Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Lesz-e verseny? Ez nem lehet kérdés!
Nevezési listák és a rendező helyzetismertetése
2012-10-11
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684215040
Napi oldal:
72004
Jelenleg:
1200
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

lesz-e_verseny_ez_nem_lehet_kerdes_1

Közeledik a Baranya Kupa, mint az MNASZ rallye bajnokságainak következő állomása. A nevezési zárlatot követően megszülettek a nevezési listák, és bár térképet még nem kaptunk, további részletekről a rendezőt kérdeztük.

Csapjunk bele a közepébe: folyosói pletykák szerint problémák vannak a Baranya Kupa környezetvédelmi engedélyeivel…

Sajnos a hír nem alaptalan, de csak részben igaz. Manapság, kis hazánkban egy verseny megrendezéséhez temérdek engedélyre, hozzájárulásra van szükség, jó pár éve a környezetvédelem oldalával is kötelező együttműködnünk. Ezzel alapvetően nincs is probléma. Augusztusban kezdtük meg az engedélyek megkérését a „zöldhatóságnál”, ami egy távolról, szabad szemmel is jól látható összeg – mint eljárási díj – átutalásával indul. Ez a beugró, ami mindenképpen a hatóságnál marad, az ügy végeredményétől függetlenül. A kezdeti kommunikáció és a részletek egyeztetése után az első válasz a fizetendő összeg megduplázása volt. Meglepő, és távolról sem mulatságos. Befizettük. Hosszú csend után sajnos többszöri kérésünk, megkeresésünk ellenére sem kaptunk információt az ügy állásáról, mígnem egész egyszerűen megkaptuk az első fokú elutasító határozatot.

Ez mit jelent pontosan?
A határozat indoklása szerint, a Mecsekben, egész pontosan a Nyugat Mecseki Tájvédelmi körzet Natura 2000 oltalom alá eső területein a Baranya Kupa c. autóverseny lebonyolítása káros hatással van a környezetre.

Konkrétan ez melyik terület? Ennyire védett?
Ez az, ami igazán meglepő! Bár még nem lepleztük le az idei konkrét útvonalat, annyit elárulhatok, hogy a hatóság elutasító határozatának indoklása szerint nagyon káros a rendezvény Árpádtető és Orfű környékére és Hetvehely környékére. Érthetetlen!!! Ahol 40 éve zajlanak autóversenyek. Legutóbb az idei Mecsek Rallye, ill. a Rallye Sprint Bajnokság járt ezeken a területeken. Idén! Akkor még nem volt baj, akkor még nem volt káros…

Hogyan befolyásolja mindez e versenyt?
Hétfőn kaptuk meg az első fokú határozatot és aznap, azonnal meg is fellebbeztük, egy újabb kisebb táska pénz befizetésével. Most lassan az eddigi „normál” összeg háromszorosánál tartunk. A fellebbezést személyesen vittem be a felügyelőségre, hogy a posta kiiktatásával időt nyerjünk. Ezt követően pedig megkerestem a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség Vezetőit, és az Ő segítségüket kértem. Ezúttal is köszönöm közbenjárásukat! Az MNASZ Vezetőinek elkötelezettsége felől nincs kétségem, így az ügy végkimenetelét illetően sem lehet…

… és a többi szükséges hozzávaló?
Mindenki gőzerővel dolgozik! Az összes többi szükséges engedély megvan, nyomdában van az itiner és a többi dokumentum, kész a biztosítási terv, szerkesztjük a műsorfüzetet, szerveződnek a sportbírói és egyéb közreműködői társaságok, készítjük elő a szervizparkot, röviden: Komló és Baranya várja az autósport szerelmeseit! Ott tartunk, ahol ilyenkor tartanunk kell! Rajtunk nem múlik! A csapatunk készen áll!

lesz-e_verseny_ez_nem_lehet_kerdes_2

Beszéljünk egy kicsit a versenyről, a sportszakmai oldalról is!
Elkészültek a listák, melyeket a szakág jóváhagyott. Nagyon örülök, hogy az elmúlt hónapok eredményei után ennyien neveztek az ORB és a R2 mezőnyébe! A Historic mezőnyben is sokan vannak – ebben a legnagyobb érdeme Wirtmann Ferencnek van! Köszönöm! -, és a TR Consult Rallye Sprint Bajnokság nevezői is betöltötték a megszabott 80 helyet. Így elmondható, hogy idén a Baranya Kupán rajtol el a legtöbb versenyautó egy napon, hiszen vasárnap mindenki „pályára lép”. Az MRT nevében köszönöm minden nevező versenyzőnek, hogy megtisztelt bennünket nevezésével!

lesz-e_verseny_ez_nem_lehet_kerdes_4

Talán nem titok, hogy egy külföldi megfigyelő is dolgozik majd a Baranya Kupán.
Jók az informátoraid! A jövőben – amennyiben sikerül életben tartanunk a honi rallyesportot (sokan dolgozunk ezért…) – nagyravágyó nemzetközi vonatkozású terveink vannak. Ennek okán érkezik a versenyre egy portugál úr, Mr. Barbados Edmond, aki megfigyelőként vesz részt az eseményen.

lesz-e_verseny_ez_nem_lehet_kerdes_3

Kérted, hogy feltétlenül beszéljünk a versenyközpontról, szervizparkról…
Igen. Köszönöm! Fontos! Bár a kiírásba is beleírtuk, felhívom minden tisztelt versenyző figyelmét, hogy a szervizpark bizonyos részei salakos és kisebb részben füves területet is érintenek. Ennek megfelelően, amennyiben esőt kapunk a nyakunkba, úgy szükséges lesz bizonyos fa, vagy egyéb, keményebb alátétek használata az autók megemelésénél. Arra is kérem a szervizcsapatokat, hogy készüljenek úgy, ha esik az eső, bizony pocsolyák alakulhatnak ki itt-ott, ami megfelelő ruházat és lábbeli híján kellemetlenséget okozhat.

Minden ORB, R2 és Historic nevezőt kérek, hogy 2012. október 14. (vasárnap) este 20:00 óráig szíveskedjen elküldeni a rendezőnek (marcoracingteamkft@gmail.com) a közös szervizeléssel kapcsolatos igényeket rajtszámokkal és nevekkel! A határidőt követően beérkező kéréseket sajnos nem tudjuk teljesíteni.

Az útvonallapból kiderül, hogy az első napon komoly koncentrátum lesz a program.
Az ellenkező híresztelésekkel szemben: lesz Prológ!
A Magyarországon manapság egyedülálló, belvárosi nyitány szombaton 15:00 órakor rajtol majd Komlón, és sorrendben a: Historic, ORB + All Stars és a Rallye2 mezőnye mutatkozik be itt. Rendhagyó lesz, hogy a rajtsorrendet módosítani vagyunk kénytelenek, és ezúttal rajtszám szerint növekvő sorrendben lesznek láthatóak a versenyautók, hogy a Prológ után elrajtolhassanak az első gyorsasági szakaszon is. A szombati napon két gyorsot kell teljesíteniük a versenyzőknek ugyan azon a helyszínen és a két gyors között egy a megszokottnál terjedelmesebb gyűjtő vár rájuk. A gyűjtőben egy fűtött sátorral várjuk a versenyzőket egy kis étellel és itallal és keresem a lehetőségét, hogy az eredményeket „élőben” elérhetővé tudjuk tenni a várakozás idejére. Remélhetőleg, így könnyebben, gyorsabban telik majd a várakozás ideje.

lesz-e_verseny_ez_nem_lehet_kerdes_5

Mikor láthatunk térképeket?
Már tényleg csak párat kell aludni… A hivatalos oldalunkon fogjuk közzé tenni a jövő hét elején a térképeket!
 
Az előbb elhangzott az All Stars! Sikerült? Összejött?
Nagy örömömre: igen! Szűkebb pátriámban többen is elismerően nyilatkoztak az ötletről, ami nagyon jól esett! Remélem, hogy nem erőlködök hiába, és a nézők is értékelni fogják, örömmel fogadják a kezdeményezést! A listából az is látható, hogy nekünk sikerült elsőként elérnünk, hogy a Béres család versenyautóval tegyen látogatást a Mecsekben! Szerintem nagyon élvezetes lesz! Nézd végig a névsort és az autókat! … szerencsére ez az összes nevezési listára igaz! Talán nem kell hozzá magyarázat…

>> ORB + All Stars nevezési lista <<

>> Rallye2 nevezési lista <<

>> Historic nevezési lista <<

>> Sprint nevezési lista <<

 

Ez a hír most jelenik meg 7955. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k