KEVIÉP Rallycross Fesztivál - 2021.szeptember 25-26. RabócsiRing
Lemondott a Rallye Sport Bizottság
Nattán György leveléből kiderült, hogy miért...
2011-03-18
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
576766191
Napi oldal:
49785
Jelenleg:
648
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a 7. futam után
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
566
2. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
489
3. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
414
4. Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
405
5. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
357
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
346
7. Martinák Balázs
Mitsubishi Space Star R5
337
8. Varga Gergely
Ford Fiesta R5 MkII
318
9. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
316
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
a 9. futam,
az Acropolis Rally után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
180
2. Elfyn Evans Toyota Yaris WRC
136
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
130
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
129
5.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
106
6. T. Katsuma Toyota Yaris WRC
66
7. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
60
8. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
44
9. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
43
teljes táblázat
European Rally Championship
az 5. futam,
az 55.Azores Rally után
1. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
136
2. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
102
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
95
4. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
67
5. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
67
6. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
7. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo GTi R5
39
8. G. Basso
SKODA Fabia R5 Evo
39
9. Jan Kopecky
SKODA Fabia R5 Evo
39
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az 5.futam, Riga után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
130
2. Kevin Hansen
Peugeot 208
113
3. J.Kristoffersson
Audi S1
110
4. N. Grönholm
Hyundai i20
107
5. Szabó Krisztián
Hyundai i20
88
6. Kevin Abbring
Renault Megane RS
79
7. Timo Scheider
Seat Ibiza
64
7. Enzo Ide
Audi S1
57
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
43
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
164
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
155
3.
Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
134
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
131
5. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
93
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
7. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
65
8. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
6.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
55
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Kronome Ákos
SKODA Fabia
68
3. Ráti Gergő
Ford Escort MkII
61
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
55
5. Szőllősi Roland
BMW
52
6.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
7. Bartha Aurél
Honda Civic
49
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
47,5
9. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
47
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
40
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 Rally4
38
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
29
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
17
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
8. Schubert István
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2021
a 3.futam,
a Vértes Rallye után
1. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
103
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
71
3. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
65
4. Vitek Viktor
Peugeot 208 R2
43
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
31
6. Ruszkai Attila
Lada 2101
31
7. Péter Pál
Honda Civic Type-R
27
8. Czékmány Norbert
Lada VFTS
24
9. Baksai László
Lada VFTS
20
teljes táblázat
Országos Rallye3 Bajnokság 2021
a 4.futam,
a Bakonya Rally után
1. Nagy Dávid
Lada 21053
116
2. Bíró Gergő
Opel Astra GSi
116
3. Zákányi János
Lada 2107
69
4. Mihálszki Csaba
Renault Clio
65
5. Pallaghy Botond
Peugeot 205
64,5
6. Dénes Szabolcs
Lada 21013
51
7. Dugo
Volkswagen Golf
48,5
8. Spéder Bence
BMW E36
40,5
9. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
39,5
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2021
az 5.futam,
a Vértes Rallye után
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escport MkII
70
2. Csukovics István
Lada 21013
31
3. Kalapács Zsolt
Opel Kadett
28
4. Magoss Péter
Subaru Legacy
27
5. Zsírpapa
Lada VFTS
20
6. Fehérvári Csaba
Mitsubishi Galant GTi
16
7. Müller Roland
Lada 21011 Gr2
13
8. Mang Huba
SKODA Favorit
12
9. Komjáti Ákos
Lada 2105
10
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2673. • 2015-10-09 13:01:36
Nem szeretném személyeskedés irányába elvinni a kérdést. (van abból a MARB fórumban most elég)

A probléma megoldását keresem, és szerintem a címzett szakág és szövetség vezető uraknak ez gyorsan sikerülni fog.
2672. • 2015-10-08 18:57:40
Balli,

Gyárfás leírta, hogy minden szervezet kiválóan teljesít, légyszíves ne rontsd ez az idilli képet!

Ráadásul lehetetlent kérsz, hiszen a MARB sorozatnak NINCS ELFOGADOTT SZABÁLYZATA, ami alapján meg lehetne csinálni, az utolsó határidő múlt április volt a Sporttanács szerint :)
2671. • 2015-10-08 13:19:23
Tisztelt Oláh Gyárfás elnök úr,
Berényi Ákos szakágvezető úr,

Az MNASZ által kiírt és felügyelt Magyar Amatőr Rally Bajnokság a héten az utolsó fordulójához érkezett. (Valamennyi régióban még egy verseny van hátra.)
A sorozat márciusi indulása óta nem jelent meg hivatalos, a kategóriák állását is tartalmazó eredménylista.
Kérem, hogy a 22 versenyt és többszáz(!) amatőr versenyzőt felvonultató bajnokság aktuális értékelésének megjelenítéséről intézkedjenek!
A kiírás szerinti kategóriák helyezései még nem dőltek el, de a versenyzők minimális információt sem kapnak a versenyek tervezéshez.
Amennyiben az MNASZ erőforrásai (Ms Excel program, számítógépen írni tudó kolléga, a rendezők telefonszámai) nem állnak rendelkezésre a feladat elvégzéséhez, kérem keressenek bizalommal, felajánlom cégünk segítségét a megkapott információk rendezésére.
Mivel mezei amatőrként nem rendelkezem Önökhöz közvetlen e-mail címmel (és a honlapjuk sem tartalmazza) kérem elnézésüket a nyílt levél forma miatt.

2670. • 2015-09-12 12:36:15
Jó reggelt Vietnám! Köszönjük Kohári Úr!
2669. • 2015-06-26 19:53:25
És láss csodát tényleg, csak az apró betűs részt senki nem olvassa el. Köszönöm a többiek nevében is a segítséget.
2668. • 2015-06-26 19:21:05
Szia,

Az RVSz mellékletében ott van, hogy 5 évig homológ, és plusz 5 évig használhatod mint lejárt homológ. Alul, az apró betáben a táblázat alatt.
2667. • 2015-06-26 05:38:10
Szia Gyurma

Az atirasnal pont ezekre voltam kivancsi köszönöm a segitséget.
Az övnél érdekel mert az Atb szerint 5 évig homolog egy öv egy sisak, ez tiszta sor. De a homologizacio leharta ztan 5 évnél nem lehet öregebb pl. Van egy 2004 es övem ami 2009ben lejart és az Atb szerint az 2014ben teljesen kivonando (ha rosz állapotba lenne akkor természetes). Ugyan igy volt salgon a sisakokkal is. Ez hol van leirva? Vagy a fene nagytudasu Atb tudja csak?
2666. • 2015-06-25 22:05:30
És még egy javítás:
http://mnasz.hu/letoltes/RVSZ%2020150416_valtozaskovetessel.pdf

178.oldal
2665. • 2015-06-25 22:03:57
Illetve pontosítok: van időkorlát, az RVSz 170.oldalán van a táblázat itt:
http://www.mnasz.hu/letoltes/L27_Homolog%20ruhazatok%20listaja.pdf

Eléggé lementek az árak, megfontolandó, hogy újat vegyél, mégiscsak a biztonságodról van szó!
2664. • 2015-06-25 22:00:18
Szia,

Kicsit keverednek a dolgok.

Van pl az ülés, ami 5 évig homológ. Amikor lejár, akkor lesz lejárt homológ, én úgy tudom, hogy ennek nincs időkorlátja (pedig az üvegszál ugye öregszik erősen, tehát ha lehet, akkor ebből ne használj régit).

A ruháknál, öveknél az a helyzet, hogy ha a homologizációs jelzése megtalálható a homológ-listában, akkor homológ, ha nincs rajta ezen a listán, de tiltva sincs a használata, akkor pedig lejárt homológ. Néhány homologizációt visszavontak, ezeket tilos használni.

Itt a homológ ruhák listája például:
http://www.mnasz.hu/letoltes/L27_Homolog%20ruhazatok%20listaja.pdf

A másik kérdésre a válasz:
Szerintem itt is keveredés van, én ezt így nem írtam szerintem. Ami igaz ebből, hogy ha sportrendszámot váltasz, akkor nem kell regisztrációs adót, és a súlyadót váltó teljesítményadót fizetned. Cserébe viszont kell érvényes gépkönyv, és maximum 90 nap mehetsz ki a sporteszközzel az utcára, naplót kell vezetni, és soha többet nem lehet hagyományos rendszáma a járműnek.

Ha egy sima átírás, és amúgy rendben van minden a versenyautó papírjaival (tehát benne van a forgalmiban már a sportcélú átalakítás), akkor a hagyományos átírás olcsóbb szerintem.
2663. • 2015-06-25 20:49:58
Sziasztok

Két kérdésem lenne.
1.,Azt hogy rally 2 ben kötelező a lejárt homológ öv, ruha...... azt hol találom meg az RVSZben hogy hány évig jó a lejárat után? Pl miskolcon a sisak állitólag a homológizáció után még 5 évig jó mint az öv. ?!
2., Gyurma feléd a multkor olvastam hogy (azt hiszem te irtad) hogy magánszemélyek is igénybe vehetnek sporteszköz gyanánt adó, illeték kedvezményeket, most állok egy átírás előtt. Előre is köszönöm
2662. • 2015-05-28 22:46:32
Zsolt,

Miért nem mersz a saját neveden írni?

Tavaly én egy bizottságnak voltam a tagja, adtam hozzá a nevem, nem úgy, mint te a mostani RSB-hez, hogy hátulról terelgetsz, de közben bújkálsz.

Nem tudom, hogy mennyire volt s*** a tavalyi ST működés, de az MNASZ sportszakmai szempontból naprakész, és szabályos volt, most pedig ha csak a rallye-t nézem, akkor RSB határozatok születnek úgy, hogy nem tudnak róla az RSB tagok, hónapokkal később(sem) jelennek meg a határozatok, nincs ARVSz, az RVsz visszamenőleg módosul, Az elrajtoló autók 40%-a szabálytalan az RVSZ szerint, 8 általánossal lehet valaki technikai felügyelő a szabályoknak teljesen ellentmondva, a verseny közben versenyző versenyigazgató pedig "büntetésül" már nem csak MARB rendezbvényen lehet versenyigazgató, hanem bármilyen Rallye versenyen a lista szerint.

Biztos volt tavaly, amit nbem jól csináltunk, de konkrét kritikát még nem kaptam, esetleg írhatnál egy listát a tavalyi rossz döntésekből! Aztán azok közül válasszuk ki, hogy mennyi volt nem csak rossz, de szabálytalan is.

Aztán ott az a vicc, amit mindenhol hallottunk, hogy túl erős az ST az alapszabály szerint :) aztán mikor az ellenzék ült be a Sporttanácsba, akkor már mégsem volt erős :)

Szidták az alapszabályt, majd senki nem vette a fáradságot, hogy másikat csináljon.

Ami pedig a partvonalt illeti, sajnos, nem vagyok eléggé a szélén, mert ha ott lennék, akkor egyrészt nem kellene naponta szembekerülnöm az anomáliákkal.

Nálatok a kormány, senki nem tesz keresztbe, sőt, nagyon sok segítséget kaptatok, mégsem kezdődött még el a munka a közgyűlés óta!

Erről is mi tehetünk? Meddig?

Egyikünk sem akar semmi mást, csak elfogadható működést. Ha lenne, egy szót nem szólnánk, sehol nem kerülnénk elő, a nevünket is elfelejthetnétek. De nem, nincs működés, viszont hetente le akar valaki ülni beszélgetni a "másik oldalról". Miről beszélgessünk? Hogy mikor lesz szabályos RVSz? Vagy hogy ki tudja megcsinálni?

Nem kenegetni kellene a s***t másokra, hanem elolvasni a szabályokat, megkeresni a hibákat, kijavítani, és utána betartani. Ehhez semmi nem kellene, nem kell üldözni senkit, kirúgni se, csak tennie mindenkinek azt, amit vállalt a tisztségével.

Ma ez nem működik, az RSB tagok nem ismerik az RVSzt, a Sporttanács nem tudja, hogy mi lenne a feladata, egymást csapják be nap mint nap, az elnökség azon küzd, hogy határozatképes legyen, mert nem jönnek össze négyen egyszerre, és akkor is csak egymással vívnak, ha mégis.

Egyetlen rendesen működő bizottság az SBB, meg talán az off-road!

Dolgozni kellene, nem kifogást, meg bűnbakot keresni.




2661. • 2015-05-28 20:43:29

"...az utobbi 6 év legjobb rally szakágvezetője voltál szerintem..."

Szerintem is, csak rossz társaságba keveredett...
2660. • 2015-05-28 19:07:25
Szegény Gyurma!

Mi fáj ennyire, nem jutottál hozzá a napi adagodhoz :-) Itt senki nem látja el a feladatát már évek óta, tavaly éppen te sem, de semmi probléma. Idén meg az rsb a st és az elnökség, viszont te idén ellátod a feladatod. Ahelyett, hogy az autósport érdekeit előtérbe helyezve vállalnál valamit csak a partvonal mellől kiabálsz, mert a pályára már nem engednek be mondhatnád, de mindenben hibát keresni könnyebb mint valamiért tenni. Tavaly kelett volna ennyire okosnak leni és rendetrakni ( na meg idén is ). Azért, hogy pozitívumot is mondjak az utobbi 6 év legjobb rally szakágvezetője voltál szerintem. De tudod van az a mondás, hogy minden ember a saját alkalmatlansági szintjéig fejlődik egy szervezetben, szakágvezetőnek jó voltál, de ami utána jött......
2659. • 2015-05-28 00:36:07
Információk, a HITELTELENNEK MINŐSÍTETT DUEN.Hun

meeone: engem is zavar, igazából nem is zavar, inkább dühít, de ez nem számít.

meg ezek is:

Vizsgálat hegyek, eredmények sehol (vizsgálatok sem, csak kommunikáció erejéig :):))

"Közlemény
2015-04-07 14:38
Tisztelt Tagjaink!

".....létrehoztam a versenyen történt halálos baleset eseti vizsgáló bizottságát, melynek fő feladata a baleset körülményinek vizsgálata, elemzése. A bizottság 30 napos határidőt kapott a vizsgálat lefolytatására, alakuló ülését április 3-án tartotta. .....
.....Vizsgálat eredményéről tájékoztatni fogom a tagságot.
Üdvözlettel:
Oláh Gyárfás
elnök"

50 AZAZ ÖTVEN NAPJA!!!! MI TÖRTÉNT? HOL A TÁJÉKOZTATÁS?
(lesz ez még 100 nap is)


Fogyatkoznak az Vitézek!

Buna Zoli, Director néven versenyelt, ahol igazgatni kelletett volna neki. Koch Gabi ott járt, felügyelt, RSB megfigyelt. (vele mi a baj?)

Valaki zavarában, szabályismeret hiányosság birtokában, kapkodva, felelőtlenül elrendelt minden létező Bizottságnál vizsgálatot. (Bírói Bizottság, Felügyelői Bizottság, és a Vitézeknél is: RSB)

Egy helyen kellett volna vizsgálatot indítani, Fegyelmi Bizottság. Hamis, csalárd nevezés, licenc....... a többi csak maszatolás.

A Sporttanács próbált simítani: Kirúgta az RSB-ből a két vitézt.

"131/2015 Sporttanácsi határozat, 2015.05.18.
A Sporttanács az Alapszabály 42/A. § nevetek pontja alapján a Rallye Szakági Bizottság tagjai közül Buna Zoltánt és Koch Gábort felmenti. Indoklásul a Sporttanács a Sportbírói Bizottság, a Sportfelügyelői Bizottság és a Rallye Szakági Bizottság a nevezett szervezeti tisztségviselők érintettségével kapcsolatos vizsgálatait jelöli meg.
Fenti határozatot a Sporttanács 4 igen szavazattal elfogadta"

Nem felfüggesztette a tagságukat a vizsgálatok lezárásáig, ki lettek rúgva!! A hivatkozott Alapszabály pont egyértelmű: nevezi ki, illetve menti fel. Nekik lefőtt a kv.

Ákos vitéz is késztetést érzett vizsgálat lefolytatására (vagy utasították :):)). Gondolta, itt a nagy színpad! Felállított egy vizsgáló bizottságot. Elfelejtettek róla határozatot hozni, majd pótolják, mint az eddigieket.

Érted? Ő vizsgál, esetlegesen ítélkezik egy Koch, Buna felett, röhej!
Ő állít/állíthat fel egy vizsgáló bizottságot, aki ellen FEGYELMIT kezdeményezett a Sporttanács, súlyos szabályszegés, szabályok nem ismerete miatt!

"Az MNASZ Sporttanácsa 2015. április 29-i ülésén az alábbiakról határozott:
125/2015 Sporttanácsi határozat, 2015.04.29.
A Sporttanács fegyelmi eljárást kezdeményez Berényi Ákos Rallye Szakági Bizottság vezető, Bernhardt János, Buna Zoltán, Csepela Tamás, Fodor Krisztián és Rádli József Rallye Szakági Bizottság tagok ellen a XXI. Steelvent Miskolc Rally rendezvényen megjelent, 2015. április 23-ai keltezésű RSB határozat kapcsán."

Az a vitéz vizsgálódik, aki jóváhagyta a kiírást, ahol egy Felügyelő egyben a RSB Megfigyelő is.
A vitéz, aki jóváhagyta a nevezési listát (szerinte rajtlista a verseny előtt egy nappal :):))

"22/2015 Rallye Szakági Bizottság elektronikus határozat 2015.03.18.
....a rajtlistát a rendezőnek a rendezvény megrendezése előtt legkésőbb 24 órával meg kell küldenie az RSB számára....."

A rajtnevezési lista jóváhagyásakor pontosan tudta, hogy DOCTOR – DIRECTOR páros kiket takar, tudta, hogy ilyen néven nincs licencük, hiszen idén már versenyeztek igazi néven..... tudta, tudta, tusolta, részese volt.....

Lehet, a Sporttanács elírta a nevet Koch helyett Ákos vitézt akarta kirúgni. :):)

Van itt baj rendesen. A legkisebb probléma az bajnokságok állásának megjelentetése.

Írástudatlanok.

Azért van jó is a végvárakon.
Az alábbi határozatból kiderül, hogy van olyan Rendező, akinek megy a szekér, támogat rendesen, benyújt egy támogatást, tehát ad, a vitézek felülvizsgálják a mértékét. :):)

Így szól a határozat:
52/2015 Rallye Szakági Bizottság határozat 2015.05.12.
A Rallye Szakági Bizottság felülvizsgálja a 21. STEELVENT Miskolc Rallye rendezője által benyújtott versenytámogatás mértékét.
Fenti határozatot a Rallye Szakági Bizottság 6 igennel elfogadta.

Valószínű a Rendező egy egyszerű versenytámogatási KÉRELMET nyújtott be, melyben támogatást kért, nem adott.
Nem osztogatnak, fosztogatnak.


Már "felsőbb szinten" is feltűnt, hogy a vitézek írástudatlanok. Odáig fajult a dolog, hívogatják a Cselényit, Tóth Imit, Gulyás Petit, Grátz Ferit, hogy gyertek, segítsetek, mert ezek b.........k Mindenki hív mindenki, hát valaki ismer valakit, aki majd s***t lapátol. Adjatok fel hirdetést.

Minden rendben van, jól haladnak, nincs káosz!
Ki hol indul, hol lett értékelve? Majd két hónap után irány másik kategória. Ki hagyta jóvá a licenceket Egerben P14-ben? Jó a motor vagy nem? Értünk hozzá vagy nem? Van bajnokságállás vagy nincs? Láttam-e nevezési listát vagy csak vak vagyok? Tudok írni, olvasni vagy tovább tanulok?
Megtartanak vagy elhajtanak a p.......a?

vagy
meeonét idézve:
Vagy el is lehet menni!


ernő
2658. • 2015-05-27 22:36:33
Nem lehet eredmény, ha szabály sincs.. Még ma, május végén is módosították VISSZAMENŐLEG a szabályt.

Sem az RSB, sem az ST, sem az Elnökség nem látja el a feladatát.

Nincs olyan határozat, ami szabályos volna.
2657. • 2015-05-27 14:57:32
Csak engem zavar,hogy három verseny után nem sikerült még senkinek az RSBből összerakni egy bajnokságállása táblázatot?Nem,nem csak engem,a csapatunkban a srácokat is,csak nyuszik,nem mernek megszólalni.
Csináljatok már valamit!Ne csak a hétvégi autózásaitokat fizettessétek ki a Szövetségben,mindenféle szakmai útra hivatkozva!
Vagy el is lehet menni!
2656. • 2015-05-09 11:36:48
meeone!

Nem szép dolog, a nagy szakmai háttérrel rendelkező, és felelősségteljes döntést hozó műszaki bizottság oszlopos tagjának speciális mérőeszközét , "helyszínen szerzett antenna"-ként degradálni.
Ejnye-bejnye! helyeslek
2655. • 2015-05-08 09:29:50
Ha egy technikai bizottság (és egyben ralibizottság) tag úgy megy el Szegedre motor térfogatot,löketet,bármit mérni,hogy a méréshez ott a helyszínen szerzett antennát használ,akkor az nem lehet,hogy alkalmatlan a feladatára és el kellene zavarni nagyon messzire?
Azt gondolom,mind a két bizottságnak ki kellene dobni a sorai közül.Ha nem teszik,akkor az az ő felelősségük!
2654. • 2015-05-07 00:35:13
Elnézést kérek, hogy a "motoros" értekezések közt megzavarlak Benneteket az írásommal. Kicsit kapcsolódik a témához, hiszen az esetleges fellebbezések elsőfokú fóruma a regnáló RSB. Ez lesz a szép baleset, ismerve eddigi munkájukat. Idén nehezen lesz döntés...........

JÓ MUNKÁHOZ IDŐ KELL!
A rosszhoz (RSB) még több, mert ki kell javítani.  (lsd. Sporttanácsi határozatok az RVSZ, ARVSZ visszadobásáról, fegyelmi nekik…….

Aki kapkod, könnyen hibázik. Nem szabad az olyan munkát elhamarkodni (elsietni), ami fontos (amelytől jó eredményt várunk).
Valszínű ezt tartották be. Kedden, az év 125. napján (az első határozatnak nevezett is 120 napja született) jelent meg az eddig hiányzó 22 RSB határozat. (ettől több van, de azokra nem emlékeznek :):))

Elolvasva a határozat hegyeket, az volt az érzésem, hogy ez az összegzés mostanában íródott, visszamenőleg, ügyelve a dátumokra, mikor ki lett kinevezve, - hányan is voltunk-vagyunk-leszünk - néha a szerző nem emlékezett mi is történt az őskorban.

A Rallye Szakági Bizottság határozatai 2015

01/2015 Rallye Szakági Bizottság elektronikus határozat 2015.01.05.
A határozat a Sporttanács jóváhagyására vár
VAJON MI LEHET EZ AZ ELSŐ TITKOSÍTOTT HATÁROZAT? 125 NAPJA s***AKODIK VELE A SPORTTANÁCS.
AMÚGY EZ NINCS, MERT EGY ELEKTRONIKUS HATÁROZATOT A KÖVETKEZŐ RSB ÜLÉSEN JÓVÁ KELL HAGYNI, KÜLÖNBEN ÉRVÉNYTELEN. SZÉP MUNKA.

02/2015 Rallye Szakági Bizottság elektronikus határozat 2015.01.13.
A határozat Sporttanács jóváhagyására vár
EZ IS TITKOSÍTOTT, VAGY LÁTHATATLAN (OLVASHATATLAN) BETŰKKEL ÍRÓDOTT.

04/2015 Rallye Szakági Bizottság határozat 2015.02.15.
A határozat Sporttanács jóváhagyására vár
FENTIEK TESÓJA

22/2015 Rallye Szakági Bizottság elektronikus határozat 2015.03.18.
A határozat sporttanácsi jóváhagyásra vár
EZ IS. EZ AZ UTOLSÓ, EZ A LEGKEMÉNYEBB. :)

Amúgy a 06, 07, 08, 10, 11, 20 sz. határozat is vár, várogat a Sporttanács jóváhagyására, de ezekben legalább lemerték írni, hogy miről is szól.

Tényleg 120 nap kellett ennek a NULLA tartalomnak a megírásához megjelenítéséhez?
HA VALAKINEK VAN IDEJE, KÉRJEN MÁ… EGY ÍRATBETEKINTÉSSZERŰSÉGET, NÉZZE MEG AZ ELEKTRONIKUS HATÁROZATOK SZAVAZÁSÁRA KIÍRT LEVELEZÉST! MEG FOG DÖBBENNI.

Két érdekes határozat, ami nem szerepel a hivatalos határozatoki gyűjteményében:

Az alábbi levélkét küldte a szakágvezető a Sportbírói Bizottság vezetőjének, amiben szintén szerepel egy határozatra való hivatkozás. Biztos ez is a Sporttanács jóváhagyására vár:

Sent: Thursday, April 23, 2015 7:02 AM
To: Pintér Kálmán SBB
Cc: MNASZ Sporttanács
Subject: Cselényi igazgatói lista


Tisztelt SBB!
Kedves Pintér Kálmán Úr!

Az RSB a tegnapi napon született határozata alapján, nem támogatja Cselényi Balázs versenyigazgatói listára való felkerülését, így nem kérjük a rallye versenyigazgatói listára történő felvételét!
Kérem fentiek tudomásulvételét.
Üdvözlettel:
Berényi Ákos
RSB vezető
"AZ RSB TEGNAPI NAPON SZÜLETETT HATÁROZATA..."
NA EZ HOVÁ TŰNT? MIÉRT NEM SZEREPEL A TEGNAP MEGJELENT GYŰJTEMÉNYBEN? BIZTOS EZ IS AZ ELTÜNTETETT KÖZLEMÉNY MELLETT KALLÓDIK.

ÉS EZ HOL VAN SRÁCOK? MERT ENNEK IS RSB HATÁROZAT A NEVE!
"RSB Határozat
2015. április 23

A jelen lévő RSB tagok, aláírásukkal egyöntetűen úgy határoznak, hogy a 21. STEELVENT Miskolc Rallye-ra nevezett,
Kolencsik Balázs-Bagó László páros, Peugeot 106 S16, R2-P12-es kategóriában, a 31. STEELVENT Miskolc Rallye-n, engedélyezi és értékeli a nevezett kategóriában a versenyzését.

Miskolc, 2015 április 23"

EZ A KOMOLY, MEGFONTOLT HATÁROZAT, AMELY MÓDOSÍTOTTA AZ RVSZ-T, FELBŐSZÍTETTE A SPORTTANÁCSOT:

Az MNASZ Sporttanácsa 2015. április 29-i ülésén az alábbiakról határozott:
125/2015 Sporttanácsi határozat, 2015.04.29.
A Sporttanács fegyelmi eljárást kezdeményez Berényi Ákos Rallye Szakági Bizottság vezető, Bernhardt János, Buna Zoltán, Csepela Tamás, Fodor Krisztián és Rádli József Rallye Szakági Bizottság tagok ellen a XXI. Steelvent Miskolc Rally rendezvényen megjelent, 2015. április 23-ai keltezésű RSB határozat kapcsán.
NA MOST MENTEK A LEVESBE. :):)
DEHOGY! FEGYELMIT KEZDEMÉNYEZNEK A SZABÁLYSZEGŐ RSB TAGOK ELLEN, DE NINCS FEGYELMI BIZOTTSÁGA AZ MNASZNEK. (LASSAN 1,5 ÉVE :):))
LESZ MAJD FÉL ÉV MÚLVA EGY EJNYE-BEJNYE CSÚNYA DOLOG VOLT.

Megint a Versenyzők vannak hülyének nézve.

HÉTVÉGÉN ÚJABB MARB FUTAM KERÜL MEGRENDEZÉSRE! EZ LESZ A HATODIK! ÉRVÉNYES ARVSZ MÉG SEHOL!
BAJNOKSÁG ÁLLÁSA ÖT FUTAM UTÁN? SEHOL.

AZ RSB Q VA VERTE A NYÁLÁT EGY RÉGEBBI HATÁROZATBAN, HOGY CSAK AZ MNASZ OLDALÁN MEGJELENŐ A HITELES......
"RSB közlemény
2015.április 13.
Ezúton hívjuk fel a versenyzőink figyelmét arra is, hogy rendezvényeinkkel kapcsolatos, hiteles információ csak az MNASZ honlapján jelenik meg. Más, egyéb portálokon megjelent, hamis információk és félretájékoztatások miatt felelősséget az RSB nem vállal."

MOST AKKOR A DUEN OLDAL MILYEN STÁTUSZBAN VAN? HAMIS INFÓS? FÉLRETÁJÉKOZTATÓS?
DUEN! Kérlek, tiszteld meg a Versenyzőket, ha már egy táska lóvét fizettek (tagdíj, licenc, gépkönyv…) a központi kasszádba, jelentesd meg végre, így a bajnokság derekán a bajnokságok eredménylistáit, legyen már pl. ARVSZ..... Ja, nem Te vagy az MNASZ? Itt minden megtalálható. Jó ár.

ERESBÉS VITÉZEK!
HOL TALÁLHATÓ AZ MNASZ OLDALÁN, AZ MNASZ ÁLTAL KIÍRT MAGYAR AMATŐR RALLYE BAJNOKSÁG 6. FUTAMÁNAK KIÍRÁSA?
SEGÍTEK, OTT, AHOL A MÁR MEGRENDEZETT ÖT FUTAMÉ.

A munkája minősíti az embert, így az ERESBÉt is:
Minden rendben van. Jól haladnak a dolgok.
Van egy-két apró probléma, megoldjátok, simítgatjátok, alakul ez.
Jól sikerült az RVSZ (ha igaz i hír, ma is módosítva lett), az ARVSZ pár napos késéssel ugyan, de időben megjelent, még használható is.......
és még ezer meg ezer érv, amiért Nektek kell ezt csinálni.
A Versenyzők, akik jelölték a vezírt, gondtalanul tudnak készülni a futamokra, időben megjelennek a kiírások, -jó ha 10 nappal a verseny előtt-, de ez mindegy is, hiszen majd a gépátvétel idején módosul a szabályzat, vagy egy gyors helyszíni határozattal Ti, a vitézek, módosítjátok.....
Ütőképes - ütőképes nem egyenlő szánalmas :):)- a CSAPAT!
Ez kell a népnek!
Előre.

Nekem tetszik :):)

Aki hibátlan lovat keres, járhat gyalog.
Semmi sem tökéletes a világon, sokszor lejjebb kell adni a mércét.

üdv.
büki ernő


MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13 14 15 16171819
20 21 22 23 242526
2728 29 30 01 0203
04 05 06 07080910
11 12 13 14 151617
2021.09.16-18.

részletes infóink

2021.09.24-27.

részletes infóink

2021.09.25.

részletes infóink

2021.09.25-26.

részletes infóink

2021.10.16-17.

részletes infóink

2021.10.22-24.

részletes infóink

2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k