LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Nagyszerű képek Nagyszebenből
Maurizio Barzaghi képei
2012-07-29
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770358394
Napi oldal:
137074
Jelenleg:
843
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
IRC - Intercontinental Rally Challenge
oldalanként | növekvő
összesen: 274 hozzászólás • 14 oldal
94. • 2010-09-25 21:00:35
Gratulálok a Pálinkás-Bagaméri,Takács Motorsport,Clió R3 együt-
tesnek.A7 kategória 37 induló,20 célbaérő.Egyetlen "külföldi"-ként
kategória 16-dik hely.Aki járt már San Remo Rallyn az tudja miről
beszélek.Nem véletlen az arány.Embert és autót próbáló verseny.
Nekik az első ilyen "komoly"versenyük volt.Még egy momentum:
Anreucci,egy "privát" nyert.Itt nincs papirforma.Óriás gratula a
versenyzőknek,szervizeseknek!!!!
93. • 2010-09-25 19:17:17
Goo Skoda.
mosolygok nevetek vigyorgok helyeslek
Szerintem az Olaszok a helyismeret miatt is mentek jól. A két Punto azért haldoklott a végén. A váltót írták azt hiszem. Nekem is csak a diesel vw a jó vw. mosolygok
92. • 2010-09-25 18:54:44
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
91. • 2010-09-24 18:55:46
Az első etap volt nekik.
Aztán ők már vízen mentek szlikkel... sírok
90. • 2010-09-24 18:45:50
Miért nem Asiment ki az IRC re?
Laci bá' 3 gyorson már 2.5 percet kapott...
Pálinkás is már 2.5 öt. Pedig idehaza Ő a király, és a többihez képest jól megy...
89. • 2010-09-02 12:41:09
Szóval a Dodinak nincs eltörve semmije, épp ma beszéltem az édesapjával. Kicsit vánszorog, meg fáj mindene, estek egy jó nagyot, de a navigátor is jobban van. kacsintok
88. • 2010-09-01 21:19:34
Sibera, hát no, ez ilyen vigyorgok forgatom a szemem atom
87. • 2010-09-01 15:27:46
DUEN 2006-os ózd rally ott áltál itt a bizonyiték de megnézheted a többit is a csaj se volt rossz akivel voltál :)

http://duen.hu/fotoalbum_preview.php?album_id=890&image_id=534984
86. • 2010-09-01 14:57:53
Sziasztok!Szia Sibera!!!!
Hát nem volt egyszerű az biztos,és tényleg jó volt dumálni.Örűlök hogy találkoztunk .
Jó a csapat valóban ..
85. • 2010-09-01 11:42:43
Még az eset napján, elkérte tőlem Gábor a rendező telefonszámát, hogy elnézést tudjon tőle kérni.

Szerintem ha eddig még nem történt meg, akkor amint tud mozogni, meg fog :)

Többi igaz...
84. • 2010-09-01 10:06:30
Joci!
Sosem álltam ott, ahol elütötték a srácot!!
(szerintem benézted a helyet... ez közvetlenül a tempós balos, kőfalas kanyar után van, a burkolatváltás előtt)
Soha nem is állnék oda, hiszen azt gondolom, nagyon veszélyes hely...
Voltak ott többen is, de ők a
videó szerint és elmondásuk szerint is, hátrább álltak, a bekötő útnál, ahol volt esélyük és lehetőségük elmenekülni.
Hajóka elmondása szerint, aki szintén ott állt, többször is szóltak a srácra, akinek az objektíve sem indokolta, h 5 méterrel a többiek előtt álljon...
Mégis ott állt... bizonytalan

Két apró megjegyzésem lenne még az esettel kapcsolatban, de először is jobbulást kívánok a rallyongónak!!

- Szép dolog, h elnézést kért a versenyzőktől és a nézőktől...
Azt gondolom a verseny rendezőjétől is elnézést kell kérnie, akinek emiatt majd rendőrségre, ne adj isten bíróságra kell járnia...
- A másik, hogy az eset után elterjedt, h egy fotóst ütöttek el... A következő körben amikor néhány fotómasinát a nyakában lógató az előfutó autó érkezése előtt átment az úton, a tökszögi elágban lévő tömeg kifütyülte őket és a legszebb amit mondtak, h 'na, menjetek a p..., megint etap lesz majd miattatok'
Holott jól tudjuk, h semmit nem csináltak, próbálták végezni a munkájukat, h másnap legyenek képek a versenyről a versenyzők és a nem ott lévő rallyongók számára... És nagyon sokan egy fillért sem kapnak a képekért, nem a pénzért csinálják/csináljuk!
És nem vagyunk fotósok!
Én sem, szerintem az elütötött srác sem...
Bálint Ricsi, Kacsándi, Szabó-Jilek, Kollár, Klímáék, Mihályi Csaba, Bársony Peti, Etele és még néhányan. Ők a fotósok!
És sajnos, de ez az MNASZ hibája, a mellények idén is, mint mindig, mutyiból lettek szétosztva...
A MNASZ hivatalos akkreditált listája szerint nem lehetett volna sárga mellény birtokában, csak az ORB versenyeken kaphat mellényt kaució ellenében...
Természetesen ez nem az ő hibája, hanem azt gondolom azoknak, akik a csomagtartóból adogatják a mutyimellényt, miközben azt írják a háromnegyedéves értékelésben, h 'az Interneten olvasható honlapok és weblapok szinte megszámlálhatatlanok' és azt prognosztizálják, h jövőre majd jól megsarcolják a médiásokat... hát hajrá!

Még egyszer: jobbulást kívánok az elütött, kicsit felelőtlen rallyongónak!
83. • 2010-09-01 09:22:52
Jaj.


http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=14907&title=jak-jan-kopecky-neobhajil-vitezstvi-video
82. • 2010-09-01 09:22:31
Sibera. Hidd el, én is nagyon sajnálom hogy nem lehettem Veletek. De vannak a rallytól fontosabb dolgok is. Mondjuk egy Magyar bajnoki futam ha elmqaradna azt les***nám, de a Barum azért mélyen érintett.
Igen, kikiny egy állat, én már csak tudom..De nagyon jó gyerek.Pa..Pa...Party arc. :-)

Itt egy kis klip Kopezckyről. Hibázott azért rendesen, de nagy szerencséje volt.



Valaki írja már meg a MÁSik fórumra, hogy ne basztassák már szegény Edelémyberest. Eddig a Barumos szalagozást basztatták, hogy messze volt kihúzva a szalag, most meg közel volt kihúzva... Brrrrr. Pár éve ott a Duen állt a csajával, mi meg szemben a domboldalon ültünk, és kiabálva beszélgettünk vele. Remélem hogy nem hiszitek azt h rossz helyre állna be az oldal szerkesztője.... :-)
81. • 2010-08-31 15:17:48
Joci kár hogy nem volták...Kikiny egy állat:) az meg hogy szó szerint haverotok Valda, kisBéres, nagy sztorik mentek...és akkor a társaságban Bútor, Gerőfi stb. meg a "Jézus", akit minden rallyn látunk:):)
Vasárnap találkoztam KGT-vel. Nem tudtam Ő az, de mesélt egy sztorit amiből egyből beugrott, hogy ezt már egyszer leírta a fórumra. Egy nagyon jó fej, reálisan, elfogulatlanul látó ember. Sok külföldi versennyel a háta mögött, Nagyon sokat látott, tapasztalt igazi szurkoló. Várom is az élménybeszámolóját akár itt, akár a MÁSikon, hogy is volt ez a kamerafeltöltés a szülinapi zsúron:):)
80. • 2010-08-31 14:21:58
Ok Dani. Értem én, csak arra a mondatodra rágtam be h a Cseh gyorsok látványtalanabbak mint a Magyarok. Ez nem igaz. Tényleg stabilabbak a kocsik, meg nagyon harcolnak, ezért nincs akkora csúszkálás, meg satöbbi. Majd jönnek a turbósok, azok hátha jobbak lesznek.
79. • 2010-08-31 14:12:54
Joci!
Nem azt mondom, hogy nem jók a szakaszok, mert pl. a Pindulánál, vagy a Trojáknál komolyabb gyors nem kell! Most is volt látványban részünk, Biskupicén ott voltunk, ahol a Csííz is videózót, csak én szerintem még mindig ezekkel a kocsikkal nem vagyok kibékülve, annyira fekszik az utat, olyan gyorsan megállnak a kanyar előtt... az hiányzik szerintem, ahogy anno a wrc-k beestek a kanyarba.. Pl. a Loixot, vagy a Krestát wrc-vel jobban élveztem.. Arra gondoltam, hogy itt látványosabb kanyarok vannak, hogy itt az utak minőségéből adódóan mindig találni látványos helyet. Arról meg, hogy tudni kell hova állni, a Semetini gyors kivételével, az összes pályát bejártuk, de itt nincs úgymond tuti hely, mert pl. ahol tavaly álltunk, és nem volt semmi, most a Bouffier ott esett el, itt tényleg nagyon ki kell fogni.. És ne értsd félre, én nem fikázni akarom a Barumot, mert nagyon jó verseny, csak ide nem azért kell kimenni mint egy magyar futamra, és tuti hogy jövőre is ott a helyünk!
78. • 2010-08-31 07:47:44
Azért az egy kicsit durva megjegyzés, hogy nálunk látványosabb kanyarok vannak. Végig kell menni a gyorsokon, és ki kell választani egy látványos kanyart, amit annak tart a néző.
Nekem tetszenek a videók, és most nem csak a Csííz-re gondolok, hanem a többi 40 felvételre. Van látvány bőven.
De azt nem hinném hogy a hazai gyorsok látványosak. Sőt.
De ez is olyan mint a divat, kinek ez, kinek az. Nekem az, másnak ez gumizva, lassítózva, tele egyenesekkel. Persze most majd jön a ceredi, a árpádtetői, a szuhai gyorsokkal példálózás. Jöjjön. Egy Pindula ut mindent, és a 30 kilométeres Troják is szerintem. Tudni kell hova állni, és időt fleccölni a bejárásra. Biskupoice kibaszott látványos volt régen, ezt azt hiszem a nézők száma is tükrözi. Most nem volt az. Bár mindnekinek más a látvány. Sok sikert pécshez....
77. • 2010-08-31 07:41:50
itt meg az út szélétől 2 méterre egy fás partoldalon.
ki kell fogni, ahol sok népet várnak ott elhúzzák jobban.
Régen a csibegyári elágban se úgy álltunk, ahogy most lehet.
76. • 2010-08-31 07:35:41
Ki kell fogni, nem mindenhol 20 méterre van a szalag. Amit feltettem képet Kresta és Neuville-ről ott úgy volt. ahol elúszott Neuville ott 5 méterre álltam rakok is fel onnét egy képet.
75. • 2010-08-30 21:51:47
Aki látványos versenyt akar látni, az ne a Barumra menjen! Ezek a pályák nagyon jók, de nem látványosak. Nálunk sokkal látványosabb kanyarok vannak, de ettől függetlenül jövőre is tuti, hogy ott leszünk. Maga a hangulat, a varázs miatt érdemes kimenni. Első nap Biskupicén voltunk a Joci által is említett jobbosban, 1-2 autó megúszott és ennyi, a 2. körben lementünk az erdőbe, a Star rallyból a Talbot és a lada elég komolyan beesett, de az első osztályból 1 autó sem csúszott meg, pedig tiszta sár volt a kanyar.. Vasárnap Halenkovice másfélszer, utána Velchy Orechov. A verseny legnagyobb negatívuma, hogy egy kanyart 50 méteres távolságból lehet csak nézni, még belső ívre sem engednek, de ez lehet, hogy az IRC f***sága, de az biztos, hogy ez nem tesz jót az egésznek.
IRC - Intercontinental Rally Challenge
oldalanként | növekvő
összesen: 274 hozzászólás • 14 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k