Lemondott a Rallye Sport Bizottság
Nattán György leveléből kiderült, hogy miért...
2011-03-18
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763672086
Napi oldal:
150567
Jelenleg:
950
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
193. • 2011-01-24 13:32:15
15-20 év múlva? Szép... Éljen Így kell ezt igaz? A fiatalok fogják be, ne akarjanak semmit? Majd mire az idősebb korosztály már csak mint "múmia" lesz használható, akkor majd (esetleg) lehet esélye az ifjonti hévnek. Továbbra is az a problémám, hogy anélkül van elhatározva, hogy az "ifjak" (maradjunk akkor ennél a megnevezésnél) nem tudnak megvalósítani semmit, és nem elég érettek a feladathoz, hogy a valósában bármiféle esélyt kaptak volna arra, hogy bebizonyítsák az ellenkezőjét. Félreértés ne essék, nem személyekről, hanem korosztályokról beszélek. Gondoljatok csak bele, hogy ha az élet minden területén akkor kaphatnák csak meg a fiatalok a stafétabotot, ha az öregek már szinte Szent Péternél kopogtatnának. A fejlődés, a innováció, az előrehaladás, a világ bármely apró részének új látásmódja szinte mindig a fiataloktól ered. Ők viszik előre a világot. Ha nem engedjük őket érvényesülni, akkor épp a fejlődést fojtjuk el. Nem azt mondom én, hogy 1000%, hogy velük jobb lesz. De legalább esélyt adjunk nekik!
192. • 2011-01-24 13:31:58
Az olimpiai bajnokok előtt, kalapot emelek, senki sem vitatja érdemeiket. Gy. úr új szerepköréből kiindúlva, lehetne Egérke a műrepülő szövetség vezetője, vagy Magyar Zoltán a birkózók első ember, esetleg Növényi Norbert a tornászok elnöke??? Hiszen Ők is mind (többszörös) olimpiai banokok! kacsintok Ha egy olimpikon sikeres egy adott sportágban, akkor minden máshoz is ért? nemértem
191. • 2011-01-24 12:51:51
De ugye egy SPORTOLÓ veszíteni is tud.

Nem elhagyni a csatateret, mint decemberben láthaták, akik ott voltak.

Bár lehet, ott ez volt kiadva parancsba.
190. • 2011-01-24 12:35:23
Rsport és Sandokan!

Én biztos nem szavazok Ronira, hanem Gyulaira fogok!
De Ronira is nagy szükség van + a többiekre! ( Kokora, Szamosra, Frankra, Faluvégire és Kassaira)

Ők már bizonyítottak az elmúlt évtitedekben.
Még megérdemelnek egy esélyt!

Fiatalocskák NYUGALOM! Eljön a Ti időtök is 15-20 év múlva!

Hajrá Hungaroring!
Hajrá Roni!
189. • 2011-01-24 09:51:06
Igaz, az Olimpiai eredményei elvitathatatlanok, azonban ne felejtsd el, hogy a háttérben a ringet Frank irányítja. Kiváncsi leszek, ha azok a hiányok amiről beszélt a cikkben felszínre kerülnek, meddig megy el, vagy egyszerűen "felsőbb" utasításra benyeli. Vezetői kvalításai még ahogy írod szúrós szemmel is néz kevésnek bizonyultak, az Újpest Fc nél sem brillírozott erről egy két labdarugót kellene megkérdezni akik abban az időben nem kaptak fizetést - most azt tegyük félre, hogy nem is érdemelték meg a myújtottak alapján- a club gazdálkodása folytán. A Ronival kapcsolatosan mint, hogy elnök pedig, felér egy Móricka viccel.
188. • 2011-01-24 07:34:05
Végre!
A megfelelő embert a megfelelő helyre!
Roni legalább már bizonyított az autósportban! Ferjáncz mellett nevelkedett, ami egy jó garancia és egy jó ajánló levél. Az elmúlt években KOKO-t is hathatósan segítette. Meg kell mondjam, hogy nekem nem tiszta ez a gyulai gyerek, olyan zavart és könnyen befolyásolhatónak tűnik, de Roni az igen! Ő tudja, hogy mi kell az autósportnak. Emlékezztek, milyen brilliáns módon kiszúrta, hogy a T.I. által hozott szerződés rendkívül előnytelen az MNASZ számára? Szponzorokat hozott, nívós díjkiosztókat csinált, és a médiabizottságban is maradandót alkotott, meg helyretette a sportszakmai alelnököt is, ezeket ne feledjétek. Én biztos Ronira szavazok!
187. • 2011-01-23 23:24:41
szerintem kicsit több tiszteletet..Gyulai Zsolt olimpiai bajnok egy olyan sportágban, ahol nincs magyarázkodás...aki először ért a célba, az nyert... a Magyar Olimpiai Bizottság elnöki székét cserélte fel a Hungaroring rázós elnoki székéért..többet tett az országunkért, mint mi itt összesen..
és még esze is van, ha valaki vette a fáradtságot és bármikor meghallgattta...
rendet tesz ebben a kuplerájban...azok tartanak tőle asszem, akiknek van mitől tartaniuk...akik eddig a zavarosban halásztak..
nézzetetk a szemébe...
tett valamit...nem névtelenül...
itt is fog...ja és nem stróman...

186. • 2011-01-22 20:31:41
Pedig már több helyről hallottam, hogy a Roni akar az elnök lenni. Az utobbi időben már a Gyulairól sem nyilatkozik szépen. Szerintem a Roninak minden tehetsége, képessége meg van ahhoz, hogy elnök legyen. Támogassuk!
185. • 2011-01-22 17:47:39
Roni csak az új pincsikutya.
Nem lenne ő elnök de itt a sárdobálás jól megy neki.

Még hogy ő csinálta meg a rendezői szerződést.
Még hogy ő lépett ki a média bizottságból.

És a másik pincsi meg a főtitkár aki kiírja a Hungaroringre a közgyűlést.

Szerintem a jövővel kellene foglalkozni kedeves Roni, hol foglaljátok majd a szállást magatoknak a versenyzők és a rendezők pénzéből, mivel magyarázátok mértnem jönnek a szponzorok, és persze hogyan lesz fizetésetek az MNASZ-ben!
184. • 2011-01-22 12:59:58
rsport!

Ez nem gyenge feltételezés, hogy Roni legyen az elnök, de még ezt is el tudnám képzelni. Igaz, amikor a többi öregre céloztam, akkor pont nem ő rá gondoltam... Hátha nyilatkozik róla nekünk!
Nekem az is nagyon furcsa lenne, ha egy Gyulai ilyen emberekhez adná a nevét, mint pl. KOKO vagy Frank.
183. • 2011-01-22 12:22:27
http://www.borsonline.hu/news.php?hid=37900

Lehet meg kellene nézni pár céget ott a környéken, azoknál is körülnézni.

Soroljuk őket, vagy mindenki tudja?

Szép lassan kiderül miért is akarnak a fazék közelében maradni, miért fontos ez bármiáron.

A nép majd jön és megkajálja... Hát decemberben kiderült ez már nem megy olyan simán.

Urak nyílt lapokkal kell játszani.

Roni:

Mesélj a nagy politikának mért lett most hírtelen ilyen fontos az MNASZ?

Mért nem segítettek eddig?

Sportpénz vs. turisztikai pénz?

182. • 2011-01-21 21:54:36
Hihetelen pletykát hallottam. Állítólag a Gyulai az előretolt stróman, valójában pedig a Roni akar lenni az elnök. Hallottaltok erröl valamit?
181. • 2011-01-21 12:18:29
...az úr autósportos munkája a fórumos hozzászólásainak mindennapi frissítéséből és a korábbi RSB-nek és Kokónak történő számlák kiállításából áll.
Nincsenek további tervei és megvalósítandó munkája.

.. esetleg rallye VIP sátorban baráti iszogatás"
180. • 2011-01-21 11:55:03
Azt írja Herczeg úr,hogy a médiából több pénzt akar behúzni.
Ez mit jelent pontosan?Vannak barátaim,akik fotóznak,képeket csinálnak a raliról és elküldik weblapoknak.A weblap tulajdonosok mondták,hogy már két évvel ezelőtt is azt tűzte ki célul a Roni,hogy pénzt szed be ezektől a weblapoktól.
Ez igaz lenne?
179. • 2011-01-21 07:52:50
A következő sorokat tényleg mindenféle bántás nélkül írom, mert egy kisgyerek nem tehet semmiről. Az én fiam is allergiás azonban nem tehetem meg, hogy emiatt a népbetegségnek számító probléma miatt egy fél szezont melegebb éghajlaton töltsek vele, míg melegebbre fordul az idő itthon is. Azt sem engedhetem meg magamnak, hogy az autómat és legfőképpen a versenyautómat az angoloknál szervizeltessem amikor még az itthoni árak is megfizethetetlenek. Azonban ha van mihez nyulni az már más tészta, van elég sok barom (köztük én is) akinek befizetéseiből fenn lehet tartani egy olyan intézményt ami igazából egy évben három napig üzemel funkciójú. Miért is jó nekünk autósportot művelőknek, leszámítva celebjeink parádézgatását, hogy a ringet eltartsuk az MNASZ-be fizetett taksákkal, mikor egy évben legfeljebb egyszer jutunk a közelébe, de azt is kifizettetik velünk. A cikket elolvasva most Gyulai úr teheti fel a kérdést, hová tünt Palik Laci, hová tünt a Hungaroring pénze?
178. • 2011-01-21 00:26:38
ÜRES A HUNGARORING KASSZÁJA......

http://www.borsonline.hu/news.php?hid=37900

ezért fontos ez ennyire
177. • 2011-01-20 23:27:46
Tévedsz! Ajánlom figyelmedbe MNASZ díjtételek számolj egy kicsit utánna. Az ott felsorolt díjakat x csapat x versenyző x versenyautó. és akkor nem is értem miért sirtok, miért nincs soha pénz, miért vonul Ferjáncz Attila nyugdíjba. Nem rágalmazok és nem is fenyegetőzök, csak számolok.
176. • 2011-01-20 23:13:41
Látom kifogytál az érvekből, alaptalanul rágalmazni, fenyegetőzni, nem elegáns, de ha már azt teszed add a neved hozzá!



175. • 2011-01-20 22:55:11
Szerintem egy dolgot le kell szögezni. Nem az MNASZ-nek van reklámértéke, hanem a versenyzőknek, illetve a versenyzőkön keresztül a versenyzők csapatainak. Az MNASZ ilyen szinten csak egy vízfej ahol sok embert el kell tartani. Így a tisztelt vezetőség csak örülhetett, ha azon produktum után amit egyébként nem lehet úgy nevezni érdemi munka, még egyáltalán akadt valaki aki támogatta a nagy semmit. Ha megkérdezik KOKÓT Frank Tamást és a többi haszontalant, hogy mit tettek a rallyért az autósportért, mi lenne a válasz? Sokan tévhitben élnek tévesen értelmezik a viszonyokat. Tudomásul kellene venni, hogy az MNASZ van a versenyzőkért és nem a versenyzők az MNASZ- ért.
Tudomásul kellene venni Roni sporttárs, hogy a mi (versenyzők és csapatok) különböző (gépkönyvezés, tagdíjak, stb.) befizetéseinkből vettetek új autót, új konyhabútort és vettétek meg a legjobb nőt a bárból. Irigykedek rátok, nyugodt életet éltek infarktust is csak akkor kaptok ha már nagyon fogy a pénz, ami most nagyon fogy, illetve elfgyott. Vagy most azért megy a harc, hogy ne derüljenek ki itt is a turpisságok, talán Ferjáncz Attila sem tudta tovább nézni, elviselni amit egyesek műveltek. Nem hiszem, hogy egy ember akinek élete a rally és az autósport egyszer csak azt mondja elég belefáradtam. Várjuk a fejleményeket mik derülnek ki, megjegyzem vannak még üres cellák.
174. • 2011-01-20 22:05:23
Roni!
Az meg sem fordul a fejedben, hogy fordítva is történhetet? Hogy a T-Mobil vagy az Arany Ászok kinek a segítségével lett az MNASZ támogatója? Vagy esetleg kérdezd meg Frank barátodat, amikor hatalomra került, ezeknek a cégeknek mit mondott, mennyiért maradhatnak itt! Úgy futottak a szövetségtől ahogy lehetett... Minimálisan maradtak benne a dolgokban, aztán ahogy esett a színvonal, azt a keveset is elvették és ebben KOKO keze is vastagon benne volt.

Ami a kapcsolatokat illeti, abban egyetértünk. De az előző vezetőkről ugyanezt mondtátok és mi lett, lásd feljebb...

Ha más öregek jönnének és mások állnának ki értük, az elfogadható lenne, de így marad a két oldal. Az egyik már kapott lehetőséget és most próbáljuk meg a másikat.

Egyébként olyan érzésem van, mintha üldözési mánia kezdene eluralkodni Tóthék miatt. Ha két ember tényleg ennyire megtudja kavarni szerinted a tagságot, és irányítja a szövetséget, akkor nem kellene velük pláne leülni és együtt dolgozni? Valamit csak tudnak akkor, nem?
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k