Ózdi műsorfüzet
Térképek, pályaajánló és időterv
2014-05-06
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763498192
Napi oldal:
109042
Jelenleg:
627
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2029. • 2013-11-29 08:20:18
Na ezért az ajánlatért kár volt ennyire felháborodni....Milyen kedvezményt biztosítanak ők azért,hogy minél többen új gumikkal versenyezzenek,ha a feltüntetett áraktól,jelenleg olyan 20-25%-al olcsóbban lehet vásárolni jelenleg verseny abroncsot!Vicc ez az egész!s***ik itt mindenki a versenyzőkre,mindenki arról a kib..szott pénzről ugat csak.Pedig én azt hittem,hogy jövőre majd megmutatják,hogy lehet venni majd 40.000-ért gumit!Nem baj srácok,maximum majd nem húztok be 4 gumi után 100 ezret,vesszük ugyan úgy külföldről majd 60 ezerért!
2028. • 2013-11-29 08:02:08
Az ilyen ajánlatok miatt vásárol a versenyzők nagy többsége külföldről gumiabroncsot! nemértem
2027. • 2013-11-28 22:10:53
Gondolom azért nem erölködtek nagyon, mert az RTE-ben aránylag kis százalék vesz a versenyekre új gumit.
2026. • 2013-11-28 20:43:22
Úgy látszik a gumis cégek nem hisznek az MNASZ mndenhatóságában, mert a halálraítélt RTE-nek 2014-re mégis tettek gumibeszállítási ajánlatot, mégpedig a nagy autókra való gumiméretek feltüntetésével.

http://www.rvo.hu/2013/11/28/versenyabroncs-beszallitasi-ajanlat-a-rally-tura-egyesulet-reszere/

Mondjuk az ajánlatuk elég karcsú, legalábbis a komám ezt a 10% kedvezményt minden beszállítási szerződés nélkül megkapta tavaly a versenygumikra, amikor megmutatta licencét. Ajánlatnak legfeljebb a 600.000Ft nevezhető, ez meg vicces a Hankook 10 misi feletti ajánlata után. Meg lennék lepve, ha Iván ezt elfogadná, mert a pályázat szövegéből nekem az jött le, hogy maximálisan a versenyzők érdekeit tartja szem előtt. Mindenesetre a Hankooknak még van 4 órája arra, hogy ezt az ajánlatot túldobja, ami hát nem túl nehéz tekintve azt, hogy a három gumis cég lényegében semmiféle kedvezményt nem ajánlott fel.
2024. • 2013-10-30 21:15:12
A szervnek nincsen erre hatásköre, így vétójoga sem. Csak és kizárólag a Közútkezelő, illetve a zöldhatóság hozzájárulása kell, ha védett természeti területet érint a special szakasz útvonala.

A rendezők ezt mindenkinél jobban tudják.
2023. • 2013-10-30 21:06:16

OK! Igazad van, rendőrségi engedély tényleg nem kell,
de a rendezőnek tudomásom szerint bejelentési kötelezettsége van a rendőrség irányában a rendezvénnyel kapcsolatosan.
Ez viszont megadja annak a lehetőségét, hogy a "szerv",
mondjuk a "forgalom aránytalan mértékű akadályoztatása"
miatt ne járuljon hozzá! Ilyen egyszerű! Mint tudjuk jogállamban élünk kb. már 68 éve.

2022. • 2013-10-30 20:52:14
Rendőrségi engedély pillanatnyilag sem kell, ez valami tévedés lehet. A közútkezelő vizsgálhatja, hogy fennállnak-e a rendezés törvényi feltételei, mielőtt a közút ideiglenes kizárólagos használatához hozzájárul.

Hu0olb jól látja, már csak törvényen kívüli eszközökkel akadályozható az RTE. Én nem hiszem, hogy ebben partner lesz a Közútkezelő. Miért kellene eleve feltételezni köztisztviselőkről, hogy bűnözők, befolyásolhatóak vagy megvesztegethetőek?

A vak is látja, hogy a rally szakággal baj van, lásd gumis cégek nyílt levelét.

Itt az a kérdés, hogy az MNASZ többi szakága hagyja-e, hogy az egyik szakág fejetlen kapkodása rájuk is árnyékot vetítsen.

Szerintem nem fogja hagyni, a többi szakágban régóta áldozatos munka folyik.
2020. • 2013-10-30 19:56:47
Ebben én annyira nem vagyok biztos:)

"A versenyek engedélyeztetési folyamatához szükséges és megfelelő jogi szervezet részévé vált az RTE"

Ebben van a lényeg,lehet,hogy majd az MNASZ megpróbálja meghiúsítani az egészet,de az már nem törvényes keretek között fog zajlani. Amennyi kérdőjel van az MNASZ háza táján...hát...valami miatt nem hiszem,hogy 360fokot tudnának ezen fordítani,hiába van politikai ismerettség...túl sok a mutyi a háttérben...túl sok!


Nagyon egyszerű ez...Senki nem kötelezhet arra engem,hogy profi legyek,ha én úgymond hobbista szeretnék maradni.

Én úgy gondolom,hogy messze van még 2014...sok víz lefolyik addig még a Dunán:) kacsintok
2019. • 2013-10-30 19:07:33

Csak egy vélemény:

Olvasatomban az RTE közlemény, a lényeget tekintve
pusztán arról szól, hogy versenyeiket a jövőben is
változatlan formában fogják bonyolítani, függetlenül attól,
hogy mit akar az MNASZ. Ez dicséretes szándék, de azt
nem kellene elfelejteni, hogy pillanatnyilag az MNASZ van
abban a helyzetben, hogy kérje, vagy utasíttathassa(!) a
rendőrséget, útkezelőket, hogy ne adjanak engedélyt
ilyen-olyan okokra hivatkozva a versenyek
megrendezésére. Nem ismeretlen gyakorlat! Ez lehet, hogy
törvény, vagy akár alkotmány ellenes, de amíg ez eldől,
addig biztos, hogy nem lesz száguldozás.
Röpke néhány év...

Ismétlem, én az amatőrök pártján állok.

2018. • 2013-10-30 18:20:20

Ezt a mondatod:
"Hogy mást ne mondjak, a versenyek megrendezéséhez hozzájárulásért nem szedhetnek pénzt, mivel ez törvényi kötelezettségük."

Így értetted, vagyis akartad írni?:
Hogy mást ne mondjak, a versenyek megrendezéséhez hozzájárulásként nem szedhetnek pénzt, mivel ez törvényi kötelezettségük.

2017. • 2013-10-30 15:46:39
Ez itt OFF lesz, de érdemes elolvasni, mert tanulságos.

Mutatok példát is arra, hogy az MNASZ messze nem legyőzhetetlen.

Példának okáért itt a Magyar Drift Szövetség, amit az MNASZ nevével fémjeleztek, mint szakhatóság. Íme a honlapjuk:
http://www.driftszovetseg.hu/?p=5

Meggyőző? Az igen, aki olvassa csak ide nevez. Csakhogy Magyar Drift Szövetség nem létezett soha... volt egy ilyen nevű EGYESÜLET minden szövetségi jog nélkül. Azután valaki írt valahová egy levelet...íme az eredménye:

http://civil.info.hu/civil-szervezetek?p_auth=1qrvfZHY&p_p_id=NGOPortlet_WAR_bizeveritkimcipportalwebapp&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=2&p_p_col_pos=1&_NGOPortlet_WAR_bizeveritkimcipportalwebapp__facesViewIdRender=%2Fpages%2Fngo%2Fsearch.xhtml

Szegény Egyed-en csattant, pedig nem rajta múlt.

A valódi szövetségi jogok itt vannak:

http://mgysz.hu/htmek/sportagak/drift/leiras.htm
http://drifted.postr.hu/cimke/Belapatfalva
Izgalmas, hogy megkapták a közutat nem??

Ezen kívül még van egy oldal, amelyeken szemérmesen hallgatnak arról, hogy az MNASZ alá tartoznának, de azért ki lehet találni melyik ismeri el az MNASZ-t, mivel az eredménylista azonos az MNASZ drift szakág eredmény listájával:
http://www.drifter.hu/esemenynaptar

No de ez hová tartozik? Ez is egy 2013-as bajnoki eredmény:
http://drifting.hu/2013-prostreet

A legszebb pedig ez, az MNASZ drag bajnokságának idei végeredménye, jól reprezentálja, hová vezet az erőpolitika és a jogi dilettantizmus:
http://mnasz.hu/letoltes/MNASZ%20_Drag%20pontver_2013_NEM%20HIV.pdf


Ezen bajnokságok mindegyikében az MNASZ dedikálta azt, hogy ő lenne a "hatóság". Az eredmények pedig magukért beszélnek, lásd MNASZ bajnokság 2 ( kettő) értékelt versenyzővel....


Úgyhogy csak rajta, építsen aki akar MNASZ alá versenyautót....
2016. • 2013-10-30 14:42:06
Hagyni kell a mester trollokat, mert a saját pályájukon legyőzhetetlenek.

Az MNASZ frontnak, most nem marad más, mint kétkedést ébreszteni. Ugyanis, ha az RTE mezőnye kitart Iván mellett, akkor sem ORB, sem R2 nem lesz. Lakatos üzletember, 80 nevezőre nem fog versenyt rendezni, mert az ORB szinten csak veszteséges lehet.

Az MNASZ-t felügyelő ügyészségnek pedig egyszer csak felhívja valaki a figyelmét, hogy a szövetség rally szakága folyamatosan nem tesz eleget a sport törvényben előírt kötelezettségeinek.

Hogy mást ne mondjak, a versenyek megrendezéséhez hozzájárulásért nem szedhetnek pénzt, mivel ez törvényi kötelezettségük. A törvényi kötelezettségek díjait pedig az illeték törvény állapítja meg, amiben erről egy szó sem esik.

A licencekért is csak azért szedhetnek díjat, mert a törvény kifejezetten feljogosítja őket rá. Azonban a nevezési díjak már szolgáltatási díjak, ezek esetében tehát a PTK az irányadó, itt is vannak torvénytelenségek.

Az RTE-nél ez mind rendben van, támadhatatlan. Az MNASZ rally szakága mindent a politikus drukkerekre alapoz.

2015. • 2013-10-30 13:32:50
Nem kell itt háború, sem bojkott...

Nem lesz szükség rá,szerintem saját maguk megcsinálják az ORB-t...olvassátok el,hogy mit tervez gumik terén az RSB 2014-re...Nem kell őket bántani,saját magukat teszik tönkre...

Egyetlen egy gumimárka mehet a bajnokságban...tiszta vicc. Hagyni kell,hagy bohóckodjanak a saját hülyeségeikkel és arra fognak eszmélni,hogy jövőre senki nem fogja leadni a nevezést ORB futamra.

Leharcolják ők saját magukat,nem kell izgulni:)
2014. • 2013-10-30 12:42:36
Háború meg bojkott... Na ez az aminél még az eredeti tervezett is jobb volt...
2013. • 2013-10-30 12:19:40
Pár észrevétel:
1. Írjátok, hogy Iván nyilatkozata nem elégséges.
Véleményem: egy háborúban csak annyi infót kell közölni amennyi szükséges a többi az ő dolguk (megnyugtatok mindenkit: ők tudják, hogy mit csinálnak)
2. Cordoba teljesen igazad van bolykottálni kell az MNASZ rendezvényeit. Én ezt teszem évek óta úgy, hogy a közelébe sem megyek ezeknek a rendezvényeknek.
2012. • 2013-10-30 09:55:36
Valahol megértelek,de még mindig nem értem,hogy miért rosszabb a helyzet mint két hete???

RTE-ben akarsz menni? Feketén fehéren le van írva,hogy minden marad a régiben! Nem hinném,hogy Mészáros Iván a levegőbe beszél...nem azt szoktuk meg tőle.

Inkább erre tennél fel több milliót,mint az MNASZ agymenésére...na ott tényleg nem lehet tudni,hogy ki kivel van.

Kinyomnak egy nyilatkozatot,hogy max. 1600ccm. Aztán nagy lesz az elégedetlenség és már várják a javaslatokat,hogy mi legyen...na ott van akkora kérdőjel,hogy nem hinném,hogy arra kellene alapozni amit ők mondanak...

Pl. volt egy balesetet kivizsgáló bizottság melyben benne voltak bizonyos nevek. Kijött a nyilatkozat és mindenki mosta a kezeit,hogy ők nem is tudtak semmiről!? Akkor minek voltak benne a vizsgálóbizottságba? Volt egy 22-ei megbeszélés ahol Pénzes Zsolt szakágvezető Úr kijelentette,hogy nem szereti az ATB-t és még nem tudja,hogy mi lesz...de megoldja...

Semmi konkrétumot nem mondtak...még annyit se.

Most van egy nyilatkozat,ahol kijelenőt mondatok találhatók igen nagy igazságtartalommal..

Persze mindenkinek szíve joga eldönteni,hogy kinek hisz,de csak nézz vissza arra,hogy mi volt idén...

Egy azon napon bejelentés,hogy elmarad a BP rally,majd 3 óra múlva még is meg lesz tartva...folyamatos szabályszegések...

Miről beszélünk akkor? Egy kicsit még mindig nem értelek:)

Vajon kinek kell hinni? MNASZ,RSB?? RTE?? Iván??? király
2011. • 2013-10-30 09:43:50
Nem. Semmivel sem jobb a helyzet mint ezelőtt két héttel.

Aki mondjuk most akar 2000-es autót építeni a jövő szezonra, az szerinted előrébb van ezzel? Téged tényleg annyira megnyugtatott ez a nyilatkozat, hogy akár több millió forintot fel mernél tenni rá?

Ilyen bizonytalanságban semmerre sem lehet lépni. Kezdjem árulni az M3-asomat? Kockáztassak és kétezres autót építsek, vagy inkább egyhatost?

Valószínű az első verseny kiírásáig megmarad ez a bizonytalanság. Kezdhetek akkor autót építeni, ha nem akarok kockáztatni, aztán talán a szezon közepére készen is lesz....

Nekem még a kéthéttel ezelőtti helyzet is jobban tetszett. Maximum egyhat, slussz-passz, lehet vele tervezni. Vagy olyat építek, vagy semmilyet. De ez így most, értelmezhetetlen...

2010. • 2013-10-30 09:36:01
Ha pedig végképp minden kötél szakad, akkor bojkottálni kell az Orb futamait. Ez így kicsinyesnek és erkölcstelennek tűnik, de az MNASZ sem erkölcsös.
Van 100-120 páros az RTE-ben van szintén legalább 150 páros a különböző sprint sorozatokban. Ez már szép létszám a bojkotthoz. Mondjuk Egerben minden gyorsra bemegy 20-30 tréler, szervízbusz... Mit tudnak csinálni? Idehívják a hadsereget? Nem beszélve a nézői szimpatizánsokról, akik lényegesen többen vannak mint a (pénzmosodaként működtetett) orb-ben.

Visszaolvasva, ez tényleg erkölcstelennek tűnik, -de a háborúban van erkölcs? bizonytalan
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k