Három az egyben... de még külön sem kellett!
Hasonló kérdésekre válaszoltak...
2012-04-11
interjúk • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763968055
Napi oldal:
107064
Jelenleg:
1208
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
833. • 2012-03-29 21:15:40
Segíts légyszíves, írdmeg, hogy hol hallottál róla, hogy Miskolc sem lesz. Én is szeretném elolvasni. Egy kevés közöm volt hozzá.
832. • 2012-03-29 18:28:24
Akkor Hisztory EB sem lesz?Az azért elég érdekes,pláne úgy hogy a History bajnokság egy futamos lesz.
831. • 2012-03-29 17:12:28
Ja hogy már Miskolc sem lesz....az igen! Gratulálok! És akkor WRC-k újra meg minden....hahahaha..... ekkorát rég röhögtem...!!! :D:D:D
Na de sebaj, lesz túra! :D:D:D

Vicc kategória aki ezt így elintézte...
830. • 2012-03-29 16:37:22
Gyulay úron nem csodálkozom, ez egy tipikus narancsos propaganda beszéd volt, ahol a végstádiumos rákos beteg olimpiai bajnok atlétának van feltűntetve. Faluvégi sem lepett meg különösebben, mindíg megtalálja a nyelve helyét... Szegény Botka pedig reménykedik abban, hogy a mogyoródról kapott ígéreteket teljesítik majd, és nem hagyják benne a sz..ban!
A lényeg, hogy a rallye egyre jobban a háttérbe szorul! sírok
829. • 2012-03-29 16:22:53
LINK

Igényel ez bármiféle kommentárt?...
828. • 2012-03-27 20:08:51
Gyönyörű sajtóközlemény!Csak a hungaroring fényezése megy többi meg le van s...va.Hat verseny lesz???? Még a Bükkfürdö sem biztos,de ilyen bizonytalanságban nem lehet autót bérelni.A talán majd lesz verseny erre a szponzor nem ad semmit.Az rte,sprint,amatör versenyeket is meg akarják ölni.Ha így haladunk inkább külföldön fognak versenyezni:Ja és lehet,hogy olcsóbb is arról nem beszélve,hogy ott a versenyzőkért vannak.A "mentsük meg a rallyt"gyűlésen is össze vissza beszéltek.K Zsolt szerepléséről nem is beszélve.Csak arra nem jöttemrá,hogy a rallyér vagy ellene van.A Pénzes Zsolti elmondta a frankót a Szamos úr megsértődik és kirohan.Mi ez itt emberek óvoda!Inkább elkéne menni nyugdijba és engedni a hozzáértőket.(nem a tutajos és frakk urakat mert abbol nem lesz rally csak hungaroring.kiváncsi leszek egyáltalán idén lesz e verseny.Ausztriában a bükkfürdö utáni héten verseny van.Olcsóbb mint bükkfürdö és kb plusz 80km.Szállást még magyar országon is lehet találni.Itt biztos több indulo lesz.
827. • 2012-03-27 19:01:58
Szép ez az RSB közlemény, de Botka úr már megint zavarban van.
(vagy kzsolt vezeti félre)

Az MNASZ oldalán a versenynaptárban még mindig nem szerepelnek bajnoki futamok, valamint az
Elnökségi közlemény

arra kéri a szakágvezetőt, hogy tegyen javaslatot a bizottságának tagjaira. A közlemény meg azt mondja a szakági bizottság (egyszemélyes :) ) egyeztetett a rendezőkkel.
Ezen ellentmondásból is látható, hogy megint csak egyedül irányítja a rallyet, esetleg önjelölt segítőket alkalmaz.
826. • 2012-03-27 17:46:20
a link http://www.mnasz.hu/letoltes/4.sz.%20RSB%20kozlemeny.pdf
825. • 2012-03-27 17:45:15
hirtelen milyen sok versenyünk lett helyeslek még tartalék verseny is van. sőtt...külföldi tartalékverseny is helyeslek
824. • 2012-03-27 17:21:00
Ez így van, ahogy írod. Én már ezt régóta pedzegettem és a Frankót ezért már nem is említettem, mert a kusza szálak tőle erednek. Én rohadtul nem vagyok elájulva Norbikától (kövezzetek meg) sokkal de sokkal tehetségesebb fiatalok vannak nála lehetőségek nélkül, csak fel kellene karolni őket. Úgy látszik ez lesz az új irány a jövő generációja számára, beülni egy játékterembe (de nem a rossz oldalra) és talán felfigyel rájuk valami cyber guru.
823. • 2012-03-27 17:09:24
Sajnos be kell ismerni, hogy Frank-magyar rally 1:0 szontyoli
822. • 2012-03-27 17:05:09
Igaza van Gyulai úrnak! Első lépésként tényleg a legfontosabb teendő, a rally megtisztítása olyan formán, hogy meg kell szünteti a fiataloknak azt az egyetlen lehetőségét is amely lehetővé teszi számukra a rally megismerését, űzését. Ezentúl kevés lesz a papa által megépített autó, hiszen most már a legutolsó bivalybasznádi versenyre is minimum amatör gépkönyv kell, és mivel most már csak az MNASZ-nél regisztrált verseny rendezhető Magyarország területén a versenyek díjai is annak megfelelően alakulnak (drágulnak). Tényleg büszkék lehetünk arra, hogy minden autós sportág jól működik (főleg a ringen), csak a rally nem, azonban azt nem kellene elfelejtenie tisztelt elnök úr, hogy nem Fernando Alonso és Felipe Massa valamint nem Michaelisz Norbert és nem is a Zengő Dension Team választotta a szövetség élére hanem tulnyomó részben a most mosthagyerekként kezelt rallysok akok bíztak Önben. Végül is igaza van jöjjenek a cyber gyerekek, ahhoz nem kell más mint egy jó számítógépes játék egy két konzol és ha már megtanulnak vezetni akkor jöhet az internetes megmérettetés, azután pedig Duen kihirdeti az eredményt.
821. • 2012-03-27 10:34:03
"A tavaly januárban megválasztott új elnök és elnökség vezetésével sikerült elérni, hogy a korábban sokszor széthúzással vádolt, megosztott MNASZ egységesen felsorakozott a vezetőség mellé, és ez rövidtávon is eredményesnek bizonyult..."

Milyen egység?
Milyen eredmények?

Nincs IRC, nincs Eger, 2 héttel az első rallyverseny elött 22 nevező...

szavazatok 33%-ával kinevezett szakágvezető.

Sportszakmai Alelnök nem tudja nagyságrendileg mennyi pénz van, pénteken megígért versenynaptár még ma sincs fönn

Soroljuk még?

Uraim mogyoródon mást jelent az egység, mást az eredmény...
820. • 2012-03-27 10:29:11
Eza alényeg kérem, csajok jó kocsik, csillogás a pompa. Közben ezek az emberek tették tönkre önös érdekük miatt a magyar rallyt. Gratulálok nekik. Szakmai vezetés? Ugyanmár, nevetnem kell.
819. • 2012-03-27 07:06:42
818 hozzászólás és egy sem dicséri a Magyar nemzeti autóellenes szövetség jelenlegi munkáját :((( Gyulai annyit tud az autókról hogy motor van benne és nem kell evezni :)))
818. • 2012-03-26 15:05:06
Jó napot Mindenkinek!
Most olvastam az indexen a MNASZ vezetőjének nyilatkozatát. Hát... ritka s***ul hangzott. Elismerem, a vízen ügyes de az autósporthoz mennyit ért?(mondjuk meg is fízették érte. Dolgozom 32 éve, fizetem az adót, hogy az ország működjön, a sportolók jól keressenek, de még senki jó állást nem ajánlot érte.) Megmondom: ennyit. Ha úgy van ahogy mondja, akkor itt a rally vége. THE END!
Jó estét Mindenkinek!
817. • 2012-03-26 12:37:11
Ez a matek rendben is volna,de felvetődik a kérdés:-ha jól tudom-a mai napig nem sikerült a tavalyi IRC futamon dolgozó sportbírók és egyéb segítő személyzet tiszteletdíját kifizetni!!!Hol a baj?
815. • 2012-03-25 21:56:32
Versenyzői mozgalom a Rallye OB megmentéséért ahogyan azt én láttam...

Sokan voltunk, de nem elegen. De ha elegen lettünk volna, akkor se történt volna semmi. Hiába van véleményed, tartsd meg magadnak.
Az első 2 óra az Eger rally által okozott helyzet "kirúzsozása"volt. Hozzáteszem, hogy senki nem mondott igazat.
A Lakatos family a hiányzó pénzekről beszélt, pedig ilyen anyagi jellegű hozzájárulást még egyik rendező sem kapott soha.
Tavaly meg tudta rendezni az Eger rally-t? Meg hát...
Botka Endre a s***ból próbál meg várat csinálni, de ő sem varázsló, nem sikerült.
Füredi Andris hogy miért mondta le az eger rally-t?? Családi okok? Dehogy! Az ő helyében én is ezt tettem volna! Ha az RTE nem fér bele az időtervbe, akkor az indulók létszáma miatt tuti bukó a rendezvény.
MNASZ részéről megmutatkozott Szamos Miklós aki már akkor is ott volt, amikor alakult az MNASZ. Kiöregedett, lássuk be.
2012 van. Nem fog működni a 25 évvel ezelötti hozzáállás! Miért nem beszélnek a sportminisztériummal támogatás ügyében? Ahelyett hogy olyan embereket tartanak csak az MNASZ nél akik azért járnak be hogy felvegyék a fizetést, tenni is lehetne valamit.
Az RTE kupasorozatnak is minden évben van névadó szponzora. Az ORB nek is lehetne. Fel kell venni egy alkalmazottat, aki fiatal, marketinget tanult, és el kell inditani szponzor után.
A jelenlegi helyzetet, hogy miért ilyen népszerűtlen az ORB csak is a hosszú évek munkája alakította ilyenné. Hiába tették meg RSB vezetőnek a Botka Endrét, ebből a s***ból még az ő "szakmai tapasztalatával" sem lehet várat építeni.
Az RTE hogy tud gazdaságos lenni, amig az ORB versenyek nem? Egyszerű! Nincs versenyző! Ennek első oka anyagi. És megint a rossz pénzéhes üzletpolitikát alkalmazzák, mint ahogyan azt már megszokhattuk állami szervezetektől. Szigorítások, nagyobb terhek a versenyzőkre. lehúznák az utolsó bőrt is rólunk, csak hogy nekik még jó legyen. Pedig igazából ha fele annyiba kerülne, akár 2x annyian is indulnának rajta. Én is szivesen mennék rally1 ben, de ilyen árak mellett nem tehetem meg. Fele annyi pénzből kimegyek inkább Romániába versenyezni, és jól érzem magam. Gyúcsááány is megmondta! "El lehet menni kérem szépen, itt lehet minket hagyni, csak tessék"
A még ha szocializmus lenne, legalább még működhetne. De a jelenlegi diktatúra ellen tenni nem tudsz! Legalábbis mi versenyzők nem. Aki tudna is tenni valamit, az a Botka Endre. Ha akarna is igazán tenni valamit. Végre egy közülünk való (versenyző, sportbarát) ember is odaférkőzött az RSB be. Bele lát hogy mi megy valójában. Ha végre nem dugná a fejét a homokba, akkor kiforgathatná azt a sok éves kussolás által okozott s***t, amit rejteget a tisztelt MNASZ.
Érdekes módon tavalyról megmaradt egy 10 es.... Lehetne venni belőle időmérő eszközöket, hogy ne kelljen bérelni. Persze bérelni sokkal jobb, mert több pénzt lehet ki-be tologatni. Van pénzmozgás, és Hudinizés.Ahogy valamelyik értelmes versenyző(nem láttam ki volt) mondta, ki lehet adni a lassítókat reklám céllal.
Vagy ahogy Pénzes Zsolti mondotta, az egész ORB bonyolítását ki lehet adni egy külsős cégnek, aki lebonyolítja az éves versenysorozatot.
Persze az nem jó az MNASZ nek, mert akkor mindösszesen csak 1 számlát kapnának, vagy adnának ki évente. Nem lenne tényleges pénzmozgás.
Inkább a nyugdíjazáson kellene elgondolkodni kedves Szamos Miklós ,mert erre az asztalra már nem tudsz letenni semmit, elvenni meg nem tudsz, ha nincs miből.
Ha népszerűtlen az ORB, akkor nem az RTE-t kell baszogatni. Mészáros Iván mindig is azt akarta, hogy a Rallytúra legyen a rallyutánpótlás nevelő.
Aki már úgy érzi hogy elég jó, úgy is átmegy versenyezni rally1 be. Tavalyi bajnokaink is idén rally1 ben szerettek volna menni, de nincs! Én is mennék szivesen, de már a gépkönyvezésnél gondaim adódnának, ahogy Tajmel Tibi is próbálta volna ebbe az irányba terelni a szót, csak az az agresszív hozzáállású kopasz csúnya bácsi aki bemutatkozni sem tudott magától (Katona Zsolt), kirángatta a mikrofon elől. Így nem tudtuk meg a véleményét. Aki útban van, azt el kell távolítani. Csodálkozom hogy nem sün alakzatban történt Tibi eltávolítása. Egyébként én is jeleztem hogy szólni kívánok, de erre nem kaptam lehetőséget. Volt más értelmetlen hozzászóló is akinek a véleménye fontosabb volt az egyik félnek. Tajmel Tibi arra szeretett volna kitérni hogy a gépkönyvezésen mit tapasztalt.
A Ladába csak a "Csernai féle" lengőkar szerelhető be?? Ez olyan mint ha nekem azt mondaná valaki, hogy csak a Pepsi kólát ihatom meg!!! Diktatúra!
A gépkönyvezésnél azt az utasítást kapták a gépkönyvezést végzők, hogy minél több autóba kössenek bele, és buktassák meg. Hogy ne lehessen műszaki vizsgára vinni ezeket az autókat, hogy az RTE-nek ne legyen jó. Vagyis nem nekik, nekünk. Ahelyett hogy a sportrendszámot eröltetné végre valaki, hogy az úgy müködhessen, ahogy az müködik is az agyilag fejlett országokban. Csak az ő példájukon kellene élni. Majd a végén oda lyukadunk ki, hogy csak amatőrbe, és Spint be tudnak majd indulni az autók, ha nem tudnak "P" rendszámot szerezni. És itt egy komoly pénztől esik el a tisztelt MNASZ! Ha a saját kezébe venni ennek szabályozását, akkor bevételt is tudna termelni. De mivel nem ért hozzá, erre esélyt se látok.
Nem mindegy hogy okos emberek hülyéskednek, vagy hülye emberek okoskodnak. Eljárt az idő.
Jelen állás szerint marad a Román bajnokság amennyiben nem rendeződnek a dolgok.
Azért próbálok ezen a fórumon kommunikálni, mert nyilvános, nem vezetnek ki ha esetleg olyat le merek irni, mint amit le is irtam. Ez persze nem azt jelenti hogy monitorharcos vagyok. Nem a számat tépni jöttem fel a fórumra. De személyesen nem működött a dolog.
Várom a reagálásukat.
Tisztelettel:

Kőházi Károly
814. • 2012-03-25 20:12:48
Érdemes átgondolni? MIt? Azt hogy rövid időn belül ezek tönkretették a rallyt? Nem átgondolni kell, hanem elzavarni onnan mindnekit, mondom mindenkit, és új, a raééyt szerető embereket odatenni. De úgy elzavarni mindenkit, hogy ne akadályozhassák meg az új emberek munmkáját, mert tuti azt tennék. Nem hiszem hogy nem látod a fától az erdőt. Még most is oltogatják itt egymást az okosok, meg ezt meg azt kellene, kellett volna csinálni, közben meg már paért kell kiálltani. Szóval ha azt hiszed, hogy a mostaniak az emberek segítségével, és nem a negatív kritikálkal ekőbbre jutnának, nagyon tévedsz.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k