1593. • 2013-03-19 09:13:03
minden auto kap zöldkártyalapot minden műszaki vizsgán.
nem értem mit nem értesz.
1592. • 2013-03-19 08:19:30
Ha nincs certifikát,gyorsan csatolja hozzá mindenki a érettségi bizonyítványát...tánha azt elfogadják helyeslek

Bocsánat,de nálam már eltört a mécses.....
1591. • 2013-03-19 08:16:27
Huhúúúú!!!

Gyerekek ezt olvassátok el:
http://www.mnasz.hu/letoltes/ATB%20Kozlemeny%2006_2013.pdf

És ez egy hivatalosan kiadott dokumentum. Egy ATB által kiadott dokumentum...az a kisiskolás, általános 8 osztályt végzett tanuló, aki mondjuk szeret olvasgatni és olvas is az jobban meg tudja ezt fogalmazni. Kérdem én,hogy lehet egyáltalán egy ilyen dokumentumot közzétenni? Anyum aki védőnő az kinevet egy ilyet.Fogalmazási hibák,stilisztikai hibák...egy nagy katyvasz az egész.

Ha nincs forgalmi, akkor csatoljam a forgalmihoz a zöldkártyalapot...de hiszen már olyan sincs! Áháá akkor,ha ránézésre nem elég szép zöld a forgalmi színe akkor biza nem fogadjuk el,mert a zöld szín az nyugtat...istenem...

Köszönjük Emese....ismét:(
1590. • 2013-03-19 06:12:56
www.rabocsiring.hu
1589. • 2013-03-19 06:12:36
Nagy Pista

Küldtem volna mailt, de nincs elérhető címed...

Ma lesz nyílvánosságra hozva a nevezési lista!

Üdv.
1588. • 2013-03-18 20:46:13
Réthey úr!

Ez a mai gyöngyszem:
http://mnasz.hu/letoltes/ATB%20Kozlemeny%2006_2013.pdf

Elolvastad? Szerinted ez elfogadható?

Tekintsünk el a stilisztikai, nyelvtani és helyesírási hibáktól, (több, mint 30 van benne, egyetlen mondata sem helyes).

Tekintsünk el attól, hogy nincs aláírva.

De pl. attól nehéz eltekinteni, hogy bejön mint szakmai fogalom a "rossz kinézetű hegesztés". Ilyeneket Csepela barátod szokott írni, nem ő volt?

"Azok a biztonsági bukóketrecek, amelyeknek a gyártó nem tudja pótolni a cső certifikátját: a gyártó leellenőrzi a ketrecet és egy felelősségvállalási nyilatkozatot kitölt, amit a certifikáthoz kell csatolni."
Hogy tessék?! Ha nincs certifikát, akkor a nyilatkozatot kell a nemlétező certifikáthoz csatolni?!

"csőcerifikát formában kitöltött papírban tudjuk elfogadni."

2013, hivatalos, MNASZ oldalon megjelent közlemény. Gratulálok.
1587. • 2013-03-18 15:08:05
Sziasztok valaki tud rallycross nevezési listát?kösz
1586. • 2013-03-18 11:09:19
Pedig mennyire áhítoztam anno egy Réthey cső iránt...

Viccet félretéve.Az,hogy pont Gyurmát kell betalálni az nevetséges... Aki egy kicsit is nyomonköveti a dolgokat,nehezen tudja elhinni,hogy bármiféle "újítás, fejlesztés" amit az MNASZ-hoz, vagy éppen a sokat emlegetett emberkék itt az előző hozzászólásokból, az csak a közjót szolgálná...

Abszolút igazat adok Gyurmának. Amíg ilyen emberek vannak a tűz közelében nem lesz itt semmi...sokszor mondtam már,olyan ez mint a politika...Annyira szűk kis résen látnak ki a fejükből ezek az emberkék,hogy bármit is mondasz ellenpéldának az nem jó,nem úgy van vagy egyszerűen csak butaság.

Az kétségtelen,hogy a pénz beszél...de elkezdhetne már beszélni az ész is,mert tényleg tönkre megy itthon a Magyar rallysport...fájó pont az nagyon,ha az ember zsebébe nem vándorol a pénz,de emiatt lehúzni,meg lesz.rozni minden mást az azért eléggé komolytalan. neszóljszám
1585. • 2013-03-18 10:15:26
Csuri,

Köszönöm, nyilván nem én tudnám a legtöbbet tenni, de azt gondolom, hogy legalább nem ellene tettem sosem.

Réthey úr találkozott valakivel, aki kikérte a véleményét, sőt ígért neki sok szépet amit ő elhitt. Ugyan az az ember nyilván szemben áll velem valamiért, és mivel Réthey úr velem soha egyetlen szót sem váltott személyesen leszámítva egy-két korai ajánlatkérést, nyilván inkább annak hisz, aki neki kedvezőbb dolgokat ígért, vagy csak meghallgatta, és tényként kezeli, hogy én egy rosszindulatú ártó ember vagyok, anélkül, hogy a tényeket figyelembe venné.

Én nem hibáztatom őt, még az is lehet, hogy pont így viselkednék a helyébe eleinte. Az már kevésbé magyarázható, hogy amikor az ember konkrét tényeket ír, ami cáfolja az ő tévhitét, akkor ezt hogyan hagyhatja teljesen figyelmen kívül. Ismerünk ilyet sokat, nehéz velük mit kezdeni...

Kedves Réthey úr!

A 2-3szoros ár nem hazugság, konkrét, személyes tapasztalat. Persze nem állítom, hogy ugyanarról a termékről beszélünk, de azt igen, hogy mindkettő minden hatályos szabálynak megfelelt akkor, amikor kaptam az ajánlatot. Autót sem egyformát vesz mindenki, ezen gyerekes dolog megsértődni.

Ez mellékes, csak azért amellett, hogy szinte minden tényt figyelmen kívül hagysz, amit írtam (pl: Feind, és Guba szabálytalan ATB vezetése, szakmaiatlan, megalapozatlan, és jogszerűtlen szerződés-tervezet, rossz, félrevezető tájékoztatás Feind, Guba, Csepela, Katona, S zamos részéről, rosszindulat, fenyegető magatartás, és boszorkányüldözés az ATB-ben, és még sorolhatnám.) Viszont hazugnak, és ártónak próbálsz beállítani, amire egyetlen fegyvered, hogy a stílusomat, és most már a helyesírásomat is kritizálod. Ez kb annyira releváns, mintha azt mondanám, hogy te rossz csöveket csinálsz, mert nem szép a színe annak, amit láttam.

Sajnálom, hogy te is olyan ember vagy, akit a véleményformálásban nem nagyon segítenek a tények...

Ostobának nevezel, amiért azt mondom, hogy nem tudok olyan balesetről, ahol a hatályos előírásokat teljesítő bukócső bármilyen személyi sérülést okozott? Vagy azt állítod, hogy az ATB által átvett csövek nem teljesítik ezeket? Azt hiszem egyik eset sem az én ostobaságomat jelzi...

Azt gondolom, hogy amíg ennyire szűk résen át kémleled a valóságot, addig jobb, ha nem állsz neki nyilvánosan kiosztani senkit, mert egész egyszerűen nem vagy képben.

További jó munkát, koncentrálj arra szerintem.
1584. • 2013-03-17 22:03:06
Csak Tudnám, hogy miért Pont a Gyurmát kell bántani?!?!?
Miért pont abba kötnek bele, aki a legtöbbet tudna tenni a magyar autósportért a RALLYért , ha nem ez a pénzsóvár banda lenne az MNASZ élén! Sajnos sokan nem látják, hogy az ilyen emberek tudnák újra felépítetni az eddig lerombolt és mára a szinte semmire sem alkalmas magyar autósportot!
Ezért van az, hogy Magyarországon mára csak a focit ismerik el mint sportot!
1583. • 2013-03-17 20:53:37
Köszönöm, hogy az időhiány ellenére végigolvastad! Szomorú hír, hogy a lényeget annyira fogtad fel, mint a matematikáét! Az is csak annyira csalafinta dolog, mint amit leírtam. Nem kell feltétlen mögélátni a 2x2-nek, lehet egyszerűen tudomásul venni, hogy jobbról-balról 4.

Ezekkel a tényekkel "szemben" (nálam: mellett) vagyok elfogult. Nem Neked, hanem az e sorokat olvasó (nem árt ismételni) félinformációkon alalpuló önkéntes mérvadás által esetleg megtévesztett jobbra érdemes versenyzőknek, rajongóknak, csapattagoknak magyarázom többedszer ugyanazt, bár jóllehet ők már elsőre értették.

Sokan ismernek, nem én vagyok az az ember, aki kifogásolhatná és épp ezért kifogásolná a stílust! Pont les***om, milyen stílusban mond valaki igazat, vagy ferdít csúsztat. A szándék és a tett érdekel! Teszem hozzá: a "stílusod" kevesen neveznék stílusnak, pusztán azért mert cseppet sem stílusos. A kisebbik baj, hogy egy közepes felkészültségű magyartanár pirossal fedné a sorokat, a nagyobbik, hogy a mondandód híján van mindenféle konkrétumnak, alternatívának és legfőképp érvelésnek.

Igen alattomosan sugallod a "valamiért"-tel, hogy hátsó szándékkal írok. Csak nem ismersz valakit, aki tesz itt ilyet? :)

Lehet, hogy a sportszakmai alelnök úr még rajtad is túltesz, de javára írom, hogy ezt nem itt, esetleg gyanútlan és információéhes közönség előtt gyakorolja.

A matematikához való érdekes kapcsolatod már nem is boncolgatnám :) A kétszeres-háromszoros árról annyit, hogy
kiválóan illik az általad sorozatban szállított rosszindulatú ferdítések, ...(lásd fentebb) sorába, mi több: átlépett a hazugság kategóriájába.

Mindamellett, hogy én talán túlértékelem a bukóketrec jelentőségét, az azt bagatellizáló soraid már az eddigieken is túlmennek: teljesítik az ostobaság kritériumait.

"Ezt" (vita helyett) valóban lezárjuk :) Akkor is, ha az utolsó szó jogán fröccsentesz még valamit.

A cél (többen értették) nem a Te meggyőzésed, hanem a fentebb említett közönség ébresztése, vagy szavahihatőségedben való kétkedésük erősítése volt. Ezúton köszönöm meg aktív közreműködésed!

1582. • 2013-03-17 19:57:15
Mindegy, nem fontos. Nekem a karosszéria = vázszerkezet, lévén hogy önhordó lemezkarosszéria.
1581. • 2013-03-17 19:07:43
Minden mondatban másról fogunk beszélni? Most a vázszerkezetről kérdezel, miközben a karosszériáról volt szó. Ráadásul bukócsöves autóknál, nem guruló fürdőkádaknál.
1580. • 2013-03-17 18:39:00
Biztos vagy benne hogy néhány év egy versenyautó vázszerkezet élettartama?
Forma-1-ben esetleg...
1579. • 2013-03-17 18:20:35
:) Merevíti az nem kétséges.
Csak itt nem erről volt szó, hanem élettartam növelésről. Nem értem miért olvastál mást.
1578. • 2013-03-17 15:34:51
Nem hinném hogy így van, de úgy is vannak itt szakértők erre.
Szerintem egyértelmű hogy merevíti a lemezkarosszériát a bukócső, nem tudom hogy miért gondolod másként...
1577. • 2013-03-17 15:05:34
Persze, és azokon pont nem segít semmilyen cső. Sőt, egy kézen meg lehet számolni, egy versenyautó padlólemezének élettartamát években, és az is tökre független a csőtől... Szóval nem értem, hogy min hosszabít a cső.
1576. • 2013-03-17 14:58:35
Kari,
láttál már repedező ponthegesztéseket, vagy csomópontokat fáradt karosszérián?
1575. • 2013-03-17 14:50:58
Bocs, de ennyi időm nekem sincs, hogy ezt végigolvassam, igyekeztem felfogni a lényeget azért átfutva.

A tisztségeket hagyjuk, ahogy utaltam rá, közgyűlésen, 2/3 feletti többséggel sok minden lehetséges...

Nem vitatkoznék már tényleg, mert irtózatosan elfogult vagy valamiért. Persze lehet, hogy ez tényleg abból a meggyőződésből jön, hogy aki kritikával illet valamit, az sarat dobál. Szerintem azért a dolognak a valóságalapját is illik megnézni, mielőtt ezt kijelented, bár lehet, hogy a stílus mindentől függetlenül elfogadhatatlan néhányak számára. Sajnos pl a sportszakmai alelnök úr arroganciáját, és stílusát még így sem közelítem, vagy mondhatnék még példákat, ami persze nem mentség.

Készséggel elfogadom, hogy van létjogosultsága a két-háromszoros áron adott bukócsőnek, amit te képviselsz, és valóban, a legszebb munkák között van itthon. Ettől még nem hülye az, aki harmadáron csináltat elfogadható színvonalú csövet, van igény erre is, meg arra is.

Szerencsére bukócső miatt nem is tudom mikor volt utoljára sérülés, így ez azért nem annyira életbevágó kérdés, az FIa szabályok egész jól rögzítik a minimumot.

A baj pl. azzal van, hogy olyat akar előírni az ATB, amihez nincs joga, hiszen ő nem szabályalkotó, hanem kizárólag végrehajtó szervezet, még ha ezt nehezen is értik meg a vezetői!

Húznék egy párhuzamot a sportrendszámmal, ott is nemes volt a cél, támogatható, és pont a hozzá nem értés vitte el abba az irányba, ahol - számomra - vállalhatatlan lett a végeredmény, és ki merem jelenteni, hogy amit kaptunk, az nem jó. Ugyanettől tartok ebben az esetben is, elő lesz írva valami, amivel a végén már sem a csőgyártók, sem a versenyzők, sem senki nem ért egyet, és senkinek nem jó ez eredmény.

Majd kiderül. Attól az ATB vezetőtől, aki jegyzőkönyvezett ülésen megkérdezi, hogy "meddig homológ egy lejárt homológ alkatrész?" attól én nem várok sokat továbbra sem. De gyártott Guba csövet is, kérlek nézd meg ha teheted, és mondd el a véleményedet róla!

Nap mint nap bizonyítja alkalmatlanságát, és gerinctelenségét is sajnos, pont mint Feind. És ez nem sárdobálás, ez tényekre alapozott erősen negatív vélemény.

Zárjuk le, legközelebb azért nézd meg, hogy ki mondja amit hallasz, és ne higgy el mindent, amit hallasz :)

További szép vasárnapot!
1574. • 2013-03-17 14:24:22
A bukóketrec ami növeli a karosszéria élettartamát?
A többi mondandód is ennyire értelmes, mert akkor nem is kell elolvasnom...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k