h i r d e t é s
Összes oldal:
770144591
Napi oldal:
91982
Jelenleg:
1021
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Hirvonen idő előtt kiszállt, Loeb megint világbajnok

fotó : Bálint Richárd
Izgalmakban bővelkedő nap volt a pénteki Walesben. Úgy tűnt, hogy Mikko szorongatni tudja Loeb-öt, hiszen két gyorsasági szakaszon is a finn volt a gyorsabb kettőjük közül, sőt a hatodik gyorsasági után a vezetést is megszerezte Hirvonen. A hetes gyorson azonban beigazolódott, hogy a nagy akarásnak nyögés a vége, hiszen a finn megforgott, odaverte a Fiesta elejét és kilyukasztotta az autó hűtőjét. Az eset nem tűnt súlyosnak, sok ilyen megforgás történik egy vb-futamon, most azonban a szerencse nem kedvezett Mikko-nak, aki egyébként még négy-öt kilométert teljesített a gyorsból, amíg az elfolyt hűtőfolyadék miatt meg nem főzte a motorját. A szervizbe már tréleren érkezett a hármas rajtszámú Ford és az M-Sport szerelőinek pontosan három óra állt rendelkezésére, hogy ismét versenyzésre alkalmas állapotba hozzák a technikát, mivel Mikko mindenképpen szuperralizni akart. Ezt egy kicsit elkeseredett lépésnek éreztem, hiszen még ha sikerül is visszaállni és Loeb is kiesik, akkor is szinte reménytelen lett volna a helyzet számára. Miközben a szerelők Hirvonen autóján dolgoztak, megkezdődött a második kör, Loeb egy kicsit visszavett a tempóból, Latvala és Meeke pedig parádéztak. A nap végére aztán kiderült, hogy Mikko motorja olyan súlyosan károsodott, hogy lehetetlen megcsinálni, ezzel Loeb nyolcadszor is világbajnoknak érezhette magát. Nem nagyon van már olyan statisztika vagy adat, amit ne írtak volna le Loebről az elmúlt években, nehezen lepődik meg az ember vele kapcsolatban bármin is, de sorozatban nyolc világbajnoki címet nyerni… Elképesztő!

fotó : Bálint Richárd
És akkor a többiek. Östberg remek napon van túl, azonban nagy csata vár rá szombaton. Köztudottan nagyon jó viszonyban van Petterrel, azonban a 2003-as világbajnok mindent meg fog tenni, hogy visszaszerezze a dobogó legalsó fokát ifjú pártfogoltjától. Ebbe a norvég belharcba szólhatott volna bele még az idősebbik Solberg fivér is, azonban Henning a tizenegyedik gyorson sok időt veszített.
Tanak zseniálisan terelgeti a D-MACK abroncsokkal szerelt Fiesta WRC-t. Ne felejtsük, hogy életében először versenyzik világbajnokságon WRC-vel, ráadásul egy eddig nem túl sikeres cég abroncsait használva. Dick Cormack, a D-MACK gyár sportigazgatója is csak szuperlatívuszokban beszél az észt fiúról, de kiemelte, hogy külön a Wales Rallyra tervezték a gumik mintázatát.
Némi meglepetésre a valószínűleg utolsó vb-futamát teljesítő Kimi Raikkonen is előkelő helyen áll két nap után. A Forma-1-be visszatérő finn gondtalan napokat tudhat maga mögött, pénteken többször is hetedik időket autózott.
A Minisek közül Meeke is teljesítette a második napot, míg ugyanez Sordonak már nem sikerült. A spanyol az ötös gyorson egy árokban fejezte be a versenyzést, az autója nem sérült meg komolyabban, így szombaton újra versenyben lesz majd. Szegény Kris Meeke megint a rossz látási viszonyokra panaszkodott, a nap utolsó gyorsaságiját már sötétben kellett teljesítenie. Egyébként a brit volt az egyetlen, aki Loeb-ön és Latvalán kívül gyorsaságit tudott nyerni, a rövidke kilences gyorson ő volt a leggyorsabb. Ennek is köszönheti, hogy a tizenegyedik helyről vissza tudott kapaszkodni a nyolcadikra, ráadásul Tanak és Raikonnen is látótávolságban van számára.
Érdi Tibiék továbbra is versenyben vannak, igaz, elég sok időt veszítettek.
Szombaton hat gyorsasági szakasz vár a mezőnyre és függetlenül attól, hogy a világbajnoki cím sorsa már eldőlt, izgalmas verseny van kibontakozóban a nyolcszoros világbajnok Loeb és Jari-Matti Latvala között. Mindketten felszabadultan autózhtanak, mostantól csak ez a verseny számít nem kell foglalkozniuk magasabb célokkal.
Wales Rally GB szombat:
SS 12 Hafren 32,14 km
SS 13 Sweet Lamb 4,01 km
SS 14 Myherin 27,88 km
SS 15 Hafren 32,14 km
SS 16 Sweet Lamb 4,01 km
SS 17 Myherin 27,88 km
A verseny állása 11 gyorsasági szakasz után:
1. Loeb
2. Latvala +1,1
3. Östberg +1:13,5
4. P.Solberg +1:21,3
5. H.Solberg +2:51,7
6. Tanak +3:46,0
7. Raikonnen +3:47,0
8. Meeke +3:51,3
9. Wilson +3:59,4
10. Kuipers +4:23,2
Ez a hír most jelenik meg 2757. alkalommal
World Rally Championship 2011
hírek • fórumok
|