duenShop.hu sátor a Rally Hungary szervizparkjában
Kellett egy hátsókerekes!
Béres Józsi szerint a hóban csak hátul hajtóssal érdemes autózni
2014-08-26
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
683554418
Napi oldal:
37489
Jelenleg:
1282
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
352. • 2014-08-27 19:15:51

Ortodox!

Nem azt írtam hogy "barátom", hanem azt, hogy "ismerősöm"!
mosolygok

Lehet, hogy meg tudsz erősíteni abban a korábbi tapasztalatomban, hogy anno(80-as évek) a trabantos több
jattot adott mint az 1500-as Zsigulis. Ergo: nem biztos, hogy a gazdag környék a jó...
vigyorgok

351. • 2014-08-27 12:45:12
A repteres számát nem tudnád megadni,mert 500-ért nekem megérné a repcsibenya... helyeslek helyeslek helyeslek
350. • 2014-08-27 11:22:03
Mester!
Jól választottál lakóhelyet /és baráti kört/, ha milyen anyagi kondiciókkal bíró emberekkel vagy körülvéve!!! kacsintok
349. • 2014-08-26 23:38:22

"Kassán Mini?
A Rally Lubenik-en megállt, szétszedtük újra. Sajnos nagyon sok kilométer van már benne revízió nélkül. Szétszedtük, de a motor most sem lett felújítva. A Prodrive-val nehéz... Irtózatosan sok pénzt kérnek a motor revízióért. Összeraktuk, de nem tudtunk fejleszteni rajta, nem jutottunk előrébb. Az autót 1600 versenykilométer után kellett volna revíziózni, a váltót és a motort egyaránt. A váltóhoz legyártottunk mindent, de a motorban sajnos 3200 kilométer van, bármikor bármi megállhat benne..."

Van egy ismerősöm, van repülője, és hobbiból repked...
Van egy reptere is...
Neki van egy barátja, akinek szintén van repülője...
...és van egy kastélya, amit két milliárdért árul...
A repcsibe 100-as ólmos benya kell(ene) 750/L-ért...
...de elmegy a 420-as autó benzinnel is...
Azt mondja a repteres, a kastélyosnak, hogy tudok hozni belevaló olcsó rep. benzint 500-ért...
Nem kell, az drága! –mondja a kastélyos...

Nem is tudom, hogy ez miért jutott épp most eszembe...?
bizonytalan
348. • 2014-07-21 19:53:48
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Az alábbi fotón látható hölgyet keresem, fehér felső, fekete naci, napszemüveg, a felsőn egy kék színű hullám csík.
Köszönöm!
kép
347. • 2014-07-14 22:10:26

Azt mondja a "Just Creative", alias Frici, hogy:

"Az egyik szemünk sír, a másik nevet, hiszen szép ez a harmadik hely, és a power stage-en plusz négy fontos pontot is begyűjtöttünk, de mi KITŰNŐEN GUMIZTUNK az utolsó szakaszra..." vigyorgok

Hát igen! Egy meg nem tartott gyorsasági gumiválasztását dicsérni... ez már profizmus a javából! (A kummunikációban lehet, de egyébként...?) megdöbbent
Mindig van lejjebb!

346. • 2014-07-14 20:52:10
Gergő.1!
Tőlem nem szükséges elnézést kérned, én igazából senki és semmi vagyok a rally-sportban.
Az pedig Téged minősít, hogy a Vizin számodra csak "lacibá", vagy hogy a Herczigről és a Kazárról úgy beszélsz, hogy "akit ma top-pilótának csúfolnak". bizonytalan
345. • 2014-07-14 18:55:08
Bizony nálatok a pont.Sasa ha kellett.Tehát megérdemelt a győzelem.Na de mezőny és az illetékesek tanulhatnának már valami.Nagy a baj.Keresik az indokokat hogy vajon miért is tartunk itt.Személyes véleményem a következő.Sajnos már elmúlottak azok az idők mikor 1 osztályú versenyzői engedélyhez komoly feljutási rendszer párosult.Gyakorlatilag mindenféle versenyzői múlt nélkül lehet indulni,sőt már lassan bármilyen komoly versenyautóval ami,több veszélyt is rejteget.Vagy gyengén és felkészületlenül mennek vagy ön és a nézőkre is veszélyes módon.(igaz ilyent nem láttam)Valahogy azért ezt rendezni kéne.A sokat emlegetett 90-s években nem véletlenül volt 100-150 autó a Rallye-2-n.Persze nem is kell messzire menni hogy lássuk hogy lépcsőfokokat kell meg mászni.Klausz Kristóf.Kezdet szlalom versenyeken,sprint rallyekon és most egy R-3-s Renaultban ül.Nem nagy kocsiban,mert tudják hogy rengetek verseny km többet ér mint hogy két havonta egyszer beüljenek egy 130 km gyorsot tartalmazó bajnoki futamon egy mitsuba.Így aztán mennek eb,és itthon gyűlnek a tapasztalatok.Tapasztalat nélkül nincsen eredmény,csak poroszkálunk a pályán és megmagyarázunk mindent.
344. • 2014-07-14 18:05:00
Az első verseny amiről eljöttem. Ortodox, elnézést a kommentemért, sajnálom, komolyan..
343. • 2014-07-14 17:04:28
Gergő.1!
Fölösleges volt elmenned a rallyra. Megkímélhetted volna magad a mérgelődéstől, minket pedig a kommentedtől. neszóljszám
342. • 2014-07-14 16:29:40
zoka:Monte Carlo Ralira ne menj! vigyorgok Volt,amikor 5 kilométert gyalogoltunk a nézői parkolóból.
Mi is voltunk Hajmáskéren a családdal,nem volt közel,de azért kicsit túlzol. Szerintem csak 800 métert kellett gyalogolni az autótól a szalagig

Gergő.1:Ha ez volt az első és 12 autó után sörözni mentél,akkor tudok egy jó sportot:futball kacsintok
341. • 2014-07-14 15:43:59
Az r5-s2000 vs r4-n4 dologhoz azért annyit hozzáfűznék, az utóbbi kategóriák élmenői sokkal többet ülnek autóban mint a drágább bérelt autókkal közlekedők. Botkáék romániai meg itthoni egyéb futamai (még ha néha befejezetlenek is) sokat dobnak hozzá, míg a Herczig-Kazár meg akárki akit ma top pilótának csúfolnak, csak az orb futamokon tesztelnek a gépekkel (meg a teszt előtti teszteken). Egy jó képességű pilóta aki ismeri az autóját, meg tudja verni a kevésbé tapasztalt szintén jobb kvalitásút.
Más téma, de szeretném megosztani a gondolataim. A Puskády-Vizin lacibá féle "magyarok hírének szállítása a világba" olyannyira lejáratásnak minősül a szememben, hogy már fizikális fájdalmaim vannak, amikor olvasom, előkelő tizen-akárhányadik helyen érnek célba, perceket kapva a helyi menő 2wd pilótáktól. Volt egy Asink akinek az egyetlen vb szereplésére büszkék lehetünk, megy egy Turán aki (még ha szerencsével is) mutatott fel egy kissebb eredményt. Lukácsot nem minősíteném, nála általában a technika mond csütörtököt, de már benne sem látom azt, amit eleinte gondoltam, hogy fejlődik.
Életem első versenye volt a Veszprémi, amin kb 12-13 autó elhaladtával az első gyorson, fogtam magam és inkább elmentem sörözni egyet a haverokkal.
340. • 2014-07-14 10:54:01
Néző barát versenyek. Pályák 80%-a nézők elöl elzárt terület.
Néző parkoló térképen pár száz méter, valóság 1,5km.
Erre van valami előírás, hogy hány méterre lehet parkolót létesíteni?Rally 2 autót a verseny után szállítják el,akkor talán meglehetett volna tartani az utolsó futamot is a vihar előtt.
Ez csak egy rally rajongó véleménye Veszprém/Hajmáskér gyorsról.
339. • 2014-07-13 22:54:44
Miskolcon már a prológon látszott, hogy nem akar spórolni. Gratulálok nekik a győzelemhez!
338. • 2014-07-13 21:19:03
Rátapintottál a lényegre Sibera! Ott ahol egy Lillafüred-Mályinka szakaszt ahol nincs 10m egyenes, mitsubishivel nyernek ott már nagy a gond. Az Ypres rallyn ahol 20km egyenesből meg 10 db derékszögű kanyarból áll egy gyorsasági, és percekig mennek tiltáson, mitsubishi az első 10-ben még hírből sincs. Akkor hogy van ez pontosan??!
Ez csak ilyen magyarbetegség.
Sasa aki saját bevallása szerint is hobbista, elporolja a mezőnyt. A Miskolc rallyn látottak alapján ezen cseppet sem lepődök meg, mert egyedül ő autózott úgy ahogy azt kell, és többivel ellentétben becsülettel odatette a gépet.
336. • 2014-07-13 16:38:52
Mennyi pénzt beleölnek, és a mai napig nem tudják azt a "szintet" elérni, amivel simán vernék a Micukat. (meg lehet magyarázni, itt mindent megmagyaráznak, nyomaték meg anyám tyúkja. Egy épkézláb bajnokságban a S2000, R5, RRC elejét Micuval lehetetlen megfogni. Nem a Puskádira gondolok. Gondolom ezek a pályák is lobogósak! azért az elsőnek 102km/h az átlaga.... mennyinek kellene lenni 50km/h-nak hogy végre kijelenthessék azok a gyorsok már nem a micuknak kedveznek? Ezeket kinek magyarázzák be? Bár a fórumokat olvasva vannak jócskán, kik elhiszik. Biztos voltatok már Finn VB-n.... biztos láttátok milyen lobogós gyorsok vannak... és azt is látnotok kellett a többszörös Finn Bajnok Salo mennyit kap azokon a lobogós pályákon a wrc2-es kategoriátol... (tudom, most ebbe is bele fogtok kötni, nem minden évben ment evoval, gondolom volt olyan gyors is ahol jó időt ment stb. de a lényegen nem változtat! hülyére verik, ahogy most Lengyeleknél is elég komolyat mentek a wrc2-ek)
Most komolyan, Ollé mindig is egy második vonalas pilóta volt, erre az egy versenyre sem változott meg, u.úgy harcol Menyával ahogy eddig, de az eleje.... ez kész katasztrófa. Itt vannak az autócsodák, jobbnál jobb gépek, és ránézek az eredményközlőre nem tudom sírjak, vagy nevessek... meddig süllyed még a Rally1?
Most az egyszer Sasáéknak drukkolok, ez egy nagy fricska lenne az egész élmezőnynek nevezett társaságnak.. Sasáék, akik már 30másodpercet begyűjtöttek mert elbohóckodták az etapokat...és így is vezetnek.... talán ezért lesz számára a legnehezebb az utolsó gyors, mert 100%-ban oda kell figyelniük mint etapon, mint a gyorson.... egy ilyen csapat nyerhet, akiknek ez szó szerint egy hobby, szórakozás.... megverik a "nagy" szponzoros versenyzőket...
Hajrá SASA! :D
335. • 2014-07-13 16:04:15
Azért gondolkodóba esem, hogy mekkora lehet a baj a honi rallyval már a legkisebb szinteken is, amikor emberek azon viccelődnek, hogy S2000-sel Sasa abszolútot nyerhet... bizonytalan
334. • 2014-06-03 18:41:30
Heló mindenki
Az lenne a kérdésem, hogy tud valaki valamit a fehérvári tesztekről? (Mikor,hol,mettöl-meddig). Köszi előre is kacsintok
333. • 2014-05-24 19:26:00

Naja! Hasonló okokból én egy szlovák rendszámot szeretnék az utcai Focusomra. A két ország (Britt, Szlovák) zászló színei még azonosak is.

Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04 050607
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 0102030405
2024.04.12-14.

részletes infóink

2024.04.13-14.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k