Három az egyben... de még külön sem kellett!
Hasonló kérdésekre válaszoltak...
2012-04-11
interjúk • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
764114604
Napi oldal:
40906
Jelenleg:
1620
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1293. • 2013-02-05 19:16:42
Ha a nagy közúti csapatásod során a családom alól fogod kiütni az autót,akkor Én meg a Te vállad fogom megveregetni! Valamivel. És ez sem duma! helyeslek
1292. • 2013-02-05 16:43:21
Feind helyett Guba... ott vagyunk ahol a part szakad.
1291. • 2013-02-05 15:57:28
Egy verseny biztos meglesz tartva mert azt nem mi rendezzük az pedig a Kassa rally.A sprintesektől hiába gyűjtik a fejpénzt indulóktól függően a tervek szerint 500-1500ft között nem lesz mire elkölteni.Jó hogy végre készlet az RVSZ murva bajnokság ki írásával csak verseny nem lesz.
1290. • 2013-02-05 00:46:27
Másik érdekesség: a Veszprém Rally kivételével a többi öt ORB futam eddig aszfaltos volt. Idén cserélődik valamelyik murvára, vagy jönnek a "vegyes" versenyek?

Reméljük, hogy a Budapest és Mecsek Rallyknak idejében kerül rendezője és minél kevesebb zökkenő lesz az áhított megújulás évében!
1289. • 2013-02-04 22:10:23
Hát Bükfürdőre idén nem kell készülnünk... http://www.mnasz.hu/letoltes/1_2013.sz.%20RSB%20kozlemeny.pdf
kiváncsi vagyok végül hány OB futam lesz megtartva...
1288. • 2013-02-04 19:31:38
Sajnálatos hogy februárban még nincs "igazi"versenynaptár mérges
így aztán lehet tervezni..................
Legyen komolyabb gépátvétel a sprinteken és meg van oldva a probléma.De ha csak a szivatás megy irigységből akkor úgy is mindegy sajnos.
Hajrá SRT!
1287. • 2013-02-04 17:32:39
Eléggé hanyag szervezésű volt sok verseny, azért nem árt a komolyabb elővigyázatosság. Nem feltétlenül kell megvárni amig konoly anyagi és emberi károk lesznek.
Persze valamivel több amatőr vesenyre valószínűleg szükség lenne...
1286. • 2013-02-04 15:22:42
Gratulálnék az MNASZ-nek, és mindenkinek!
Mi a cél a sprintesek szívatásával? Csípte a szövetség szemét, hogy ez volt a legnépszerűbb versenysorozat ebben a nyomorék országban és nem tudtak elég pénzt lehúzni rólunk!
Azért egy ceredi sprinten 200 feletti nevezés... Elgondolkodnék Pénzes úr! Ha ennyien fogunk ezentúl a közúton csapatni, lehet, hogy nem veregetik meg a vállad a szervek! Mert menni fogunk az biztos! Ha legálisan nem lehet, hát majd megyünk ahogy lehet! Rá lehet kenni a dolgot a biztonságra,bár nem hinném, hogy bármelyik sprinten lett volna komolyabb baleset mint akármelyik túrán!! Duma!
1285. • 2013-02-02 10:58:52
Egy kis beszámoló Pénzes Zsolti nyíregyházi fellépéséről:

racing.hu/hir/20130202_penzes_zsolt_tervei_a_2013_as_esztendore
1284. • 2013-02-01 19:26:24
vizsga 45,kötelező 36 ezer/év
1283. • 2013-02-01 17:55:07
Sztem anélkül, Mnasz gépkönyv 18, szakvélemény 16, teljesítménymérés huszonharminc, plusz a vizsgadíj.
1282. • 2013-02-01 15:42:55
műszakival együtt?
csak kérdezem mert dilemázom sportrendszámozzak vagy ne.
1281. • 2013-02-01 14:49:19
3betű 3számost hivatalosan lepapírozni versenyautónak, papírköltségileg 50 ft környéke.
1280. • 2013-01-31 20:14:39
http://rallyedream.blog.hu/2013/01/31/ralinaptar#c18943515
1279. • 2013-01-31 19:26:49
azért nem egyformán számolunk mert én azokat a költségeket nem számoltam amiket mindegy milyen rendzsámod van akkor is kikell fizetni.
3 betü 3 S***** rendszám sem jön ki olcsóbban mint a sport rendszám.de én nem akarok kampanyolni vagy bármi a sp mellet mert semmi közöm hozzá csak itt régebben mindenki 200 ezrekről beszélt most meg ha átszámolom ugyan annyira jön ki mint egy hagyományos rendszám.
Azoknak igen jó megoldás akik nemtudták vagy akarták honositani versenyautójukat a regadó miatt.
viszont ha a hivatalos versenyauto forgalmis 3 betu3számosodat átcsinálod sp re akkor vissza már nem lehet alakitani mert végleg kivonják a forgalomból. bizonytalan
1277. • 2013-01-31 15:01:23
Mondjuk a régi rendszerben sem túl olcsó a vizsgáztatás, aki azt választja: Mnasz gépkönyv 18, szakvélemény tizenX, (nem tudom, kelle-e a gépkönyvhöz Mnasz vezetői licenc, mint régen, akkor az további költség, plusz minimumvizsga-díj+ utazás Pestre), teljesítménymérés 20-30 ezer ft. Egyik verzió "vonzóbb" a kispénzűeknek, mint a másik. szontyoli
1276. • 2013-01-31 14:28:12
levi.b Nem egyformán számolunk ezek szerint! Nekem 95140-re jött ki! Ja! És mindent pesten kell inténi!!! Az meg nincs közel!!! (Lehet nem is fér bele a 150-be...)
1275. • 2013-01-31 14:25:34
Ezeket az összegeket nem tudom hogy számoltad ki??, de ha a kiírt szerint 1-4. lépés számait összeadod, az 95.140.- Ft
feketén fehéren le van írva...
Elviszed gépkönyvre, gondolom tankolod a húzókocsit, veszel pályamatricát, aztán felmész megint a központi okmányirodába tankolsz, pályamatrica stb...
Intézed ezt Nyíregyházáról, az 245 km oda...kiszámolod az még lehet 50-ből ki sem jön. Lazán beleugrik 150be, lehet kisem jön. Kinti papírosoknak, sosem létezett papírosnak megéri az tuti. Sőt egy jó dolog.
Nem az volt írva senki nem fogja használni,hanem az hogy nem sokan. Aki átalakítatta hivatalosan a kocsiját és így használja 3 betű 3 szám, nem nagyon akar még egy ilyen procedúrán résztvenni és némi kp-től megszabdulni csak mert sp rendszámja legyen.
Részemrőlezt a témát lezárom.
1274. • 2013-01-31 09:14:24
Mik a járulékos költségek 50 ezerért?
eszerint a cikk szerint 60 e ft biztositással együtt a sportrendszám.+gépköny ami akkor is kell akármilyen rendszámod van.
a P rendszám 250 e ft/év és nemfogadják el sehol már.
marad még az illegális szlovák rendszám ami szintén hasonló költség mint a sp rendszám.
és ha alakinek hivatalos magyar rendszámos a versenyautója az sem sokkal olcsóbb.
szóval miért nemfogja ezt senki használni?
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k