Kellett egy hátsókerekes!
Béres Józsi szerint a hóban csak hátul hajtóssal érdemes autózni
2014-08-26
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
584287864
Napi oldal:
26221
Jelenleg:
586
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a bajnokság végeredménye
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
674
2. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
542
3. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
475
4. Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
472
5. Martinák Balázs
Mitsubishi Space Star R5
378
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
372
7. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
358
8. Varga Gergely
Ford Fiesta R5 MkII
347
9. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
323
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
a 11. futam,
a RACC Rallyután
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
204
2. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
187
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
159
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
140
5.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
128
6. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
76
7. T. Katsuma
Toyota Yaris WRC
68
8. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
63
9. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
60
teljes táblázat
European Rally Championship
a 7. futam,
a Rally Hungary után
1. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
191
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
135
3. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
121
4. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
95
5. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
87
6. Erik Cais
Ford Fiesta MkII R5
59
7. Nil Solans
SKODA Fabia R5 Evo
46
8. Yoann Bonato
Citroen C3 R5
46
9. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo GTi R5
44
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az 6.futam, Belgium után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
151
2. J.Kristoffersson
Audi S1
139
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
136
4. N. Grönholm
Hyundai i20
123
5. Szabó Krisztián
Hyundai i20
108
6. Kevin Abbring
Renault Megane RS
97
7. Timo Scheider
Seat Ibiza
75
7. Enzo Ide
Audi S1
72
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
52
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
198
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
184
3.
Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
179
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
140
5. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
93
6. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
83
7. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
8. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
9.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5
58
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Kronome Ákos
SKODA Fabia
68
3. Ráti Gergő
Ford Escort MkII
61
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
55
5. Szőllősi Roland
BMW
52
6.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
7. Bartha Aurél
Honda Civic
49
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
47,5
9. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
47
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
40
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 Rally4
38
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
29
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
17
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
8. Schubert István
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2021
a 3.futam,
a Vértes Rallye után
1. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
103
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
71
3. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
65
4. Vitek Viktor
Peugeot 208 R2
43
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
31
6. Ruszkai Attila
Lada 2101
31
7. Péter Pál
Honda Civic Type-R
27
8. Czékmány Norbert
Lada VFTS
24
9. Baksai László
Lada VFTS
20
teljes táblázat
Országos Rallye3 Bajnokság 2021
a 4.futam,
a Bakonya Rally után
1. Nagy Dávid
Lada 21053
116
2. Bíró Gergő
Opel Astra GSi
116
3. Zákányi János
Lada 2107
69
4. Mihálszki Csaba
Renault Clio
65
5. Pallaghy Botond
Peugeot 205
64,5
6. Dénes Szabolcs
Lada 21013
51
7. Dugo
Volkswagen Golf
48,5
8. Spéder Bence
BMW E36
40,5
9. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
39,5
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2021
az 5.futam,
a Vértes Rallye után
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escport MkII
70
2. Csukovics István
Lada 21013
31
3. Kalapács Zsolt
Opel Kadett
28
4. Magoss Péter
Subaru Legacy
27
5. Zsírpapa
Lada VFTS
20
6. Fehérvári Csaba
Mitsubishi Galant GTi
16
7. Müller Roland
Lada 21011 Gr2
13
8. Mang Huba
SKODA Favorit
12
9. Komjáti Ákos
Lada 2105
10
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
az 6.futam,
a SlovakiaRing után
1. Kárai Tamás
Audi S1
135
2. Benyó Máté
Ford Focus
123
3. Luigi
Ford Fiesta
112
4. Vass Zoltán
Audi A1
100
5. Mózer Márk
Peugeot 208
79
6. Vass Csaba
Skoda Fabia
67
7. Koncseg Zoltán
Audi A1
67
8. Antal István
Mitsubishi Evo X
64
9. Harsányi Zoltán
Mitsubishi Lancer Evo X
62
teljes táblázat
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
352. • 2014-08-27 19:15:51

Ortodox!

Nem azt írtam hogy "barátom", hanem azt, hogy "ismerősöm"!
mosolygok

Lehet, hogy meg tudsz erősíteni abban a korábbi tapasztalatomban, hogy anno(80-as évek) a trabantos több
jattot adott mint az 1500-as Zsigulis. Ergo: nem biztos, hogy a gazdag környék a jó...
vigyorgok

351. • 2014-08-27 12:45:12
A repteres számát nem tudnád megadni,mert 500-ért nekem megérné a repcsibenya... helyeslek helyeslek helyeslek
350. • 2014-08-27 11:22:03
Mester!
Jól választottál lakóhelyet /és baráti kört/, ha milyen anyagi kondiciókkal bíró emberekkel vagy körülvéve!!! kacsintok
349. • 2014-08-26 23:38:22

"Kassán Mini?
A Rally Lubenik-en megállt, szétszedtük újra. Sajnos nagyon sok kilométer van már benne revízió nélkül. Szétszedtük, de a motor most sem lett felújítva. A Prodrive-val nehéz... Irtózatosan sok pénzt kérnek a motor revízióért. Összeraktuk, de nem tudtunk fejleszteni rajta, nem jutottunk előrébb. Az autót 1600 versenykilométer után kellett volna revíziózni, a váltót és a motort egyaránt. A váltóhoz legyártottunk mindent, de a motorban sajnos 3200 kilométer van, bármikor bármi megállhat benne..."

Van egy ismerősöm, van repülője, és hobbiból repked...
Van egy reptere is...
Neki van egy barátja, akinek szintén van repülője...
...és van egy kastélya, amit két milliárdért árul...
A repcsibe 100-as ólmos benya kell(ene) 750/L-ért...
...de elmegy a 420-as autó benzinnel is...
Azt mondja a repteres, a kastélyosnak, hogy tudok hozni belevaló olcsó rep. benzint 500-ért...
Nem kell, az drága! –mondja a kastélyos...

Nem is tudom, hogy ez miért jutott épp most eszembe...?
bizonytalan
348. • 2014-07-21 19:53:48
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Az alábbi fotón látható hölgyet keresem, fehér felső, fekete naci, napszemüveg, a felsőn egy kék színű hullám csík.
Köszönöm!
kép
347. • 2014-07-14 22:10:26

Azt mondja a "Just Creative", alias Frici, hogy:

"Az egyik szemünk sír, a másik nevet, hiszen szép ez a harmadik hely, és a power stage-en plusz négy fontos pontot is begyűjtöttünk, de mi KITŰNŐEN GUMIZTUNK az utolsó szakaszra..." vigyorgok

Hát igen! Egy meg nem tartott gyorsasági gumiválasztását dicsérni... ez már profizmus a javából! (A kummunikációban lehet, de egyébként...?) megdöbbent
Mindig van lejjebb!

346. • 2014-07-14 20:52:10
Gergő.1!
Tőlem nem szükséges elnézést kérned, én igazából senki és semmi vagyok a rally-sportban.
Az pedig Téged minősít, hogy a Vizin számodra csak "lacibá", vagy hogy a Herczigről és a Kazárról úgy beszélsz, hogy "akit ma top-pilótának csúfolnak". bizonytalan
345. • 2014-07-14 18:55:08
Bizony nálatok a pont.Sasa ha kellett.Tehát megérdemelt a győzelem.Na de mezőny és az illetékesek tanulhatnának már valami.Nagy a baj.Keresik az indokokat hogy vajon miért is tartunk itt.Személyes véleményem a következő.Sajnos már elmúlottak azok az idők mikor 1 osztályú versenyzői engedélyhez komoly feljutási rendszer párosult.Gyakorlatilag mindenféle versenyzői múlt nélkül lehet indulni,sőt már lassan bármilyen komoly versenyautóval ami,több veszélyt is rejteget.Vagy gyengén és felkészületlenül mennek vagy ön és a nézőkre is veszélyes módon.(igaz ilyent nem láttam)Valahogy azért ezt rendezni kéne.A sokat emlegetett 90-s években nem véletlenül volt 100-150 autó a Rallye-2-n.Persze nem is kell messzire menni hogy lássuk hogy lépcsőfokokat kell meg mászni.Klausz Kristóf.Kezdet szlalom versenyeken,sprint rallyekon és most egy R-3-s Renaultban ül.Nem nagy kocsiban,mert tudják hogy rengetek verseny km többet ér mint hogy két havonta egyszer beüljenek egy 130 km gyorsot tartalmazó bajnoki futamon egy mitsuba.Így aztán mennek eb,és itthon gyűlnek a tapasztalatok.Tapasztalat nélkül nincsen eredmény,csak poroszkálunk a pályán és megmagyarázunk mindent.
344. • 2014-07-14 18:05:00
Az első verseny amiről eljöttem. Ortodox, elnézést a kommentemért, sajnálom, komolyan..
343. • 2014-07-14 17:04:28
Gergő.1!
Fölösleges volt elmenned a rallyra. Megkímélhetted volna magad a mérgelődéstől, minket pedig a kommentedtől. neszóljszám
342. • 2014-07-14 16:29:40
zoka:Monte Carlo Ralira ne menj! vigyorgok Volt,amikor 5 kilométert gyalogoltunk a nézői parkolóból.
Mi is voltunk Hajmáskéren a családdal,nem volt közel,de azért kicsit túlzol. Szerintem csak 800 métert kellett gyalogolni az autótól a szalagig

Gergő.1:Ha ez volt az első és 12 autó után sörözni mentél,akkor tudok egy jó sportot:futball kacsintok
341. • 2014-07-14 15:43:59
Az r5-s2000 vs r4-n4 dologhoz azért annyit hozzáfűznék, az utóbbi kategóriák élmenői sokkal többet ülnek autóban mint a drágább bérelt autókkal közlekedők. Botkáék romániai meg itthoni egyéb futamai (még ha néha befejezetlenek is) sokat dobnak hozzá, míg a Herczig-Kazár meg akárki akit ma top pilótának csúfolnak, csak az orb futamokon tesztelnek a gépekkel (meg a teszt előtti teszteken). Egy jó képességű pilóta aki ismeri az autóját, meg tudja verni a kevésbé tapasztalt szintén jobb kvalitásút.
Más téma, de szeretném megosztani a gondolataim. A Puskády-Vizin lacibá féle "magyarok hírének szállítása a világba" olyannyira lejáratásnak minősül a szememben, hogy már fizikális fájdalmaim vannak, amikor olvasom, előkelő tizen-akárhányadik helyen érnek célba, perceket kapva a helyi menő 2wd pilótáktól. Volt egy Asink akinek az egyetlen vb szereplésére büszkék lehetünk, megy egy Turán aki (még ha szerencsével is) mutatott fel egy kissebb eredményt. Lukácsot nem minősíteném, nála általában a technika mond csütörtököt, de már benne sem látom azt, amit eleinte gondoltam, hogy fejlődik.
Életem első versenye volt a Veszprémi, amin kb 12-13 autó elhaladtával az első gyorson, fogtam magam és inkább elmentem sörözni egyet a haverokkal.
340. • 2014-07-14 10:54:01
Néző barát versenyek. Pályák 80%-a nézők elöl elzárt terület.
Néző parkoló térképen pár száz méter, valóság 1,5km.
Erre van valami előírás, hogy hány méterre lehet parkolót létesíteni?Rally 2 autót a verseny után szállítják el,akkor talán meglehetett volna tartani az utolsó futamot is a vihar előtt.
Ez csak egy rally rajongó véleménye Veszprém/Hajmáskér gyorsról.
339. • 2014-07-13 22:54:44
Miskolcon már a prológon látszott, hogy nem akar spórolni. Gratulálok nekik a győzelemhez!
338. • 2014-07-13 21:19:03
Rátapintottál a lényegre Sibera! Ott ahol egy Lillafüred-Mályinka szakaszt ahol nincs 10m egyenes, mitsubishivel nyernek ott már nagy a gond. Az Ypres rallyn ahol 20km egyenesből meg 10 db derékszögű kanyarból áll egy gyorsasági, és percekig mennek tiltáson, mitsubishi az első 10-ben még hírből sincs. Akkor hogy van ez pontosan??!
Ez csak ilyen magyarbetegség.
Sasa aki saját bevallása szerint is hobbista, elporolja a mezőnyt. A Miskolc rallyn látottak alapján ezen cseppet sem lepődök meg, mert egyedül ő autózott úgy ahogy azt kell, és többivel ellentétben becsülettel odatette a gépet.
336. • 2014-07-13 16:38:52
Mennyi pénzt beleölnek, és a mai napig nem tudják azt a "szintet" elérni, amivel simán vernék a Micukat. (meg lehet magyarázni, itt mindent megmagyaráznak, nyomaték meg anyám tyúkja. Egy épkézláb bajnokságban a S2000, R5, RRC elejét Micuval lehetetlen megfogni. Nem a Puskádira gondolok. Gondolom ezek a pályák is lobogósak! azért az elsőnek 102km/h az átlaga.... mennyinek kellene lenni 50km/h-nak hogy végre kijelenthessék azok a gyorsok már nem a micuknak kedveznek? Ezeket kinek magyarázzák be? Bár a fórumokat olvasva vannak jócskán, kik elhiszik. Biztos voltatok már Finn VB-n.... biztos láttátok milyen lobogós gyorsok vannak... és azt is látnotok kellett a többszörös Finn Bajnok Salo mennyit kap azokon a lobogós pályákon a wrc2-es kategoriátol... (tudom, most ebbe is bele fogtok kötni, nem minden évben ment evoval, gondolom volt olyan gyors is ahol jó időt ment stb. de a lényegen nem változtat! hülyére verik, ahogy most Lengyeleknél is elég komolyat mentek a wrc2-ek)
Most komolyan, Ollé mindig is egy második vonalas pilóta volt, erre az egy versenyre sem változott meg, u.úgy harcol Menyával ahogy eddig, de az eleje.... ez kész katasztrófa. Itt vannak az autócsodák, jobbnál jobb gépek, és ránézek az eredményközlőre nem tudom sírjak, vagy nevessek... meddig süllyed még a Rally1?
Most az egyszer Sasáéknak drukkolok, ez egy nagy fricska lenne az egész élmezőnynek nevezett társaságnak.. Sasáék, akik már 30másodpercet begyűjtöttek mert elbohóckodták az etapokat...és így is vezetnek.... talán ezért lesz számára a legnehezebb az utolsó gyors, mert 100%-ban oda kell figyelniük mint etapon, mint a gyorson.... egy ilyen csapat nyerhet, akiknek ez szó szerint egy hobby, szórakozás.... megverik a "nagy" szponzoros versenyzőket...
Hajrá SASA! :D
335. • 2014-07-13 16:04:15
Azért gondolkodóba esem, hogy mekkora lehet a baj a honi rallyval már a legkisebb szinteken is, amikor emberek azon viccelődnek, hogy S2000-sel Sasa abszolútot nyerhet... bizonytalan
334. • 2014-06-03 18:41:30
Heló mindenki
Az lenne a kérdésem, hogy tud valaki valamit a fehérvári tesztekről? (Mikor,hol,mettöl-meddig). Köszi előre is kacsintok
333. • 2014-05-24 19:26:00

Naja! Hasonló okokból én egy szlovák rendszámot szeretnék az utcai Focusomra. A két ország (Britt, Szlovák) zászló színei még azonosak is.

Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2223 24 25 262728
2930 01 02 030405
0607 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
2021.12.03-06.

részletes infóink

2021.12.04-05.

részletes infóink

2021.12.11.

hivatalos honlap

2021.12.11-12.

részletes infóink

2021.12.27-29.

részletes infóink

2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k