LCH Tavaszi LADA találkozó
Kellett egy hátsókerekes!
Béres Józsi szerint a hóban csak hátul hajtóssal érdemes autózni
2014-08-26
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684703825
Napi oldal:
42678
Jelenleg:
1252
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Kérlek jelentkezz be, ha hozzá akarsz szólni!
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
392. • 2020-02-27 19:00:06
A Csucsu videóhoz:

"Ódzkodom a pályabejárástól."

Pedig a pályabejárás, a rallye egyik nagyon jó, ha nem a legjobb része...

391. • 2019-02-20 18:42:21
Herczig riporthoz:
Gondolom, sokan vannak úgy, hogy utálták Herczig Norbit. Én is...
Azt is gondolom, hogy azok is sokan lehetnek, hogy ellenzékből hívekké váltak, látva az évek során az asztalra letett teljesítményét, és hozzáállását. Én is...
Most csak két, látszólag jelentéktelen momentumra szeretném felhívni a figyelmet a riport kapcsán.
1.) A jobb kezén karikagyűrűt visel...
2.) Nem farmerban van...
390. • 2019-01-16 21:45:38
A segítségeteket szeretném kérni!
A lányom ebben a hónapban ünnepli a 18. születésnapját és nagy Lada drukker. (Csakúgy, mint én 🙂 ) Szeretnénk csinálni neki egy bulit (garázspartyt/autóspartyt), ahol egy verseny Lada lesz az egyik szereplő. A helyszín Szolnokon lenne, Tenyőszigetben, a Nairam hotel (horgász versenypálya) környékén. A tiszteletteljes kérdésem az, hogy egy január 27-i vasárnap délelőttre (kb 10 óra) akinek lenne lehetősége ki tudna e jönni egy Ladás autós-felvonulás szerű eseményre. Természetesen önzetlen segítségre számítok. 🙂 Lesz egy sátor felállítva, ahol hidegtálas-svédasztalos étel-ital fogyasztás lesz a résztvevőknek.
Visszajelzéseket Messengeren, vagy emailbeln (zoltantiger77@gmail.com) várok.
Köszönettel: Zoltán Tiger
389. • 2018-04-23 19:33:37
Drift:

"...csinos csajok..." DuEn! Most ezt komolyan gondoltad? Ha valakit érdekel részletezem...

Ha már a driftnél tartunk egy rallye oldalon: A rallye magyarul, "megbízhatósági" túra verseny. Kíváncsiságból a minap elmentem egy drift bemutatóra, versenyre(?) (AMTS 2017). Rallis szemmel ennyi pusztulat sz@rt ritkán látni egy kupacban. A legtöbbje nem bírt ki 5 percet azon a teljesítményen, amit büszkén hangoztatnak. Ezek az autók egy dologra alkalmasak, tojásfőzésre, de arra nagyon.
mosolygok mosolygok
A csajok meg kb. azon a színvonalon vannak, amin a technikájuk...
388. • 2018-01-08 20:56:33
Tisztelettel kérdezem, hogy ebből az 1.000.000 képből nem akarsz véletlenül egy limitált kiadású puzzle-t készíttetni és a Shopban eladásra kínálni? Köszi
387. • 2017-11-27 21:53:29
A főoldalon megjelent közlekedésbiztonsággal kapcsolatos videóhoz:
Minden tiszteletem Pintér József úré. és a Veszprémi Rendőrkapitányságé, hogy elkészítették és közzé tették ezt a videót. Ezzel, véleményem szerint többet tettek a normálisan közlekedők érdekében, mint az ORFK összesen az elmúlt években. Gondolom, hogy mindezt azért tették, mert úgy érezték, hogy valamit mégis csak lépni kellene a mai közlekedési morál javításáért. Jól gondolták, de egy baleseti helyszínelő, és egy megyei kapitányság is kevés ahhoz, hogy a figyelem felhívásán túl érdemlegesen tegyen az ügy érdekében. Mit, és mégis kinek kellene tenni akkor? Rövidtávon, szerintem mindent elsöprő, országos "agymosó" médiakampányra lenne szükség (hasonlóan a gyógyszergyárakéhoz), hogy felébredjenek az emberek. Vasszigor kellene az utakon a rendőrség részéről a telefonálók, gyorshajtók, agresszíven vezetők, záróvonal átlépők, nem indexelők, önkényesen parkolók, összefoglalóan azok ellen, akik semmibe veszik közlekedő társaikat, fittyet hánynak a közlekedés és az együttélés legminimálisabb szabályaira is. Ez lenne a minimum, de nem rejtem véka alá azt a személyes véleményem, hogy sokat javíthatna az is a helyzeten, ha egyes járműtípusok vezetőit pszichológiai vizsgálatnak vetnék alá. Kettőt lehet találgatni… igen, a BMW-re, az Audi-ra, illetve úgy általában a SUV-ok vezetőire gondoltam…
Hosszútávon ott lehetne tenni a legtöbbet, ahol a fejekkel foglalkoznak, azaz az iskolákban.

Az illetékesek munkájával, felelősségével kapcsolatban azon is el lehetne gondolkodni, hogy hogy lehet az, hogy 1980-ban e témában sokkal előrébb jártunk, mint ahol most tartunk? Íme, egy közlekedésbiztonságról szóló film abból az időből.

https://www.youtube.com/watch?v=kM-5kMebAzk

…és nem gondolom, hogy az autóversenyzők, vagy általában az autósport szerelmesei, mint a sebesség megszállottjai lennének a fő bűnösök. Én emlékszem egy itt, ezen az oldalon néhány éve megjelent felhívásra, amelyben az autópályák felső sebességhatárának megemeléséért kampányoltak, és pont a versenyzőtársadalom volt az, amely szinte egy emberként tiltakozott ez ellen.

Szóval, lenne feladat, hajrá illetékesek!

386. • 2017-04-28 17:58:04

Egy komment a cikk után:

"NAV munkatársként-de most kizárólag magán személyként- izgalommal,és érdeklődéssel olvastam amiről már rég tudunk:
A motorsport pénzügyi része csalásra,a költségvetés lehúzására,becsapására,áfa "okosságokra" épül.
Látókörünkben épp úgy a nagy-ismert csapatok,mint a kis teamok is benne vannak.
Korábban gyakori volt a biztosítási okosságok is,jó alkatrészek le,töröttek fel minden edzés,verseny előtt.
Szinte mindenhol tapasztalható az irreális túlszámlázások,szponzor/1% adó visszaélések.
Ebben ludasak a nagy cégek is,akik szponzor pénzeket adják,és természetesen visszaosztást kérnek és kapnak.
A cikkben szereplő példánál maradva,miután a T.ügyfelek beadják a "tuning" költségét,megkeressük "versenyzőként" a számlát/ajánlatot kiadót,nekünk mennyiért csinálnák...rendszerint tized(!) árat kapunk.Ez már elég .
Felhívnám a figyelmet,hogy az ilyen szintű költségvetési csalásért kb 6-10 év börtönt lehet kapni."

Egy másik, hogy nem eszik olyan forrón a kását...

""Felhívnám a figyelmet,hogy az ilyen szintű költségvetési csalásért kb 6-10 év börtönt lehet kapni."

Én meg felhívom a figyelmedet arra, hogy ha elég sok pénzt ellopsz és marad ügyvédre, akkor lóf***t sem kapsz, pl. Győzike.
Questor
K and H bróker
Stb.

Sajnállak téged, dolgozol keményen, hogy elkapjátok ezeket a csalókat, a bíróságon meg jogszolgáltatás keretében elengedik őket egy kis ejnye-bejnyével.

385. • 2017-04-27 22:07:57
Köszi.Ez így korrrrrrekt! kacsintok
383. • 2017-04-27 13:09:02
szia, köszi az észrevételt
ilyen az, amikor a versenykiírásból ír az ember valamit...
382. • 2017-04-26 22:50:02
Duen!
Jó dolog ez a tájékoztató "itiner". Csakhogy az első R2 versenyző 7:00-kor jön ki a a PF.-ből. Vagyis 6:35-kor még biztos, hogy nem lehet a szervízparkban. Kb. 36-38 perccel egész nap el vagy csúszva a R2 időbeosztásával. kacsintok
381. • 2017-04-26 19:32:33

Rokon történet:

http://totalbike.hu/sebessegoltara/2017/04/26/igy_zajlott_a_magyar_superbike_per/?cp=1#comment

380. • 2017-04-04 19:50:02

Csalódtál DuEn? Nem mondod!?
18 év után?
18 év alatt nem jöttél rá, hogy ezek az Oaklay-t is részletletagadásra veszik, hogy nem az jellemző rájuk, hogy két szalmaszálat keresztbe téve valamicske hasznos dolgot csináljanak?
Értéket teremtsenek és ebből következően értékeljék azt, aki munkával keresi a betevőt?
Nem válaszoltak? -ugyan már! manapság így megy ez, mit csodálkozol? Ez a rallye... IS!
Beszélj Irénkével, gyógyítsd a lelked. Tőle még vettünk képeket...
Sajnálom, és tisztelet a kivételnek.

379. • 2017-03-23 16:38:04

Az igaz, hogy nem mondta, hogy az elejében fog menni, de ez azért tőle elvárható lenne itthon (technika, rutin, anyagi háttér stb. alapján).
A magabiztosságát nem tartom ilyen formában megalapozottnak, mert a vb-s szereplését, hogy finoman fogalmazzak, nem a harciasság meg a szakadó ing-gatya jellemezte. A technikáról, meg az emberről is a harcban derül ki igazán hogy mire lehet tőle számítani.
Azzal, hogy ott lesz az ORB-ben, mindenképpen emeli az esemény fényét, csak aztán majd nehogy számolni kelljen a nyilatkozataiban a "volna" szavakat, mint ahogy eddig is kellett...
Nyugtával a napot...
kacsintok

Kérdés:
Itthon mehet Hankook-kal? -amit ismer...

378. • 2017-03-23 11:51:11
6 VB-s versenyen beért tavaly van benne versenykilométer, és valószínűleg ismeri is már eléggé az autót a gumikat. Sehol nem írta hogy mindez egyenlő azzal hogy elsők lesznek, vagy az elejében fognak menni :)

Az biztos, hogy ahogy néztem kevesebb logó került fel az idei kocsijára, részben lehet a fehéredő gazdaság miatt van, de ami talán fontosabb, hogy a tavalyi évvel ellentétben az idén a Hankook (és a Pirelli) már nincs ott a VB-n a regisztrált gumimárkák között, magyarul nem indulhatsz olyan gumival, és a Hankook az egyik legnagyobb támogatója Friciéknek a Ford Petrányi mellett és a He-Do mellett....(legalábbis logóméret alapján :D erre gondolnék)
377. • 2017-03-21 18:50:11

"Van bennünk bőven kilométer, ettől egyáltalán nem kell félnünk...
...Az autót jól kiismertük az utóbbi időben, belaktuk, mindent tudunk róla. Egy nagyon megbízható technika, amivel élmény minden egyes versenykilométer..."

Frici optimizmusa és magabiztossága a régi! Hajrá! –majd
figyelünk, aztán értékelünk... Fricit is... Nyugtával dicsérd a napot!

"Egyáltalán nem bánjuk, hogy itthon indulunk, mert nagyon
hiányzott a magyar közönség, a nézők szeretete. A vb futamokra is
sokan elkísértek minket, de azért itthon mégis más érzés
versenyezni" – mondta Turán Frigyes.

Magyarra fordítva: nem jött össze a lóvé a VB-re. Fehéredik a
gazdaság...

forrás:
http://www.miskolcrally.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=507:hianyzott-a-magyar-nezok-szeretete&catid=10&Itemid=101

kacsintok

376. • 2016-09-23 18:07:48

Megnézve a Jana videót, és látva, hogy a hidas előtti J2 (nekem volt) le volt lassítva (előtte egy lassítóval), az a véleményem, hogy aki odatette azt a lassítót, az egy kretén, rallye gyilkos! De az egyetemlegesen biztos, hogy anno a dobálós úton, ott nem látott autót elfordulni. Pl. széria Zsigát, vagy Trabantot. Pedig mi volt az, a mai aszfalthoz, no meg a mai technikához képest...

375. • 2016-05-27 21:33:03
Jól látod Mester!
Akárhogy kutakodok a porosodó fotóim között, nem találok ilyen jellegű emlékeket.
Anno meg nem fordult volna a fejünkben, hogy egy szlovák rendszámú, francia autóval, olasz gumikon, Királyszentistván határában "élményautózós" sátortáboros partit adjunk.

Bár az is igaz, hogy semmi okom/jogom nem is lett volna ilyesmire.
Pl. sosem voltam hétszeres Magyar Bajnok (hogy más egyéb "apróságot" ne is említsek......) kacsintok
374. • 2016-05-27 20:40:40

Hillman!

Ez ám a rallis élet! -meg a lényeg!

http://www.duen.hu/userfiles/image/160527_Janika_a_PIRELLIseknek_osztotta_az_elmenyt/janika_a_pirelliseknek_osztotta_az_elmenyt_1.jpg

Emlékszel Te ilyenre a nyolcvanas évekből?
mosolygok

"A jó lovas katonának de jól vagyon dolga:
Eszik, iszik a sátorba, semmire sincs gondja.
Hej, élet, be gyöngy élet, ennél szebb sem lehet,
Csak az jöjjön katonának, aki ilyet szeret."

mosolygok
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k