Már a murvára várva
Bujdos Mikiéknek a kuplung nem akarta a pécsi futamot
2012-06-15
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763471111
Napi oldal:
81961
Jelenleg:
879
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
498. • 2011-09-12 08:34:48
nemtudom a nézőket miért zavarja ennyire a rönközés mivel nem ők ülnek a versenyautókban ?A levágások elkerülése végett a rendezőnek sok helyen óvni kell a padkát mivel 2 alkalommal halad el ugyanott a mezőny és másodszorra már egy múrvaverseny lenne belöle ha néhol nem óvnák meg a padkát.Amugy ha személyautó gumival oldják meg annak nincs visszatartó ereje azt a s2000-esek simán átlépik.
497. • 2011-09-12 07:21:36
Nagyon kérek minden kedves rally szurkolót hogy legyen lélekben a Lévai Ferkó - Schweighardt Gábor Honda Civic R3 párossal akik nagyon súlyos balesetet szenvedtek.Gábor állapota nem jó sajnos,műtétek sorozata várja ! Kitartás fiuk....
496. • 2011-09-12 01:10:25
A Loix a rönkök és a gumizások miatt mar szerdán!!! haza akart menni.
495. • 2011-09-12 01:01:58
Ha navigátorként elfogadjátok szerény véleményem, azokat a rönköket nyugodtan tekinthetjük gyilkossági kísérletnek.
494. • 2011-09-11 23:58:26
Aki volt már versenyeken, és nem is egyen-kettőn az tudja, hogy hova álljon, de a féleszű, aki csak annyit hall, hogy: "IRC először Magyarországon", és fellátogat a faluból élete első vagy második rallyautóját megnézni, na annak kell elmagyarázni, hogy milyen rendezvényen is van...
493. • 2011-09-11 23:45:59
Hódolatom! Jelen István szombat esti interjúja arról h a nézők így a nézők úgy....Rendezésbeli hiányosságok nem a nézők! Máshol is ennyi néző van, sőt ennél sokkal több és tudják kezelni! Nem kéne minden félnótást( mély tiszteletem a kivételeknek!) felvenni egy IRC-re pályabírónak! El kell gondolkodni, és nem a nézőket kritizálni meg sopánkodni... megdöbbent bizonytalan
492. • 2011-09-11 23:27:44
"Sajna így valószínű, hogy ez volt az első, és egyben utolsó is..."

Miért gondolod? Azért mert nem voltál Madeirán meg Cipruson meg Ypresen. Azt hiszed ott nincsenek problémák. Ha elmennél ott egy versenyre látnál ám ott érdekes dolgokat. Egy sportbírónak nem az a dolga hogy megállapítsa jó helyen leszel vagy sem. Ha te nem tudod magadtól akkor nem sok versenyen lehettél még. Ez nem egy hegyiverseny hogy látni kell a bíróknak egymást. és nekem rohadtul nem hiányzott a Lakatos sem a sárga SX4-ével. mert ha lett volna nyilván az lett volna a baj...

Szóval sok itt a fölösleges szöveg...

Mert voltak itt hiányosságok de nem ezek

Na jó éjt
491. • 2011-09-11 23:16:07
vigyorgok ez 10 pontos volt övön alul. Leesek a székről, úgy röhögök!
Nagy vagy! helyeslek helyeslek helyeslek
490. • 2011-09-11 23:15:50
A lassítók 80 %-a indokolatlan. Rönköt, gumit gyűlölöm. Ezeket nem tudom hány százalékban és kinek a javára lehetne írni...

Irc nélkül ma lett volna kb 8 Micsu, 4-4 Honda, Citroen, Renault, VFTS.

Sajnos a magyar RI mezőny nagyon gáz...És a himnusz is biztos az volt. De én betudom egy lámpaláznak. És örülnék neki ha jövőre ezeket már ki tudnánk küszöbölni...
489. • 2011-09-11 23:14:05
Sziasztok! Pécsiként olvasgatom a kommenteket, és szomorú, hogy mocskolódás a 90%-a, de el kell ismernem, hogy jogos!
A rendezés rányomta a bélyegét az egész futamra:
1. Hogy történhet meg az, hogy a verseny hetében, hétfőn sportbírókat keresnek a hétvégi futamra? (egy éve tudjuk, hogy IRC lesz)
2. Hol van a hangosautó???
3. Nyárásvölgybe első nap lefelé a szűk részen 1,5 km belül se egy rendező, sportbíró, aki terelgesse a népet, ha netán a piros szalag mögött foglalna helyet, vagy esetleg letépi a fehér szalagot, vagy csak egyszerűen, mint pölöskén kiáll az út szélére az idiótája...mert megteheti!!!
4. Szöllősi elág, második nap! Kérdés a sportbírótól: "Itt jó helyen leszünk, vagy nem?" Válsz: (vonogatja a vállát) Gratulálok!
5. Lapis, második nap! 200-300 ember két és fél kanyarra=egy rendező! Nézők nemhogy a piros szalag mögött, hanem előtt táboroznak! (sima ob-n, vagy sprinten "vigyázzba"áll itt mindenki, most miért nem?)
Az esti gyors már lerágott csont, mint ahogy a verekedős sztori, meg a rönközés, és a lassítózás is...
Sajna így valószínű, hogy ez volt az első, és egyben utolsó is...
488. • 2011-09-11 23:08:19
Biztos sok Kertész Ákos-t olvas...
487. • 2011-09-11 22:52:35
Dvid!
Azért mert neked nem tetszett a verseny, az a konzekvencia, hogy "milyen szánalmas egy nép is vagyunk mi"? megdöbbent
486. • 2011-09-11 22:44:15
Még annyit, hogy ugye hogy sok a lassító nálunk? Mert ezt mindenki kifogásolta...Meg a rönköket, meg a gumizást....Akkor csak nem azok voltak a hülyék akik ezeket kifogásolták...
485. • 2011-09-11 22:40:41
Ha annyira vártuk ezt az IRC-t, mert annyira vártuk, és annyira meg kell köszönni a sorozatnak, hogy ilyen jó pilóták versenyeznek, akkor egy himnuszt le kellett volna tudni játszani a győztesnek. Mert ami jár az jár, és nem egy nagy ördöngősség azért amit elvárnak a pilóták. Vagy amit felsoroltak, hogy egy IRC hez miből kell több, azok miért nem voltak meg? Igazad van, ez egy nagyon nagy dolog volt, köszönet érte, de kis odafigyeléssel sokkal jobb lett volna, sokkal többen jöttek volna jövőre...
Nem utolsó sorban, pontosan a déli fórumozók szólták le ezt a sorozatot úgy, hogy még nem látták. Tehát ahogy a nagy bölcs szavait idézve: visszanyalt a fagyi. Ugye hogy jó ez az IRc? Ugye hogy gyorsak a pilóták, és az sem számít hogy a gyorson belül élsz? Remélem most már a helyén kezeli majd ezt a sorozatot mindenki, és nem nézik le, csak azért, mert nem wrc-k, meg ladák indulnak....
484. • 2011-09-11 22:21:52
Szát szónak is egy a vége, azért ha megnézzük, hogy volt-e magyar, aki reális és elvárható mértékben felvette a versenyt az IRC élmezőnynel, akkor a te válaszoddal szemben az egyetlen tényszerű válasz az, hogy igen, volt, Turán. Emellett Asi eredményét sem kell lesajnálni, nem csak a legelejéhez kell nézni, hanem mondjuk a kategóriájához már sokkal objektívebb, azt meg erősen elverte, benne Araival (igaz, utóbbinak nem tudom, hogy voltak-e műszaki gondjai).
483. • 2011-09-11 22:06:21
Ez a magyar IRC egy nagy kaka volt, szépen bemutatkoztunk a nagyvilágnak, hogy milyen szánalmas egy nép is vagyunk mi, ha másra nem hát legalább erre jó volt az egész.

Az ORB-s mezőnyből meg aki top autóval az első 10-be nem volt benne lehúzhatja magát, a csili vili ókli szemüvegével együtt :)...."...ülj le fiam 1-es..."
482. • 2011-09-11 22:02:08
Hát akkor leszek én az első!

A magam részéről szeretném megköszönni Jelen Istvánnak és a szervezőknek, hogy elhozták városunkba ezt a remek kis mezőnyt!! Van mit csiszolni még de remélem tanultak a hibákból. Szerintem a kisvasz@ri néző kérdés megoldható lesz. Jövőre biztos jobb lesz. Lehet csinálni utánuk ha esetleg valakinek nem tetszik.

Engem egy dolog bosszant csak, de ez nem kifejezetten a Mecsek rallyra vonatkozik: A volt H csoport. Csodálkozom hogy van még kedvük versenyezni.

A győzteseknek meg gratula...
481. • 2011-09-11 21:59:59
Ja, és a rövid szünet után elsőként induló Neuville (bár a gumijai kihűlhettek, bár a helyszín már a 3.-4. km körül lehetett, tehát azért addigra be is melegedhettek) ugyanúgy megúszott, de az eszméletlen tempó ellenére neki sikerült megfogni, úgy, hogy egy tizedet sem vesztett. Életemben ilyet még nem láttam, pedig lassan 25 éve járok versenyekre.
480. • 2011-09-11 21:41:55
Zulu Samurai!
A Mikkelsen semmilyen rönknek nem ment neki, mert Árpádtetőn nem volt rönk kirakva, csak az erdészeti utakon, az erdészet elvárásai miatt. A Hírlevelek írója nem tudom, hogy honnan vette a rönköt... Egy belül guminál úszott el az autója, de a Eurosportban azt nyilatkozta, hogy murván csúszott meg. Kidöntött egy fát az útra, amit a Kopeczkynak picit lelassulva, az ívről lemenve kellett kikerülnie. Utána állt egy kicsit a gyors és a Rescue kivágta a fát és eltette az útból.
479. • 2011-09-11 21:35:46
Teljes mértékben igazad van.
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k