AUTOMOBIL ÉS TUNING SHOW 2022. május 27-29. Budapest, Hungexpo
Mitsubishi... mert az bevált
Bujdos Miki teljes szezont tervez
2011-03-18
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
602332717
Napi oldal:
23470
Jelenleg:
824
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
az 2.futam után
1.
Suborits Péter
420
2. Martin Márkó
372
3. Martinák Balázs
334
4. Gál Krisztián
331
5. Szücs Benedek
317
6. Liktor Balázs
293
7. Tim Gábor
285
8. Balázs Benedek
265
9. Markó Zoltán
260
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a 4. futam,
a Portugal Rally után
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
106
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
60
3. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
38
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
37
5. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
36
6. Craig Breen
Ford Puma Rally1
34
7. Sebastian Loeb
Ford Puma Rally1
27
8. Gus Greensmith
Ford Puma Rally1
20
9. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
19
teljes táblázat
European Rally Championship
a 3. futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
70
2. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
65
3. Armindo Araujo
SKODA Fabia R5 Evo
45
4. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
35
5. Simone Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
34
6. Simone Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
32
7. Bruno Magalhaes
Hyundai i20 R5
30
8. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
29
9. Simon Wagner
SKODA Fabia R5 Evo
28
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
a második futam,
a Boldogkő Rally után
1.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
74,8
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
61,8
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
51,8
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
37
5. Német Gábor
Skoda Fabia R5
33,8
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
27
7.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
22
8. Ifj.Fekete László
Skoda Fabia R5
20,3
9. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
20
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
a második futam,
a Boldogkő Rally után
1. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
62,6
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
50,4
3. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
45
4. Karsai Zsolt
Lada 2107
37,8
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
37
6. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
34
7. Szőllősi Roland
BMW
25,4
8. Ráti Gergely
Ford Escort MkII
25,2
9.
Határ Attila
Peugeot 306
22,6
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az első futam,
a Salgó Rally után
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
15
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
8
3.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
8
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
6
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
4
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
3
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a második futam,
az Eger Rally után
1. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
2. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
51
3. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
46
4. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
43
5. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
34
6. Goller Ákos
Citroën C2R2 max
23
7. Baksai László
Lada VFTS
19
8. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
18
9. Géringer Zoltán
Honda Civic FN2
17
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a második futam,
az Eger Rally után
1. Zákányi János
Lada 2105
62,6
2. Takács István
BMW E36
52,2
3. Geng Bence
Honda Civic
50,6
4. Békési Richárd
BMW 320
47,2
5. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
30,6
6. Técely Tamás
Honda Civic
22,8
7. Guzi János
Honda Civic
22
8. Géczi László
Lada 2107
19
9. Magyar Péter
Lada 21011
18,0
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
165
2. Benyó Máté
Ford Focus
143
3. Luigi
Ford Fiesta
121
4. Vass Zoltán
Audi A1
121
5. Mózer Márk
Peugeot 208
92
6. Koncseg Zoltán
Audi A1
84
7. Vass Csaba
Skoda Fabia
76
8. Antal István
Mitsubishi Evo X
74
9. Harsányi Zoltán
Mitsubishi Lancer Evo X
72
teljes táblázat
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
102. • 2011-03-04 20:01:27
Szevasztok.
A Szalók-Verpelét olyan mint volt,max Verpelét előtt rossz az út(ha csak nem kátyúztak),Terpes-Egerbakta jó(ott is van már kátyú),viszont Sirok-Bátor rossz,ma jártam arra,(bakta-sirok között,de a bátor után is katasztrofális az út)tele defekt veszélyes kátyúkkal,és futómű gyilkos!
Kár hogy a bükkszék tetői gyorsból kivették az erdei utat,az egy nagyon jó rész volt,a Szólát-Tarnaszentmária gyorsról nem tudok nyilatkozni,nyáron voltam arra autóval de rossz volt az út! Aki a Bátori elágba megy annak lesz a legjobb,mindkét nap mennek arra!
Visszaszámolás Április 1-2-3. Gyertek minél többen!
101. • 2011-03-04 17:34:01
ha valaki a közelben lakik nézze már meg a verpeléti szakaszt mert a tavaji versenyre ugye fel volt ulyitva és hát ugy nem sok értelme oda menni ha az árok ugyan olyan állapotban van akkor tiszta ut és csak ugy autóznak mint az autopályán.
100. • 2011-03-04 14:42:44
s*** = rossz, így lehet érthetőbb mosolygok
99. • 2011-03-04 14:41:45
Sztem a tavalyi s*** út lesz az megint,
a 26km-es meg ugyanaz, csak a s*** út végén lefordulnak bakta felé. úgy talán kiadja.
de lehet tévedek, csak találgatás
98. • 2011-03-04 14:20:28
Gondolom nem megy el a gyors Egerbaktáig, hanem csak a Sirok mellett található Rozsnak-völgyig.
97. • 2011-03-04 13:59:43
Engem az érdekelne, hogy a szombati második gyorsnak (Terpes - Rozsnak) mi lesz az útvonala... Ha valaki tudja ne tartsa magába. Köszi!
96. • 2011-03-04 13:51:14
Vasárnap délelőtt az RTE megy, azért lesz csak délután az ORB.
95. • 2011-03-04 13:35:06
haggyuk már ezt az 1500 ft-ot
XXI.SZÁZAD fizetni kell mindenért
/miért ne lenne ez már a rallyban is/
Békéscsabárol megyünk és azt számoljuk
még 4 hét a rally 1 tank benzin ára is felmegy
addigra 1500-al.A Magyar labdarugást meg ne is emlitsd
A baj inkább az ,hogy nem a szabályzat huzodott eddig
hanem az összegről vitatkoztak.
meg kitalálták ,hogy vasárnap 13.00-kor induljon az első
autó és tartson este 19.00-ig
a pályákon nem sokat kellet gondolkodni!
jöhetnek az ötletek ki hova megy?
94. • 2011-03-04 13:14:20
Egy focimeccsen ugyanennyiért, kapsz egy kis műanyag ülőkét magad alá, nem egy fának támaszkodva vagy az avarban ülve nézed végig. Ott (általában) van kihelyezett toalet, nem a már említett fának a szomszédságához mész ha rádjön a szükség :)! Egy focimeccsen a belépőért egy helyben ülve is látod az egész pályát és minden történést!

A verseny már sztem meg van vmiből finanszírozva. Hiszen ha 2 ember menne ki össz-vissz akkor is lenne Eger Rally! 3000-ből?? Itt most max arról van szó h mennyit fizessen a szervező a versenyből és mennyit hajtson be!?

Lesznek kapuk ahol azt a bizonyos nyugtát adják? Mekkora sor lesz ott? és ha én csak át akarok sétálni még pályazár előtt egyik faluból a másikba, de újtközben elfáradok és leülök pihenni? Közben meg "e némmá itt meg autóverseny van!!" :) Én már kiváncsi vagyok a megvalósítás mikéntjére...
93. • 2011-03-04 13:04:22
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
92. • 2011-03-04 12:46:02
"Itt a legtöbb embernek nem az 1500 Ft-al van a baja hanem az elvvel. Mit kapsz érte? Hová kerül? Számla?"

1. Mit kapsz egy focimeccsért? Oda is kb. ennyi a belépő..
2. Ha nem szed belépőt, akkor, mivel a névadó szponzor kiszállt, nem tudják finanszírozni a versenyt.
3. Ha számlát nem is, de nyugtát mindenképpen kell, hogy adjon a rendező.
91. • 2011-03-04 10:17:56
És pályazár után is KI mondja meg, h nem mehetsz az erdőbe? Az erdőt is kibéreli? Sztem ilyenkor az út van kibérelve, de az erdő mindenkié. Ugyan úgy, mint pl. a nézők elől elzárt gyorsaságik...az erdöt nem zárhatják el. Ez nem 1 saját kiépített zárt pálya, mint pl. 1 rallycross pálya.
90. • 2011-03-04 10:06:28
javítson ki aki jobban emlékszik, a kilencvenes évek végefelé kellett fizetni Árpádtetőn is 2-300 forintot, de akkor még garantált volt a látvány :)
Ár érték arány, ár érték arány.....napijegy 500, 3 napra 1000huf.
89. • 2011-03-04 09:57:56
Azt gyanítom, hogy az az 500 ft-os belépő önkormányzati szintű döntés lehetett. Volt ilyen egy Vredestein Rally alkalmával is valamikor még a kétezres évek elején, a Bükkszent-Bükkszent gyorsra kellett 400 ft-os belépőt fizetni, azt a Bükki Nemzeti Park szabta feltételként a versenyen keletkezett "taposókárok" enyhítésére - nem sokkal később ki is került a Vred. Rallyk programjából ez a gyors.

Érvelésed utolsó mondata ("ha nincs pénz, nem megyek" filozófia) pedig csak egy ponton sántít nekem kicsit: a rally egy olyan, manapság már nyugodtan tömegsportnak nevezhető sportág, ahová - bizonyos kivételektől eltekintve, lsd. szervizpark, prológ - a lényegi események helyszínére, vagyis a gyorsokra a belépés általános nézet szerint ingyenes. Ez tudtommal huzamosabb ideje így van, ez a szemlélet terjedt el, hogy a gyorsokra alapesetben nem szednek belépőt. Rendben van, hogy ez egy sz*r helyzet, mert kiszállt a korábbi névadó szponzor, de kicsit olyan, mintha az említett szemlélet megváltozott volna...

Nem szerencsés...vannak olyan települések, ahová évente visszavárják a rallyt, mert bevételt hoznak a rallyongók, TURIsták ( vigyorgok ) a településeknek. Nem biztos, hogy mindenki ily' könnyedén veszi majd tudomásul a "pótdíjazást", melynek árát Józsi bácsi kiskocsmájában is elkólázhatná.

De ez az én személyes véleményem. Lehet kötekedni. forgatom a szemem
88. • 2011-03-04 09:44:35
Mielőtt még összevesznétek...
Egy valami nagyon érdekes...még mielőtt lezárják a pályát addig a rendezőknek semmi közük sincs hozzá, hogy kijárkál arrafelé, mert addig az egy szabad út...pályazár után már vehetnek pénzt, de addig nem kötelezhetnek minket erre...most ez olyan, hogy ahol lakom ott kibérelem azt az utat és útzárás előtt aki átakar menni az fizessen nekem érte pénzt... bizonytalan
87. • 2011-03-04 09:43:37
Hallo

Itt a legtöbb embernek nem az 1500 Ft-al van a baja hanem az elvvel. Mit kapsz érte? Hová kerül? Számla?

Hát ezért nem fogom befizetni. Pedig nekem tényleg mindegy lenne 20 000 Ft-os benzin mellett az az 1500. De azért nem fogom befizetni hogy valami pénzéhes gyökérnek meglegyen köv héten az új autója. Ha tudnám hogy konkrétan hová megy a pénz akkor esetleg...
86. • 2011-03-04 09:14:50
Én 2003 környékén fizettem 500 ft belépőt Zemplénbe FONY REGÉC ÓHUTA szakaszra! Nem prológ és körverseny volt! Egyébként ha valamire nincs pénzem akkor nem megyek el!
85. • 2011-03-04 09:04:44
"Régen is szedtek belépőt! És aki több száz km-ről odautazik annak már nem jelent problémát a belépőjegy az tuti!"

Meséld már el röviden régen melyik hazai rally verseny gyorsasági szakaszára kellett belépőt fizetni?(ne prrológot vagy körversenyt emlegess ha lehet)
Más: tényleg nemj elent problémát? férj+feleség+két gimnazista gyermek 6 ezer csak a belépő+6ezer üzemanyag=12 ezer ha szerinted ez nem probléma akkor velem van a gond nemértem
84. • 2011-03-04 08:57:48
Haho mindenki!
Megy valaki Eger rally-ra Zala megyéből? Esetleg Nagykanizsáról?
83. • 2011-03-04 08:39:24
Hát igen elég érdekes ez a belépő dolog bár én azt hittem,hogy szombatra és vasárnapra is külön-külön meg kell venni a belépőjegyet. Az az igazság, hogy elég tré dolog de én 150-200 km-tert utazok már kibírom azt az 1500ft-ot bár attól függetlenül pofátlan dolog. Nem igazán nézőcsalogató így ez az egész! Na mind1 majd meglátjuk mennyien és milyen lesz az egész!
Üdv Mindenkinek!!
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
1617 18 19202122
23 24 25 26 272829
30 31 01 02030405
0607 08 09101112
13 14 15 16171819
2022.05.27-29.

részletes infóink

2022.05.27-29.

részletes infóink

2022.06.02.

részletes infóink

2022.06.11-12.

részletes infóink

2022.06.23-25.

részletes infóink

2022. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k