Hibásak vagyunk...
a Versenyabroncs Kft. válaszlevele a ma megjelent hírrel kapcsolatban
2013-10-30
levél • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
764347256
Napi oldal:
111629
Jelenleg:
1024
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2233. • 2014-02-26 17:16:31
igen, és kapott is támogatást bőven ehhez mérten.

szomorú a históriában, hogy amíg a többi szakág helyzete így vagy úgy, de konszolidáltnak minősíthető, addig a rali folyamatosan feszültségben lebeg.

arról nem is beszélve, hogy egyre több aggasztó vélemény szerint a többi szakág kárára óhajt a rali szakág működni. de legyen ez csak egy folyosói pletyka.

én nagyon szeretem a ralit, de azzal nem tudok egyet érteni hogy minden áron működtetni akarják ebben a formában. a nevezések száma leapadt, a biztonsági feltételek ugyanakkor szigorodtak,a költségek meg persze felmentek. ahogyan kínlódik a számokkal a rali úgy kínlódik a gyorsasági is.

milyen autók mennek ma magyarországon? bmw, audi, mercedes és a kicsik. nincs középosztály sem. nincs aki eltartsa ezt a drága sportot.

mai index cikk, nézzétek meg mi nyílik a nagykörúton a zálogházak, kávézók helyén: használt ruha bolt. a baj nagyban megy, uraim, senki ne higgye azt hogy xy eldörren odafent és nem lesz versenyzés. a probléma mondhatnám globális... a megoldás pedig nem lehet a pénz öntése.
2232. • 2014-02-26 16:10:37
a rallye szakág 10 éve a legnagyobb befizető, messze a legtöbb tagszervezettel, a legtöbb licenszes versenyzővel
2231. • 2014-02-26 15:16:50
Ehhez ez egészhez csak annyit tudok hozzáfűzni,hogy nem tudtam elképzelni tavaly(2013-ban),hogy ettől van lejjebb is...

Na most bebizonyították,hogy van sokkal lejjebb is...egyszerűen hihetetlen,felfoghatatlan,szánalmas...

2230. • 2014-02-26 11:13:36
és most aztán, hogy eltűntek az autósport "nagy ellenségei" ahogyan hívták őket, mindjárt el sem fognak férni a csapatok a nevezői listán. ezt láttuk már korábban is.

bizony, most aztán az igazi szakértők vették kezelésbe a szövetséget.

istenem mintha a szakértelem abból állna, hogy ki hány versenyen indult vagy ki hány kupát nyert. abszurdum. mert aki 20 évig takarít, az mindjárt elvezet egy takarító céget, nem?

még az a szerencse, hogy van erős fék a jelenlegi vének tanácsában meg az elnökségben. különben ki tudja merre indulnának.

ez az egész bohóckodás egyébként mi mást mint azt eredményezi, hogy a többi szakág szív mélyeket (már megint) a ralisok állandó problémázása miatt.

igen, lehet nem szeretni a G*****, faluvégi és S***** urakat, de nekem nagyon úgy rémlik hogy több mint 10 millió landolt a ralinál működési pénzként nem is olyan régen.

a tagságot semmi sem érdekli jóformán, altatják őket jobbra-balra, ők meg ringatóznak. erre kiváló példa a legutóbbi közgyűlés. petán pétert megválsztották simán etikai bizottság vezetőnek. az ő neve szerepelt a legutóbbi közgyűlésen is, ott alig kapott kb. 10 szavazatot. erre csak azt tudom mondani lol.
2229. • 2014-02-26 09:46:37
Takati!
Az a gyanúm, hogy az általad megénekelt "nekik köszönhető" című dicshimnusz, hamarosan negatív felhangokkal fog bírni.
2228. • 2014-02-26 07:58:30
Valóban úgy tűnik, hogy nincs változás. Lehet nem szeretni Pénzest meg a Lakatost, de nekik köszönhető, hogy megszabadultunk Miklóstól és Faluszélitől. Az új elnökség hálából első lépéseként elvont minden támogatást a Rallye szakágtól. PZS már fontolgatja a lemondását, mert pénz nélkül nem lesz ORB. Móci meg újra futja a köröket, megint hitegetni kezd mindenkit...
Hamarosan újra mehetünk elnökséget választani? bizonytalan
2227. • 2014-02-25 08:08:18
És ezzel most mi mit kezdjünk?:(

Annyi hírt hallottam már a napokban,hogy hihetetlen.

Senki nem tud semmit...oké,hogy megvan az első AMTOSZ-es gépkönyv,de azt mondják,hogy még az sem kerek történet,mert aki kiadta az már munkanélküli...

Pénzes Úr most hirtelen nem foglalkozik az északi régió sprint futamaira kiírt pályázat beadásával,mert hirtelen nincs már rá ideje.

Vége van itt mindennek...

Szomorú,de egyre jobban nézem a szlovák amatőr futamokat...
2226. • 2014-02-25 01:58:24

"Elnökségi határozat
2014-02-24 21:05
Az MNASZ elnöksége a magyar autósport eredményes képviselete érdekében a következő határozatot hozta:

Az MNASZ elnöksége megbízza az Elnökség szakág szerint illetékes két tagját: Füzy Andrást és Kovács Józsefet, hogy haladéktalanul személyes tárgyalásokat kezdeményezzen a Magyar Gyorsulási Szövetség vezetőjével és az AMTOSZ irányítójával a felmerülő vitás kérdések rendezése érdekében, az érintett szakágak igény szerinti bevonásával.

MNASZ Elnökség"
2225. • 2014-02-24 22:14:51
Igen, pereskedni kell évekig, az sokat segít a sportágon...
2224. • 2014-02-24 21:20:23
Ha most MNASZ éredekekben dolgozó elnökséget, és istenek tanácsát választott a nép, akkor úgy gondolom elemi kötelességük megtámadni az athosz, porthosz, aramisz szövetség bejegyzését, amit az érvényes sporttörvény alapján meg is nyernének. Ha másnak dolgoznak, akkor nem. Majd meglátjuk.
2223. • 2014-02-24 12:57:13
Ouninpohja!
Pénztelen rendezőknek, és érvényes RVSz.-t nélkülöző versenyzőknek, szerinted mi szükségük van naptárra? mérges
2222. • 2014-02-23 23:00:28
Lesz esetleg végleges versenynaptár is? Egy hónap múlva elvileg kezdődik a szezon.
2221. • 2014-02-22 14:07:06

"Itt ugyan semmi nem fog változni, minden marad a régiben..."

Tévedsz! Rosszabb lesz!

Jut eszembe: Ki az a Benyó Miklós....


2220. • 2014-02-21 21:46:17
Ennyi reményvesztett, aggódó, semmit nem értő, stb, stb arcú embert ritkán látni egyútt. Nem igazán hisz senki senkiben, teljes értetlenség, tanácstalanság az arcokon. Aki pozicióba akart kerűlni annak sikerűlt is, látva a különböző névsorokat.
Itt ugyan semmi nem fog változni, minden marad a régiben... sírok nemértem
2219. • 2014-02-21 20:23:14
Hmmmm.
Nem tudom miért nem szabad, egy magyar családnevet leírni? G*****. Szóval a korábbi elnök is jelölve volt.
2218. • 2014-02-21 20:19:44
mtd 402!
Köszönjük ezt az értékes információdat.

atiwrc!
G***** Zs. és Ács L. is jelölt volt. megdöbbent
2217. • 2014-02-21 19:51:30
Volt másik jelölt is?

Az mnasz.hu-n egy rövid kis üzenetben egy ilyen dolgot miért nem lehet kiírni? Azt látom hogy 16:00ig tömhetik magukat a büfébe de hogy ki lett az elnök azt nem nemértem
2216. • 2014-02-21 18:42:53
Több versenyautót látott mint az előző elnök!
2215. • 2014-02-21 17:36:59
meeone!
Azt szokták mondani, minden viccnek legalább a fele igaz.
Na, akkor ez most nem lehet vicc, mert ez 100%-ig igaz. Egy órája jött a hír, hogy Benyó Miklós az új elnök.
2214. • 2014-02-21 11:34:15
Benyó??Benyó the president?
Húdefakiz Benyó?Öltönyben volt valaha az az ember?
Srácok,ne vicceljünk már a komoly dolgokkal!
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425
262728 29303101

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k