|
h i r d e t é s
Összes oldal:
796144231
Napi oldal:
290577
Jelenleg:
554
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1324 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Rási László |
|
1003 |
| 4. |
Csáki Ottó |
|
969 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
884 |
| 6. |
Varga Zalán |
|
874 |
| 7. |
Halmai Péter |
|
868 |
| 8. |
Kárai Károly |
|
864 |
| 9. |
Misik Attila |
|
860 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
| 2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
| 3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
180 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
| 8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
| 9. |
Sami Pajari |
|
56 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
Simone Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
135 |
| 2. |
Tóth Tibor |
|
99,5 |
| 3. |
Turán Frigyes |
|
92 |
| 4. |
Bodolai László |
|
71,5 |
| 5. |
Trencsényi J. |
|
71,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
65 |
| 7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 8. |
Vida Szabolcs |
|
33 |
| 9. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
| 1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 2. |
Rongits Attila |
|
70 |
| 3. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 6. |
Matics Mihály |
|
40 |
| 7. |
Kronome Ákos |
|
39 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Helgert Tamás |
|
22 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 3. |
Hibján József |
|
22,5 |
| 4. |
Zagyva Dorka |
|
20 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
105 |
| 2. |
Várnai Dávid |
|
77 |
| 3. |
Ruszó Krisztián |
|
70 |
| 4. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 5. |
Molnár Zoltán |
|
69 |
| 6. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 7. |
Völcsey Viktor |
|
48 |
| 8. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 9. |
Fenyvesi Péter |
|
27 |
| 1. |
Auszmann Gy. |
|
62,5 |
| 2. |
Csukovics István |
|
60 |
| 3. |
Rácz Tibor |
|
52 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
74 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
| 3. |
Póczik Ákos |
|
52 |
| 1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 2. |
Pehely Balázs |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Ülésezett az FIA és nem mindenben, de jó pár dologban dűlőre jutottak, így legalább már sejteni lehet valamit a jövő évi rally világbajnoksággal kapcsolatban.

• Nincs korlátozás a gyorsaságik minimum és maximum hosszát illetően. • Két szerviz közt maximum 80 km gyorsasági lehet. • A gyorsaságik össz hossza 300 és 500 km között kell hogy legyen. • A rally idejére kötelező kijelölni egy fő szerviz központot, de a rendező kérvényezheti, hogy a szerviz egyik helyről egy másikra költözhessen a verseny alatt. • A futamon a jelenlegi WRC-ék is indulhatnak. • A regisztrált gyártóknak (régebben M1-es csapatok) minden futamon indulniuk kell legalább kettő autóval, melyeket 2009-ben homologizáltak. • A WRC csapatoknak (ezelőtt M2-es csapatok) nyolc futamon kell indulniuk, melyből egy nem európai kell, hogy legyen. Legalább egy autóval kell részt venniük a versenyen, mely lehet 2009-nél régebben homologizált. • Több reklám és marketing tevékenység lesz a tesztek és a rally idején. A csapatoknak a jövőben autogram osztást kell biztosítaniuk a rajongók számára a verseny alatt is a szervizben egy-egy kör végén. • A rendezőknek a technikai átvételt nyilvánossá és a média számára is látogathatóvá kell tenniük. • A szervizparkot a jövőben úgy is ki lehet majd alakítani, hogy a rajongók hátulról is közelebb tudjanak menni a csapatok sátraihoz. • Újra engedélyezett a már meglévő biztonsági intézkedések felülvizsgálata. • A shakedown-nak a jövőben egy gyorsasági is otthont adhat, de annak csak egy része. • Egy időellenőrző pontnál a jelenlegi 15 helyett 30 percet lehet késni. • A nevezési határidő négy hét.
Ezen kívül persze más dolgokról is tárgyaltak, de ezeket egyelőre nem vezetik be. Szó esett arról, hogy a gyártók bajnokságát csapat bajnoksággá alakítsák, de ezt leghamarabb 2011-ben fogják bevezetni, az új autókkal együtt. További tárgyalásokat igényel a shakedown témája, hogy hogyan is lehetne egy hatásos reklám eszközzé alakítani, és, hogy alkalmas-e a top 15 rajtsorrendjének eldöntésére. Szóba került egy bónusz rendszer is, mellyel minden kör után lenne egy képzeletbeli dobogó plusz pontokért. Továbbá a bajnoki pontozó rendszert kompatibilissá szeretnék tenni a nemzeti bajnokságok rendszerével, de ehhez még több felmérésre és információra van szükség.
Ez a hír most jelenik meg 8782. alkalommal
|