Három az egyben... de még külön sem kellett!
Hasonló kérdésekre válaszoltak...
2012-04-11
interjúk • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
764076902
Napi oldal:
3204
Jelenleg:
1492
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1113. • 2012-11-29 08:33:59
Kedves Zsolt!
Talán régi kapcsolatunkra való tekintettel elnézed nekem,
hogy most (kivételesen) nem értek veled egyet.
Csupán csak a Te hsz-od miatt olvastam el az új RSB
vezető elképzeléseiről szóló cikket. Összességében nagyon
reménytkeltőek az itt leírt tervek (a kortesbeszéd mindig
szép), kivéve azt a szakaszt, amiről Te is véleményt
mondtál:

"Szándékunkban áll a regisztrált rallyeversenyek számának
limitálása, egy átfogó az egész országra kiterjedő rendszer
felépítése.  Szeretnénk ezen versenyek regisztrációját az év
első negyedében elvégezni, és azon csak indokolt esetben
változtatni az év során."

Ha ez az idézet arról szól, hogy a sprinteket, amatőr
rallye-kat továbbra is tűzzel vassal írtani kell, akkor ezzel
nem értek egyet. Azért nem, mert ezzel az elképzeléssel
azok az emberek, fiatalok lesznek elüldözve a rallye
környkéről, akik szűkös anyagi lehetőségeik ellenére
szeretnék űzni ezt a sportot, vagyis (ha e sportág esetében
lehet ilyet mondani) a "tömegsport" része lesz megölve,
ami a tehetségek feltűnését is gátolni fogja.
Nem arról van szó, hogy a biztonságos versenyzést, a
biztonsági előírásokat hanyagolni kell,de azokat
mindenképpen a realitás talaján kellene kezelni. Például elő
lehet írni a homológ és a lejárt homológ cuccokat is, de
tűzálló ruha (lejárt, vagy érvényes homológ) esetén azt
is lehet kérni, hogy a ruházat legyen "lángálló" (amibe
sokminden beleérthető), ahogy azt a szakmában méltán
elismert Legeza Miklós, a 2000-es évek elején, Nyirádon,
az általa rendezett (szerintem) sikeres amatőr rallye-cross
versenyeken tette.

A fenti idézet azon része, amely (nyilván) az amatőr
versenyek számának korlátozására utal, az olvasatomban
egyértelműen negatív.

Az "egész országra kiterjedő rendszer felépítése" pedig
monopolizációs törekvést jelent számomra.
A szűkszavú közlés miatt nem állítom, hogy értelmezésem
megfelelő, de szerintem mindenképpen bővebb kifejtést
érdemelne a téma.

Más, de azért a rallye-hoz kapcsolódva:
Én manapság már ilyennel hobbizok: lásd a képet.
(A 4x4-es paripát elvitték Prágába.)

45Le, 360Le/liter, 3-4kg/Le, de nem ez a lényeg,
hanem az, amit e szakág egyik élvonalbeli versenyzőjével
folytatott beszélgetésekből levontam. Nincsenek
szélesvásznú reklám matricák, de ha bekormosodik a
rezonátor belseje, lecserélik újra, mert az
tizedmásodperceket számít. Nem használnak porvédős
csapágyat, mert az lassabban gurul(!), és az újabb tizedeket
jelent, és így tovább...
A magyar rallye-ban egy-két olyan ember van, aki ilyen
mentalitással, sportként csinálja amit csinál, de ezeket az
embereket el is üldözik.
Ma már a rallye jövője nem azon múlik, hogy Pénzes Zsolt,
vagy valaki más az RSB főnök. A rallye jövője
Magyarországon a fejekben fog eldőlni, de addig
amíg "limitálásról", meg "egész országot átfogó
rendszerről" beszél valaki, nem lehet sok jóra számítani.

De ne legyen igazam...

1112. • 2012-11-28 23:27:59
Azt azért én nem gondolnám, hogy ha mondjuk Benik megjelenik egy licenszkérelemmel, hazaküldik...
1111. • 2012-11-28 22:42:51
A 2014 ORB nevezők közül kizártak sok régi IGAZI bajnokot...
Ha valaki mégis megtisztelné a bajnokságot utolsó lehetőség 2013...
1110. • 2012-11-28 21:21:17
Nagyon bizakodva várom, hogy mi lesz a sprinttel, mert idén is szerintem jók voltak! Remélem jövőre még jobb lesz, csak legyen eredmény időben, hogy lehessen tervezni.
1109. • 2012-11-28 14:12:11
Kiváló gondolat, hogy limitálják a versenyek számát, és egységes biztonsági, és műszaki feltételeket akarnak teremteni. Reméljük, hogy következetes és érdekmentes döntés születik. kacsintok
1108. • 2012-11-28 12:07:51
ez a pont gondolom erre vonatkozik ,hogy végre tisztába tegyék a mindenhétvégén 3 sprint az országba kérdést.

"
• Szándékunkban áll a regisztrált rallyeversenyek számának limitálása, egy átfogó az egész országra kiterjedő rendszer felépítése. Szeretnénk ezen versenyek regisztrációját az év első negyedében elvégezni, és azon csak indokolt esetben változtatni az év során."
1107. • 2012-11-28 11:46:22
Sziasztok!

Szerintetek, az ARK (amatör rally kupa) jövőre is lesz? Lesznek majd nagyon szuper jó sprint versenyek is? Vagy csak RTE R2 R1?
1106. • 2012-11-28 11:03:10
Ha ezeknek a tervezeteknek csak az egynegyede valóra is válna,már jövőre érezhető lenne a változás az ORB-be.Remélem,hogy sikerül végre abba az irányba elindulni,ahol újra érdemes lesz ORB futamokra járni!Biztos lesznek,akiknek nem fog tetszeni,hogy WRC-vel,meg lejárt homológ F2-essel lehet majd pontot szerezni,de mindenkinek nem is lehet mindig megfelelni!Én drukkolok,hogy sikerüljön ez a tervezet!
1105. • 2012-11-24 17:01:59
Ez elméletben tényleg így van, de nálunk erősítik a szabályt a kivételek :)
1104. • 2012-11-24 17:00:35
Még az is jó lenne...
Legalább 3 kéne hogy a dobogó ne legyen üres :)
1103. • 2012-11-24 13:04:26
Igazatok van inkább legyen kevés induló,de az világszinvonalú.
1102. • 2012-11-24 12:35:36
Melyik részét nem érted annak, hogy egy sportági szakszövetség által rendezett verseny komolyabb mint egy bármilyen önszerveződő autózgatás!?
1101. • 2012-11-24 11:54:42
"RTE bajnoksággá laposodik az ORB"????????????????????????????????????????
1100. • 2012-11-24 11:44:45
Brumi86 igen precízen leírta a szabályszerű eljárást. Figyelo sem írt valótlanságokat! Kíváncsi leszek pl. smidi és anulu reakciójára akkor, amikor valóban RTE bajnoksággá laposodik az ORB, esetleg a most helyzetbe jutó rendezői klán és az impotens MNASZ vezetés rábólintásával kinevezett, senki által meg nem szavazott, a versenyzőkből élő mb.szakágvezető egekbe emeli a versenyek nevezési díjait! Ugyanis ha tetszik, ha nem, ez lesz az érdeke!
Akik pedig ehhez asszisztálnak,- elsősorban az igazmondó S*****, a mindent túlélő Faluvégi és szegény, félreinformált Elnök úr majd szégyellhetik magukat mindazért, amit a RALLYE-ért "tettek"...
1099. • 2012-11-24 10:25:09
XXDDXX

Nem vagyok tagja az MNASZnek, csak utánajártam a dolognak...
Nagyon egyszerű a történet:
2004. évi I törvény - a sportról 65§ (4) "Kizárólag a szakszövetség, vagy az országos sportági szövetség előzetes írásbeli hozzájárulásával tartható olyan sportrendezvény, amelynek résztvevői a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységet folytatnak (veszélyes üzem). A szakszövetség, vagy az országos sportági szövetség a hozzájárulását nem tagadhatja meg, ha a sportrendezvény lebonyolítása a sportág hazai és nemzetközi versenyszabályzatában, valamint egyéb szabályzataiban meghatározott biztonsági előírásoknak megfelel, és megtartása a sportág versenyrendszerének (bajnokság) működtetését nem veszélyezteti."
68§ "...hozzájárulása hiányzik, a szakszövetség, illetve az országos sportági szövetség a sportrendezvény megtartását vagy a sportrendezvény nézők részvételével való megtartását megtiltja, vagy a nézők részvételét a sportlétesítmény meghatározott részére korlátozza. A szervezőt és a rendőrséget a tiltásról, illetve a korlátozásról a szakszövetség, illetve az országos sportági szövetség öt napon belül értesíti."

A hozzájárulást kérni kell, ezt nem tette meg. Innentől kezdve halálra volt ítélve a rendezvény.
1098. • 2012-11-24 10:17:24
Szeretném, ha a tényekkel vitatkoznál. Konkrétan senki nem szavazott rá. Igaz, vagy nem. Eddig még mindig olyan lett kinevezve, akire legalább voksolást írtak ki, és ha nem is kapott 50%-nál többet, de a legtöbb szavazatot. Miért nem lehetett megvárni, amig bejönnek a szavazatok? Miért kellett valakit, szavazatok nélkül előnyösebb helyzetbe hozni? Még Ferjáncz Attila idején, amikor az alapszabály úgy módosult, hogy az elnökség nevezi ki a szakágvezetőt, ettől féltünk, hogy az elnökség bármit megtehet, de szerencsére ez sokáig nem történt meg. Most itt tartunk. Pár ember akarata érvényesül. Várjuk a további önkényes személycseréket.
1097. • 2012-11-24 07:34:13
Te hány éves vagy, három?
1096. • 2012-11-23 23:25:16
Kedves Figyelő!

Ugy látom Te vagy az igazi magyar ember megtestesítője akinek semmi nem jó, és bármi történik csak a sza*t, rosszat látja!!
Ismered személyesen Pénzes Zsoltot?????
Töltöttél már vele egy beszélgetős estét többed magaddal, amit sok ellenszenv ellenére megszervezett hosszú évek után megint és tökéletesre sikerült ????
és fáradságot nem ismerve küzd azért hogy újra egységes legyen a rally pedig ez sokaknak nem tetszett??
Vagy csak Te vagy a napi MNASZ-t lehúzó ember???
Még semmit nem csinált de Te már mindent eltemetsz .
Nem kellene kicsit visszafognod magad és azután ítélkezni miután rosszat tett neked vagy a rallynak.
Még az esélyt sem adod meg a bizonyításra, addig milyen jogon ítéled meg munkáját???
Lehet hogy túrában van érdekeltsége de szerintem inkább a rallyban van érdekeltsége.
Mi a problémád a túrával? nem tetszik hogy a nagy érdeklődés miatt az MNASZ mindig is ellenszenvet mutatott pedig lehet hogy máshol volt a hiba??!!!
Még egy jó kis sprint versenyen is többen vannak mit a hőn áhított első osztályban, sőt akik ott indultak azok is benéztek túrába mert ott legalább még volt verseny akkor miről beszélsz.
Ne ítélkezz míg nincs negatív vagy pozitív eredmény.
Vége egy évnek új év jön nézzük meg mi lesz majd év végén ugyanitt írd meg megint mit tapasztaltál remélem változni fog a véleményed és tényleg lesz fény az alagútban.
kacsintok

Smidi
Schmidt Ádám
1095. • 2012-11-23 22:41:31
Szerinted hányan akarnak versenyt rendezni jövőre első osztálynak?
20-30 autókra.
1094. • 2012-11-23 20:46:22
Akár egyet is érthetnék, de akkor mondjuk ki, hogy az elnök úr tanácsadói arra játszanak, hogy szünjön meg az MNASZ Rallye Bajnokság. Az emnberük már negvan hozzá. Kineveztetni egy embert akire, mégegyszer kiemelem, bár ez olyan OV-s, SENKI NEM SZAVAZOTT azért mindenképpen furcsa.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k