LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Jó verseny lesz, várjuk már!
Herczig Norbi a fehérvári a pályákon ment életében először WRC-vel
2014-06-03
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770192079
Napi oldal:
139470
Jelenleg:
981
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
18. • 2014-06-11 15:28:28

Nem volt könnyű megtalálnom (ezek szerint másoknak sem):

Térképek:

http://www.larocosport.com/infos

17. • 2014-06-11 12:03:14
http://pirirc.hu/index.php/hirek/verseny-infok/item/1123-szekesfehervar-rallye-2014-nevezesek-program
16. • 2014-06-09 14:41:55
Köszi,de Én egy hiányos útvonallapon és nevezési listán kívül még semmit nem láttam a hivatalos honlapon,most is csak ezek vannak fennt.hol találom meg akkor a térképeket a pályákról? köszi az infot
14. • 2014-06-09 10:08:07
A pályákról már nem kerül fel semmi infó????
Vagy műsorfüzet időterv?????
13. • 2014-06-06 16:49:34
Valamiért a Link nem lett jó ( : kimaradt a https után)
Reméljük most már jó:
Benik 2001 namééégegyszer
12. • 2014-06-06 16:42:48
Sziasztok!
Akik a Csernye- Timárpusztai elág gyorsra tervezett menni, azoknak egy kis segítség. Vegyük alapnak a 2001-es gyorsaságit: Benik 2001

Faterommal beszéltem az imént és az aszfaltrajzokból azt mondta, hogy az első lassító a 2001eshez képest kb. ugyan ott van, a második viszont nem lesz benne. A nagy lejtő utáni lassító bent marad, de az azután következő viszont megint nem lesz benne. Az "almás" kanyar ( 2:00) valamint a "szárítós" kanyar ki van gumizva.( 2:15) az azután történtekről többet egyenlőre nem tudok, engem csak ez érdekelt. :)
11. • 2014-06-06 14:35:45
Kisfaludon merre lesz az új gyors?

Közvetlen Kisfalud felett a régi motocross pálya irányában?
vagy a régi lőtér és pákozd között?? nemértem
10. • 2014-06-05 12:56:51
Én úgy gondolom ez az RRC és R5 fogja újra feldobni a magyar rallye-t is....mint több más bajnokságot. Egy elérhető kategória az elejében menők számára, elég csak megnézni Európa szerte mennyi van belőle, de mégis egy jó pilóta azért oda tud csipegetni egy R4-el S2000-rel is nekik. Szerintem a Kazár, Turán, Trencsényi trióhoz hamarosan csatlakoznak még nevek.

Apropó! Pár napja néztem az egyik külföldi versenyautó hirdető portált. Botkáék árulják a 207 S2000-ret és Mitsubishit is. Tud valaki arról valamit hogy miért? Tán ott is R5 a terv?
9. • 2014-06-05 11:44:46
DuEn ugye csak viccelsz?
Kubica... ez a janneres összehasonlítás olyan, mintha Hercziget Puskádival hasonlítanád össze.

Legyen igazatok, ezek szerint Fehérváron simán nyer Kazár. Hát lássuk.
8. • 2014-06-05 10:05:42
Sikerült egy érdekes részére rátapintanod a dolgoknak ami egy ideje nyitott kérdésként lebeg a levegőben. Az én meglátásom az, hogy ill. én az FIA korábbi gyökér döntéseiben látom a dolog kulcsát ill. azon döntések finomításában. Valamikor nagyon okos emberek kitalálták, hogy újkori WRC ne közlekedjen regionális bajnokságokban (mint tudjuk máshol ezt is sikeresen ki tudják játszani) ezen döntésüket próbálták tompítani az RRC-k vagyis a butított WRC-k engedélyezésével. A dolog visszanyúlik az IRC sorozat kezdetére amikor az FIA összefosta magát amikor az IRC sorozatra kifejlesztett S2000-es autók és a sorozat népszerűségét meglátta. Közben a gyárak párhuzamosan fejlesztettek az IRC-re és a WRC-re egyaránt. Mire a gyárak észbe kaptak és az IRC-t is sikerült elsorvasztani kiderült nincs szükség a párhuzamos fejlesztésekre egy alapra építve is megoldható a WRC és a nemzeti bajnokságok. Az összetorlódott fejlesztések és próbálkozások végterméke lett az azonos márkán belüli ERC, RRC, R5, S2000. Az S2000 végóráit éli, az R5 drága, az RRC meg egy kakuktojás amit a nemzeti bajnokságok szájának a befogására dobtak össze, a WRC-ből. Az FIA ezzel a katyvasszal nem tudott mit kezdeni és nem is akart. és szépen berakta egy kategóriába azokat az autókat amelyek köszönő viszonyban sincsenek egymással. Úgy gondolták legyen a nemzeti bajnokságok dolga, és fájjon az ő fejük azon, hogy hogyan értékelik őket. Ugye azt már nagyapáink is tudták, hogy az almát az almával a körtét a körtével kell összehasonlítani. Ez a rally-ban nem fontos. És még egy érdekesség ami azt igazolja, hogy a gyárak igazából RRC-t csak akkor kezdtek kiadni amikor a gyár már hivatalosan nem vett részt a WRC sorozatban lásd Ford, Citroen, jelenlegi gyári WRC-nek egyiknek sincsen sem RRC sem R5 változata. Sajnálom, hogy a hazai bajnokságban nem a tudás hanem az autó fog dönteni remélem azért ennek ellenére érdekes lesz.
7. • 2014-06-05 09:04:23
vigyorgok
Az eredménylista is megzavart... nevetek
Kubica esett, kelt és még így is körbeautózta azokat, akik már sokadszor indultak azokon a pályákon...
6. • 2014-06-05 08:03:40
Igen, a hang hatás meg tud zavarni mindenkit :)
5. • 2014-06-05 00:27:02
én meg aztán teljesen nem értek a technikai dolgokhoz, de azért az sejtet valamit, szerintem, hogy az M-Sport honlapján egy ilyen felsorolás van ->

Azt írják az RRC-ről, h 30as szűkítő és 6 óra alatt WRC-t lehet építeni belőle...
Ha még drágább is, akkor csak jobb lehet, mint egy R5.
helyeslek
Hiteles nyomatéki adatokat nem találtam, de a Janneren láttam közlekedni Kubicát és a többi R5-öt... Szerintem jobb az RRC... Az már más kérdés, hogy miért van ugyanabban a kategóriában, mint az S2000 és az R5.
4. • 2014-06-04 22:00:55
360 az a 260
3. • 2014-06-04 20:45:50
még valami. az R5-nek kb.400nm a nyomatéka, ellenben az rrc-vel aminek 260nm...
2. • 2014-06-04 20:27:06
Fiesta RRC a S2000-s kategóriába készült. 30mm-es szűkítőnek kell benne lennie. R5-ben 32-es szűkítő van, igaz "csak" 5-ös váltó és kevésbé fésült motor, de a 32mm szűkítő minden gyengeségét fedi, és kb. 30kilóval nehezebb. Ha az M-Sport szerint az R5 pici előrelépés, akkor ezt a cikket nagyon nem értem. Egy biztos, ebben az országban minden fordítva működik :)
1. • 2014-06-04 17:15:13
Gondoltam elindítom, hátha érdekel valakit a fehérvári futam... helyeslek
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k