LCH Tavaszi LADA találkozó
Minden jó volt
Spitzmüller Csaba a bükfürdői kiruccanás után
2010-06-24
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
685289845
Napi oldal:
132848
Jelenleg:
1447
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Szombathely Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 323 hozzászólás • 17 oldal
103. • 2010-06-21 19:04:58
"a Skoda márka miatt szurkolnak többen neki. "
ennyi kacsintok
102. • 2010-06-21 18:59:07
Itt már nem a kocsiban kell keresni a hibát. A pilótában. Ha a 40 fős csapatot nem kellene felruházni csapat pólókkal, akkor több jutna tesztre. Vagy esetleg több versenyen indulni, bár Asi ellen akkor sem lenne esélye, legfeljebb a Janikának. Tavaly még eredményt hozott a legjobb autó a mezőnyben, az idén már nem a kocsin múlik, ebből adódik, h bukott dolog a megismételhető bajnoki cím.
Azért van pár fannal több most, mert tavaly bajnok volt, és a Skoda márka miatt szurkolnak többen neki.
101. • 2010-06-21 18:58:01
Nekem nem áll szándékomban senkit sem fikázni, semmi bajom Norbival, de ha megverik egy olyan versenyen ahol alapból kevesebb esélye van, akkor azt tessék már elfogadni... Úgyanúgy más is nyert gyorsaságit N-es autóval. Abban is van valami hogy Norbinak kötelező megjelenni egy céges rendezvényen, de nem hallottam még arról hogy napokat töltött volna az autó beállításával. Asi az utolsó csavarig ismeri az autót, és szerintem már azt is észreveszi az autón, ha egy anya lelazul. Ez a helyes irány...
100. • 2010-06-21 18:15:56
Ez volt az a Rally, ahol reálisan a legközelebb tudnak kerülni az N4-es autók a S2000-hez. Asi már párszor lenyilatkozta mennyi különbség van a két kategória között, mennyivel jobb egy S2000-es. Nem megy 210-et, viszont hamarabb eléri a 170-180-at, jóval jobb a féktávja, és jobb a kanyarsebessége.
Hiába jobb az autó, ha nincs a pilótában kilométer. Ahhoz, hogy úgy menjenek mint Asi, u.olyan őrültnek kell lenni, és annyit tesztelni. A wrc-k megszűnésével az a világ megszűnt, hogy hozok egy top gépet, és alapbeállításokkal küzdök az első helyért. Most is 5 másodperc lett a végén a különbség. Nem tudom miért megy a cirkusz, de nem azt tartom bajnak, hogy most 5 másodperccel kikapott, hanem hogy miskolcon meg salgón nem nyertek legalább fél perccel.
Szoros verseny volt, többen is tudtak jó szakaszeredményeket produkálni, de egy ember volt aki 1 gyors kivételével végig ott tudott lenni, és nyert is.
Viszont van egy örök igazság: nem zörög a haraszt.........
ezzel az E85-el megkavarták a mezőnyt az biztos. Se minta eredmények, se normális ellenőrzés, pedig naivan azt hittem, ez milyen jó lesz, költségkímélő...aztán hamar vegyészkedés lett belőle.

Grat Asiéknak, Őrültek vagytok, és remélem idén is lesz VB.
ahogy Janinak IRC, de jó lenne Norbit is ott látni, jó tapasztalatszerzés lenne.
99. • 2010-06-21 17:58:25
Ki tudja, hogy kire és mire nyilatkozta ezt Norbi? Ismét van egy pilóta akit fikázni lehet! Amúgy sztem nem önszántából megy sajtótájékoztatókra, valószínű ezek mind a támogatói szerződésekbe bele van foglalva! Félreértés ne essék nem vagyok Herczig-fan, de kicsit unalmas, hogy minden verseny előtt, vagy után valaki fikázásra kerül....
98. • 2010-06-21 17:32:37
A kis herceg aki nem bír veszíteni vigyorgok én is csak annyit tudok erre mondani hogy nem a sajtótájékoztatón meg egyebeken kell álldogállni az autó mellett széles mosollyal... Ha nem tetszik a dolog akkor át kell ülni N-es autóba, mert az már bebizonyosodott hogy az S2000-nek nincs esélye itthon az N-esekkel szemben. Hiába a jelentős anyagi háttér, hiába a legújabb technika.. ez ide nem elég Norbi, itt tesztelni, beállítani, tanulni és vezetni kell. jobb lesz ha lenyeli a békát, és a mocskolódásnak vége szakad... forgatom a szemem
97. • 2010-06-21 15:33:41
hellosztok, mi szelestén voltunk, jó kis verseny volt, rég voltam ilyne jó murvás futamon, sőt, talán ez z eddigi legjobb:) mentek a fiúk keresztbe szépen:) pár fotó itt:
képek
96. • 2010-06-21 10:02:34
Szerintem is ott a különbség, míg Asi benne él a kocsiba, többet teszttel mint az egész mezőny összesen addig nem lehet tőle elvitatni a győzelmet.....
95. • 2010-06-21 09:49:21
Crash barátom belinkelte az Asi tesztjéről a képeket. Az egyiken volt egy napló. Na nem a tv 2 ről. Azon az szerepelt, hogy Asi tesztjén, már a 48. körénél tartott, és minden egyes körre oda volt írva, hogy mit kell állítani a kocsin. Ő nem egy szalonban mutogatta a kocsit, meg a picsákat a kocsi mellett , hanem tesztelt. Ment a kocsival csaknem 50 kört, míg a többiek repiztek. Ettől profi Ő. Lehet gyanakodni, de míg az etanolt engedik, addig mindenkire lehet.
94. • 2010-06-21 08:18:24
Herczig nyilatkozatában/kilométerekt mentünk leszabályzáson/ mondta ki a tutit. Ahol ő leszabályzáson megy 160 al, ott kap Asitól mert Asi ott 200al megy. Ezt mindenki tudja hogy több a vége a Mitsuknak.
93. • 2010-06-20 23:37:31
Gondolom nem marad sokáig itt, de a Herczig egy s***keverő senkiházi, tudni kell veszíteni... N/4 meg valóban verheti az s2000-et.
92. • 2010-06-20 23:18:13
Én úgy tudom, hogy nyújtott be óvást, de nem tudom milyen hivatalos indokkal. Az óvást formai okokkal elutasították.
Minden esetre Asi autóját elvitték technikai ellenőrzésre, de semmit nem találtak.
Norbi problémája az, hogy a világon mindenhol (ami azért nem feltétlenül van így) az S2000-sek verik az N-s autókat... Emiatt csalást sejt.
Ezzel csak az a probléma, hogy az N-sek közül nem csak Asi verte el már idén a két S2000-t, hanem mások is.
Biztos több pénzt tesz bele, mint az N-s csapatok, de nincs semmi eredménye.
91. • 2010-06-20 22:04:18
Bader!

A szombati nap végi utolsó szervízpark bejáratánál az IE-be az ATB-sek tolták be Herczig autóját. Bzzz-ék természetesen tolták egyedül a kuplungmentes citroent és a segíteni akarókat (civilek) azonnal visszautasította, hogy tilos.

egy válasz
90. • 2010-06-20 21:59:12
"2010. június 20. 17:20 bader

Sziasztok? A Herczig tegnapi ügyéről hallott valaki? (tankolózónában a szerelők tolták be az autóját) Ez szabálytalan?? Azt hallottam óvást is adott be valaki vagy valakik. Erről van valami info??? "


Ezt egy másik fórumon olvastam, van valakinek infója erről az esetről??
89. • 2010-06-20 21:51:24
Gondolom adott be óvást , ha már ilyeneket mondott.
Biztosan tud valamit. Egyébként nem mondhat ilyet senki.
Nagyot küzdöttek az biztos.
88. • 2010-06-20 21:44:23
Érdekes... Célban Norbin kívül más nem tett hasonló nyilatkozatot, mindenki örült. Utána a pezsgőzésnél ő szépen elvonult (tüntetőleg?)... Nem tudom mi lehetett a gond... nemértem nemértem
87. • 2010-06-20 21:17:19
Herczig Norbert- Baranyai László (Skoda Fabia S2000): „Úgy mentünk ki a
szervizparkból, hogy tudtuk nagyon jól, hogy ha az első-két gyorsaságin tudunk hozni
a riválisunkon, akkor van mit beosztanunk az utolsó szakaszra. Kilométereket mentünk
leszabályozáson, esélyünk sem volt, így maradt az utolsó kör előtti különbség. Kicsit
csalódott vagyok, - nem az eredmény miatt-, hanem mert nem érzem, hogy tiszta lenne
a verseny. Senkit sem szeretnék megbántani, de nem tiszta az, ami itt folyik, és nem
értem, hogy az RSB és az ATB ezt hogyan engedheti…”

No comment neszóljszám neszóljszám forgatom a szemem forgatom a szemem megdöbbent megdöbbent nemértem nemértem
86. • 2010-06-20 19:42:26
A szombati káldi szakasz fotói! Holnap részletes tudósítás is lesz a kétnapos versenyről.

KARPACKIE-Groupama Rallye - szombati nap képekben
85. • 2010-06-20 18:08:13
Nagyon jó verseny volt !!
Bükfürdő jó házigazdája volt a versenynek.
Gratula ASIéknak , nagy versenyben kerekedtek felül.

Képeim itt.
Képek a versenyről
84. • 2010-06-20 17:12:44
Nagy küzdelem volt !!
Gratula ASIéknak !!
Szombathely Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 323 hozzászólás • 17 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k