h i r d e t é s
Összes oldal:
743205537
Napi oldal:
8929
Jelenleg:
2136
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Hirvonen idő előtt kiszállt, Loeb megint világbajnok
fotó : Bálint Richárd
Izgalmakban bővelkedő nap volt a pénteki Walesben. Úgy tűnt, hogy Mikko szorongatni tudja Loeb-öt, hiszen két gyorsasági szakaszon is a finn volt a gyorsabb kettőjük közül, sőt a hatodik gyorsasági után a vezetést is megszerezte Hirvonen. A hetes gyorson azonban beigazolódott, hogy a nagy akarásnak nyögés a vége, hiszen a finn megforgott, odaverte a Fiesta elejét és kilyukasztotta az autó hűtőjét. Az eset nem tűnt súlyosnak, sok ilyen megforgás történik egy vb-futamon, most azonban a szerencse nem kedvezett Mikko-nak, aki egyébként még négy-öt kilométert teljesített a gyorsból, amíg az elfolyt hűtőfolyadék miatt meg nem főzte a motorját. A szervizbe már tréleren érkezett a hármas rajtszámú Ford és az M-Sport szerelőinek pontosan három óra állt rendelkezésére, hogy ismét versenyzésre alkalmas állapotba hozzák a technikát, mivel Mikko mindenképpen szuperralizni akart. Ezt egy kicsit elkeseredett lépésnek éreztem, hiszen még ha sikerül is visszaállni és Loeb is kiesik, akkor is szinte reménytelen lett volna a helyzet számára. Miközben a szerelők Hirvonen autóján dolgoztak, megkezdődött a második kör, Loeb egy kicsit visszavett a tempóból, Latvala és Meeke pedig parádéztak. A nap végére aztán kiderült, hogy Mikko motorja olyan súlyosan károsodott, hogy lehetetlen megcsinálni, ezzel Loeb nyolcadszor is világbajnoknak érezhette magát. Nem nagyon van már olyan statisztika vagy adat, amit ne írtak volna le Loebről az elmúlt években, nehezen lepődik meg az ember vele kapcsolatban bármin is, de sorozatban nyolc világbajnoki címet nyerni… Elképesztő!
fotó : Bálint Richárd
És akkor a többiek. Östberg remek napon van túl, azonban nagy csata vár rá szombaton. Köztudottan nagyon jó viszonyban van Petterrel, azonban a 2003-as világbajnok mindent meg fog tenni, hogy visszaszerezze a dobogó legalsó fokát ifjú pártfogoltjától. Ebbe a norvég belharcba szólhatott volna bele még az idősebbik Solberg fivér is, azonban Henning a tizenegyedik gyorson sok időt veszített.
Tanak zseniálisan terelgeti a D-MACK abroncsokkal szerelt Fiesta WRC-t. Ne felejtsük, hogy életében először versenyzik világbajnokságon WRC-vel, ráadásul egy eddig nem túl sikeres cég abroncsait használva. Dick Cormack, a D-MACK gyár sportigazgatója is csak szuperlatívuszokban beszél az észt fiúról, de kiemelte, hogy külön a Wales Rallyra tervezték a gumik mintázatát.
Némi meglepetésre a valószínűleg utolsó vb-futamát teljesítő Kimi Raikkonen is előkelő helyen áll két nap után. A Forma-1-be visszatérő finn gondtalan napokat tudhat maga mögött, pénteken többször is hetedik időket autózott.
A Minisek közül Meeke is teljesítette a második napot, míg ugyanez Sordonak már nem sikerült. A spanyol az ötös gyorson egy árokban fejezte be a versenyzést, az autója nem sérült meg komolyabban, így szombaton újra versenyben lesz majd. Szegény Kris Meeke megint a rossz látási viszonyokra panaszkodott, a nap utolsó gyorsaságiját már sötétben kellett teljesítenie. Egyébként a brit volt az egyetlen, aki Loeb-ön és Latvalán kívül gyorsaságit tudott nyerni, a rövidke kilences gyorson ő volt a leggyorsabb. Ennek is köszönheti, hogy a tizenegyedik helyről vissza tudott kapaszkodni a nyolcadikra, ráadásul Tanak és Raikonnen is látótávolságban van számára.
Érdi Tibiék továbbra is versenyben vannak, igaz, elég sok időt veszítettek.
Szombaton hat gyorsasági szakasz vár a mezőnyre és függetlenül attól, hogy a világbajnoki cím sorsa már eldőlt, izgalmas verseny van kibontakozóban a nyolcszoros világbajnok Loeb és Jari-Matti Latvala között. Mindketten felszabadultan autózhtanak, mostantól csak ez a verseny számít nem kell foglalkozniuk magasabb célokkal.
Wales Rally GB szombat:
SS 12 Hafren 32,14 km
SS 13 Sweet Lamb 4,01 km
SS 14 Myherin 27,88 km
SS 15 Hafren 32,14 km
SS 16 Sweet Lamb 4,01 km
SS 17 Myherin 27,88 km
A verseny állása 11 gyorsasági szakasz után:
1. Loeb
2. Latvala +1,1
3. Östberg +1:13,5
4. P.Solberg +1:21,3
5. H.Solberg +2:51,7
6. Tanak +3:46,0
7. Raikonnen +3:47,0
8. Meeke +3:51,3
9. Wilson +3:59,4
10. Kuipers +4:23,2
Ez a hír most jelenik meg 2712. alkalommal
World Rally Championship 2011
hírek • fórumok
|