h i r d e t é s
Összes oldal:
770219999
Napi oldal:
167390
Jelenleg:
879
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Ülésezett az FIA és nem mindenben, de jó pár dologban dűlőre jutottak, így legalább már sejteni lehet valamit a jövő évi rally világbajnoksággal kapcsolatban.

• Nincs korlátozás a gyorsaságik minimum és maximum hosszát illetően. • Két szerviz közt maximum 80 km gyorsasági lehet. • A gyorsaságik össz hossza 300 és 500 km között kell hogy legyen. • A rally idejére kötelező kijelölni egy fő szerviz központot, de a rendező kérvényezheti, hogy a szerviz egyik helyről egy másikra költözhessen a verseny alatt. • A futamon a jelenlegi WRC-ék is indulhatnak. • A regisztrált gyártóknak (régebben M1-es csapatok) minden futamon indulniuk kell legalább kettő autóval, melyeket 2009-ben homologizáltak. • A WRC csapatoknak (ezelőtt M2-es csapatok) nyolc futamon kell indulniuk, melyből egy nem európai kell, hogy legyen. Legalább egy autóval kell részt venniük a versenyen, mely lehet 2009-nél régebben homologizált. • Több reklám és marketing tevékenység lesz a tesztek és a rally idején. A csapatoknak a jövőben autogram osztást kell biztosítaniuk a rajongók számára a verseny alatt is a szervizben egy-egy kör végén. • A rendezőknek a technikai átvételt nyilvánossá és a média számára is látogathatóvá kell tenniük. • A szervizparkot a jövőben úgy is ki lehet majd alakítani, hogy a rajongók hátulról is közelebb tudjanak menni a csapatok sátraihoz. • Újra engedélyezett a már meglévő biztonsági intézkedések felülvizsgálata. • A shakedown-nak a jövőben egy gyorsasági is otthont adhat, de annak csak egy része. • Egy időellenőrző pontnál a jelenlegi 15 helyett 30 percet lehet késni. • A nevezési határidő négy hét.
Ezen kívül persze más dolgokról is tárgyaltak, de ezeket egyelőre nem vezetik be. Szó esett arról, hogy a gyártók bajnokságát csapat bajnoksággá alakítsák, de ezt leghamarabb 2011-ben fogják bevezetni, az új autókkal együtt. További tárgyalásokat igényel a shakedown témája, hogy hogyan is lehetne egy hatásos reklám eszközzé alakítani, és, hogy alkalmas-e a top 15 rajtsorrendjének eldöntésére. Szóba került egy bónusz rendszer is, mellyel minden kör után lenne egy képzeletbeli dobogó plusz pontokért. Továbbá a bajnoki pontozó rendszert kompatibilissá szeretnék tenni a nemzeti bajnokságok rendszerével, de ehhez még több felmérésre és információra van szükség.
Ez a hír most jelenik meg 8762. alkalommal
|