Lemondott a Rallye Sport Bizottság
Nattán György leveléből kiderült, hogy miért...
2011-03-18
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
687106181
Napi oldal:
5434
Jelenleg:
969
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2493. • 2014-11-11 19:16:21
Bocsi srácok, de én nem tudom, mi az a nyílt pályanap? Befizeted a zsét, és mész körbe-körbe? Aztán még aki befizette, azokat jól megelőzöd?? Vagy mi??
2492. • 2014-11-11 13:38:59
Egy nyílt pályanap nagyon nem verseny!

Lehet gyorsan menni, de nem verseny! Finoman szólva is taplóság és veszélyes ott utcai autókkal versenyezni, veszélyeztetve másokat vagy az autóikat.
2491. • 2014-11-10 23:45:35
Az egyértelmű, hogy milyen versenyt akarok: ne sértődjön meg senki, de pályaversenyt.
Hogy milyen kategóriában az nem, mert nem tudom mik vannak a közismerteken kívül, bár egyre gyanúsabb, hogy semmi, azok pedig nagyon drágák.
Valószínűleg marad a nyílt pályanap, nem lesz dobogó meg ünneplés, de lesz verseny. :)
2490. • 2014-11-10 19:13:40
Tényleg nem akarom elvenni a kedved, de ha még azt sem nem tudod, hogy milyen autóval, milyen csapatban, melyik kupában indulsz, ráadásul nem tisztázott a költségvetésed sem, akkor meglehetősen kilátástalannak tűnik az egész. Ha ehhez hozzávesszük, hogy emellett még a cégalapítás is "tervbe van véve", úgy tűnik sokmindent akarsz, ráadásul egyszerre. Előre szólok, nem fog menni. Kíméld meg magad a kudarcok sorától és az anyagi csődtől. Értem én, hogy szeretnél versenyezni, de gondolkodj és számolj.
Vagy fordítva, számolj és gondolkodj. kacsintok
2489. • 2014-11-10 07:23:59
A szponzoráció tulajdonképpen kihalt.. csak okosságok ma már.. A rallyecross jó ötletnek tűnik, és elérhető is lehet számodra! Viszont ott szögelni is kell, nem keveset..de sebaj..! :-)
2488. • 2014-11-09 22:38:36
Cégalapítás ettől függetlenül tervben van, tehát ez még lehet nem is lenne probléma. De ez esetben lehet találni szponzort, nem esélytelen a dolog?
2487. • 2014-11-09 22:23:09
Csak ha számlaképes vagy...............
2486. • 2014-11-09 20:45:16
Valaki próbált már szponzort keresni? Van értelme ilyennel foglalkozni?
2485. • 2014-11-09 20:38:53
Ha test-test elleni küzdelemre vágysz, próbáld ki a rallycrosst.
Amatörben az autó is és a verseny is fillérekböl megvan, de OB szinten a Magyar Kupa is egész emberi költségvetésböl kijön.
2484. • 2014-11-09 17:31:16
Igen, pont ezt a 600eFt/versenyt tudom én is a Swift Kupából.
(Amennyire én tudom régen is hasonlóan drága volt a profi, és régen meg sem fordult a fejemben, hogy esélyem lehetne részt venni versenyeken, merthogy annyira drága.)
Ha lenen valami, ahol utcai gumikkal lehet menni saját autóval és versenyben vagyok az nekem tökéletes, nem akarok mindig nyerni, sőt az a legjobb amikor csikicsuki előzgetések mennek, aztán a végén majd nyer valaki :) (Volt ilyenben részem a Ringen nyílt napon).
Persze az időmérőt is szeretem, minél tökéletesebb, gyorsabb kört menni, és folyamatosan javulni, az is nagyon jó, de az előzgetések még jobbak.
Tehát a verseny a lényeg nekem, ilyen egyszerű.
2483. • 2014-11-09 16:44:45
Igen sajnos, ma már minden drága. Ha amatőr vagy és nincs meg a megfelelő technikád, akkor ki fogsz kapni. Aztán elmegy a kedved az egésztől... Nem tudom van-e amatőr pályaverseny.. Rallyban van amatőr.. de igazából ott is komoly kocsikkal mennek már.. Nem tudom milyen összegre számítasz, de ha bérelni is akarsz, 4-600 000/ verseny.
2482. • 2014-11-08 23:58:56
Konkrétan egy Swift Kupás csapatvezetővel vettem fel a kapcsolatot, ő mondta a 6milliós szezonárat.
Az ő elérhetőségét is úgy szereztem meg, hogy Juhász Szabi (Michelisz Norbi egyik mérnöke, akit régebbről ismerek) a Swift Kupát mondta, mint kezdő pályaversenyt, de ő az amatőr versenyzésben nincs otthon.
Mindentől függetlenül köszönök minden infót, most épp beszéltem egyik haverommal, meg nézegettünk Time Attack videókat, köridőket, hogy milyen profi gumikkal mentek ők is, úgyhogy valószínűleg marad a sima nyílt nap és ott verseny akivel sikerül :)
2481. • 2014-11-08 21:43:01
Sz. András!
Szerintem az a legcélravezetőbb, ha fölveszed a kapcsolatot a gyorsasági szakág valamelyik tagjával. Itt -ezen a fórumon- csak olyan elvadult rally fanatikusok véleményét olvashatod, amik a Te lelki világodra bizonyára romboló hatással lehetnek.

Sok sikert a tisztára söpört tüköraszfalt, és a kényelmes lelátókon ücsörgő nézők világában. kacsintok
2480. • 2014-11-08 20:21:47
Ettől tartottam én is, hogy itt csak rallys tanácsokat tudok kérni, de amikor barátaimat megkérdeztem, hoyg hová forduljak a pályaverseny kérdéseimmal azt mondta mindenki, hogy nyugodtan jöjjek a duen fórumra, itt pályával kapcsolatban is tudnak valamit mondani, de nekem már az is valami lenne, ha annyiban tudnátok segíteni, hoyg holtalálok ezzel kapcsolatos fórumot, mert keresgéltem már annyit, de egyszerűen nem találtam.

Az túlzás, hogy 10 éven át rettegtem, igyekeztem biztonságosan menni, de az nem versenytempó, ami közúton biztonságos. Csak az utóbbi időben volt, amikor egyszer egyik haverommal elmentünk egyszer autózni, és baromi veszélyesen ment, utána csak azt mondta úgy féltette, hogy széthajtja a motort, mondom nem az volt a veszély, hogy széthajtod, hanem, hoyg a motor is rommátörik akkorát balesetezel.
2479. • 2014-11-08 20:09:40
Hmm!
Ha a rally nem érdekel, akkor ezen az oldalon nem lesz részed túl sok jó szóban. kacsintok /tudod, ez egy ilyen környék)

Azt már meg sem merem kérdezni, hogy mit csináltál az utóbbi 10 évben, ami miatt " túl veszélyes volt és rettegni kellett"? megdöbbent
2478. • 2014-11-08 20:00:35
És még valamit, legjobban utcai gumis versenynek örülnék, mert a versenyslick baromi drága és még gyorsan is kopik (persze utcaival lassabbak a körök, de ha mindenki azon megy, akkor verssenyben marad az ember és nekem csak ennyi a lényeg, a versenyzés öröme)
2477. • 2014-11-08 19:58:58
Félreértetek, nem a tetején akarom kezdeni, sőt nekem teljesen jó a saját utcai autóm, mindennel egyetértek, egyszerűen csak nem tudom hol menjek, mert utcán már nem akarok versenyezni, abból elég volt az utóbbi 10 évben. Túl veszélyes, és még nem is olyan élmény, mint pályán, ahol nem kell rettegni.

Engem csak a pályaversenyzés érdekel komolyan, a rally és ezek alfajai nem.

Az a része még ok is lenne, hogy gyakoroljak, ezért is mentem legutóbb is az Euroringre, meg Hungaroringre is nem egyszer, de nem látom a hogyan továbbot.

Nekem eddig csak a Swift kupát javasolták, mondván az a legolcsóbb. Az lehet, hoyg ez így van, de nekem már az is drága, tehát annak örülnék ha alatta is lenne valami kategória. (Még a reptéri szlalomokat ismerem, pl. FRT, de az sem vonz.)

Köszi minden infót, mert minden érdekel. :)
2476. • 2014-11-08 18:52:50
Hallgass SzeNo-ra, kezd el az "alján"! kacsintok Tanuld meg az alapokat olcsón / kopott gumival libegős gátlóval, utcai fékekkel/
Ha már a füleden jön ki a sok megnyert szlalom és sprint, akkor érdemes lehet tovább lépni.
Minek a Ringet kibérelni, ha még egy versenyen sem indultál?
Time Attack.....nahát! bizonytalan
2475. • 2014-11-08 18:50:03
A pályaversenyzéshez nem értek. Ha rallye sprinten akarsz indulni az alsó hangon 100 pénz/ verseny.
2474. • 2014-11-08 18:30:23
Köszi a tippet, de milyen kategóriában és hol menjek?

Bár most már körvonalazódik, hogy a Swift kupa addig jó, hogy csak 1,5millió egy autó, de egy szezon ennek négyszerese 6millió. Kiugrottak a szemeim amikor megtudtam.
Most nem látok mást ami az én pénztárcámhoz illik, mint a Magyar Time Attack, vagy az, hogy még csak oda se nevezek be, mert az is 35eFt és nekem az se olcsó, hanem 50eFt-ért veszek a Hungaroringen 5-ször 20 perc pályahasználatot aztán megpróbálom a jelenlévőkkel megbeszélni, hogy versenyezzünk.
Ha a Time Attack nem csak időmérő lenne, hanem egymás ellen mennénk, akkor egy percig se gondolkoznék, hogy kifizessem-e a 35eFt-ot.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k