Három az egyben... de még külön sem kellett!
Hasonló kérdésekre válaszoltak...
2012-04-11
interjúk • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
764008710
Napi oldal:
147719
Jelenleg:
1761
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
993. • 2012-09-01 12:07:41
Na Duen!
Büszke lehetsz a 991 és 992 hsz, sötétből vicsorgó, gyáva fórum tagok -netán barátaid- bejegyzéséhez!
(természetesen ide nem kell felhívást intézni a fórum szabályzatával kapcsolatban mivel Ms. Gyurmára ez nem hat ki kellemetlenül.....)

Ez az "kislányok", csak így tovább!! :)))
Ez igazán előre visz mindent a legjobb irányba!
Hajrá! Szerintem ezt még tudjátok fokozni!!!!
:))))))
992. • 2012-09-01 11:10:07
Ne bántsátok szegény Zsoltit!

Megvan most neki a maga baja...
Kiszabadult ugatott kicsit, de gazdái újra visszazárták a ketrecbe rárakták a szájkosarat, vicsorog kicsit, majd megnyugszik (már amennyire tőle telik).

És utána újra jöhet a s**g nyalás :)

(bár lassan majd gondolkozhat a következő érában :) hova is kell majd csapódnia, számosékhoz akiket egyszer már elkergetett, R007-ékhez csapódik e majd, vagy netán a kapzsi faluszélén új irányába mozdul)
991. • 2012-09-01 08:33:16
Kedves Zsolt
Gazdáid meg engedték hogy ugassál picit????
Nem gondoltál arra hogy karon fog őket és eltakarodjatok a magyar rallye világból még mielött teljesen tönkre teszitek!!
Szivesen nevezetelek volna genygombocnak es irtam volna mas stilusban amit erdemelnel de nem szeretnek a Duennek + munkatadni!!!
Ja es nem vagyok kivancsi a nagykepu bekepzelt valaszodra egyszeruen fogd meg a Számos haverod és a többiek kezétt és takarodjatok a p.....ba!!! :)
kacsintok
990. • 2012-08-31 14:57:29
Akkor "N" es motorral megyünk vizsgára?Értelmetlen teljesítméníből adót számolni.Butitani könnyű egy verseny autón.
989. • 2012-08-31 13:00:35
Igen, lehet.

Viszont már lehetett olyan rendőri állásfoglalást olvasni, hogy ha versenyautó, akkor legyen rajta sportrendszám. Ha egyszer rákerül a sportrendszám, azt szeretnék, hogy soha többé ne lehessen rendes magyar rendszáma, bár ezt nem találtam meg a rendeletekben.

Szóval lehet, de mostantól a műszaki vizsga előtt kell csináltatnod egy hiteles fékpadi teljesítménymérést is, gondolom ez alapján fogod a teljesítményadót is fizetni, és minden vizsgánál módosítják, nem is értem...

Jól látszik, hogy nem segítik elő, hogy maradj a hagyományos rendszámnál, az én magánvéleményem, hogy a SP felé kényszerítés felé fognak terelni mindenkit a jogszabályokkal.
988. • 2012-08-31 12:12:24
Kzsolt, R007, Duen, Gyurma,

Nincs most türelmem végigolvasni az előzményeket, de légyszíves válaszoljatok már az alábbi kérdésre

A jelenlegi formában levizsgáztatott, versenyautónak minősített autókon, ugye hagyományos rendszám van, ezzel akkor most lehet továbbra is üzemeltetni, vagy csak SP rendszám lehet jövőre?

Várom a visszajelzéseke, és Zsolt, ha lehet IGEN / NEM, ne valami hablaty legyen kérlek.

KÖSZI..........Forgi
987. • 2012-08-31 12:03:24
Roni, szerintem nincs igazad.

A legelejétől kezdve próbáltunk sokan, sokféleképpen segíteni, hogy ne az legyen, ami végül lesz szerintem.

Igazad van, senki nem fogta kézbe még, de másfél éve megy a huzavona.

Felkértek komoly embereket, hogy segítsenek, majd leírták a nevüket, de meg sem kérdezték őket, hogy jó-e ez így.

Lehetőséget említesz, de ez nem lehetőség, hanem jól láthatóan kényszer lesz. Nézve a rendszámokkal kapcsolatos rendőri intézkedéseket, borítékolható, hogy komoly problémák lesznek a régi és az új rendszámos versenyautókkal is.

Valóban, az MNASZ-nek kellene összegyűjteni az érveket, ötleteket, és képviselni az érdekeket. Ezt sajnos ennél nyilvánvalóbb esetekben sem teszi meg, az MNASZ ma működésképtelen már.

Ennek jó példája, hogy Katona Zsolt egy tanácsadója ennek a szervezetnek, és olyan dolgokban ad tanácsot, amiről fogalma sincs.
Valóban kissé rossz irányba mennek ezek a szóváltások, de a lényeg mégis az, hogy felemeljük a szavunkat egy olyan jelenség ellen, ami kifejezetten káros: akár a hozzá nem értő emberek pozícióba helyezése, akár az érdekeinkkel ellentétes rendeletek, jogszabályok megjelenése.

Az MNASZ képtelen a tagjai érdekeit képviselni, pontosan az elavult rendszere, és az alkalmatlan tisztségviselői miatt, és amikor nem képviseli az érdekeinket, akkor ilyen hibás jogszabályok születnek, amit baromi nehezen lehet majd módosítani, és mindenki a levét fogja inni.

Persze lehet, hogy én vagyok paranoiás, és Zsolti a megmentő1, és az alkalmas ember az SP rendszám ügyének összefogására, minden szép lesz és jó, örömmel fogok akkor mindenkitől elnézést kérni, legyen így!
986. • 2012-08-31 10:11:22
Még valami!

Ne felejtsétek, el ezt az oldalt olvassák a támogatók is!!!!!!!!!!!!
985. • 2012-08-31 10:09:35
Kedves Sporttársak!

Valaki szippantást emlegetett, ne tegyétek K. büdös van, ez egy trágyadomb! Van egy SP. rendszám lehetőség, mert még ember nem látta, fogta. Évek óta, inkább évtizedek óta váruk rá, most,hogy elérhető közelségbe került, savazzátok egymást lassan rendőrkézre adjátok, normálisak vagytok. Van egy jó lehetőség, ha vannak benne hibák ki kell javítani, az MNASZ-nek mint sportszövetségnek van lehetősége a gyakorlati felhasználásba kiugró hibák orvoslását kérvényezni. De könyörgöm hol a gyakorlat? Az adókkal kapcsolatban, ez egy hasonló szituáció mint egy E rendszám, ott vannak adó tételek. De nem lenne egyszerűbb az MNASZ-nek összegyűjteni a felmerülő kérdéseket és kérni egy állásfoglalást a kibocsájtótól? A KGFB nem lehet kérdés, jövőre olyan biztosítási szponzort kell keresni aki partner a probléma megoldásába. Az más kérdés, hogy miért nem dolgozunk előre, április óta várható az SP kijövetele, kinek újdonság, hogy kell biztosítás hozzá.

984. • 2012-08-31 08:43:06
Zsoltika,

Ha kihisztizted magad, mint egy óvodás, és kijutottál a saját képzeleted világából, amiben Duen egy csíra, én meg autókat vagdosok össze (ezen különösen jól mulattam :) ), akkor esetleg újra olvashatnád a kérdéseket, és az arra adott "válaszaidat"...

(Annak különösen örülök, hogy végül mindhárom alkalommal megmentettek a börtöntől, amikor oda kerültél majdnem, hiszen ha ilyen dolgokon kiborulsz, akkor ki tudja mi várt volna rád ott..)

De nézzük a "válaszokat":
A szövetség szerintem félrevezető a biztosítással kapcsolatosan, mert az sugallja, hogy egyedi árat kap, aki ezt a ki tudja miért reklámozott céget hívja. Ez nem igaz, kötött áras a bitzosítás, a Generali és az Allianz is 9100 Ft-ot kér havonta, a többiek nem nyilatkoztak még az árról a megkeresésemre.

Köszi, azt tudom, hogy lehet egy hónapra kötni, hiszen havi díja van, a kérdés az volt, hogy kiadják-e majd a rendszámot, ha nincs befizetve az egész év! (szerintem nem)

Azt is köszi, hogy a teljesítménymérés EU-szabály, ez mindent megmagyaráz! :)

Segítek: Az EU és az EGT területén is csak kétoldalú megállapodás, vagy viszonosság esetén használható a rendszám, létezik-e ilyen ez lett volna a kérdés, ha megérted.

Szerinted nem kell adókat fizetni utána, szerintem pedig ahogy a P rendszámra is, erre is lesz egy teljesítmény-adó változat.

Nem tudtuk meg, hogy a külföldről behozott autókra kell-e ÁFÁt és regisztrációs adót fizetni, ha SP rendszám kerül rá.

Azt viszont megtudtuk, hogy a rendszám jogosítottja a bejegyzett tulajdonos szerinted, tehát bérbeadás esetén versenyenként át kellene íratni a bérlő nevére?

Mindegy, be is fejezem, értelmetlen veled a kommunikáció, félelmetes, ahogy totális fogalmatlansággal nagy vehemenciával osztod az észt.... Már értem, hogy miért tiltottak le a fórumról, és ma sem fogják megsimogatni a fejecskédet asszem :)

Szép napot, ne érezd kötelezőnek reagálni :)

983. • 2012-08-30 22:51:36
Kedves Zsolt!

Már az is baj, ha a nekem szóló kérdéseidre válaszoltam?
Elnézésed kérem (vagy ahogy Te szoktad mondani: helyesbítek), nem fogok többet.

Évek óta azt szajkózzátok, h tudom, h a noname emberkék mögött kik vannak, de egy városi legendát kell megcáfoljak: nem tudom és nem is érdekel (és ha érdekelne se tudnék többet, mint mások) (tehát már csak ezért sem érdekel)

már csak másfél óra és jön egy új nap, amikor újra elmondhatod rólam, h CSÍRA vagyok
(ahogy ezt napok óta, naponta megteszed)

Addig legépelek egy Botka Endre interjút, mert a csírák már csak olyanok, h ilyenkor is ezt a s***os honlapot próbálják tartalommal megtölteni...

Szép estét a többieknek is
982. • 2012-08-30 22:49:20
Köszönjük a részletes tájékoztatást!
981. • 2012-08-30 22:41:49
Jó estét az uraknak!

Elnézést a feledékenységemért, de engem még mindig az érdekelne, ki ez a kzsolt? Honnan jött, mit keres itt, mit tett eddig a rallyért és azt miért tette? ...ja és meddig kíván maradni és ez idő alatt mit kíván még elkövetni?

Kinek-kinek mély tisztelettel:

rr

980. • 2012-08-30 22:40:06
Amúgy a válaszokat azért elolvastad?? Van még esetleg kérdésed??
979. • 2012-08-30 22:39:22
Nem várom el, hogy mindenki minden adatát ellenőrizd!
Ezt nem is lehetne fizikailag lekövetni.

Viszont ha már létrehoztál egy adatlappal kapcsolatos bejelntési lehetőséget, akkor legalább a bejelentett "noname" adatlapokat ellenőrihtnéd...

De természetesen ezt sem teszed mert pontosan tudod melyik mögött ki és miért van.

Milyen érdekes, hogy az én hsz-re rögtön tudtál reagálni...
Mikor pedig személyesen jelzem Neked, hogy mi az ami eléggé kulturálatlan, akkor azt mondod: ilyenek a fórumok...

Persze értem én, csak szerintem kulturálatlan.........
978. • 2012-08-30 22:28:03
Ezek szerint nem olvastad el alaposan a belinkelt szabályzatot...
Újra linkelem ITT
Kérlek olvasd át a 2/1.pontot.

Vagy hogy gondolod a telefonszámok leellenőrzését?
Hívjam fel az összes regisztrált tagot és ha más jelentkezik be a megadott telefonszámon, akkor alkalmazzak retorziót?
De most komolyan: Hogyan gondolod??
977. • 2012-08-30 22:19:02
Az általam korábban felvetett problémákkal miért nem foglalkozol (972.hsz-ben)???

Vagy azokra Nálad semmilyen szabály nem vonatkozik??
976. • 2012-08-30 22:10:04
fórum szabályzat

engem is érdekelnének a tényszerű válaszok Gyurma kérdéseire, ezúton szeretnék tájékozódni, kötekedés nélkül

megjegyzem: mintha Te válaszoltál volna kötekedve
(bár válasznak nem lehetett azt nevezni, ahogy Gyurma kérdéseit lereagáltad)
975. • 2012-08-30 22:09:44
Tisztelt ........(a hangvétel nem pótolja a függöny mögötti tartózkodást)!

Nem nézek le senkit! Sosem tettem! Egyszerűen a saját mutyi miatti hangulatkeltésből szerintem elég volt....

Más!

A feltett kérdésekre a válasz azoknak akik valóban szeretnének tájékozódni és nem a kötekedés a szándékuk:

-Ki kell-e fizetni előre 1 évre a KGFB díjat?
Egylőre -ebben az évben- csak a határozott idejú (7000HUF) kgfb köthető, ami 30 napra érvényes a kötés napjától. A hosszú távú megoldás kidolgozása folyamatban!

-Ki az SP rendszám jogosítottja, milyen módon ruházható át?
A gk -versenyautó- tulajdonosa. Sima átírással vagyonszerzési illeték megfizetése nélkül. Csak az adminisztrációs díj terheli.

-Létezik-e kétoldalú megállapodás, viszonosság bármilyen országgal az SP rendszám használatáról, ezáltal használható-e jogszerűen külföldön?
Az EU és az EGT országaiban használható. A többi országra vonatkozóan előre kell intézkedni ha a versenyző tudja hová megy.

-Miért közöl az MNASZ félrevezető információt a biztosítással kapcsolatosan? Hiszen a KGFB minden évre rögzített áras jelenleg, így nincs lehetőség "egyedi" ajánlattételre!
Az első kérdésben van válasz. Az MNASZ honlapján lévő telefonszám alatti ügyintéző segít benne, egyéb költség nélkül. NINCS SEMMILYEN félretájékoztatás!!!

-Elfogadható-e szerinted a jelenleg alkalmazott évi 109.200 Ft-os éves fix biztosítási díj?
Nem és dolgozunk rajta, hogy jövőre egy lényegesen kedvezőbb legyen.

-Mennyibe kerül egy SP rendszámra váró jármű szemléje?
Nagyságrendileg olcsóbb mint a jelenlegi műszaki vizsga!!!!!

-Mennyibe kerül egy SP rendszám ideiglenes forgalomban tartási engedéllyel, és indítási naplóval?
Az okmányiroda által meghatározott költségbe. (rendszám, forgalmi, napló ára)

-Milyen adókat kell megfizetni a kiváltott rendszám után, és mennyit?
Nincs külön adó. Egyébiránt a kérdés értelmezhetetlen.

-Miért nem kell az SP rendszámos autókon teljesítményt mérni, és miért kell minden hagyományos rendszámos versenyautón minden műszaki vizsgán?
EU-s szabály!!!!(ami "hagyományos gk, ott a gyári adat érvényes. ami átalakított, ott kell a mérési papír) Az SP rendszámra a státuszából kifolyólag ez nem mérvadó, ezért ott indifferens a KW.

-Hány SP rendszámot válthat ki egy tulajdonos?
Ahány versenyautója van. Nem összekeverendő a P-vel!!!
A rendszám autóra szól.

-Egy alvázszámra évente hány rendszámot lehet kiadni? Hogy értsd: Átíratható-e év közben az SP rendszám?
Igen átírható! Az autó viszi tovább a rendszámot. Újat csak akkor kell ha elvesztik és ha a régit már nem gyártják le többet...

-Mentesül-e az ÁFA fizetése alól az a jogi vagy magánszemély, aki SP rendszámmal helyez autót forgalomba?
Milyen ÁFÁ-ró beszélünk??

-Mentesül-e a regisztráció alól az a jármű, ami SP rendszámot kap?
Milyen regisztrációról beszélünk?

Bárkinek bármi egyéb kérdése van, a telszámom, email címem az adatlapon!

974. • 2012-08-30 21:46:25
Szerintem ez már kicsit övön aluli volt, Tisztelt Katona Úr!
Ha ön a fórumozók nagy része felettinek gondolja magát, akkor irányadóan mutasson azzal példát, a "lenézetteknek" hogy megüt egy bizonyos kultúráltsági szintet, és /vagy nem alacsonyodik a lenézett szintre.
Az előzőekben írt sorai mély megdöbbenéssel érintettek!!! és szerintem nem csak engem.
Ezek a (megygyőződésem hogy hirtelen, és azóta megbánt) gondolatok, nem vetnek jó fényt sem önre, sem a szövetségre!
Kérem viselkedjék legalább annyira Úriemberként , mint amilyennek gondolja magát!
Nagyon köszönöm, és a továbbiakban nem kívánok ez ügyből kifolyólag sem önnel, sem mással eszmét cserélni!

MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k