Ülésezett az FIA és nem mindenben, de jó pár dologban dűlőre jutottak, így legalább már sejteni lehet valamit a jövő évi rally világbajnoksággal kapcsolatban.

• Nincs korlátozás a gyorsaságik minimum és maximum hosszát illetően.
• Két szerviz közt maximum 80 km gyorsasági lehet.
• A gyorsaságik össz hossza 300 és 500 km között kell hogy legyen.
• A rally idejére kötelező kijelölni egy fő szerviz központot, de a rendező kérvényezheti, hogy a szerviz egyik helyről egy másikra költözhessen a verseny alatt.
• A futamon a jelenlegi WRC-ék is indulhatnak.
• A regisztrált gyártóknak (régebben M1-es csapatok) minden futamon indulniuk kell legalább kettő autóval, melyeket 2009-ben homologizáltak.
• A WRC csapatoknak (ezelőtt M2-es csapatok) nyolc futamon kell indulniuk, melyből egy nem európai kell, hogy legyen. Legalább egy autóval kell részt venniük a versenyen, mely lehet 2009-nél régebben homologizált.
• Több reklám és marketing tevékenység lesz a tesztek és a rally idején. A csapatoknak a jövőben autogram osztást kell biztosítaniuk a rajongók számára a verseny alatt is a szervizben egy-egy kör végén.
• A rendezőknek a technikai átvételt nyilvánossá és a média számára is látogathatóvá kell tenniük.
• A szervizparkot a jövőben úgy is ki lehet majd alakítani, hogy a rajongók hátulról is közelebb tudjanak menni a csapatok sátraihoz.
• Újra engedélyezett a már meglévő biztonsági intézkedések felülvizsgálata.
• A shakedown-nak a jövőben egy gyorsasági is otthont adhat, de annak csak egy része.
• Egy időellenőrző pontnál a jelenlegi 15 helyett 30 percet lehet késni.
• A nevezési határidő négy hét.
Ezen kívül persze más dolgokról is tárgyaltak, de ezeket egyelőre nem vezetik be. Szó esett arról, hogy a gyártók bajnokságát csapat bajnoksággá alakítsák, de ezt leghamarabb 2011-ben fogják bevezetni, az új autókkal együtt. További tárgyalásokat igényel a shakedown témája, hogy hogyan is lehetne egy hatásos reklám eszközzé alakítani, és, hogy alkalmas-e a top 15 rajtsorrendjének eldöntésére. Szóba került egy bónusz rendszer is, mellyel minden kör után lenne egy képzeletbeli dobogó plusz pontokért. Továbbá a bajnoki pontozó rendszert kompatibilissá szeretnék tenni a nemzeti bajnokságok rendszerével, de ehhez még több felmérésre és információra van szükség.